Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας

Είμαι εκπαιδευτικός σε δημοτικό σχολείο και με μια ομάδα συναδέλφων και μαθητών, φτιάξαμε ένα ταινιάκι μικρού μήκους στα πλαίσια ενός διαγωνισμού μαθητικών ταινιών. Σας παραθέτω την ταινία και θα 'θελα να ακούσω γνώμες. Ευχαριστώ πολύ

• Like 4
Δημοσ.

Καλησπέρα, είδα την ταινία. Να πω ότι είμαι άσχετος πρώτα απ'όλα με το σινεμά γενικότερα. Μου φάνηκε ενδιαφέρουσα αλλά και κάπως υπερβολική. Σε κάθε περίπτωση συγχαρητήρια για την προσπάθεια και καλή επιτυχία!

Ελπίζω να μην κάνετε τέτοιο μάθημα! :)

(Στο σημείο του διαλείμματος ακούγεται "να εξελθούν", νομίζω το σωστό είναι να εξέλθουν)

• Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα, είδα την ταινία. Να πω ότι είμαι άσχετος πρώτα απ'όλα με το σινεμά γενικότερα. Μου φάνηκε ενδιαφέρουσα αλλά και κάπως υπερβολική. Σε κάθε περίπτωση συγχαρητήρια για την προσπάθεια και καλή επιτυχία!

Ελπίζω να μην κάνετε τέτοιο μάθημα! :)

(Στο σημείο του διαλείμματος ακούγεται "να εξελθούν", νομίζω το σωστό είναι να εξέλθουν)

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια. :)

• Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ωραία ταινιούλα, ιδιαίτερα η σκηνοθεσία και η μετάβαση από το ασπρόμαυρο στο έγχρωμο. 

• Like 1
Δημοσ.

Ωραία ταινιούλα, ιδιαίτερα η σκηνοθεσία και η μετάβαση από το ασπρόμαυρο στο έγχρωμο. 

Συμπαθέστατη η ταινιούλα! 

Πολύ καλό.!!!

Ευχαριστούμε πολύ. :)

Δημοσ.

το νόημα της ταινίας πολυ στοχευμένο, αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα

να υποθέσουμε πως έτσι εναλλακτικός παραμένεις και στην πράξη;

και τι κάνεις με τα θέματα πειθαρχίας

Δημοσ.

το νόημα της ταινίας πολυ στοχευμένο, αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα

να υποθέσουμε πως έτσι εναλλακτικός παραμένεις και στην πράξη;

και τι κάνεις με τα θέματα πειθαρχίας