Προς το περιεχόμενο

Λύση για την καινούργια χρέωση της forthnet 0,0295€/Sec στο 13831


Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 hours ago, makfil said:

Εκτός από τα σωστά που έγραψες, νομίζω ότι έπρεπε να προσθέσεις στο συμφορουμίτη ότι το ίδιο μπορεί να γίνει, αλλά ανάποδα, στις περιοχές που έχουν αναλάβει να καλύψουν η Wind και η Voda. 

δεν εχω πετυχει τετοια περιπτωση οποτε δεν ξερω τι παιζει με αυτο για να πω αποψη.αν καποιος ξερει γενικοτερα τι γινεται μπορει να μας ενημερωσει οπως και για πιθανα προβληματα οταν οποιοσδηποτε παροχος μαζι και ο οτε ζητανε γραμμη απο Wind και voda.

6 hours ago, divo said:

Ρωτησες καθολου γιατι αλλαξε η ημερομηνια;

Ο Οτε οντως ειναι αυτος που θα σου δωσει τη γραμμη μετρημενη και με προδιαγραφες, μεχρι τη "χωνευτη ή την εισαγωγή" απο κει και περα ειναι δουλεια του παροχου να κανει τη συνδεση στο σπιτι. Αν δεν δωσει τη γραμμη ο Οτε στη καθορισμενη ημερομηνία πληρωνει ρητρα στον παροχο, οποτε κοιταει να ειναι ενταξει σε αυτο.

Το συνηθισμένο που γινεται απο τους παροχους και αργει η γραμμη ειναι τα λαθος στοιχεια. Και συνήθως λάθος νούμερα ή καθόλου νούμερο, λαθος κεντρο κ.α.. Στην επαρχεια ή εκει που δεν υπαρχουν διευθυνσεις ειναι ακομα πιο δυσκολη η συνδεση γιατι θελει στιγμα που συνήθως δε δινεται απο τον παροχο.

Τωρα, οπως σωστα ειπε και ο  makfil, που πλεον εχει αναλαβει και καποιες καμπινες η wind και η vodafon παρολο που οι γραμμες (χαλκος) παραμενουν στον Οτε, εκτος βεβαια τα FTTH, τα πραγματα θα γινουν πιο δυσκολα και για τους πελατες οτε. 

δεν υπαρχει γιατι αλλαξε η ημερομηνια.την αλλαγη την ειδα μεσα απο το συστημα του οτε.μπορει ο τεχνικος να μην τα προλαβε και να μην τα εκανε.δεν ημουν ο μονος.β.δεν μιλαμε για ανενεργο βροχο που θα σου παραδοσει γραμμη στο box/χωνευτη και θα πρεπει ο παροχος να την ενωσει αλλα για μετατροπη ενεργου βροχου απο adsl σε vdsl απο Kv που ο οτε απλα πρεπει να παει στο Kv. οι ανενεργοι βροχοι ειναι αλλο θεμα.ναι ο οτε αν βγει εκτος  sla πρεπει να πληρωσει ρυτρα.αν πληρωνει ποτε πληρωνει αυτο δεν μπορω να το πω εγω.το βασικο ειναι οτι για να βγαινουν αρκετες γραμμες sla μαλλον δεν τον νοιαζει αν θα βγουν εκτος.φαντασου ποσοι πελατες φευγουν απο εναλλακτικους και πανε σε οτε επειδη ο οτε δεν τους ενεργοποιησε στο ταδε χρονικο διαστημα.και παει ο οτε και τον ενεργοποιει μετα στο δικο του δικτυο σε 2-3 ημερες.μπορει να πληρωσει προστιμο αλλα εχει κερδισει πελατες.ναι το εχω πετυχει αυτο που λες να ειναι λαθος τα στοιχεια και να ενεργοποιειται ο πελατης σε λαθος διευθυνση να πηγαινει τεχνικος να μην την βρισκει και να δινεται για λαθος διευθυνση οποτε καταχωρειται νεα αιτηση.απλα εκει ο πελατης ξερει οτι εχει γινει λαθος στην διευθυνση.το κακο βεβαια ειναι οτι ο οτε αν ειναι λαθος διευθυνση δεν θα μπει στον κοπο να γινει αλλαγη αλλα θα ζητησει νεα αιτηση.το θεωρω πολυ βλακεια οταν ειμαστε σε μια χωρα οπως ειπες που η διευθυνση ειναι σχετικη.εχω δει περιπτωση ο πελατης πχ σε λογαριασμο δεη να ειναι πχ κυπρου 40 αλλα ο οτε να λεει οχι για εμας ειναι κυπρου 42 και να πεφτει ακυρο στην αιτηση.αλλο τοσο οταν ειναι γωνιες δρομων.το σωστο θα ηταν να πηγαινε βλαβη για να γυρισει ο πελατης εκει που πρεπει και οχι ακυρωση αιτησης και νεα αιτηση  γιατι ειναι χρονοβορο και στην τελικη ο πελατης την πληρωνει.

ναι τωρα με τις καμπινες voda/wind δεν ξερω τι θα γινει.θα φανει στην πορεια.το αποτελεσμα βεβαια απο ολα αυτα ειναι να τρωει την ταλαιπωρια ο πελατης.επισης απειρες παραδομενες γραμμες δεν παιζουν καν και τις βλεπεις διακοπη σε καφαο ή δεν συγχρονιζουν καν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, poulinos είπε

Και πληροφοριακά στο δικό μήνυμα που έγραψα παραπάνω όταν ρώτησα τον τεχνικό του ΟΤΕ μου είπε το εξής με vodafone και wind έχει συμφωνήσει ο ΟΤΕ  σχετικά με την παροχή vdsl στην περιοχή σας  και προχωράμε της αιτήσεις τους  κανονικά μέσα σε 20 ημέρες το αργότερο τούς υλοποιούμε τα αίτημα τους.  

Για την εν λόγω εταιρεία  έχουν μπει σε αναμονή η όποιες αιτήσεις έχουν γίνει γιατί έχει προσφύγει στη ΕΕΤΤ εν λόγο εταιρεία σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική  του ΟΤΕ στις γραμμές.

απλα δεν στεκει.αν μπαινουν σε αναμονη πως ενεργοποιουνται ατομα σε vdsl στην Forthnet?

αρα ενας τεχνικος του οτε απλα ειπε κατι για να το πει.επισης ποιος ειπε οτι στους αλλους παροχους δεν υπαρχουν καθυστερησεις?δεν ειπα οτι οι εναλλακτικοι ειναι τελειοι και ο οτε ο κακος αλλα εχω βαρεθει τεχνικους του οτε να λενε μια ζωη οτι ο μοναδικος οτε δεν φταιει πουθενα.θα μου πεις οτι τον πελατη δεν τον ενδιαφερουν ολα αυτα.δεν ειπα οτι τον ενδιαφερουν αλλα επειδη η θεωρια αλλαζει με σχεση την πραξη καλο ειναι ο κοσμος να ξερει τι γινεται ασχετα αν το αποτελεσμα δεν αλλαζει.

Σκοπός είναι όταν παίρνει μια αίτηση η κάθε χ.ψ εταιρεία  τηλεφωνίας  να μπορεί να αντεπεξέλθει  σε αυτά που υπόσχεται ως προς την εύρυθμη λειτουργιά της γραμμής η και σε οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα προκύψει να μπορεί σε ένα εύλογο χρονικά διάστημα  να δώσει λύση.

Στην δίκη μου την περίπτωση δεν υπήρχαν τα παραπάνω που γράφω όπως και σε πολλές άλλες των περιπτώσεων ένα παράδειγμα ακόμη για γείτονα μου στο ίδιο κτήριο που έκανε αίτηση 25-8-2017 ενεργοποιήθηκε η γραμμή του 29-11-207 

Τώρα όσο αφορά τον τεχνικό του ΟΤΕ σε αυτά που μου είπε θα συμφωνήσω μαζί σου δεν βάζω  και το χέρι μου στην φωτιά κατά πόσο είναι αληθή αυτά που μου είπε  εγώ εντελώς απλά τα ανέφερα.           

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, driverpit said:

Σκοπός είναι όταν παίρνει μια αίτηση η κάθε χ.ψ εταιρεία  τηλεφωνίας  να μπορεί να αντεπεξέλθει  σε αυτά που υπόσχεται ως προς την εύρυθμη λειτουργιά της γραμμής η και σε οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα προκύψει να μπορεί σε ένα εύλογο χρονικά διάστημα  να δώσει λύση.

Στην δίκη μου την περίπτωση δεν υπήρχαν τα παραπάνω που γράφω όπως και σε πολλές άλλες των περιπτώσεων ένα παράδειγμα ακόμη για γείτονα μου στο ίδιο κτήριο που έκανε αίτηση 25-8-2017 ενεργοποιήθηκε η γραμμή του 29-11-207 

Τώρα όσο αφορά τον τεχνικό του ΟΤΕ σε αυτά που μου είπε θα συμφωνήσω μαζί σου δεν βάζω  και το χέρι μου στην φωτιά κατά πόσο είναι αληθή αυτά που μου είπε  εγώ εντελώς απλά τα ανέφερα.           

αρμοδια για ολα αυτα ειναι η εεττ οπως και για οτι εχει βγει.δηλαδη ο παροχος μπορει να ενεργοποιηθει απο τον οτε σε 20 μερες ενω ο οτε να ενεργοποιησει την δικια του γραμμη σε 2 ημερες.υπαρχουν ρυτρες υπαρχουν sla>οτι αυτα δεν τηρουνται ή δεν ξερω τι, αυτο ειναι αλλο οποτε δεν σημαινει οτι ο παροχος θα κανει θαυματα.αν ο οτε δεν ενεργοποιησει μεσα στο sla τι θα κανεις?θα τον παρεις απο το χερακι να ενωσει τον πελατη?η πχ εγω που γυρισα σε vdsl αλλα ο τεχνικος του οτε δεν με ενωσε ποτε??εκει η διαδικασια ειναι οτι ναι το δινεις βλαβη.ναι το ιδανικο σεναριο θα ηταν: ναι γιατι δεν τσεκαρε την γραμμη απο την αρχη?αλλα επειδη οι διαδικασιες ειναι αυτες που ειναι γινονται αυτα που γινονται.και οι διαδικασιες ειναι για ολους τους παροχους και εχουν βγει σε συνεργασια με εεττ.αν ολα ηταν αγγελικα πλασμενα τοτε δεν θα ζητουσες γραμμη vdsl και ο οτε θα στην εφερνε σε 2 μερες και ο εναλλακτικος σε 10.και το καθε case ειναι διαφορετικο.υπαρχει πελατης που εχει ενεργοποιηθει σε vdsl μεσα σε 2 μερες υπαρχει πελατης που ενεργοποιειται σε 7-8 εργασιμες και χτες πετυχα ατομο που ενεργοποιηθηκε σχεδον ενα μηνα πιο μετα.ηταν να ενεργοποιηθει 20/12 και εγινε 09/01.εκτος sla εκτος τα παντα. οταν ενας παροχος θα χασει χ πελατες επειδη δεν ενεργοποιηθηκαν ή επειδη αργησαν να παιξουν και θα τους παρει πχ ο οτε ,λιγο τον νοιαζει αν θα πληρωσει ενα προστιμο οποτε πληρωνει αν το πληρωνει.καθε λιγο και λιγακι ακους για προστιμο στον οτε για μονοπολιο για το ενα για το αλλο.και τι εγινε.

το video του αμαν οσο αστειο και να φαινεται για τον οτε ειναι μια ωραια πραγματικοτητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, divo said:

Κατι μου μπερδευεις ή εγω κατι δεν καταλαβαινω καλα. Απο τα λεγομενα σου καταλαβαινω οτι ειναι αναβαθμηση απο adsl σε vdsl με ενεργοποιημενη καμπινα ΟΤΕ. Σε ρωτησα τι σου ειπανε γιατι μια και το ειδες απο τα συστηματα του οτε εκει εχει και το ιστορικο. δλδ για να αλλαξει μια ημερομηνια η οποια εχει μπει οχι χερατα αλλα αυτοματα δεν γινεται. πρεπει να κλείσει η πρωτη με αιτιολογια και μετα να ξανα δωσει ημερομηνια το συστημα.

Τον Οτε και κανεναν δε συμφερει να πληρωνει ρητρες γιατι τα πρόστιμα που εχει απο εκει και περα ειναι μεγαλα. Ποτε θα κανει αποσβεση? (πάνω απο 5000).  Αυτο που θα μπορουσε να γινει χωρις να ανοίξει ρουθουνι ειναι η αναβάθμιση σου να μην ειναι στις προβλεπομενες. Τι εννοω: οι παροχοι καθε μηνα παραγγελνουν γραμμες (προβλεψη) αν τις καλυψουν και χρειαζονται και αλλες τοτε σε τυχον καθυστέρηση δε πληρώνουν τίποτα. Φυσικά και αυτο που ειπες οτι μπορει να μη προλαβε και να την επεστρεψε οντως υσχυει. Παλι ομως φαίνεται στο ιστορικο. Ακυρωση - νεο ραντεβου. 

Και απο τους παροχου ομως το πρωτο πραμα που ακους ειναι φταιει ο οτε. Μου το ειχανε πει και σε μενα καποια στιγμη που ειχα μεριζιομενο βροχο  με τηλεφωνο οτε. Ειχα παρει τηλεφωνο γιατι δεν ειχα ιντερνετ και η κοπελα μου ελεγε οτι έφταιγε ο οτε που ειχε κοψει τη γραμμη γιατι κανει εργα. οταν της ειπα οτι της μιλαω απο το κομμένο τηλεφωνο και να κοιταξει το νουμερο, ειχαμε κανα 10λεπτο παυση..... Δε ξερω τι εγινε ίσως λιποθυμησε.:D:D:D

Τελικα ομως πιστευω οτι το ζουμι σε ολα ειναι αυτο που ειπώθηκε: Εγω πληρωνω τον οτε και εχω να κανω με τον οτε. Δεν με ενδιαφερει αν παιρνει απο καμπινα της wind ή απο το διαστημα. Να κοψει το λαιμο του και να μου το φτιαξει. Το ιδιο βεβαια ισχύει και αντιστροφα. Οταν πληρωνεις τη wind τη vodafon κλπ.

ναι αναβαθμιση απο adsl(αστικο κεντρο) σε vdsl απο kv ote.
Ημ.Αποστολής ΟΤΕ  22-12-2017 11:47:53
Ημ. Κατασκευής σύμφωνα με το SLA 05-01-2018 11:47:53
Προγραμματισμένη Ημερ. Κατασκευής   05-01-2018 00:00:00
Νέα Προγρ. Ημερ. Κατασκευής  08-01-2018 00:00:00
Ημ.Κατασκευής  08-01-2018 11:06:00
Ημ.Ενημ για την Κατασκευή  08-01-2018 12:04:51

εκτος sla
δεν μπορω να δω αιτιολογια γιατι αλλαξε απο 05 σε 08 ,δεν ημουν ο μονος.αλλα δυο ατομα ηταν για 05 και πηγαν για 8.
το ειδα απο το Crm και δεν βλεπω αιτιολογια εκει.
μαλλον δεν πληρωνει ποτε το προστιμο:p
και το support τον παροχων δεν παει πισω.και στο οτι φταιει ο οτε αλλα αυτο που με νευριαζει ειναι οταν βλεπω να λενε δεν παιζει κατι φωναξτε ηλεκτρολογο.
να τα ριχνουν ολα σε εσωτερικη καλωδιωση που οκ μπορει να φταιει αλλα δεν ειναι παντα.το ιδιο και vdsl.δεν εξηγουν στον 
πελατη πολλες φορες οτι το vdsl δεν θελει παραλληλα και λενε απλα φωναξε ηλεκτρολογο και ο ηλεκτρολογος δεν ξερει απλα
τι να τσεκαρει και δεν ξερει γιατι παιζει ετσι και στο τελος ριχνει νεο καλωδιο.
δυστυχως ολα τα support και δεν βγαζω κανενα απεξω με τους μισθους που δινουν και τα ατομα που αλλαζουν ανα ενα μηνα
λογικο ειναι να λενε οτι να ναι.
καταλαβαινω οτι το αποτελεσμα εχει νοημα γιατι εσυ και ο καθενας πληρωνει τα λεφτα του απλα ο λογος που τα λεω ειναι για να ξερει και ο κοσμος
τι παιζει.ειναι ο ιδιος λογος που εφτιαξα και το guide πως παιζει το adsl/vdsl γιατι απλα ακουγα οτι να νε(ημιμαθεια παρα καποιος που δεν ξερει)οποτε και το εφτιαξα
να ενημερωθει ο κοσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, poulinos είπε

υπαρχει πελατης που εχει ενεργοποιηθει σε vdsl μεσα σε 2 μερες υπαρχει πελατης που ενεργοποιειται σε 7-8 εργασιμες και χτες πετυχα ατομο που ενεργοποιηθηκε σχεδον ενα μηνα πιο μετα.ηταν να ενεργοποιηθει 20/12 και εγινε 09/01.

Ξέχασες, μάλλον, την περίπτωσή μου, που έκανα αίτηση για vdsl στην Wind, τέλη ΔΕΚ 2013 και ενεργοποιήθηκε η γραμμή 14/2/2014, δηλαδή 2,5 μήνες αργότερα, μετά από πολλές και αναιτιολόγητες απορρίψεις του ΟΤΕ, στην ΕΒΔΑΦ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, makfil said:

Ξέχασες, μάλλον, την περίπτωσή μου, που έκανα αίτηση για vdsl στην Wind, τέλη ΔΕΚ 2013 και ενεργοποιήθηκε η γραμμή 14/2/2014, δηλαδή 2,5 μήνες αργότερα, μετά από πολλές και αναιτιολόγητες απορρίψεις του ΟΤΕ, στην ΕΒΔΑΦ.

η εβδαφ δεν ειναι για τις φορητοτητες ?που σε κολλησαν εσενα και δεν σε ενεργοποιησαν ?ησουν ηδη wind ή οχι?νεα γραμμη σε wind και δεν πηγαινε η φορητοτητα σε wind?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήμουν στη Forthnet, δεν έδινε τότε vdsl από KV (βλακώδης πολιτική που την άλλαξε αργότερα), και πήγα στην Wind που έδινε.

Έβλεπες συνεχώς απορρίψεις του ΟΤΕ, χωρίς αιτιολογία, επέμενα στην Wind για νέα προσπάθεια, και τελικά, μετά από 2,5 μήνες έγινε η ενεργοποίηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 10/01/2018 at 00:44, makfil said:

Ήμουν στη Forthnet, δεν έδινε τότε vdsl από KV (βλακώδης πολιτική που την άλλαξε αργότερα), και πήγα στην Wind που έδινε.

Έβλεπες συνεχώς απορρίψεις του ΟΤΕ, χωρίς αιτιολογία, επέμενα στην Wind για νέα προσπάθεια, και τελικά, μετά από 2,5 μήνες έγινε η ενεργοποίηση.

αν και συνηθως υποτιθεται οτι υπαρχουν αιτιολογιες για ολα.

γενικως πολλα τετοια cases.απλα ο κοσμος εξω βλεπει τα Cases ειτε τα δικα του ειτε καποιου φιλου οποτε φαινεται παραξενο γιατι ειναι λιγα .οταν τα εχεις δει καθε μερα ομως μαζικα απο την πλευρα του τεχνικου κτλ τοτε αστα να πανε.μπαχαλεισον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
On 11/1/2018 at 10:40 PM, divo said:

μπα πιστεύω ότι πρόστιμο πληρώνει άλλα συμψηφίζονται με αυτά που του πληρώνουν.

Ποια support να αλλαξουν καθε μηνα; Μονο ο Οτε και η cyta εχω δει δικους τους τεχνικους wind kai vodafon συνεργασια με intracom. Για forthnet δε ξερω.

Με τον ηλεκτρολογο τα πραματα δεν ειναι απλα. Στην επαρχεια μπορει και να κανει ο τεχνικος, δουλειες εκτος αρμοδιοτητας του να ανοίξει μια πριζα ή να συνδέσει έστω και προχειρα μια γραμμή.  Στα αστικα κεντρα που προτείνουν ηλεκτρολόγο συνεργαζομενο Οτε, χλωμο. Καταλαβαινεις το λογο. Παντος εχω δει αρκετους ηλεκτρολογους που δεν εχουν ιδεα απο τηλεφωνα και απλα παιρνουν  το 50αρικακι και φευγουν χωρις να εχουν τσεκαρει τιποτα, γιατι απλα δεν εχουν οργανα.

Τωρα με τις καμπινες της wind kai vodafon να δεις γλεντια που θα εχουμε..

Ένας χαμός γίνεται παντως παντού. Ειναι που θα πεσεις και τι ορεξη θαχει... Ελπίζεις όταν θα μπει τεχνικός στο σπίτι να μην έχει τσακωθεί με τη γυναίκα του. Οτι τεχνικος και νανε. Απο τον τεχνικο για τηλεφωνα μεχρι τον υδραυλικο. Οι επαγγελματιες, λίγοι. 

forthnet εχει και δικους της αλλα εχει και ατομα που εχουν γινει προσληψη απο αλλη εταιρεια.καλα ναι ο οτε ακομα και βλαβες που φτιαχνει τις κλεινει με υπαιτιοτητα παροχου .δεν μιλαω σε συνδυαστικο 10 λεπτα πριν πας η γραμμη να παιζει. τωρα για τους ελεγχους ο απλος ηλεκτρολγοος απλα θα τσεκαρει συνεχεια στην γραμμη και θα σου πει ολα ειναι οκ.το εχω πετυχει 100 φορες.δεν ξερει να μετρησει δεν ξερει τι ειναι bridge taps .εδω τεχνικος συναγερμου μου λεγε οτι ο συναγερμος δεν θελει φιλτρο.οτι να νε.λιγοι ηλεκτρολογοι ξερουν για adsl πως παιζει και τι χρειαζεται.εδω βλεπεις καλωδια ρευμαος για τηλεφωνικα σε παλια σπιτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κλεφτες wind.............

Κλήση Πρός Ειδικό Αριθμό εκτός Παγίου 06/11/2018 19:59:59 3013831 10 € 0:39:25 0:40:00

απο σταθερο wind πηρα τη nova η κληση ηταν 40 λεπτα (τεραστια αναμονη ) τελος παντων η nova λεει οτι χρεωνει 0,0032/λεπτο απο δικο της δικτυο και αν εχεις αλλο παροχο , αναλογα τον παροχο. ΛΟΙΠΟΝ η wind  με χρεωσε 0,32/λεπτο= 40λεπτα= 12ευρω . ειναι δυνατον!!!!!!!!!!!!??????????????

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ FORTHNET 0,3255 € Χρέωση ανά λεπτό ΑΠΟ wind

Επεξ/σία από npil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή αυτό το περιστατικό, με τις απαράδεκτες χρεώσεις, θέλω να ενημερώσω ότι αφενός ο 800 100 1112 έχει καταργηθεί από καιρό, αφετέρου ότι υπάρχει ο 13731 χωρίς χρέωση, που απαντάει είτε για τηλεφωνία είτε για Nova. 

Τον έχω καλέσει χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και απαντάνε πολύ γρήγορα, χωρίς αναμονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, makfil είπε

Με αφορμή αυτό το περιστατικό, με τις απαράδεκτες χρεώσεις, θέλω να ενημερώσω ότι αφενός ο 800 100 1112 έχει καταργηθεί από καιρό, αφετέρου ότι υπάρχει ο 13731 χωρίς χρέωση, που απαντάει είτε για τηλεφωνία είτε για Nova. 

Τον έχω καλέσει χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και απαντάνε πολύ γρήγορα, χωρίς αναμονή.

13731 ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ FORTHNET Ατελώς                    απο wind

οτιδηποτε δλδ για nova μπορουμε να καλεσου αυτο απο αλλο παροχο? θα μας εξυπηρετησουν?

Επεξ/σία από npil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο site της Nova δεν αναφέρει τίποτε για τον 13731, ενώ λέει για διαφορετικές χρεώσεις από άλλο πάροχο στον 13831.

Επεξ/σία από makfil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

02/10/2018, ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ 

Νέοι κανόνες ισχύουν για την κινητή τηλεφωνία - Απαγορεύεται πλέον η επιβολή τέλους διακοπής συμβολαίου - Υποχρεωτικά χωρίς χρέωση οι κλήσεις στην υπηρεσία βλαβών του δικτύου - Νέοι κανόνες για μεγαλύτερη διαφάνεια στους όρους των συνδέσεων

υπέρβαση του ορίου κατανάλωσης. 
Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλονται και έχουν τεθεί σε ισχύ ήδη από χθες, συνοψίζονται στα ακόλουθα θέματα:
Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους: Στην πρώτη σελίδα της σύμβασης πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια, η ημερομηνία υπογραφής, η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου. Επίσης, πρέπει να παρέχονται στον συνδρομητή δυνατότητες, όπως η άμεση ενεργοποίηση της σύνδεσης, ο καθορισμός ανώτατου ορίου χρέωσης για την ενεργοποίηση φραγής εξερχομένων, η εξαίρεση του αριθμού από τηλεφωνικούς καταλόγους.
Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο.
Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας: Ο συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας ενημερώνεται υποχρεωτικά, όταν υπερβαίνει το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών. Ειδικά, για τα MB ενημερώνεται επίσης, υποχρεωτικά, και όταν καταναλώσει το 100% του όγκου.
Αυτόματη πίστωση λογαριασμού για βλάβες: Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, πρέπει να πιστώνεται αυτόματα και εντός τετραμήνου στον λογαριασμό του συνδρομητή, το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών από οποιοδήποτε δίκτυο: Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος.
Μεγαλύτερη ευελιξία στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης: Ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή (εκτός εάν ο καταναλωτής έχει ζητήσει συγκεκριμένη ημερομηνία).
Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβασης ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο στάδιο ρυθμίσεων, που έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή από τον Δεκέμβριο του 2017, με την έκδοση του Κανονισμού, περιλαμβάνει τα εξής:
Συμβάσεις ορισμένου χρόνου: Ο πάροχος δεν έχει δικαίωμα, στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων του προγράμματος υπηρεσιών.
Αποστολή λογαριασμών: Σε όλες τις νέες συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ανανεώσεων υφιστάμενων συμβάσεων, ο συνδρομητής επιλέγει εξαρχής εάν επιθυμεί να λαμβάνει τον λογαριασμό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιλέξει και, εφόσον η σύνδεσή του περιλαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, ο λογαριασμός αποστέλλεται ηλεκτρονικά ή έντυπα κατ’ επιλογή του παρόχου. Ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να αλλάζει οποιαδήποτε στιγμή τον τρόπο αποστολής του λογαριασμού. 
Το επόμενο και τελικό στάδιο ρυθμίσεων αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τέλος Δεκεμβρίου του 2018.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ...😍

 

 
Επεξ/σία από kokakias***
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...