taazz Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μετά από ένα γύρο διαπληκτισμών σε άλλο φόρουμ έρχομαι να ζητήσω τα φώτα σας γιατί κοντεύω να ξεχάσω όσα ξέρω. Το πρόβλημα είναι απλό -22= Χ; υπάρχουν 2 απόψεις στο θέμα η μία λέει ότι -2 στο τετράγωνο είναι ίσο με 4 ή άλλη ότι είναι ίσο -4, εγώ υποστηρίζω 4 ένα ολόκληρο φόρουμ επιμένει πως και τα δύο είναι σωστά και είναι στην διάκριση του καθενός να επιλέξει ένα από τα 2 εγώ επιμένω ότι -22 = (-1*2)2 οι υπόλοιποι υποστηρίζουν ότι είναι -1*(22) και ότι πρέπει να βάλεις παρενθέσεις (-2)2 για να γίνει (-1*2)2. Υπάρχει κάποιος κανόνας που άλλαξε τελευταία και μου διαφεύγει; Το πρόβλημα παρουσιάστηκε σε μια συζήτηση για mathematical parsers οπότε τίθεται θέμα bug ή επιλογής. Βασικά με τα νεύρα που έχω τώρα είμαι στο τσακ να κατεβάσω ρολά και να κλειδώσω στο bug ασχέτως εξηγήσεων, νόμων και κανόνων που θα τεθούν, οπότε πάω να πάρω τον αέρα μου να ηρεμήσω και θα διαβάσω το νήμα αργότερα το απόγευμα.
gregdel Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Το αρχικό ισοδυναμεί: -22= -(22)= -4 (διαβάζεται: πλην δύο τετράγωνο) Αλλιώς πρέπει να γραφτεί: (-2)2= 4 (διαβάζεται: πλην δύο εις το τετράγωνο) Η σειρά πράξεων είναι: δυνάμεις-ριζικά, πολ/μοι-διαιρεσεις, προσθεσεις-αφαιρεσεις 6
makfil Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Η απάντηση στην απορία σου είναι το πρόσημο. Εάν θεωρείς ότι αφορά το 22 δηλαδή το 22 έχει αρνητικό πρόσημο, τότε η σωστή παράσταση είναι -(2)2 και το αποτέλεσμα -4. Εάν το πρόσημο αφορά στο 2, δηλαδή το -2 υψώνεται στο τετράγωνο, τότε η σωστή παράσταση είναι (-2)2 και το αποτέλεσμα 4.
gregdel Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 @makril, όταν έχεις μία πράξη -22 δεν μπορείς στα μαθηματικά να θεωρήσεις εσύ ότι θες. Είναι σαφές ότι πρώτα υψώνεται ο αριθμός στην δευτέρα και μετά εφαρμόζεται η αφαίρεση. 2
cthulhucarbide Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Η απάντηση είναι -4. Και δεν επιδέχεται άλλες ερμηνείες 2
taazz Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 @makril, όταν έχεις μία πράξη -22 δεν μπορείς στα μαθηματικά να θεωρήσεις εσύ ότι θες. Είναι σαφές ότι πρώτα υψώνεται ο αριθμός στην δευτέρα και μετά εφαρμόζεται η αφαίρεση. κανένα link για να ξεστραβωθούμε; Η απάντηση είναι -4. Και δεν επιδέχεται άλλες ερμηνείες από πότε και για ποιο λόγο; για εμένα το -2 είναι ακέραιος αριθμός δεν υπάρχει αφαίρεση. Το αρχικό ισοδυναμεί: -22= -(22)= -4 (διαβάζεται: πλην δύο τετράγωνο) Αλλιώς πρέπει να γραφτεί: (-2)2= 4 (διαβάζεται: πλην δύο εις το τετράγωνο) Η σειρά πράξεων είναι: δυνάμεις-ριζικά, πολ/μοι-διαιρεσεις, προσθεσεις-αφαιρεσεις Μαθηματικά είναι λάθος το -22 είναι πάντα το αρνητικό 2 στο τετράγωνο από πότε ερμηνεύεται σαν - 2 τετράγωνα;
gregdel Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μαθηματικά Α γυμνασίου http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A200/293/2066,7231/ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (1) 2
Tsino Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 -22= -2*2= -4 δες το παράδειγμα του gregdel. Στα μαθηματικά οι κανόνες δεν επιδέχονται διαφορετικές ερμηνείες.
cthulhucarbide Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 από πότε και για ποιο λόγο; για εμένα το -2 είναι ακέραιος αριθμός δεν υπάρχει αφαίρεση. Μαθηματικά είναι λάθος το -22 είναι πάντα το αρνητικό 2 στο τετράγωνο από πότε ερμηνεύεται σαν - 2 τετράγωνα; Το γιατί στο απάντησαν ήδη τουλάχιστον 2 φορές
taazz Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μαθηματικά Α γυμνασίου http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A200/293/2066,7231/ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (1) Ευχαριστώ, μήπως γνωρίζουμε πότε έγινε η τροποποίηση (αν όχι δεν πειράζει); Το γιατί στο απάντησαν ήδη τουλάχιστον 2 φορές όχι ένα reference πείρα για το τι διδάσκεται σήμερα αλλά κανένα για το γιατί ή το πότε. Κάπου εδώ θα σταματήσω να σχολιάζω μέχρι να μάθω το ιστορικό πίσω από την αλλαγή αλλά το μείον 2 τετράγωνα μην το πολύ λέτε δεν στέκει.
gregdel Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Ευχαριστώ, μήπως γνωρίζουμε πότε έγινε η τροποποίηση (αν όχι δεν πειράζει); Ποια τροποποιηση; την μαθηματικής πραξης; 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 κανένα link για να ξεστραβωθούμε; από πότε και για ποιο λόγο; για εμένα το -2 είναι ακέραιος αριθμός δεν υπάρχει αφαίρεση. Μαθηματικά είναι λάθος το -22 είναι πάντα το αρνητικό 2 στο τετράγωνο από πότε ερμηνεύεται σαν - 2 τετράγωνα; τα μαθηματικα εχουν παρενθεσεις και κανονες για αυτο δεν επιδεχεται αλλης ερμηνειας. Αν υψωσεις μια παρενθεση σε μια δυναμη πολλαπλασιαζεις το αποτελεσμα της παρενθεσεις αλλιως η δυναμη παει στον αριθμο στον οποιο ειναι υψωμενη. οποτε το -2^2 ειναι ουσιαστικα -(2*2)=-(4)=-4 ενω το (-2)^2 ειναι (-2*-2) = 4 1
4saken Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Ποια τροποποιηση?Παντα ετσι ηταν.Απο ανεκαθεν!!! 2
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Ευχαριστώ, μήπως γνωρίζουμε πότε έγινε η τροποποίηση (αν όχι δεν πειράζει); Έτσι ήταν από πάντα. Απλά σε γρήγορες πρόχειρες πράξεις, κάποιοι παραλείπουν μερικά σύμβολα. Επίσημα όμως, ισχύει αυτό που είπαν οι άλλοι. Χρειάζεται παρένθεση για να υψωθεί στη δύναμη Ένας καλύτερος τρόπος να το δεις, είναι να αντικαταστήσεις τη βάση με μία μεταβλητή. Πχ αντί για -22 να το δεις σαν -x2 Ότι αριθμό βάλεις στο x, θα υψωθεί στη δύναμη πρώτα και μετά θα μπει το πρόσημο. Διαφορετικά πρέπει να μπει παρένθεση (-x)2
nvel Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 στα μαθηματικά η ύψωση σε δύναμη πάντα είχε προτεραιότητα αλλά κάποια προγράμματα (πχ excel) δεν τηρούν την σειρά των πράξεων όποτε αν δεν έμαθες μαθηματικά όταν έπρεπε και χρησιμοποιείς το excel νομίζεις ότι οι άλλοι κάνουν λάθος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα