sakisspahos Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Επειδή δεν ξέρω σε ποια κατηγορία μπαίνει ακριβώς θα παρακαλούσα έναν admin να το μεταφέρει στην σωστή. Αρχικά,αν χρησιμοποιήσετε Paypal για πληρωμή το πρόγραμμα που σας προστατεύει λέγετε Paypal BUYER PROTECTION. ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Π.Χ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΊΜΗΣΗ RAZER ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ. ΑΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ BUYER PROTECTION. Απο την στιγμή που έχεις λάβει προϊόν που δεν ταιριάζει στην περιγραφή(ελαττωματικό,διαφορετικό και γενικό οτιδήποτε ΔΕΝ ταιριάζει στην περιγραφή του εμπόρου(στο ebay π.χ η γενικά στο κατάστημα του εμπόρου),έχεις δύο επιλογές: Paypal Claim-Μόνο όταν έκανες τις αγορές σου μέσω paypal Chargeback-Οπουδήποτε έκανες αγορά χρησιμοποιώντας την χρεωστική/πιστωτική κάρτα σου. Εδώ να πω πως δεν είμαι 100% σίγουρος τι ισχύει για τις προπληρωμένες κάρτες,και αν οι τράπεζες δίνουν δικαίωμα chargeback όταν έχεις προπληρωμένη,οπότε δεν την αναφέρω.Ότι γράψω παρακάτω θα ισχύει μόνο για ΧΡΕΩΣΤΙΚΈΣ/ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ κάρτες. Λοιπόν στην πρώτη,και ποιο εύκολη περίπτωση,του Paypal Claim,η διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή. Αρχικά,προχωράς σε DISPUTE.Με αιτιολογία "Product not as discribed",μέσω του paypal λογαριασμού σου. Προσοχή εδώ.εμείς θέλουμε CLAIM όχι DISPUTE. Το dispute είναι απλώς διαφωνία μεταξύ εσένα και τον πωλητή.Ο πωλητής μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να αρνηθεί να σου επιστρέψει τα χρήματα. Δεν θες αυτήν την επιλογή. Οπότε,αφού κάνεις το DISPUTE,επιλέγεις "Escalate this to a claim",Επιλέγοντας το dispute σου να γίνει CLAIM,δίνεις την σκυτάλη στο paypal.Απο εκεί και πέρα το paypal ΚΑΙ ΜΟΝΟ θα αποφασίσει για την πορεία του αιτήματος σου και κανένας άλλος(όχι ο έμπορος δηλαδή).Η διαδικασία διαρκεί κατά μέσο όρο 4 ημέρες.Στο 99.9% των περιπτώσεων το paypal σου δίνει την επιστροφή χρημάτων και εσύ απλά πρέπει να στείλεις το προϊόν πίσω στον έμπορο. Εδώ να σημειώσω πως αν το προϊόν είναι μικρής αξίας <35€ περίπου υπάρχει περίπτωση να μην χρειαστεί καν να το στείλεις πίσω με μία <<προειδοποίηση>> στο μήνυμα που θα στείλεις στο paypal του τύπου “if i dont receive my refund within 5 days,i will proceed to a chargeback with my bank(περισσότερα για το chargeback λίγο ποιο κάτω)",και το paypal εκτελεί την επιστροφή άμεσα. Στην περίπτωση του 0.1% που το paypal αρνηθεί την επιστροφή(πράγμα εξαιρετικά σπάνιο-σχεδόν απίθανο) προχωράς σε chargeback μέσω της τράπεζας σου. Και τώρα ερχόμαστε στον 2ο τρόπο να πάρεις πίσω τα χρήματα σου,ο οποίος έχει λίγη διαδικασία παραπάνω και παίρνει περίπου 30 μέρες να ολοκληρωθεί.Οπότε καλό θα ήταν να προτιμάτε paypal για τις αγορές σας. Αρχικά,πηγαίνεις στην τράπεζα και λες “Δεν εγκρίνω την τάδε συναλλαγή” με αιτιολογία ελαττωματικό προϊόν,η ότι μπορείς να σκεφτείς(π.χ το παρέλαβα χαλασμένο,δεν είχε τίποτα το κουτί μέσα,δεν ήταν αυτό που παρήγγειλα…ότι και να πεις αρκεί να φαίνεται πειστικό και να είναι λόγος για chargeback-Δεν μπορούν--εύκολα-- να αποδείξουν το αντίθετο[και ούτε θα μπούνε στην διαδικασία να το κάνουν]). Η τράπεζα επεξεργάζεται το αίτημα σου,και το μεταφέρει στην Visa/Mastercard/AMEX/JCB κτλ. για να το διεκπαιρεώσει. Την τελική απόφαση εδώ την παίρνει η Visa/Mastercard/AMEX/JCB κτλ. αναλόγως με τον τύπο της κάρτας σου.Η τράπεζα και ο έμπορος δεν μπορούν να κάνουν τίποτε,παρά μόνο να δώσουν τα "γεγονότα"(δηλαδή αυτά που τους είπες-τον λόγο που κάνεις το chargeback) και να περιμένουν την απόφαση της Visa/Mastercard/AMEX/JCB. Εδώ στατιστικά μας δείχνουν πως το 86% των chargebacks λύνονται υπέρ του πελάτη.) Για να είσαι 100% σίγουρος ότι το chargeback θα λυθεί υπέρ σου,βγάλε φωτο του "προβλήματος" που δήλωσες.(Π.χ άδειο κουτί,το χαλασμένο προϊόν,διαφορετικό προϊόν απο αυτό που έλαβες) Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν θα χάσεις τα χρήματα σου. Απλώς απο την μία περίπτωση στην άλλη αλλάζει η χρονική περίοδος οι οποία θα περάσει για να τα πάρεις πίσω. Όταν κάνεις chargeback στην τράπεζα σου η διαδικασία διαρκεί αρκετά(~30 μέρες). Αν όμως χρησιμοποιήσεις paypal θα σε εξυπηρετήσει σχεδόν άμεσα(~4 μέρες)(Ειδικά άμα βάλεις το μήνυμα που ανέφερα παραπάνω με την <<προειδοποίηση>> ότι θα προχωρήσεις σε chargeback δε ν υπάρχει περίπτωση που αρνηθούν. Αυτό γίνετε καθώς όταν ξεκινάς ένα chargeback,η τράπεζα του εμπόρου,και κατ’επέκταση ο έμπορος(στην περίπτωση του paypal--το paypal είναι ο έμπορος) χρεώνετε 15-25€/CHARGEBACK...όπως καταλαβαίνεις εδώ είναι προτιμότερο για το paypal είναι να σου δώσει το δίκαιο.). Οπότε μία σύνοψη, ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ να αγοράζετε οτιδήποτε όταν γίνεται μέσω του paypal, βασικά οτιδήποτε ακόμα και όταν το κάνετε με την χρεωστική/πιστωτική σας κάρτα άμεσα,χωρίς την μεσολάβηση του paypal,δεν έχετε να φοβάστε κάτι,καθώς και χωρίς το paypal,μπορείτε να προσχωρήσετε σε chargeback στην τράπεζα σας. Απλώς προτιμότερα για εσάς είναι το Paypal. Αυτά τα λίγα. Ελπίζω να βοήθησα. Οποιαδήποτε ερώτηση και αν έχετε,θα χαρώ να βοηθήσω! 2
NikosKallithea Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 To κείμενο σου εχει άπειρα λαθη σχετικά με τις διαδικασίες, και φαίνεσαι για νεος στις αγορές μέσω ιντερνετ Επισης δεν βλέπω το λογο να κάνεις το ποστ, γιατί ούτε οδηγός ειναι ουτε διευκολύνει κάποιον
sakisspahos Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 To κείμενο σου εχει άπειρα λαθη σχετικά με τις διαδικασίες, και φαίνεσαι για νεος στις αγορές μέσω ιντερνετ Επισης δεν βλέπω το λογο να κάνεις το ποστ, γιατί ούτε οδηγός ειναι ουτε διευκολύνει κάποιον Μπορώ να σου πω ότι το άρθρο είναι άριστο και δεν έχει ούτε ένα λάθος. Για πες μου,εσύ,που βρίσκεις διαδικαστικό λάθος; Καθώς όλες οι διαδικασίες περιγράφονται με απόλυτη ακρίβεια και ισχύουν κατά 100%.
Agathoklis Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Βασικά έχω την εντύπωση πως αν εκδοθεί 2ος λογαριασμος (statement) από την τράπεζα χάνεις το δικαίωμα να αρνηθείς χρεωση. Το λέω με έναν τεράστιο αστερίσκο γτ δεν έχει χρειαστεί να κάνω ποτέ τέτοιο πραγμα Και από ότι ξέρω ή τράπεζα ζητάει ένα εκατομύριο χαρτιά,αλληλογραφίες κλπ... Μια φορά έχω πάρει από τράπεζα επιστροφή για εισιτήριο που εβγαλα μέσω ίντερνετ,χωρίς pp και ή Πειραιώς μου έβγαλε την πίστη μέχρι να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Και για την pp και το despute δεν είναι τόσο απλό όσο το περιγραφείς αλλά δίνεις μια πολύ γενική ιδέα. Προσοχή πάντα εξαντλουμε τις προσπάθειες μας με τον εμπορο
sakisspahos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Δεν τα γράφω περισσότερο αναλυτικά,καθώς νομίζω πως δεν είναι απαραίτητα. Μια γενική ιδέα για το πως γίνονται η διαδικασία είναι αρκετά καλή. Επίσης,στο θέμα χρόνου,εξαρτάτε απο το ίδρυμα καρτών(Visa/Mastercard etc.),κάθε κάρτα έχει τις δικές τις προθεσμίες που κατά μέσο όρο είναι 1 χρόνος. Παρ'όλα αυτά αν η σύμβαση σου με την τράπεζα αναφέρει κάτι διαφορετικό,ισχύει αυτό απο αναφέρεται στην σύμβαση. Γνωρίζω στα σίγουρα πως στην Eurobank έχεις 45 ημέρες περιθώριο για chargeback. Στην Πειραιώς,με επιφύλαξη,αν θυμάμαι καλά έχεις 6 μήνες. Με το paypal είναι όντως τόσο απλό όσο περιγράφω 1
testtesttest Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Μπορώ να σου πω ότι το άρθρο είναι άριστο και δεν έχει ούτε ένα λάθος. σακη διακρινω μια επαρση. τσιλαρε
sakisspahos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 σακη διακρινω μια επαρση. τσιλαρε Απο την στιγμή που ένας πετάγεται και λέει "Το κείμενο σου έχει ΑΠΕΙΡΑ λάθη",και δεν μπορεί να αναφέρει ούτε ένα απο αυτά...τι να πω εγώ παραπάνω Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά με την νοημοσύνη κάποιων.
giorgosvet Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Σε καποιο σημειο αναφερεις οτι πρεπει να επιστρεψουμε το προιον πισω.Αν ειναι ελλατωματικο,διαφορετικο ,σπασμενο,απομιμηση κτλ,γιατι να χρεωθω τα μεταφορικα που θα ειναι και αρκετα οταν το λαθος ειναι του πωλητη.Ετσι εχεις ζημια και χανεις χρηματα χωρις να φταις
sakisspahos Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Σε καποιο σημειο αναφερεις οτι πρεπει να επιστρεψουμε το προιον πισω.Αν ειναι ελλατωματικο,διαφορετικο ,σπασμενο,απομιμηση κτλ,γιατι να χρεωθω τα μεταφορικα που θα ειναι και αρκετα οταν το λαθος ειναι του πωλητη.Ετσι εχεις ζημια και χανεις χρηματα χωρις να φταις Εδώ πάλι το buyer protection είναι σύμμαχός σου(εφόσον η αγορά σου έχει γίνει με paypal),καθώς επιστροφές ελαττωματικόν προϊόντων, απομιμήσεις και γενικά οτιδήποτε διαφέρει απο την περιγραφή που έχει δώσει ο έμπορος στο site,ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΠΥΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ(!). Πως γίνετε αυτό;Ο έμπορος σου στέλνει ένα prepaid κωδικό μεταφορικής,το οποίο το πας στην μεταφορική εταιρία και στέλνεις το δέμα πίσω με έξοδα του αποστολέα.Σε περίπτωση που έμπορος αρνηθεί να πληρώσει τα έξοδα μεταφοράς,το αναφέρεις στο paypal, και απο εκεί και πέρα το paypal θα διευθετήσει το θέμα.
TheodoraVasileiadou Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα,προσωπικά εμένα το παρών άρθρο με βοήθησε πάρα πολύ.Πιο συγκεκριμένα, έκανα μία παραγγελία μέσω mastercard απο ένα πολύ γνωστό κατάστημα του εξωτερικού .Η παραγγελία μου πραγματοποιήθηκε στις 28 Οκτωμβρίου και ήταν πάνω απο 100 ευρώ.Τα προιόντα ακόμη να έρθουν και τα περιμένω τόσους μήνες.Λές να μπορώ να το κυνηγήσω?.Έχω όλες τις αποδείξεις της συναλλαγής.Επίσης,τους έχω στείλει πάρα πολλά mail και δεν μου απαντάνε.
gianniz_k Δημοσ. 28 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2021 17 ώρες πριν, TheodoraVasileiadou είπε Καλησπέρα,προσωπικά εμένα το παρών άρθρο με βοήθησε πάρα πολύ.Πιο συγκεκριμένα, έκανα μία παραγγελία μέσω mastercard απο ένα πολύ γνωστό κατάστημα του εξωτερικού .Η παραγγελία μου πραγματοποιήθηκε στις 28 Οκτωμβρίου και ήταν πάνω απο 100 ευρώ.Τα προιόντα ακόμη να έρθουν και τα περιμένω τόσους μήνες.Λές να μπορώ να το κυνηγήσω?.Έχω όλες τις αποδείξεις της συναλλαγής.Επίσης,τους έχω στείλει πάρα πολλά mail και δεν μου απαντάνε. Απ' ευθείας με κάρτα ήταν η αγορά ή paypal; Ποιο κατάστημα είναι; Υπάρχει ακόμα,είναι ενεργό το site τους; Αριθμό αποστολής δεν σου έχουν στείλει;
Nabuko Δημοσ. 28 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, TheodoraVasileiadou είπε προσωπικά εμένα το παρών άρθρο με βοήθησε πάρα πολύ. 23 ώρες πριν, TheodoraVasileiadou είπε Τα προιόντα ακόμη να έρθουν και τα περιμένω τόσους μήνες. 23 ώρες πριν, TheodoraVasileiadou είπε Επίσης,τους έχω στείλει πάρα πολλά mail και δεν μου απαντάνε. Πως σε βοήθησε το παρόν άρθρο δηλαδή? Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2021 από Nabuko 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα