ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Εγώ λέω να πας να μάθεις καμιά γλώσσα προγραμματισμού για αρχή και μετά βλέπεις. Το ότι σου αρέσει κάτι δεν σημαίνει ότι θα μπορέσεις να το πραγματοποιήσεις αν δεν έχεις ασχοληθεί. Μπορείς στους ένα δύο μήνες να μπλέξεις με μαθηματικά , φυσικές και άλλα πράγματα τα οποία μπορεί να μην σε γεμίζουν. Και μένα για παράδειγμα μου αρέσει καθετί χειροποίητο και πήγα τον προηγούμενο μήνα και εσκασα 50 ευρώ σε υλικά για να ξεκινήσω να φτιάχνω κάτι σουβέρ ξύλινα αλλά παρόλα τα σχέδια και τα όνειρα που είχα κάνει έφτασα στο σημείο να πουλήσω ότι εργαλεία είχα από πριν (πχ dremel) και να το παρατήσω. Δεν είχα ούτε γνώσεις ούτε εμπειρία παρόλο που είχα σχέδια και όνειρα. Η καλύτερη δουλειά σε αυτήν την ζωή είναι να κάνεις το χόμπυ σου επάγγελμα. Εγώ ξεκίνησα δειλά δειλά το 98-99 να συναρμολογώ και να ξεσυναρμολογώ υπολογιστές , να πηγαίνω σε κανά φίλο τότε χωρίς λεφτά να του κάνω κανά φορματ, καναν ελεγχο , καμιά αναβάθμιση και κόλλησα.Κατόπιν το σπούδασα και δούλεψα και δουλεύω ακόμα πάνω σε αυτό το αντικείμενο και πραγματικά είμαι χαρούμενος όταν είμαι με τα κατσαβίδια , τα εργαλεία μου γενικά κλπ κλπ. Το παν είναι να είσαι χαρούμενος με αυτό που κάνεις. Να σου δίνει μια ικανοποίηση βρε αδερφέ.
zio10 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Ωραία γυρνά στα σεντόνια και εγώ πάω πίσω στα interviews και όλα οκ ___________ Final note δεν κάνω πλάκα αν κάποιος έχει εμπειρία ως game producer , είναι οκ με relocation ξέρει άριστα αγγλικά και έχει και τα τυπικά προσόντα ας στειλει CV σε πμ ποτέ δεν ξες. Ανεξάρτητα τι λέει ο proper δεν χρειάζεται να χρηματοδοτήσειτε τίποτα ούτε καν να μπλεξετε με financials σε κανενα επίπεδο. Νόμιζα ασχολείσαι με τα οικονομικά! Ό,τι βγάλετε να το βγάλετε και σε windows mobile πάντως! 1
bedazzled Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Κι έλεγα τι μου θυμίζει....σελερόνια! Επικούρα thread! Και μνήμη ελέφαντα επίσης! 2
SlickNick Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδια!Ακούστε εχω τρελο κολημα με τους υπολογιστες και τα παιχνιδια,ετσι θελω να σπουδασω game designer,και απο τι ξερω αυτος σκεφτεται το παιχνιδι και το λεει στην ομαδα του και το υλοποιει,πως θα καταφερω να πετυχω αυτο και να βρω μια καλη δουλεια.(και στο εξωτερικο).Πρεπει να σπουδασω συγκεκριμενη σχολη στην ελλαδα και μετα καποιο μεταπτυχιακο;αν ναι ποια σχολη και τι μεταπτυχιακο; Το Game Designer είναι ένα πτυχίο-σκουπίδι, που δεν έχει κανένα αντίκρυσμα στην πραγματική ζωή. Είναι απλά μία χαζομάρα που εφηύραν οι ιδιωτικές σχολές για να τα φάνε από τους επίδοξους "σχεδιαστές παιχνιδιών". Όταν ακούς τον όρο "Game Designer" ως επαγγελματικό τίτλο, συνήθως αναφέρεται σε κάποιον που είναι ήδη ικανός προγραμματιστής η concept artist, έχει εργαστεί πάνω σε παιχνίδια και για κάποιον λόγο οι ιδέες του εισακούστηκαν κάποια στιγμή και τον έβαλαν να ηγείται μίας ομάδας. Η απλά είναι κάποιος που έφτιαξε ένα παιχνίδι, είχε επιτυχία και τώρα είναι Game Designer. Πχ Shigeru Miyamoto(καλλιτέχνης), John Carmack(προγραμματιστής) Στην καλύτερη των περιπτώσεων ένα τέτοιο πτυχίο αποτελεί μία εισαγωγή για να δεις τις διάφορες ειδικότητες που χρειάζονται σε ένα παιχνίδι, και να βρεις σε ποια θέλεις να εξειδικευτείς αν βαριέσαι να γκουγκλάρεις και θέλεις να ξοδέψεις χιλιάδες ευρώ για να στο πουν οι καθηγητές σου. Το πτυχίο από μόνο του είναι εντελώς άχρηστο και αμφιβάλλω ότι θα βρεις δουλειά οπουδήποτε απλά με το πτυχίο. Αν καταφέρεις να δημιουργήσεις μία ομάδα ανθρώπων και να τους βάλεις να φτιάξουν το παιχνίδι σου, είτε ως "αρχηγός" είτε ως χρήσιμο μέλος με κάποια πρακτική ικανότητα και το παιχνίδι αξίζει κάτι και πουλήσει πχ στο Steam αυτό μπορεί να αποτελεί ένα καλό "πορτφόλιο" για να βρεις δουλειά. Όσο για το τι να σπουδάσεις, άμα θέλεις σώνει και καλά να πας σε πανεπιστήμιο, για να κάνεις κάτι στην βιομηχανία των παιχνιδιών οι γενικές κατηγορίες είναι προγραμματιστής, concept artist, 3d artist μεταξύ άλλων. Διάλεξε και πάρε. Επίσης ετοιμάσου να φτύσεις αίμα επειδή και η κουτσή Μαρία είναι πλέον σε αυτούς τους χώρους και θέλει τρελές ικανότητες και γνωριμίες. Και υπολόγισε ότι ο κόσμος που εργάζεται σε τέτοιες εταιρείες, ειδικά στις μεγάλες, δεν πολυγουστάρει τη δουλειά του και δουλεύει τρελά ωράρια. Ψάξε και δες τι είναι το crunch time... Την Ελλάδα την ξεχνάς επί τόπου για εργασία καθώς δεν υπάρχουν σοβαρές εταιρείες που φτιάχνουν παιχνίδια. Μπορείς να δουλέψεις ως ελεύθερος επαγγελματίας, στο concept art τουλάχιστον, από το σπίτι σου, αλλά αυτό προϋποθέτει ότι μπορείς να ανταγωνιστείς τους υπόλοιπους αμέτρητους concept artists που ζωγραφίζουν 16 ώρες την ημέρα και βλέπουν τον ήλιο μόνο ζωγραφιστό. Για να πάρεις μία γεύση σχετικά με το επίπεδο που πρέπει να έχεις στη ζωγραφική τσέκαρε το παρακάτω λινκ: https://www.artstation.com/artwork?sorting=trending Κάπως έτσι είναι η φάση και με τους προγραμματιστές... Σχετικά με την αρχική σου σκέψη θα σε συμβούλευα να μην χρησιμοποιείς τη λογική ότι εφόσον σου αρέσουν τα παιχνίδια και οι υπολογιστές πρέπει σώνει και καλά να γίνεις κάτι σε αυτή τη βιομηχανία. Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2016 από SlickNick 4
Big Boss Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 και εμένα μου αρέσουν τα παιχνίδια αλλά δεν έγινα προγραμματιστής γιατί πολύ απλά δεν κατέχω μαθηματικά και φυσική(και γενικώς τα πάντα).Επίσης ούτε εχώ φαντασία ούτε μπορώ να ηγηθώ ομάδα. το ότι μας αρέσει κάτι δεν σημαίνει ότι μπορούμε να το κάνουμε κιόλας. 1
Mr_Proper Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Αλλά επίσης δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να το κάνουμε!!Εγώ τουλάχιστον τα ποστ μου δεν τα έγραψα για να αποθαρρύνω τον OP αλλά για να τον προετοιμάσω να ξέρει τι τον περιμένει αν θελήσει να διαλέξει αυτό το μονοπάτι!Φυσικά και αν νομίζει ότι του αρέσει τόσο πολύ να ασχολείται με αυτά ας δοκιμάσει τον εαυτό του! Απλά να ξέρει ότι δεν θα είναι κάθε μέρα πανηγύρι θα πρέπει να περάσει ώρες διαβάζοντας μαθηματικά και τεχνικές προγραμματισμού που απο μόνες τους δεν ειανι τόσο "ουάου"Η ότι δεν φτάνει πχ να σχεδιάσει ένα όπλο... αλλά θα πρέπει να σκαλίζει τα νούμερα πχ για το σε ποια μονάδα χρόνου το τάδε γραφικό που ειναι στην θαλάμη του θα ανοίγει; και πως θα πετάγεται ο κάλυκας; (πως θα γράψει τον κώδικα για αυτό) πότε και σε ποιο σημείο xyz θα εμφανίζεται το εφέ της φωτιάς όταν πυροβολεί το όπλο;και πως θα καταφέρει να ακολουθεί η φωτιά δυναμικά το όπλο οταν ο user ειναι εν κινήσει; (γιατι πχ αν σκάει απλά στο εναρκτήριο σημείο που έγινε το click και ο user προχωράει τότε θα φαίνεται το εφέ σαν μια ομίχλη φωτιάς που θα πέφτει πάνω στο user αντι για φωτιά που "φτύνει" το όπλο καθώς πυροβολεί) μετά απο πόσους κάλυκες θα σβήνεται η μνήμη για τις νεκρές υπάρξεις "κάλυκες" έτσι ώστε να μην φορτώνεται πολύ ή μνήμη γιατι ήδη τα γραφικά έχουν Χ πολύγωνα (τα οποία θα πρέπει να μπορεί να υπολογίσει) έτσι ώστε να μην πέσει το FPS rate κτλ.... Όλα αυτά και ακόμη περισσότερα απλά για ενα απο τα όπλα... και τα είπα πολύ περιγραφικά στην πραγματικότητα τα περισσότερα απο αυτά θέλουν τεφτέρι και υπολογισμό με μαθηματικές φόρμουλες πχ για την φωτιά έχει σχέσει σε ποιο frame εμφανίζεται πόσα frames διαρκεί το εφέ κτλ κτλ Σκέψου τώρα ότι ειναι άλλα τόσα χιλιάδες πράματα σε ενα game εκτός απο το ένα αυτό όπλο.... Γιαυτό πρότεινα να σπουδάσει κάτι που να αρχίζει ή να τελειώνει με την λέξη "μηχανικός" γιατι εκει εκτός απο τις γλώσσες θα δοθεί έμφαση σε πρακτικά πράγματα αλλά και σε μαθηματικές θεωρίες που θα τον βοηθήσουνε να υπολογίζει διάφορα χρήσιμα πράματα που έχουν να κάνουν με την ανάπτυξη ενός game η την δημιουργία μιας game engine τόσο στο τεχνικό κομμάτι όσο στο θεωρητικό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα