Προς το περιεχόμενο

Golf fsi 1.6


thiva7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το έχει ο πατέρας μου 150.000 χιλιόμετρα χωρίς σερβις απο τα 50.000!!! και δεν έχει βγάλει πρόβλημα ακόμα... μονο του ότι εχει χαλάσει το ξεθάμπωμα στο πισω τζάμι.

Κρίμα παντως γιατι αν το πρόσεχε μπορεί να βγάλει παραπάνω απο ότι τώρα (που κάποια στιγμή χωρίς service σίγουρα θα βγει κατι σοβαρο)

 

Γενικά πάντως δεν ειναι πολυ γρηγορο και μετά τα 100 σερνεται.

Αν ηταν να αγοράσω θα αγοραζα κάτι με φτηνα ανταλακτικά και  να μη βγάζει βλάβες όπως τα corolla που λένε κτλ.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου λεει μινιμουμ 95 προτιμω να μη ρισκαρω με την 95ρα δικια μας που ισως ειναι και 94.

Οταν και αν δε βγαινω οικονομικα, θα στραφώ κι εγω αναγκαστικα στη φθηνότερη...αλλωστε δε κανω και πολλα χλμ να πεις οτι γεμίζω καθε 15 μερες ξερω γω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το fsi πάντως πολύς κόσμος λέει για 100άρα. Πολλά από τα προβλήματα που βγάζει οφείλονται εκεί λένε, δεν ξέρω. Για τα επόμενα μετά από το fsi δεν ξέρω τι ισχύει με τα καύσιμα.

 

Στο δικό μου όλο λέω να κανονίζω τις Τρίτες να βάζω 100άρα στη shell αλλά δεν τα καταφέρνω ποτέ, ζήτημα να του έχω βάλει 1-2 φορές κατοστάρα στα 8 χρόνια :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σιγά μην είναι 100αρα πραγματική αυτη που εχουμε....

Σε αυτό απλά εμπιστευόμαστε τους ελέγχους κλπ που λένε ότι κάνουν :)

 

Μου φαίνεται δύσκολο να είναι όλο αυτό απάτη πάντως, θα το είχαν βρει τόσα χρόνια πιστεύω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το fsi πάντως πολύς κόσμος λέει για 100άρα. Πολλά από τα προβλήματα που βγάζει οφείλονται εκεί λένε, δεν ξέρω. Για τα επόμενα μετά από το fsi δεν ξέρω τι ισχύει με τα καύσιμα.

 

Στο δικό μου όλο λέω να κανονίζω τις Τρίτες να βάζω 100άρα στη shell αλλά δεν τα καταφέρνω ποτέ, ζήτημα να του έχω βάλει 1-2 φορές κατοστάρα στα 8 χρόνια :)

H προσφορά της shell ειναι 97αρα...που ελπίζουμε να ειναι τουλάχιστον 95αρα!! :P

 

Ομολογουμένως πάντως εδω και 2 χρόνια που βάζω αποκλειστικά αυτήν σταμάτησα να απασχολούμαι απο check engine σχετικα με το καύσιμο στο δικό μου (που δυστυχώς μοιάζει σε τεχνολόγια το fsi). Η βενζίνη μας πάντως πραγματικά ειναι εξωφρενικά απαράδεκτης ποιότητας... Σε σημείο που σε καλο βενζινάδικο Βουλγαρίας/Σκοπίων βρίσκεις καλύτερη στη μιςη τιμη και σε συμφέρει αν μένεις κοντα στα σύνορα η βόλτα για φουλάρισμα ....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σιγά μην είναι 100αρα πραγματική αυτη που εχουμε....

Και 100 να μην ειναι, θα ναι πανω απο 95 σιγουρα, καταλαβες το σκεπτικό μου

 

Εμεις βαζουμε σε μια BP κοντα μας εδω και πολλα χρονια, τη shell ο φαδερ δε την εμπιστεύεται, και τον ακουω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H προσφορά της shell ειναι 97αρα...που ελπίζουμε να ειναι τουλάχιστον 95αρα!! :P

 

Ομολογουμένως πάντως εδω και 2 χρόνια που βάζω αποκλειστικά αυτήν σταμάτησα να απασχολούμαι απο check engine σχετικα με το καύσιμο στο δικό μου (που δυστυχώς μοιάζει σε τεχνολόγια το fsi). Η βενζίνη μας πάντως πραγματικά ειναι εξωφρενικά απαράδεκτης ποιότητας... Σε σημείο που σε καλο βενζινάδικο Βουλγαρίας/Σκοπίων βρίσκεις καλύτερη στη μιςη τιμη και σε συμφέρει αν μένεις κοντα στα σύνορα η βόλτα για φουλάρισμα ....

Εγώ πάλι έχω ακούσει ότι έχουμε καλύτερη απλή από αλλού. Που η απλή τους μπορεί να είναι γύρω στα 90 οκτάνια, δεν ξέρω καθόλου τι ισχύει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντα πιστευα οτι ειναι θεμα πρατηριου κ οχι μαρκας

Ειχα φιλους οπου ειχαν προγραμμα στο αμαξι τους (για αυξηση ιπποδυναμης ) κ ηταν ρυθμισμενα να δουλευουν με 100αρα οποτε αν εβαζαν μουφα 100αρα το αμαξι δεν δουλευε σωστα κ ετσι ξεραμε ποιος εχει καθαρη 100αρα κ συγκεκριμενα ηταν ενας με BP(κ ηταν ο πιο ακριβος της πολης αλλα νομιζω το αξιζε κ ειχε πολυυ δουλεια) αλλα αυτο δεν νομιζω οτι σημαινει πως σε ολα τα πρατηρια BP θα βρεις καλη 100αρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η v power της shell 95αρα ειναι με και καλα καποια καθαριστικα παραπανω μπλα μπλα μπλα (μην νομιζεται και εγω αυτη βαζω καθε τριτη :P )

τα παντα ειναι θεμα πρατηριου.να κοιτατε το πρατηριο να το εχει η ιδια η εταιρια και οχι καποιος ιδιωτης.

εαν πετυχετε βενζιναδικο ΕΚΟ με καλη απλη αμολυβδη βενζινη τοτε να το προτιματε.την καλυτερη απλη βενζινη εχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η νέα Shell V-Power περιέχει:

  • Αυξημένο αριθμό οκτανίων - Η νέα σύνθεση της Shell V-Power με περισσότερα οκτάνια (minimum 97 Ron) σχεδιάστηκε για να προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση και διάρκεια στην προστασία του κινητήρα.
...

 

Shell V–Power

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Θεος και η ψυχη τους τι βενζινη σας βαζουν οταν πατε και πληρωνετε 100ρα. Εδω νοθευουν την 95ρα με το κιλο και περιμενετε να σας δινουν καθαρη 100ρα επειδη τους πιανει το φιλοτιμο οταν πανε να βαλουν 100ρα;

 

Παντως για αμαξια τυπου fsi μου φαινεται υπερβολη η 100ρα σε μονιμη βαση. Συνηθως προτεινεται για ταξιδια ή για πιο απαιτητικα μοτερ. Τωρα ειναι 1400ρακι - 1600ρακι ατμοσφαιρικο, κλαιν μαιν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To FSI εχει συμπίεση 12:1, απο της πιο ψηλες σε αμαξια παραγωγής, εξου και η απαιτηση για 100ρα. Με 95ρα δουλευει μια χαρα αλλα με μικρη πτωση ισχυς και μικρη αυξηση καταναλωσης. Αμα καποιος βρει μονιμο πρατηριο με καλη βενζινη η 95 δεν εχει προβλημα, οταν χρειαστει να βαλει απο αλλου απλα κανει τον σταυρό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΥνηθως η 100ρα συστηνεται σε turbo κινητηρες. Σε ατμοσφαιρικους κατα γενικη ομολογια δεν ωφελει. Κι αν μιλαμε για την ..."ελληνικη" 100ρα αυτο ειναι σχεδον βεβαιο.

 

Η συμπιεση ειναι υψηλη στους FSI κι αυτο δικαιολογει εν μερει την χρηση 100ρας , συμφωνω, αλλα εντος πολης δεν ωφελει σε κατι η χρηση της περα απο το γνωστο θεωρητικο κλισε "κανει καλο στον κινητηρα". Ουτε οικονομια, ουτε καλυτερες επιδοσεις θα πετυχει κανεις μεσα στην πολη με 100ρα σε ατμοσφαιρικο κινητηρα. Απλα θα πληρωνει παραπανω το γεμισμα, ελπιζοντας οτι παιρνει παραπανω οκτανια κι ελπιζοντας οτι οντως αυτο βοηθα τον κινητηρα του μακροπροθεσμα. Εκτος αν ο οδηγος μετραει το 0-100 του σε καθε φαναρι.

 

Γενικα οι κινητηρες της τελευταιας 10ετιας ανεξαρτητως εταιρειας -πλην ορισμενων FSI και ορισμενων opel- δεν εχουν θεματα για να χρειαζονται 100ρα για λογους "μακροζωιας". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους.

Εδώ και κάτι εβδομάδες πούλησα το αμάξι μου και ξεκίνησα να ψάχνω για άλλο.

Βρήκα ένα Golf fsi 1.6 με 135.000 χλμ 4500ε.

 

1)αξίζει σε αυτά τα λεφτά και με τα χλμ που έχει?

2) από ένα μικρό ψάξιμο στο νετ είδα άρθρα να λένε για προβλήματα με τα fsi. Είναι αλήθεια αυτό? Θα έχω θέματα?

 

 

Ευχαριστώ

FSI 1.6 γεμάτα στα προβλήματα . Αρκετά χιλιόμετρα για αυτό το μοτέρ . Πραγματικά είναι λαχείο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...