Προς το περιεχόμενο

Γενικό thread αποριών για τη C#.


Alithinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάλι τον έξυπνο κάνει το Groot..

Βλακεια είπες! Δεν συζητάει για κάτι τέτοιο ο Elorant, και επίσης μια ιδιότητα είναι και το όνομα, τι μας λέει αυτό; Μπορείς να αλλάξεις την ιδιότητα δυναμικά; Η ιδιότητα ενός αντικειμένου είναι συνδεδεμένη με την παρουσία του.

Ρώτησες τι είναι στατικό Groot..Η απλή απάντηση είναι ό,τι υπάρχει ήδη στο κώδικα. Ότι δημιουργούμε εκ των υστέρων είναι δυναμικό, άρα μη στατικό. Στατική κλάση είναι αυτή που δεν γίνεται δυναμική, άρα δε μπορούμε να βγάλουμε αντίτυπα, κοινώς αντικείμενα από αυτήν. Μας δίνει ένα και μοναδικό. Τώρα αν η υλοποίηση είναι έτσι ώστε τελικά το πετυχαίνει με private τον constructor, είναι δευτερεύον. Την λέμε στατική κλάση, αλλά στην ουσία είναι ένα αντικείμενο.


Κάποιες γλώσσες όντως έχουν την συνάρτηση ως αντικείμενο, αλλά αυτό είναι σαν STUB, δηλαδή αντικαθιστά την συνάρτηση. (ή το αντικείμενο αυτό είναι το αντικείμενο εκτέλεσης, όπως έχει η Μ2000 και η JavaScript)

 

Ας αφήσουμε αυτή τη συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά...(εγώ δεν θέλω να μάθω κάτι, και αν και εσείς Groot Και Elorant δεν θέλετε να μάθετε...ας μην το συζητάμε).

Ας συζητήσουμε το κόσκινο του Οιλερ.ή όποιο άλλο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 505
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πάλι τον έξυπνο κάνει το Groot..

Βλακεια είπες! Δεν συζητάει για κάτι τέτοιο ο Elorant, και επίσης μια ιδιότητα είναι και το όνομα, τι μας λέει αυτό; Μπορείς να αλλάξεις την ιδιότητα δυναμικά; Η ιδιότητα ενός αντικειμένου είναι συνδεδεμένη με την παρουσία του.

Ρώτησες τι είναι στατικό Groot..Η απλή απάντηση είναι ό,τι υπάρχει ήδη στο κώδικα. Ότι δημιουργούμε εκ των υστέρων είναι δυναμικό, άρα μη στατικό. Στατική κλάση είναι αυτή που δεν γίνεται δυναμική, άρα δε μπορούμε να βγάλουμε αντίτυπα, κοινώς αντικείμενα από αυτήν. Μας δίνει ένα και μοναδικό. Τώρα αν η υλοποίηση είναι έτσι ώστε τελικά το πετυχαίνει με private τον constructor, είναι δευτερεύον. Την λέμε στατική κλάση, αλλά στην ουσία είναι ένα αντικείμενο.

Κάποιες γλώσσες όντως έχουν την συνάρτηση ως αντικείμενο, αλλά αυτό είναι σαν STUB, δηλαδή αντικαθιστά την συνάρτηση.

 

Ας αφήσουμε αυτή τη συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά...(εγώ δεν θέλω να μάθω κάτι, και αν και εσείς Groot Και Elorant δεν θέλετε να μάθετε...ας μην το συζητάμε).

Ας συζητήσουμε το κόσκινο του Οιλερ.ή όποιο άλλο!

 

 

 

Πόσα λάθη και κοτσάνες μαζεμένες σε ένα post;

 

Θαρρώ πως πρέπει κανείς να αρχίσει να μετράει τις επιδόσεις σου σε κοτσάνες και αρλούμπες για να βλέπουμε high scores που κάνεις. 

 

 

Στατική κλάση είναι αυτή που δεν γίνεται δυναμική και δυναμική αυτή που δεν γίνεται στατική. 

 

 

Πιάσε το αυγό και κούρεψ' το. 

 

 

Αφού δεν ξέρεις την τύφλα σου, γιατί δεν κάθεσαι να διαβάσεις ή γιατί συνεχίζεις και πετάς κοτσάνες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Δύο μήνες στο Insomnia και ήδη κουράστηκα. Ένα πράγμα έχω να πω, οι Moderators εδώ μέσα είναι τελείως μαλάκες.

 

bye bye.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Groot ότι θέλεις λες...όπως θες τα σκέφτεσαι..Βασικά με τον εαυτό σου έχεις θέμα...Κακώς ασχολείσαι! Elorant, δεν σε ενοχλώ..μην μυξοκλαίς.

Στο συγκεκριμένο θέμα μπήκατε για να δηλώσετε τι δεν σας αρέσει απ΄ότι έγραψα;

 

Στο θέμα με τους πρώτους αριθμούς. έχετε πρόβλημα να διαβάσετε το κώδικα με το κόσκινο του Όιλερ;

Δεν θα έχετε, επειδή πολλά ξέρετε!

Γιατί δεν το εξηγείτε το θέμα στον Alithinos;

Γιατί είστε κάκιστα άτομα το λιγότερο. Ασχολείστε με κόντρες (άσκοπες) ενώ θα έπρεπε να "διδάσκετε", όχι εμένα (δεν θα πάρω)...αλλά τουλάχιστον τον Alithinos...με σωστές κατευθύνσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Με την ελπίδα ότι μπορείς να σκεφτείς...

 

 

Σου λένε όλοι κάτι και εσύ να λες το αντίθετο. Ακόμα και να μην καταλαβαίνεις τίποτα (που δεν καταλαβαίνεις), δεν σε βάζει σε υποψίες ότι κάτι τρέχει στα περισσότερα; Έστω ότι δεν θες να παραδεχθείς ότι είσαι στούρνος στα περισσότερα... αλλά έστω μία υποψία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάζει σε υποψίες η πρακτική κάποιων να αλλάζουν θέμα σε ένα θέμα!

 

Ασ' τα να πάνε! Και που να δεις αυτούς που πετάνε ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ μία εφαρμογή που λέγεται Μ2000!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπου η συζήτηση έχει γλώσσα και προγραμματισμό..μπορεί να είναι και η Μ2000, που είναι μια γλώσσα και αυτή! Ποιο είναι το πρόβλημα, στο όνομα; Να την λέμε αλλιώς; Εφαρμογή είναι το περιβάλλον εκτέλεσής της! Δεν έχω συζητήσει γι΄αυτό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπου η συζήτηση έχει γλώσσα και προγραμματισμό..μπορεί να είναι και η Μ2000, που είναι μια γλώσσα και αυτή! Ποιο είναι το πρόβλημα, στο όνομα; Να την λέμε αλλιώς; Εφαρμογή είναι το περιβάλλον εκτέλεσής της! Δεν έχω συζητήσει γι΄αυτό!

Με βάζει σε υποψίες η πρακτική κάποιων να αλλάζουν θέμα σε ένα θέμα!

 

Q.E.D. και self pwned.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alithinos...

 

Σκέψου λίγο κάτι. Έχεις έναν αριθμό X. Έστω ότι τον διαιρείς με τον αριθμό Z = 2 και παίρνεις έναν αριθμό Y με Y < X. 

 

Για κάθε Z' > Z που θα διαιρείς τον Χ και θα παίρνεις ένα αποτέλεσμα Y', υπάρχει περίπτωση ποτέ περίπτωση να ισχύσει Y' > Y;

 

 

Εάν όχι και εάν έχεις d τον αριθμό που θες να δεις εάν είναι πρώτος και n το running argument στην for, τότε γιατί να ψάχνεις μέχρι το n <= d; Εάν το d είναι ΠΟΛΥ μεγάλο, τότε εάν δεν χρειάζεται να πας μέχρι το n <= d θα κερδίσεις αρκετό χρόνο. 

Προσπάθησα να σκεφτώ, αλλά δεν θυμάμαι τι σημαίνει άραγε η άνω τελεία, και όσο και αν έψαξα στο google δεν μπόρεσα να βρω τι συμβολίζει.

 

Δεν μπερδεύω κάτι, απλά ότι γράφω θα το καταλάβεις όταν έρθει η ώρα!

Μια κλάση δεν είναι συνάρτηση (μόνο στη Μ2000 ο ορισμός κλάσης δημιουργεί συνάρτηση που γυρνάει αντικείμενο, by value).

Η μέθοδος constructor είναι συνάρτηση. Όταν ζητάμε νέο αντικείμενο, by reference, τότε η εντολή new καλεί την constructor συνάρτηση και εκ χωρεί τον δείκτη στην μεταβλητή που ορίσαμε του τύπου δείκτης στη κλάση.

Το collection είναι αντικείμενο, και ως αντικείμενο έχει μια κλάση, το πρώτυπο ας πούμε.Αυτό που παρέχει η λίστα είναι δείκτες για αντικείμενα, βάσει ενός δείκτη, αριθμού θέσης. Αν έχουμε 5 αντικείμενα μπορούμε να τα διαβάσουμε από το 0 έως το count-1. Η ιδιότητα count είναι βασική.

Εφόσον συναρτήσεις έχουν τα αντικείμενα, και τέτοια παίρνει η λίστα, ναι μπαίνουν συναρτήσεις σε λίστα. Αν είναι περασμένα by reference, στη c# οι κλάσεις δίνουν αντικείμενα by reference, τα struct δίνουν by value, τότε μπορούμε να αλλάξουμε ιδιότητες, ενώ αν είναι by value πρέπει να περάσουμε νέα τιμή για όλο. (παραξενιά αυτό..σε επόμενη έκδοση θα το φτιάξουν...πιστεύω)

 

Δεν είναι άλλο πράγμα το να λες ότι μια λίστα δέχεται ως τύπο δεδομένων αντικείμενα από το να λες ότι δέχεται συναρτήσεις ?

 

Ναι τα αντικείμενα έχουν συναρτήσεις, και σε μια λίστα μπορείς να ορίσεις τον τύπο ως object.

Αλλά το περιεχόμενο πχ του αντικειμένου που βρίσκονται εντός λίστας, όπως μια μέθοδος, εξακολουθεί να είναι μέλος του αντικειμένου, το οποίο με τη σειρά του είναι μέλος της λίστας. Αλλά δεν είναι η ίδια η μέθοδος ένα μέλος της λίστας. Το αντικείμενο που έχει τη μέθοδο είναι μέλος της λίστας.

 

Κατάλαβα πλέον τι εννοείς (νομίζω) αλλά ο τρόπος που προσπαθείς να το πεις μπερδεύει, ενώ θα μπορούσε να ήταν πολύ πιο ευνόητος.

 

Γιατί όταν λες "Μια λίστα δέχεται μεθόδους" ο άλλος καταλαβαίνει ότι εννοείς αυτό:

List<method> list1 = new List<method>() { EmptyMethod1(), EmptyMethod2()};

Το οποίο δεν γίνεται!

Για αυτό και σου κάνουν παρατηρήσεις και σε κράζουν.

 

Εσύ εννοείς ότι μπορεί κανείς να κάνει πχ αυτό:

static void Main(string[] args)
        {
            MyClass no1 = new MyClass();
            no1.attribute = "10";
            MyClass no2 = new MyClass();
            no2.attribute = "20";
            MyClass no3 = new MyClass();
            no3.attribute = "30";

            List<MyClass> list1 = new List<MyClass>() { no1, no2, no3};
           
            foreach (MyClass someObject in list1)
            {
               someObject.Method();
            }

            Console.ReadKey();
         }

    }

    class MyClass
    {
        public string attribute;
        public void Method()
        {
            Console.WriteLine(attribute);
        }
    }

Το οποίο γίνεται μεν, αλλά ο τρόπος που προσπαθείς να το περιγράψεις, οι λέξεις που επιλέγεις και η ορολογία που χρησιμοποιείς, μπερδεύει τους άλλους και τους κάνει να απορούν αν τους δουλεύεις ή όχι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alithinos, ποια πάνω τελεία;

 

Εάν σε μπερδεύει ο τόνος (') είναι για να δείξει, ας το πούμε, κάτι διαφορετικό αλλά με την ίδια λειτουργία.

Ε αυτόν είπα άνω τελεία.  :P

Ντάξει κατάλαβα τι εννοείς.

Όχι δεν γίνεται.

Αλλά ντάξει τελικά το πρόβλημά μου ήταν αλλού, όχι μαθηματικό αλλά νόμιζα πως μετά τη τελευταία εκτέλεση του μπλοκ της for πως φεύγει η εκτέλεση απ' ευθείας από τη λούπα, ξεχνώντας πως η μεταβλητή θα αυξηθεί άλλη μια φορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αυτόν είπα άνω τελεία.  :P

Ντάξει κατάλαβα τι εννοείς.

Όχι δεν γίνεται.

Αλλά ντάξει τελικά το πρόβλημά μου ήταν αλλού, όχι μαθηματικό αλλά νόμιζα πως μετά τη τελευταία εκτέλεση του μπλοκ της for πως φεύγει η εκτέλεση απ' ευθείας από τη λούπα, ξεχνώντας πως η μεταβλητή θα αυξηθεί άλλη μια φορά.

 

Υπάρχουν και περιπτώσεις που διαφοροποιούν αυτα που έχουμε γράψει.

  for(i=0; i++ < 10;)  /* Eκτιμάται η συνθήκη, γινεται η άυξηση και 
 μετα εκτελούνται οι εντολές στο σώμα του λουπ. */
 

και

  for(i=0; ++i < 10;)  /* Γινεται η αύξηση λογω προθεματικου τελεστή , 
εκτιμάται η συνθήκη , κατοπιν εκτελούνται οι εντολές */
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Υπάρχουν και περιπτώσεις που διαφοροποιούν αυτα που έχουμε γράψει.

  for(i=0; i++ < 10;)  /* Eκτιμάται η συνθήκη, γινεται η άυξηση και 
 μετα εκτελούνται οι εντολές στο σώμα του λουπ. */
 

και

  for(i=0; ++i < 10;)  /* Γινεται η αύξηση λογω προθεματικου τελεστή , 
εκτιμάται η συνθήκη , κατοπιν εκτελούνται οι εντολές */

No, please. Όσοι γράφουν τέτοια πράγματα πρέπει να τους ρίχνουν στην φωτιά (Γενικά μιλάω, όχι για σένα προσωπικά DDevil, καταλαβαίνω πως είναι παράδειγμα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...