Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ας μην ξεχνάμε οτι είναι πάρα πολλοι οι άνθρωποι που θα δίναμε άνετα >1000 € για να μετακινηθούνε με άνεση, ασφάλεια, και χωρίς να χάνουν το πολύτιμο χρόνο τους.

 

Αυτό το project σίγουρα δεν έχει στόχο εμάς τους κοινούς θνητούς. Με τιμές αεροπλάνου δε θα μπορέσουν να κάνουν απόσβεση. Το αεροπλάνο έχει γίνει πλέον τόσο φτηνό που είναι προσιτό στον καθένα.

 

Στην αρχή κάθε τεχνολογική εξέλιξη είναι πάντα για τους λίγους και έχοντες αλλά μετά το κόστος πέφτει και επωφελούνται και οι πολλοί. Οι έχοντες που θα πληρώσουν ακριβά για το χρησιμοποιήσουν είναι κάτι σαν "beta testers" με "early access" ας πούμε. Και οι Η/Υ ήταν για λίγους και ήταν πανάκριβοι στην αρχή. Και ένα ταξίδι με αεροπλάνο ήταν πανάκριβο στην αρχή. 

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το εισιτήριο παρόλο που ίσως κάποιοι να θέλουν να το πασάρουν ως ακριβό, θα είναι πολύ πιο φθηνο, αν μεταβούμε σε τέτοιες τεχνολογίες.

 

  • Like 1
Δημοσ.

ωχ τωρα θα το θελουν οι θεσσαλονικεις για να πηγαινουν απο την μια ακρη της πολης στην αλλη

Αν πρώτα μπει στην Αθήνα, να είμαστε δίκαιοι! :D

Δημοσ.

Στην αρχή κάθε τεχνολογική εξέλιξη είναι πάντα για τους λίγους και έχοντες αλλά μετά το κόστος πέφτει και επωφελούνται και οι πολλοί. Οι έχοντες που θα πληρώσουν ακριβά για το χρησιμοποιήσουν είναι κάτι σαν "beta testers" με "early access" ας πούμε. Και οι Η/Υ ήταν για λίγους και ήταν πανάκριβοι στην αρχή. Και ένα ταξίδι με αεροπλάνο ήταν πανάκριβο στην αρχή. 

 

Ναι όντως. Τα πρώτα 10 χρόνια μόνο οι πολύ πλούσιοί θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν. Τα επόμενα 10 χρόνια θα μπορούν και οι πλούσιοι. Και αν υπάρχουμε μετά από 20 χρόνια θα το χρησιμοποιήσουμε και εμείς! :)

Δημοσ.
Το εισιτήριο παρόλο που ίσως κάποιοι να θέλουν να το πασάρουν ως ακριβό, θα είναι πολύ πιο φθηνο, αν μεταβούμε σε τέτοιες τεχνολογίες.

 

Τους εχει κανει μυνηση η ΕΤ3, το κρατικο τηλεοπτικό καναλι για καταπατηση της πατεντας του ονόματος ή ακόμα?

Α ξεχασα αυτά τα κανει μονο η Apple.. :)

Δημοσ.

Πάντως πάω στοίχημα ότι δεν θα έχει θέσεις-καρέκλες,

αλλά κρεββάτια και θα σε δένουν με ιμάντες.

Γιατί με την επιτάχυσνη και επιβράδυνση εκεί μέσα θα ρίχνεις κάτι ύπνους...

Δημοσ.

Στο παραπάνω λινκ τα εξηγεί πολύ καλα. Μονο πλεονέκτηματα απίστευτα εχει η παραπάνω μεθοδος μεταφοράς. Πιστεύω καποτε θα επικράτησει. Το μεγαλο πρόβλημα όμως ειναι οτι ειναι παρα πολυ ακριβη η ολη εγκατάσταση και οχι φθηνη οπως αναφέρθηκε παραπανω. Οταν φτιαχτει πιθανοτατα θα αποσβεσει το κόστος και καποια στιγμη θα εχει κερδη και πολυ φθηνο εισητηριο. Ελα μου ομως που το αρχικο τεραστιο κόστος τρομαζει τους επενδυτες, γι αυτό δεν προχώρησε μεχρι στιγμης.

Δημοσ.

Ρε παιδιά είστε με τα καλά σας; Το project είναι κατασκευαστική χίμαιρα. Βάλτε λίγο το νιονιό σας να δουλέψει.

Κατ' αρχήν για να δουλέψει αυτή η κατασκευή απαιτεί ένα απόλυτα αεροστεγές τούνελ. Μόνο υπογείως θα μπορούσε να επιτευχθεί κάτι τέτοιο εύκολα αλλά αυτό πάει το κόστος σε αστρικό επίπεδο αν μιλάμε για μεγάλες αποστάσεις. Αν πάλι είναι υπέργειο θα πρέπει εκτός από αεροστεγές να είναι σε θέση να αντέξει όλες τις καιρικές καταπονήσεις και μηχανικές καταπονήσεις από έναν συρμό με τεράστιο βάρος που θα κινείτε με τεράστια ταχύτητα έστω και με ελάχιστες τριβές. Για την περίπτωση να είναι κρεμαστό ισχύουν τα ίδια προβλήματα με χ10 σε βαθμό δυσκολίας.

Όσο για τον συρμό θα πρέπει να είναι 100% αεροστεγής και κλιματιζόμενος αφού υποτίθεται πως στο τούνελ δεν θα υπάρχει αναπνεύσιμος αέρας. Δηλαδή θα πρέπει να κατασκευαστεί με προδιαγραφές διαστημοπλοίου. Προσοχή όχι απλά αεροπλάνου. Το αεροπλάνο τροφοδοτεί τον κλιματισμό του με υπερσυμπιεστές από την ατμόσφαιρα. Εδώ δεν θα μπορεί να γίνει αυτό. Προδιαγραφές διαστημοπλοίου λοιπόν.

Το όλο σχέδιο είναι μια m@l@K1@ και μισή. Με την υπάρχουσα τεχνολογία θα στοιχίσει δισεκατομμύρια και δεν πρόκειται να κάνει απόσβεση ούτε σε 1000 χρόνια.

Θα είναι και μη ανταγωνιστικό καθώς οι νέες τεχνολογίες έχουν καταστήσει τους αεροπορικούς κινητήρες πολύ ποιο οικονομικούς και έτσι μπορούμε να πετάμε με τιμές εισιτήριων  που πριν 20 χρόνια ούτε που θα τις φανταζόμασταν.

Σε 20-25 χρόνια ίσως να μπορεί να κατασκευαστεί αν αναπτυχθούν οι απαιτούμενες κατασκευαστικές τεχνολογίες που θα είναι φτηνές με και με τόσο μεγάλες μηχανικές αντοχές. Με την υπάρχουσα τεχνολογία είναι αδύνατον να είναι οικονομικά συμφέρον ένα τέτοιο έργο.

Προσωπικά πιστεύω πως κάποιοι έχουν βάλει στο μάτι τα λεφτά του Mr Musk και τον δουλεύουν ψιλό γαζί. Αν κάνει την ανοησία και ρίξει χοντρά λεφτά στο έργο (μέχρι στιγμής μόνο μελέτες έχει κάνει) θα ρίξει πολύ κλάμα στο τέλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά είστε με τα καλά σας; Το project είναι κατασκευαστική χίμαιρα. Βάλτε λίγο το νιονιό σας να δουλέψει.

Κατ' αρχήν για να δουλέψει αυτή η κατασκευή απαιτεί ένα απόλυτα αεροστεγές τούνελ. Μόνο υπογείως θα μπορούσε να επιτευχθεί κάτι τέτοιο εύκολα αλλά αυτό πάει το κόστος σε αστρικό επίπεδο αν μιλάμε για μεγάλες αποστάσεις. Αν πάλι είναι υπέργειο θα πρέπει εκτός από αεροστεγές να είναι σε θέση να αντέξει όλες τις καιρικές καταπονήσεις και μηχανικές καταπονήσεις από έναν συρμό με τεράστιο βάρος που θα κινείτε με τεράστια ταχύτητα έστω και με ελάχιστες τριβές. Για την περίπτωση να είναι κρεμαστό ισχύουν τα ίδια προβλήματα με χ10 σε βαθμό δυσκολίας.

Όσο για τον συρμό θα πρέπει να είναι 100% αεροστεγής και κλιματιζόμενος αφού υποτίθεται πως στο τούνελ δεν θα υπάρχει αναπνεύσιμος αέρας. Δηλαδή θα πρέπει να κατασκευαστεί με προδιαγραφές διαστημοπλοίου. Προσοχή όχι απλά αεροπλάνου. Το αεροπλάνο τροφοδοτεί τον κλιματισμό του με υπερσυμπιεστές από την ατμόσφαιρα. Εδώ δεν θα μπορεί να γίνει αυτό. Προδιαγραφές διαστημοπλοίου λοιπόν.

Το όλο σχέδιο είναι μια m@l@K1@ και μισή. Με την υπάρχουσα τεχνολογία θα στοιχίσει δισεκατομμύρια και δεν πρόκειται να κάνει απόσβεση ούτε σε 1000 χρόνια.

Θα είναι και μη ανταγωνιστικό καθώς οι νέες τεχνολογίες έχουν καταστήσει τους αεροπορικούς κινητήρες πολύ ποιο οικονομικούς και έτσι μπορούμε να πετάμε με τιμές εισιτήριων  που πριν 20 χρόνια ούτε που θα τις φανταζόμασταν.

Σε 20-25 χρόνια ίσως να μπορεί να κατασκευαστεί αν αναπτυχθούν οι απαιτούμενες κατασκευαστικές τεχνολογίες που θα είναι φτηνές με και με τόσο μεγάλες μηχανικές αντοχές. Με την υπάρχουσα τεχνολογία είναι αδύνατον να είναι οικονομικά συμφέρον ένα τέτοιο έργο.

Προσωπικά πιστεύω πως κάποιοι έχουν βάλει στο μάτι τα λεφτά του Mr Musk και τον δουλεύουν ψιλό γαζί. Αν κάνει την ανοησία και ρίξει χοντρά λεφτά στο έργο (μέχρι στιγμής μόνο μελέτες έχει κάνει) θα ρίξει πολύ κλάμα στο τέλος.

Αμα δεις το βίντεο που ανεβασα παραπανω,  λεει οτι θα γινει υπεργειο για μεγαλες αποστάσεις ακριβως για να μη ανεβει σε δυσθεωρατα επιπεδα το κοστος.  Το βαρος που αναφερεις δεν ειναι τοσο μεγαλο.  Θα μοιράζεται γιατι καθε όχημα ειναι μικρο σαν σφαιρα,  6 άτομα χωραει. 

 Ενα αυτοματοποιημενο συστημα που κατασκευαζει και συνδεει σωλήνες θα μειωσει δραματικα το κόστος. 

Και οι ιδιοι παραδεχονται ομως αυτο που λες,  οτι σήμερα το μεγάλο αρχικο κοστο ειναι το πρόβλημα. 

Γιατι για να φτιαξεις ενα αυτοκινητοδρομο νομίζεις οτι δεν ειναι μεγαλο το κόστος? 

Εδω ομως οταν κατασκευαστει,  το κόστος θα γίνει ελαχιστο.  Πρακτικά θα καταργησει και τα αεροπλάνα αφου θα φτανεις γρηγορότερα,  φθηνότερα,  χωρις καθυστέρησεις σε αεροδρομια,  φορους αεροδρομίου κλπ. 

Τα υπολοιπα που αναφέρεις οκ ειναι πρόβλημα αλλα πιθανοτατα υπάρχουν λύσεις.  Δε θα μενουν και για ωρες μεσα οι επιβατες.  Με τετοια ταχύτητα οι ποιο πολλες διαδρομες θα ειναι 30-45 λεπτα..  Μη σου πω οτι για 30 λεπτα το οξυγόνο μπορει και να επαρκει. 

Δημοσ.

Προσωπικά πιστεύω πως κάποιοι έχουν βάλει στο μάτι τα λεφτά του Mr Musk και τον δουλεύουν ψιλό γαζί. Αν κάνει την ανοησία και ρίξει χοντρά λεφτά στο έργο (μέχρι στιγμής μόνο μελέτες έχει κάνει) θα ρίξει πολύ κλάμα στο τέλος.

 

Επέλεξα αυτό το κομμάτι για να απαντήσω. Κάποιοι έχουν βάλει στο μάτι τα λεφτά του Μασκ; Αυτό είναι ανέκδοτο. Ο Μασκ είναι ένας σύγχρονος Έντισον. Όπως με την SpaceX δεν ξύπνησε μια ωραία πρωία και είπε "Let's go to Mars" αλλά περίμενε τα συμβόλαια της ΝΑΣΑ προς ιδιωτικές εταιρίες space low cost για να ξεκινήσει, πραόμοια κάνει και με το hyperloop. Βγήκε ένας διαγωνισμός στη Καλιφόρνια για τρένο υψηλής ταχύτητας το οποίο θα ήταν πανάκριβο και πιο αργό από το TGV, οπότε κάνει εντύπωση προτείνοντας ένα ουτοπικό σχέδιο για το οποίο δεν είχε φτιάξει ούτε μακέτα. Το διαδίδει δωρεάν στο ίντερνετ, προσεταιρίζεται την κοινή γνώμη (=ψηφοφόροι) και διάφοροι επίστήμονες/μηχανικοί από όλον τον κόσμο αρχίζουν να φτιάχνουν πρωτότυπα, να κάνουν δοκιμές, κτλ. Ενώ αυτός συνεχίζει να μην κάνει τίποτα. Μόνο προκύρηξε έναν "αγώνα" για να έρθουν οι πιο προχωρημένες ομάδες να παρουσιάσουν τα πρωτότυπα τους. Εκεί λοιποόν, όποιος του κόβει, θα τα αντιγράψει/βελτιώσει ή θα τα αγοράσει έτοιμα και μετά θα περιμένει νέο συμβόλαιο από την Αμερικανική ή κάποια άλλη κυβέρνηση με λεφτά για να το κατασκευάσει....παρόμοια ιστορία δηλαδή με Tesla, SpaceX, Solarcity

Δημοσ.

Επέλεξα αυτό το κομμάτι για να απαντήσω. Κάποιοι έχουν βάλει στο μάτι τα λεφτά του Μασκ; Αυτό είναι ανέκδοτο. Ο Μασκ είναι ένας σύγχρονος Έντισον. Όπως με την SpaceX δεν ξύπνησε μια ωραία πρωία και είπε "Let's go to Mars" αλλά περίμενε τα συμβόλαια της ΝΑΣΑ προς ιδιωτικές εταιρίες space low cost για να ξεκινήσει, πραόμοια κάνει και με το hyperloop. Βγήκε ένας διαγωνισμός στη Καλιφόρνια για τρένο υψηλής ταχύτητας το οποίο θα ήταν πανάκριβο και πιο αργό από το TGV, οπότε κάνει εντύπωση προτείνοντας ένα ουτοπικό σχέδιο για το οποίο δεν είχε φτιάξει ούτε μακέτα. Το διαδίδει δωρεάν στο ίντερνετ, προσεταιρίζεται την κοινή γνώμη (=ψηφοφόροι) και διάφοροι επίστήμονες/μηχανικοί από όλον τον κόσμο αρχίζουν να φτιάχνουν πρωτότυπα, να κάνουν δοκιμές, κτλ. Ενώ αυτός συνεχίζει να μην κάνει τίποτα. Μόνο προκύρηξε έναν "αγώνα" για να έρθουν οι πιο προχωρημένες ομάδες να παρουσιάσουν τα πρωτότυπα τους. Εκεί λοιποόν, όποιος του κόβει, θα τα αντιγράψει/βελτιώσει ή θα τα αγοράσει έτοιμα και μετά θα περιμένει νέο συμβόλαιο από την Αμερικανική ή κάποια άλλη κυβέρνηση με λεφτά για να το κατασκευάσει....παρόμοια ιστορία δηλαδή με Tesla, SpaceX, Solarcity

 

Πίστεψέ με ξέρω ποιος είναι ο Musk και μου είναι και μένα δύσκολο να πιστέψω πως τον πιάσανε κορόιδο καθώς δεν είναι κανένας άσχετος με την τεχνολογία. Ωστόσο όταν ακούω κάτι κουφά του στυλ ήρθε σε συμφωνία με την Σλοβακική Κυβέρνηση για πειραματική κατασκευή δεν ξέρω τι να πιστέψω. Επιμένω πως αυτή την στιγμή δεν υπάρχει τεχνολογία που να μπορέσει να υλοποιήσει αυτό το έργο με κόστος που να μπορεί να κάνει απόσβεση. Τις δυσκολίες κατασκευής των οχημάτων του συρμού νομίζω πως τις αντιλαμβάνεστε όλοι.

Ωστόσο για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι αυτό αλλά οι αεροστεγείς μονώσεις μεταξύ των σωλήνων του συρμού όπου θα έχουν διαφορετικές πιέσεις εντός και εκτός, διαφορετικές θερμοκρασίες και υγρασίες και θα δέχονται τεράστιες δυνάμεις από τα κινούμενα οχήματα συνεχώς. Η οποιαδήποτε διαρροή θα δημιουργεί τεράστια προβλήματα και θα αποτελεί κίνδυνο ζωής για τους επιβαίνοντες. Μιλάμε για τεχνολογία που δεν υπάρχει αυτή την στιγμή και για να πάρει πιστοποίηση ασφαλούς μεταφοράς ανθρώπων επιβατών θα χρειαστεί μόνο για τις δοκιμές τρελά λεφτά. Ψάξτε να δείτε πόσο κοστίζει αυτή την στιγμή η ανάπτυξη και η πιστοποίηση ασφάλειας ενός σκελετού αυτοκινήτου και θα καταλάβετε. 

Ίσως ο Musk ελπίζει ότι τραβώντας το ενδιαφέρον του κόσμου θα μπορέσει να τραβήξει περισσότερα κεφάλαια για χρηματοδότηση ώστε να αναπτύξει την κατασκευαστική τεχνολογία που απαιτείται. Ίσως για αυτό φροντίζει να το έχει συνεχώς στην επικαιρότητα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...