antonytomas_86 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Καλησπέρα.Είμαι φοιτητής και θέλω να πιάσω δουλειά,μερική ή πλήρης απασχόληση,σε κατάστημα ηλεκτρονικών.Υπάρχει περίπτωση να δεχτεί ο εργοδότης να μη με ασφαλίσει;Θέλω να κρατήσω την ασφάλεια του πατέρα μου στο ΙΚΑ.Δλδ μπορώ να δουλεύω μαύρα;Όχι τόσο για τη φορολογία,αλλά λόγω σιγουριάς στο ΙΚΑ.Γνωρίζει κανείς;
zanskou Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Και ο υποψήφιος εργοδότης σου στο ΙΚΑ θα σε ασφαλίσει 99.9% Και κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει να το ρισκάρεις σε καμία περίπτωση. 1
idomeneas7 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Θα πας με ένσημα και δικό σου ΙΚΑ και αν σε απολύσουν/παραιτηθείς, θα σε ξανα-ασφαλίσει ο πατέρας σου.
Fubar.gr Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Με ποιό τρόπο είσαι ασφαλισμένος στο ΙΚΑ αυτή τη στιγμή? Έχει κάποια επιχείρηση ο πατέρας σου οπου δηλώνεσαι σαν εργαζόμενος ή σαν προστατευόμενο μέλος έχεις απλά ιατροφαρμακευτική περίθαλψη? Αν είναι το δεύτερο δέν μαζεύεις ένσημα έτσι, οπότε πρέπει οποσδήποτε να επιδιώξεις να σε ασφαλίσει ο εργοδότης σου.
antonytomas_86 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Είναι ρίσκο γιατί είναι ιδιωτικός τομέας και δεν είναι σίγουρη η εργασία.idomeneas7 νομίζω αυτό που αναφέρεις λέγεται επανασφάλιση τέκνων.Πρέπει να πάω να ρωτήσω στο ΙΚΑ.Δημόσιος υπάλληλος ήταν ο πατέρας μου,οπότε ήμουν προστατευόμενο μέλος.Αν προτείνω στον εργοδότη ότι δε θέλω ασφάλεια θα δεχτεί;Έχεις κανείς ανάλογη εμπειρία;
idomeneas7 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Μην μπερδεύεσαι, παλιότερα που είχε πολλά ταμεία το δημόσιο ήταν καλύτερο από το ΙΚΑ και πολλά προστατευόμενα μέλη δεν ήθελαν να το χάσουν. Αν εσύ είσαι ήδη στο ΙΚΑ από τον πατέρα σου, δεν θα χάσεις κάτι από το να έχεις ένσημα αλλά θα κερδίσεις. Αν σε απολύσουν ή παραιτηθείς θα μπορείς να ασφαλιστείς ξανά στον πατέρα σου μέχρι να σταματήσεις να είσαι προστατευόμενο μέλος (περάσεις τα 25 ή πάρεις πτυχίο).