Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τώρα εξισώνουμε τον βιασμό με την κλοπή, την σωματική ακεραιότητα με την ιδιοκτησία. Συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

 

Α οκ. δηλαδή αν ο κλέφτης είναι αποφασισμένος να κάνει κακό προκειμένου να σου πάρει αυτό που θέλει δεν κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα. Με την ίδια λογική και ο βιασμός δεν είναι τίποτα, ας κάτσει να το απολαύσει στην τελική ρε παιδί μου, σιγά, μια ψολή ακόμα είναι στις δεκάδες που θα έχει φάει, που το πρόβλημα;

 

Επίσης δεν είπα για μετά το βιασμό. Είπα για το ΑΝ ήθελε να τη βιάσει ο επίδοξος βιαστής που όμως αυτή δεν ξέρει ότι είναι βιαστής και μπορεί να θέλει μόνο την τσάντα της ή τα κοσμήματα της. Αν του χώσει σπασμένο μπουκάλι στη μούρη πριν προλάβει να της βάλει χέρι είναι καταδικαστέο; Αφού ο τύπος έχει ήδη δείξει τις εχθρικές του προθέσεις και έχει κάνει βήματα επί αυτού. Μήπως να περιμένει να της τον ακουμπήσει λίγο πριν περάσει σε άμυνα;

 

Δεν είναι σοβαρά αυτά που λέτε ορισμένοι, συγκεντρωθείτε. Δεν έχει ο άνθρωπος διαφορά από τα ζώα στο θέμα της επιβίωσης. Οτι κάτσει κάτσει και ότι γίνει γίνει.  

  • Like 1
  • Απαντ. 318
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δύο ενδεχόμενα μπορώ να φανταστώ: Ή δε διαβάζεις αυτά που σού παραθέτουν, ή δυσκολεύεσαι να τα ερμηνεύσεις. Υπάρχει κι ένα τρίτο, το οποίο πάντα ελπίζω να είναι ελάχιστα πιθανό: Η σκόπιμη παρερμηνεία. Εξηγώ:

 

Δεν είπα μόνος μου ότι δεν περιμένω ν' αλλάξει μυαλά ο κλέφτης, ούτε ότι θεωρώ καλό το να μη τού δίνεται η δυνατότητα να αποδείξει πως δεν είναι έτσι. Σού παρέθεσα link, στο οποίο αποδεικνύεται ότι δεν πρόκειται ν' αλλάξει μυαλά, καθώς και ότι τού δόθηκε η δυνατότητα να αποδείξει ότι συμμορφώθηκε κι εκείνος έκανε πάλι και πάλι και πάλι τα ίδια. Στις πόσες επαναλήψεις λες ότι μπορούμε να το πάρουμε απόφαση το ότι δεν αλλάζει; Να δώσουμε καμιά διακοσαριά ευκαιρίες;

 

Ρωτώ λοιπόν ξανά: Το είδες το link; Το διάβασες; Αν ναι και, παρ' όλα αυτά, συνεχίζεις να βλέπεις αυτοεκπληρούμενες προφητείες, έχεις όντως πρόβλημα κατανόησης, το οποίο δε μπορώ να ακολουθήσω, ούτε και να συζητήσω βάσει αυτού. Να το αφήσουμε εδώ λοιπόν, τι λες;

 

 

Συγκαταλέγομαι επίσης και στα υποψήφια θύματα τού τύπου που σερβίρει μπόμπες (δε βγαίνω έξω εγώ δηλαδή, ή δε με καθιστά πιθανό θύμα ή δηλητηρίαση που μπορεί να πάθω; ) , όπως και τού οδηγού που πάει σαν τρελός. Είναι λοιπόν το ίδιο σχετικά και αυτά, αλλά συνεχίζουν να μην είναι το θέμα μας.

 

Οχι, δεν διάβασα το περιεχόμενο του λινκ, μόνο το κομμάτι που παρέθεσε ο Una. Επιφυλάσσομαι. Καμμία σκόπιμη παρερμηνεία απο μέρους μου, δεν είναι του στυλ μου.

 

Υπεκφεύγεις όμως: ο τύπος που σερβίρει νοθευμένα ποτά είναι κλέφτης κι' αυτός μεν, αφού άλλα χρεώνει κι' άλλα σερβίρει, διαφέρει όμως απο τον φοροφυγά, τον κλεφτοκοτά, τον κλέφτη μοτοσικλετών. Προσωπικά βλέπω την συσχέτιση και ευχαρίστως θα συζητήσω τι πρέπει να του κάνουν κι' αυτουνού. Ο τύπος που το πάει σαν τρελός δεν κολλάει πουθενα με το θέμα μας.

 

Για πες λοιπόν, γιατί να σεβαστώ τον πλούσιο φοροφυγά αλλά όχι τον κλέφτη του βίντεο;

Α οκ. δηλαδή αν ο κλέφτης είναι αποφασισμένος να κάνει κακό προκειμένου να σου πάρει αυτό που θέλει δεν κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα. Με την ίδια λογική και ο βιασμός δεν είναι τίποτα, ας κάτσει να το απολαύσει στην τελική ρε παιδί μου, σιγά, μια ψολή ακόμα είναι στις δεκάδες που θα έχει φάει, που το πρόβλημα;

 

Επίσης δεν είπα για μετά το βιασμό. Είπα για το ΑΝ ήθελε να τη βιάσει ο επίδοξος βιαστής που όμως αυτή δεν ξέρει ότι είναι βιαστής και μπορεί να θέλει μόνο την τσάντα της ή τα κοσμήματα της. Αν του χώσει σπασμένο μπουκάλι στη μούρη πριν προλάβει να της βάλει χέρι είναι καταδικαστέο; Αφού ο τύπος έχει ήδη δείξει τις εχθρικές του προθέσεις και έχει κάνει βήματα επί αυτού. Μήπως να περιμένει να της τον ακουμπήσει λίγο πριν περάσει σε άμυνα;

 

Δεν είναι σοβαρά αυτά που λέτε ορισμένοι, συγκεντρωθείτε. Δεν έχει ο άνθρωπος διαφορά από τα ζώα στο θέμα της επιβίωσης. Οτι κάτσει κάτσει και ότι γίνει γίνει.  

 

Αλλο ο κλέφτης, άλλο ο ληστής. Την ξέρεις την διαφορά;

 

Ο βιασμός αποτελεί ευθεία επίθεση κατά της σωματικής ακεραιότητας και η αυτο-άμυνα σε αυτήν την περίπτωση είναι απολύτως θεμιτή.

 

Ο defacer έδωσε μια πολύ καλή απάντηση λίγο παραπάνω. Σταματήστε να διαστρεβλώνετε τα λεγόμενα των άλλων, ζαβολιάρικά παιδιά!

Δημοσ.

φιρίκι : Κάνεις μπαμ ότι δεν έχεις ζήσει ούτε δευτερόλεπτο σε ανεπτυγμένη χώρα.

Εχεις ρωτήσει ποτέ κάποιον που έχει ζήσει ή είσαι κλασικός Ελληνας ξερόλας;

Και μιας και το έφερε η κουβέντα, μπορεί να καταστραφείς ακόμα πιο γρήγορα αν νομίζεις ότι ξέρεις και κάνεις τις λάθος επιλογές από ότι αν δεν ξέρεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε χρειάζεται να μιλήσουμε για το τι θεωρούμε εδώ, δε ρώτησα αυτό. Ρώτησα αν γενικότερα υπάρχει "σεβασμός στον πολίτη". Όχι απαραίτητα τον εγκληματία πολίτη, ας πούμε τον αντιφρονούντα.

 

Απ' ότι καταλαβαίνω λες πως υπάρχει. Δηλαδή πχ θα έρθει η διμοιρία θα κυνηγήσει τον ύποπτο (προφανώς εκείνη τη στιγμή δε μπορεί να είναι παραπάνω από ύποπτος) και μπορεί τελικά να γίνει μια δίκη και να τον βάλουν μέσα για πολύ καιρό, αλλά η δίκη θα είναι δίκαιη και δε θα του κάνουν φάλαγγα στο ενδιάμεσο.

 

Το δέχομαι όπως το λες αν και δυσκολεύομαι.

 

Απόλυτος σεβασμός στον πολίτη υπάρχει, καθώς και προστασία του, ακόμα κι από κρατικούς λειτουργούς οι οποίοι δεν κάνουν τη δουλειά τους όπως έχουν υποχρέωση, όχι μόνο από εγκληματίες. Για παράδειγμα:

 

 

 

Ξεκίνησα προ τριών περίπου ετών τις σχετικές διαδικασίες, ώστε να αποκτήσω άδεια μόνιμης διαμονής στη χώρα. Δεν είχα κάποιο πρόβλημα και χωρίς αυτή, απλά θα έπρεπε να ασχολούμαι με χαζομάρες, τού τύπου να πηγαίνω κάθε έξι μήνες στα σύνορα με την Τουρκία, να μπαίνω Τουρκία, να επιστρέφω Γεωργία μετά από πέντε λεπτά και αυτομάτως ανανεωνόταν η άδεια για άλλους έξι μήνες. Τίποτα δεν ήταν ουσιαστικά, μια και η πόλη μου είναι μόλις δέκα χλμ από τα σύνορα, απλά είπα να ξεμπερδεύω, μήπως κάποια στιγμή τύχει να μη μπορώ να πάω.

 

Ο μπελάς ήταν ότι, κάποιες υπηρεσίες και υπουργεία από τα οποία έπρεπε να περάσω, δεν είχαν παραρτήματα στην πόλη μου και ο μόνος τρόπος για να κάνω τη δουλειά μου ήταν να πάω στην Τιφλίδα - 430 χλμ απόσταση - να υποβάλλω τα δικαιολογητικά, να επιστρέψω και να πάω ξανά μετά από μια εβδομάδα για να παραλάβω την άδεια (να, ας πούμε στη γραφειοκρατεία είμαστε μάλλον πίσω! ) .

 

Έφτασε λοιπόν η στιγμή να παραλάβω την άδεια, πήγα για δεύτερη φορά στην Τιφλίδα, μπήκα στο υπουργείο και έμεινα κάγκελο: Ο απίθανος ο υπάλληλος, είχε ...ξεχάσει να προωθήσει ένα κωλόχαρτο, με αποτέλεσμα η άδειά μου να μην έχει ετοιμαστεί και μού είπε, όλο φυσικότητα, ότι θα έπαιρνε άλλη μια εβδομάδα! Να μη σού τα παραζαλίζω και χαλάω και το νήμα, υπέβαλα μια καταγγελία και τα αποτελέσματα ήταν δύο:

 

1) Η άδειά μου ήρθε το επόμενο πρωί (νωρίτερα δε γινόταν, όπως μού είπαν).

2) Αποζημιωθηκα για τα χρήματα που έδωσα για ξενοδοχείο, προκειμένου να διανυκτερεύσω εκεί, ενώ δεν το είχα προγραμματίσει και μού κάλυψαν και το εισιτήριο τής επιστροφής, ως έξτρα αποζημίωση για την ταλαιπωρία μου...

 

 

 

Όσο για το άλλο, περί αστυνομίας, δίκης και ...φάλαγγας :-D  :-D  :-D

 

Προφανώς και αντιμετωπίζεται αποκλειστικά και μόνο ως ύποπτος αυτός που συλλαμβάνεται και, επίσης προφανώς, γίνεται κανονικότατη δίκη, παρουσία υπεράσπισης (και χωρίς βασανιστήρια! ). Καταδικάζεται δε, αυστηρά και μόνο εφόσον καταρριφθεί πάσα αμφιβολία για το αν όντως έκανε αυτό για το οποίο κατηγορείται. Το ζουμί είναι στο «μετά»: Άπαξ και καταδικάστηκε και τού επεβλήθη η προβλεπόμενη ποινή, αυτό είναι οριστικό: Την εκτίει μέχρι ώρας. Εντάξει, φυσικά και δεν πετάνε τον κλέφτη, σε κάνα μπουντρούμι παρέα με τους αρουραίους, ούτε τον αφήνουν νηστικό. Ούτε άδειες όμως παίρνει, ούτε νωρίτερα βγαίνει. Αυτό που θα πει ο δικαστής, αυτό είναι.

 

Το κατανοώ το ότι δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να δεχθεί κανείς, την πιθανότητα ύπαρξης και λειτουργίας, ενός συστήματος αυστηρού προς τους «κακούς» και προστατευτικού προς τούς «καλούς», αλλά σε διαβεβαιώ ότι έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, τουλάχιστον στο βαθμό που μπορώ να τα γνωρίζω. Άμα μου τη δώσει κι αρχίσω να σφάζω κόσμο :P, μπορεί να τα γνωρίσω και πιο άμεσα, οπότε, αν μ' αφήσουν να ποστάρω από τη μπουζού, θα ρίξω update! 

Επεξ/σία από deesnider
  • Like 1
Δημοσ.

Το κατανοώ το ότι δεν είναι και ότι πιο εύκολο να δεχθεί κανείς, την πιθανότητα ύπαρξης και λειτουργίας, ενός συστήματος αυστηρού προς τους «κακούς» και προστατευτικού προς τούς «καλούς», αλλά σε διαβεβαιώ ότι έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, τουλάχιστον στο βαθμό που μπορώ να τα γνωρίζω. Άμα μου τη δώσει κι αρχίσω να σφάζω κόσμο :P, μπορεί να τα γνωρίσω και πιο άμεσα, οπότε, αν μ' αφήσουν να ποστάρω από τη μπουζού, θα ρίξω update! 

 

Δύσκολο δεν είναι αυτό που λες. Δύσκολο είναι να φανταστεί κανείς ότι είναι αυστηροί (aka σκίζουν for some definition of σκίζουν) τους "κακούς", χωρίς αυτό να βασίζεται ή να οδηγεί σε κατάχρηση εξουσίας.

 

Αλλά όπως είπα το δέχομαι όπως το λες.

Δημοσ.

φιρίκι : Κάνεις μπαμ ότι δεν έχεις ζήσει ούτε δευτερόλεπτο σε ανεπτυγμένη χώρα.

Εχεις ρωτήσει ποτέ κάποιον που έχει ζήσει ή είσαι κλασικός Ελληνας ξερόλας;

Και μιας και το έφερε η κουβέντα, μπορεί να καταστραφείς ακόμα πιο γρήγορα αν νομίζεις ότι ξέρεις και κάνεις τις λάθος επιλογές από ότι αν δεν ξέρεις.

 

Ούτε δευτερόλεπτο κιόλας! Μ' αυτό το πλευρό να κοιμάσαι. Απο πού φαίνεται, εάν επιτρέπεται;

 

Ως προς το τονισμένο μέρος συμφωνώ κι' ας μην βλέπω πως το 'φερε η κουβέντα.

Δημοσ.

Οχι, δεν διάβασα το περιεχόμενο του λινκ, μόνο το κομμάτι που παρέθεσε ο Una. Επιφυλάσσομαι. Καμμία σκόπιμη παρερμηνεία απο μέρους μου, δεν είναι του στυλ μου.

 

To link που σού έδωσα εγώ, οδηγεί στο post τού Unabomber, αυτό το post σού υποδεικνύει να διαβάσεις, το κομμάτι που λες ότι διάβασες. Το link που παραθέτει ο Unabomber στο post του, δεν είναι παρά η πηγή αυτού που γράφει ο ίδιος. Δεν έχεις λοιπόν να επιφυλάσσεσαι για κάτι: Το διάβασες, τέλος. Δεν το κατανόησες όμως, όπως φαίνεται, ή δεν έδωσες σημασία στο τι γράφει. Το αν είναι τού στυλ σου ή όχι οι παρερμηνείες, είναι άλλο ζήτημα.  

 

Υπεκφεύγεις όμως: ο τύπος που σερβίρει νοθευμένα ποτά είναι κλέφτης κι' αυτός μεν, αφού άλλα χρεώνει κι' άλλα σερβίρει, διαφέρει όμως απο τον φοροφυγά, τον κλεφτοκοτά, τον κλέφτη μοτοσικλετών. Προσωπικά βλέπω την συσχέτιση και ευχαρίστως θα συζητήσω τι πρέπει να του κάνουν κι' αυτουνού. Ο τύπος που το πάει σαν τρελός δεν κολλάει πουθενα με το θέμα μας.

 

Ποτέ δεν υπεκφεύγω (αφού ανακατέψαμε και το ...στυλ τού καθενός). Είμαι απολύτως σαφής: Όλοι οι παραπάνω κλέβουν τον κόσμο, άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο. Επιπλέον, θέτουν σε κίνδυνο και την υγεία/σωματική ακεραιότητα/ζωή τού κόσμου. Το ότι το πάνε πιο μακριά, τους αφαιρεί ποσοστά από το πόσο κλέφτες είναι; Το ότι δεν είναι αποκλειστικά και μόνο κλέφτες/φοροφυγάδες σε μπέρδεψε; Ας μιλήσουμε μόνο για κλέφτες/φοροφυγάδες λοιπόν:

 

Για πες λοιπόν, γιατί να σεβαστώ τον πλούσιο φοροφυγά αλλά όχι τον κλέφτη του βίντεο;

 

Μού θυμίζεις σε ποιο σημείο είπα ότι πρέπει να σεβαστεί κάποιος τον πλούσιο φοροφυγά; Επειδή παραθέτεις δικό μου post και ρωτάς εμένα, οπότε μάλλον θα το ισχυρίστηκα...

 

...Γι' αυτό μόνο, όχι για άλλο λόγο.

 

 

 

Αν μού δείξεις το σημείο όπου το είπα, σού υπόσχομαι ότι δε θα σε ρωτήσω, σχετικά με το γιατί επικεντρώνεις την ερώτησή σου ειδικά στον πλούσιο φοροφυγά, ούτε και το ποια διαφορά διακρίνεις ως προς τις επιπτώσεις στο κοινωνικό σύνολο, μεταξύ τής φοροδιαφυγής των (εκ δεδομένου λιγότερων) πλούσιων (που όμως αποκρύπτουν πολλά) κι εκείνης των (πολύ περισσότερων) φτωχών (οι οποίοι αποκρύπτουν λιγότερα μεν, αλλά φασούλι το φασούλι, τον πίνουμε παρέα...)

 

Όχι τίποτα άλλο, απλά είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι το πρόβλημά σου με τους πλούσιους φοροφυγάδες, έχει να κάνει στο ότι είναι πλούσιοι και, ακόμα κι αν δεν ήταν φοροφυγάδες, θα έβρισκες κάτι άλλο να τους προσάψεις. Αν δεν είναι έτσι, θα περίμενε κανείς να αναφέρεσαι συνολικά στη φοροδιαφυγή και όχι στο αν και πόσο φραγκάτος είναι αυτός που τη διαπράττει...

 

  

  • Like 1
Δημοσ.

μαλλον ο ιδιοκτητης σε αυτο το βιντεο ειναι μεγαλυτερος αλητης  . αφου τον πηρε χαμπαρι προσπαθησε να διαφυγει ,και μαλλον  ηταν αοπλος και αυτος χωρις κανεναν ενδοιασμο τον πυροβολησε και τον αφησε αναπηρο. απλα κτηνος

Δημοσ.

Είναι πάντως αξιοπερίεργο ότι τόσοι πολλοί θεωρούν ότι η εκδίκηση είναι ένα λογικό σημείο εκκίνησης για να στηρίζει μια κοινωνία την αντιμετώπιση των οποιονδήποτε παραβιάζουν τους νόμους τους. Παράξενο, γιατί ο υπολογιστής μου λέει ότι έχουμε 2016 και όχι 1016...μάλλον κάποιο λάθος θα κάνει. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αλλο ο κλέφτης, άλλο ο ληστής. Την ξέρεις την διαφορά;

 

Ο βιασμός αποτελεί ευθεία επίθεση κατά της σωματικής ακεραιότητας και η αυτο-άμυνα σε αυτήν την περίπτωση είναι απολύτως θεμιτή.

 

 

Την διαφορά νομικά την ξέρουμε, επί της ουσίας θέλουμε να τη μάθουμε. Μην ακούω αηδίες ότι ο Χ τύπος ήρθε απλά να κλέψει το Ψ μηχανάκι Το θύμα από που θα το ξέρει αυτό; Πως είναι σίγουρο ότι δεν θα μεταβεί στα ενδότερα; Τρία άτομα δεν ήταν; Ενας παίρνει μηχανάκι, ένας τσιλιαδόρος και ο τρίτος τι θα κάνει; Μήπως να περιμένει ο άνθρωπος να δει τι θα καταστρώσουν μετά; Τίποτα, το θύμα πήρε το ρίσκο να επιτεθεί χωρίς να ξέρει αν οι μπουκαδόροι είναι κλέφτες, ληστές, βιαστές, αν έχουν μαχαίρια, πιστόλια, οτιδήποτε και βγήκε αυτό το αποτέλεσμα. 

 

Την καταλαβαίνεις την διαφορά επί του πρακτέος; Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο κάποιος που του κάνουν επιδρομή στο σπίτι του τόσα άτομα να λειτουργήσει με αυτοκυριαρχία για να ΜΗΝ κάνει κακό σε κάποιον. Εννοείται ότι θα τον καταλάβουν τα ένστικτα του (απόλυτα φυσικό) και ότι είναι να γίνει θα γίνει. Ηταν και λίγο ατυχία για τον κλέφτη αυτό καθώς η πίσω πλευρά του ανθρώπου έχει τεράστια επιφάνεια και θα μπορούσε να χτυπήσει η σφαίρα οπουδήποτε αλλά τελικά τον πέτυχε σε σημείο που τον άφησε παράλυτο (εδώ λοιπόν έρχεται η θεία δίκη γιατί δεν ήταν σκόπιμο από το θύμα). Αυτό είναι και σε όποιον αρέσει. Τέτοια πλάσματα είμαστε και είμαστε απόλυτα in-line με τα υπόλοιπα ζώα του πλανήτη.      

Δημοσ.

Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο κάποιος που του κάνουν επιδρομή στο σπίτι του τόσα άτομα να λειτουργήσει με αυτοκυριαρχία για να ΜΗΝ κάνει κακό σε κάποιον. Εννοείται ότι θα τον καταλάβουν τα ένστικτα του (απόλυτα φυσικό) και ότι είναι να γίνει θα γίνει.

 

Ναι, γενικά το κράξιμο στο θρεντ δεν πέφτει στον πιστολέρο, πέφτει σε όσους ποστάρουν από το σπιτάκι τους στην ανοιξιάτικη Ελλάδα και λένε πως άξιζε στον κλέφτη να μείνει ανάπηρος επειδή είναι κλέφτης. Στους ανθρώπους που δεν έχουν τον παράγοντα μιας εν βρασμώ ψυχής να επηρεάσει την κρίση τους.

Δημοσ.

Ναι, γενικά το κράξιμο στο θρεντ δεν πέφτει στον πιστολέρο, πέφτει σε όσους ποστάρουν από το σπιτάκι τους στην ανοιξιάτικη Ελλάδα και λένε πως άξιζε στον κλέφτη να μείνει ανάπηρος επειδή είναι κλέφτης.

Μα γιατί; Αφού είναι κατά συρροή! :ph34r:

Δημοσ.

Ναι, γενικά το κράξιμο στο θρεντ δεν πέφτει στον πιστολέρο, πέφτει σε όσους ποστάρουν από το σπιτάκι τους στην ανοιξιάτικη Ελλάδα και λένε πως άξιζε στον κλέφτη να μείνει ανάπηρος επειδή είναι κλέφτης. Στους ανθρώπους που δεν έχουν τον παράγοντα μιας εν βρασμώ ψυχής να επηρεάσει την κρίση τους.

Αντιγράφω από άλλο site που έχω ποστάρει:

 

 

Όλα είναι θέμα επιλογής.

 

Ειτε είναι νόμιμα είτε παράνομα.

 

Ειδικα όμως όταν είσαι παραβατικός θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου πως και κάποιος άλλος και με αιτία την ΔΙΚΗ σου παραβατικότητα θα πράξει με τροπο που ίσως σε επηρεάσει άμεσα ή έμμεσα, ψυχικά ή σωματικά.

 

 

 

Οταν μου είχαν σπάσει το παράθυρο του αυτοκινήτου πριν 15 χρόνια και μου πήραν ένα σωρό πράγματα από μέσα, σκεφτόμουν να βρω ένα Riffle , να αφήσω το αυτοκίνητο σε ένα σημείο και οποίου το χέρι περνούσε τα ΑΝΟΙΚΤΟ τζάμι, να έτρωγε μια σφαίρα στο κεφάλι.

 

 

 

Ο νομοθέτης έχει προβλέψει και την περίπτωση του εν βρασμώ ψυχής.

 

Οποτε εν βρασμώ ψυχής παίζει να έκανα πολύ χειρότερα. Τόσα χρόνια μετά, ναι μεν με στεναχωρεί αλλά δεν ξέρω αν έφτανα σε σημείο που δεν έχει γυρισμό.

 

 

 

Απο την άλλη, αν στις 100 αποπειρες κλοπών είχαμε 5-6 αποτελέσματα όπως του βίντεο , θεωρώ πως οι επόμενοι θα σκέφτονταν σοβαρά να προσπαθησουν κάτι ανάλογο.

Δημοσ.

Την διαφορά νομικά την ξέρουμε, επί της ουσίας θέλουμε να τη μάθουμε. Μην ακούω αηδίες ότι ο Χ τύπος ήρθε απλά να κλέψει το Ψ μηχανάκι Το θύμα από που θα το ξέρει αυτό; Πως είναι σίγουρο ότι δεν θα μεταβεί στα ενδότερα; Τρία άτομα δεν ήταν; Ενας παίρνει μηχανάκι, ένας τσιλιαδόρος και ο τρίτος τι θα κάνει; Μήπως να περιμένει ο άνθρωπος να δει τι θα καταστρώσουν μετά; Τίποτα, το θύμα πήρε το ρίσκο να επιτεθεί χωρίς να ξέρει αν οι μπουκαδόροι είναι κλέφτες, ληστές, βιαστές, αν έχουν μαχαίρια, πιστόλια, οτιδήποτε και βγήκε αυτό το αποτέλεσμα. 

 

Την καταλαβαίνεις την διαφορά επί του πρακτέος; Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο κάποιος που του κάνουν επιδρομή στο σπίτι του τόσα άτομα να λειτουργήσει με αυτοκυριαρχία για να ΜΗΝ κάνει κακό σε κάποιον. Εννοείται ότι θα τον καταλάβουν τα ένστικτα του (απόλυτα φυσικό) και ότι είναι να γίνει θα γίνει. Ηταν και λίγο ατυχία για τον κλέφτη αυτό καθώς η πίσω πλευρά του ανθρώπου έχει τεράστια επιφάνεια και θα μπορούσε να χτυπήσει η σφαίρα οπουδήποτε αλλά τελικά τον πέτυχε σε σημείο που τον άφησε παράλυτο (εδώ λοιπόν έρχεται η θεία δίκη γιατί δεν ήταν σκόπιμο από το θύμα). Αυτό είναι και σε όποιον αρέσει. Τέτοια πλάσματα είμαστε και είμαστε απόλυτα in-line με τα υπόλοιπα ζώα του πλανήτη.      

 

Λες λοιπόν οτι οι άνθρωποι ουσιαστικά είμαστε κάπως σαν τον πρωταγωνιστή ετούτης της σκηνής απο την ταινία 2001: Η Οδύσσεια του διαστήματος

 

 

Ωραιότατα. Συμφωνούμε. Θέλω να επισημάνω εδώ οτι ο άνθρωπος διαφέρει απο το ζώο ως προς το ότι το δεύτερο, όταν μιλάμε για χρήση όπλων, το πολύ-πολύ να μάθει πως να χειρίζεται το όπλο του αποτελεσματικότερα ενώ ο άνθρωπος μπορεί και οφείλει να μάθει να ξεχωρίζει το πότε, άρα και το γιατί, είναι καλύτερα να το κάνει αυτό, μάλιστα επιλέγοντας και τον αποτελεσματικότερο τρόπο κάθε φορά. Εδώ λοιπόν γεννάται μια σειρά αλληλένδετων ζητημάτων σχετικα με το πως προσδιορίζουμε αυτό το αποτελεσματικότερα και αυτό το γιατί. Ενστικτωδώς τα ζώα ξέρουν να το ξεχωρίσουν άμα το καλοσκεφτείς, άλλα λιγοτερο κι' άλλα περισσότερο.

 

Διαφωνούμε ως προς το ότι εσύ λες πως είμαστε δέσμιοι του όποιου ενστίκτου μας ενώ εγώ λέω οτι ο άνθρωπος μπορεί και οφείλει να μάθει να κυριαρχεί πάνω στα ένστικτα του, πράγμα το οποίο εν πολλοίς ήδη κάνει είδαλλως ακόμη σε σπηλιές θα ζούσε το είδος μας. Στο σημείο αυτό να πω οτι, εκτός και κάνω λάθος, που δεν είναι καθόλου απίθανο και ευχαρίστως να με διορθώσει κάποιος που τα ξέρει καλύτερα αυτά τα πράγματα εάν είναι έτσι, στα δικαστήρια το επιχείρημα του εν βρασμώ ψυχής σπανίως και δύσκολα γίνεται δεκτό και ακόμη και τότε λίγο μετράει.

 

Επιπλέον, τα ζώα είναι ζώα κι' όμως, ίσως εξαιτίας της ανάγκης για συντήρηση δυνάμεων, σπανίως καταφεύγουν στην βία για την απόλαυση του πράγματος. Οι γάτες, ας πούμε, παίζει να βασανίζουν ομαδικά με τις ώρες ένα καταματωμένο κουρελάκι που κάποτε ήταν ποντίκι αλλά και πάλι μπορούμε να πούμε οτι είναι στην φύση τους κι' ότι έτσι εκπαιδεύονται. Οι άνθρωποι απο την άλλη υπήρξαν εφευρετικότατοι προκειμένου να προκαλέσουν πόνο και να σκορπίσουν θάνατο, διότι μόνο ο άνθρωπος μπορεί να είναι απάνθρωπος και έφτιαξε σύνεργα βασανιστηρίων και πυρηνικές βόμβες. Τα λέω αυτά για να εξηγήσω ότι αν και είμαι ζώο δεν θέλω να είμαι απάνθρωπος, γι' αυτό και διαφωνώ με την αλόγιστη χρήση βίας και την εκτεταμένη οπλοκατοχή.

 

Καθόλου δεν μου αρέσει η σκέψη εκατομμυρίων αιμοδιψών κουμπουροφόρων ουρακοτάγκων γύρω μου.

To link που σού έδωσα εγώ, οδηγεί στο post τού Unabomber, αυτό το post σού υποδεικνύει να διαβάσεις, το κομμάτι που λες ότι διάβασες. Το link που παραθέτει ο Unabomber στο post του, δεν είναι παρά η πηγή αυτού που γράφει ο ίδιος. Δεν έχεις λοιπόν να επιφυλάσσεσαι για κάτι: Το διάβασες, τέλος. Δεν το κατανόησες όμως, όπως φαίνεται, ή δεν έδωσες σημασία στο τι γράφει. Το αν είναι τού στυλ σου ή όχι οι παρερμηνείες, είναι άλλο ζήτημα.  

 

 

Ποτέ δεν υπεκφεύγω (αφού ανακατέψαμε και το ...στυλ τού καθενός). Είμαι απολύτως σαφής: Όλοι οι παραπάνω κλέβουν τον κόσμο, άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο. Επιπλέον, θέτουν σε κίνδυνο και την υγεία/σωματική ακεραιότητα/ζωή τού κόσμου. Το ότι το πάνε πιο μακριά, τους αφαιρεί ποσοστά από το πόσο κλέφτες είναι; Το ότι δεν είναι αποκλειστικά και μόνο κλέφτες/φοροφυγάδες σε μπέρδεψε; Ας μιλήσουμε μόνο για κλέφτες/φοροφυγάδες λοιπόν:

 

 

Μού θυμίζεις σε ποιο σημείο είπα ότι πρέπει να σεβαστεί κάποιος τον πλούσιο φοροφυγά; Επειδή παραθέτεις δικό μου post και ρωτάς εμένα, οπότε μάλλον θα το ισχυρίστηκα...

 

...Γι' αυτό μόνο, όχι για άλλο λόγο.

 

 

 

Αν μού δείξεις το σημείο όπου το είπα, σού υπόσχομαι ότι δε θα σε ρωτήσω, σχετικά με το γιατί επικεντρώνεις την ερώτησή σου ειδικά στον πλούσιο φοροφυγά, ούτε και το ποια διαφορά διακρίνεις ως προς τις επιπτώσεις στο κοινωνικό σύνολο, μεταξύ τής φοροδιαφυγής των (εκ δεδομένου λιγότερων) πλούσιων (που όμως αποκρύπτουν πολλά) κι εκείνης των (πολύ περισσότερων) φτωχών (οι οποίοι αποκρύπτουν λιγότερα μεν, αλλά φασούλι το φασούλι, τον πίνουμε παρέα...)

 

Όχι τίποτα άλλο, απλά είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι το πρόβλημά σου με τους πλούσιους φοροφυγάδες, έχει να κάνει στο ότι είναι πλούσιοι και, ακόμα κι αν δεν ήταν φοροφυγάδες, θα έβρισκες κάτι άλλο να τους προσάψεις. Αν δεν είναι έτσι, θα περίμενε κανείς να αναφέρεσαι συνολικά στη φοροδιαφυγή και όχι στο αν και πόσο φραγκάτος είναι αυτός που τη διαπράττει...

 

  

 

Πολύ περιληπτικά λόγω κούρασης, δεν είπες πουθενά οτι πρέπει να σεβόμαστε τον πλούσιο φοροφυγα ούτε έχω άλλο πρόβλημα μαζί του εκτός απο εκείνο της αναλογικότητας. Παράσιτα είναι κι' ο κλέφτης του βίντεο κι' ο πορτοφολάς και ο φοροφυγάς κλέφτης. Οι ποιοτικές διαφορές μεταξύ τους εντοπίζονται στον αντίκτυπο που έχουν οι παρασιτικές τους μέθοδοι.

 

Εξηγούμαι. Ο κλεφτοκοτάς, ο πορτοφολάς, ο κλέφτης του βίντεο παρασιτούν σε βάρος ανθρώπων της ίδιας πάνω-κάτω κοινωνικής τάξης με αυτούς και αυτό τους καθιστά σιχαμερούς λόγω έλλειψης αλληλεγγύης. Οι φοροφυγάδες τώρα, όσο πλουσιότεροι είναι τόσο χειρότεροι αποδεικνύονται διότι αφενός τα έχουν λιγότερο ανάγκη απ' ότι οι συνάδελφοί τους των χαμηλότερων και πλατύτερων κοινωνικών στρωμάτων τα κλοπιμαία κι' όμως τα κλέβουν, αφετέρου λογω της έλλειψης πόρων απο φόρους οι όποιες παροχές θα γύριζαν στο κοινωνικό σύνολο υπο την μορφή σχολείων και νοσοκομείων για τον λαό περικόπτονται ενω ταυτόχρονα περαιτέρω φόροι καθίσταται αναγκαίο να εισπραχθούν απο εκείνους που πληρώνουν για να μην απολαμβάνουν ανταπόδοση γι' αυτούς τους φόρους. 

 

Καλοί λεχρίτες κι' οι πλούσιοι φοροφυγάδες λοιπόν. Αναρωτιέμαι γιατί κανείς δεν λέει να τους πυροβολάνε κι' αυτούς όπως τα κλεφτρόνια του βίντεο. Προσωπικά δεν το προτείνω γιατί δεν πιστεύω στην βία και στην θανατική ποινή. Ζητώ συγγνώμη άμα παρέλειψα κάτι. Ελπίζω να μην κλειδωθεί το νήμα και να συνεχίστει αυτή η ενδιαφέρουσα συζήτηση κάποια άλλη στιγμή. Καληνύχτα :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...