acid18 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Γιατι οσο παει οι τιμες ανεβαινουν ενω οι μισθοι κατεβαινουν? Πχ το εισιτηριο στον οασθ ειναι 1 ευρω ενω πριν τη κριση ηταν 50 λεπτα 1
4saken Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Αυτη ειναι απορια 10χρονου...Και συνηθως τα 10χρονα εχουν τις λογικοτερες αποριες.
isay Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Ναι αλλα ποια ειναι η απαντηση welcome στον καπιταλισμο η απαντηση δεν ειναι απλη για να εξηγηθει με 2 λογια. το εισιτηριο ειναι ενα προιον που εμπεριεχει τα εξοδα συν κερδος. Για να κρατηθει η εκτοξευση της τιμης πρεπει να κοπουν εξοδα που μπορουν να κοπουν, πχ μισθοι Αυτο που πρεπει να αναρωτιεσαι ειναι πως θα υπαρχει κυκλοφορια χρηματος οταν δεν υπαρχει αγοραστοκη δυναμη 1
sphinxgr Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 ¨οπως τα λέει ο απο πάνω μου. Στην ερώτηση σου βλέπεις ένα μικρό κομμάτι. Μπορείς όμως να δεις και το γενικό σύνολο. Γιατί αυξάνουν οι φόροι? Γιατί μειώνονται μισθοί και συντάξεις? Έχει λογική ο κατότατος μισθός και απο τι σχετίζεται? Τι πρέπει να κάνεις για να αυξήσεις μισθούς, μειώσεις φόρους? Όταν αναγγέλλονται φόροι στους αγρότες για παράδειγμα και αυτοί εναντιώνονται, και τελικά οι φόροι ακυρώνονται, τι σημαίνει? Πως τους χάρισαν και χάθηκαν σε μια μαυρη τρύπα? Ή θα τους πληρώσει κάποιος άλλος αντί για αυτούς? Αυτά και άλλα πολλά!
Razor333 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Γιατι οσο παει οι τιμες ανεβαινουν ενω οι μισθοι κατεβαινουν? Πχ το εισιτηριο στον οασθ ειναι 1 ευρω ενω πριν τη κριση ηταν 50 λεπτα Γιατι ειναι το ευκολο ισοδυναμο να αυξησεις το εισιτηριο στον λαουτσικο, απο το να διωξεις π.χ. αυτον που τσακιζει της αδειες κυκλοφοριας στο μηχανολογικο και να πληρωσεις επιτελους κατι οσο αξιζει και οχι τα τριπλασια για να φανε ολοι απο κατι. Αλλα σκεψου τι διαχειριση κανεις στα χρηματα σου και στα οικονομικα σου σαν ιδιωτης, το πιο πιθανον να ειναι υπευθυνη και να σκεφτοσουν και το τελευταιο ευρω που εχεις να διαχειριστεις και απεκτησες με κοπο, αν τωρα μια μερα σου ελεγαν παρε διαχειρισου 25δις φορους που πληρωσαν αλλοι και αλλα τοσα δανεικα απο τριτους που θα πληρωσουν αλλοι, χωρις κανενα απολυτως αισθημα ευθυνης γιατι πρακτικα δεν εχεις καμια ευθυνη και τα εγκληματα σου παραγραφονται σχεδον αμεσα, τι θα εκανες; Θα μετρουσες καθε ευρω; Δεν θα βουτουσες το χερακι και εσυ στο μελι; Δεν θα χρησιμοποιουσες αυτα τα χρηματα για να διατηρησεις αυτην την θεση και φυσικα να ζησεις την ζωη που ουτε καν ονειρευτηκες; Ειναι τυχαιο πως απαξ και κατσεις στην καρεκλα δεν εχεις πλεον καμια ιδεολογια και το μονο που σκεφτεσαι ειναι οτι δεν θα ξανασηκωθεις ποτε; 1
NikosKallithea Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 ...και αν το μεγεθύνουμε και λιγο, γιατι υπαρχουν πλουσιες και φτωχές χωρες; 1
Speculoos Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Αυτό είναι το εύκολο, υπάρχουν φτωχές χώρες για να μπορούν να υπάρχουν οι πλούσιες.
kalogeros Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Γιατι οσο παει οι τιμες ανεβαινουν ενω οι μισθοι κατεβαινουν? Πχ το εισιτηριο στον οασθ ειναι 1 ευρω ενω πριν τη κριση ηταν 50 λεπτα Όσον αφορά την απορία σου για το εισιτήριο του ΟΑΣΘ, θα προσπαθήσω να σου το εξηγήσω απλά. Από τη στιγμή που ξεκίνησε η οικονομική κρίση στην Ελλάδα: 1) οι τιμές των καυσίμων αυξήθηκαν και 2) οι επιδοτήσεις του κράτους προς εταιρίες, όπως ο ΟΑΣΘ, μειώθηκαν Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα αυξηθούν τα έξοδα (1) και να μειωθούν τα έσοδα (2). Ο ΟΑΣΘ ως εταιρία με μετόχους (εδώ γελάμε) έπρεπε να εξισορροπήσει την κατάσταση, ώστε να διατηρήσει τα κέρδη και να μην δυσαρεστήσει τους μετόχους. Για να το πετύχει αυτό είχε δύο επιλογές: 1) μείωση λειτουργηκών δαπανών, όπως μισθούς, ενοίκια κλπ 2) αύξηση της τιμής πώλησης της υπηρεσίας του. Ο ΟΑΣΘ, λοιπόν, επέλεξε το δεύτερο και ο λόγος είναι απλός. Ένας από τους μετόχους του ΟΑΣΘ είναι το σωματείο των εργαζομένων του. Μειώνοντας τους μισθούς των εργαζομένων, είναι σαν να μειώνεις τους μισθούς των μετόχων σου, άρα δεν πέτυχες το επιθυμητό αποτέλεσμα. Επιπλέον, μην ξεχνάς ότι οι μέτοχοι είναι αυτοί που αποφασίζουν σε μια εταίρία, άρα στο συγκεκριμένο παράδειγμα, οι μέτοχοι θα έβγαζαν τα μάτια τους μόνοι τους. Η λύση, λοιπόν, είναι η αύξηση της τιμής της υπηρεσίας σου, δηλαδή του εισιτηρίου. Δεδομένου ότι ο ΟΑΣΘ είναι μονοπώλειο στη Θεσσαλονίκη, λίγη σημασία είχε αυτό, καθώς οι πελάτες θα παρέμεναν σταθεροί, εφόσον δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Θα διαμαρτύρονατ λίγο στην αρχή, θα έκαναν και καμία διαδήλωση και σύντομα θα το ξεχνούσαν, όπως και έγινε. Μην ξεχνάμε, ότι στη Θεσσαλονίκη ο ΟΑΣΘ είναι κράτος εν κράτει και δύσκολα θα αλλάξει η κατάσταση αυτή. Τα παραδείγματα με εκβιαστικά κοψίματα γραμμών στο παρελθόν είναι πολλά. Ο ΟΑΣΘ είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα διαπλοκής, κακού συνδικαλισμού και κακοδιαχείρισης. Ωφελείται μια μικρή μερίδα ανθρώπων (μέτοχοι και προσωπικό) και ταλαιπωρείται μία ολόκληρη πόλη 1 εκατομμυρίου ανθρώπων. Η κατάσταση, δυστυχώς, δύσκολα θα αλλάξει για εμάς τους Θεσσαλονικείς. Εάν κάποιοα στιγμή κάποιος (εισαγγελέας; ) αποφασίσει να ασχοληθεί με την περίπτωση του ΟΑΣΘ, η μελέτη του θα αποτελεί ένα πολύ καλό case study για το πώς έφτασε η χώρα σε αυτό το σημείο. Για την άλλη απορία σου, δεν χωράει η απάντηση σε ένα ποστ. Υ.Γ.: Το πιο τραγικό με την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ είναι ότι οι υπηρεσίες του, αντί να βελτιωθούν ή έστω να παραμείνουν στάσιμες, έχουν χειροτερέψει. Τα δρομολόγια έχουν αραιώσει, οι λεωφορειολωρίδες είναι μονίμως παρκαρισμένες και ουδείς από τον Οργανισμό ενδιαφέρεται, τα λεωφορεία είναι σάπια και παμπάλαια με αποτέλεσμα πολλές φορές να χαλάνε στη μέση του δρομολογίου και να κατεβάζουν τον κόσμο όπου να 'ναι, οι οδηγοί (και γενικά το προσωπικό) είναι στην πλειοψηφία τους αγενέστατοι και παραβιάζουν τον ΚΟΚ κατά συρροή. Και όλα αυτά τη στιγμή που σε αυτόν τον κωλοοργανισμό έχουν πέσει τσουβάλια με λεφτά και είναι από τις λίγες εταιρίες που ουδέποτε κατέγραψαν ζημίες στον ισολογισμό τους. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Διαμαρτυρεστε οι Θεσσαλονικεις για τα λεωφορεια; Δεν εχετε ζησει την εμπειρια των Αθηναϊκων, για αυτο. Νομιζω οτι μονο απο τον ΟΑΣΘ δεν μπορεις να κρινεις για το κοστος ζωης, ακομα και σε συνθηκες κρισης 1€ εισιτηριο συγκοινωνιας ειναι αρκετα οικονομικο. Θα μου πεις δεν εχει μετρο η πολη. Οκ δεκτο. Το καλυτερο ειναι να συγκρινεις γενικα τις τιμες απο την αρχη της κρισης μεχρι σημερα. Τι ξοδευε ενας μεσος πολιτης το 2009 και τι ξοδευει σημερα για ενα παρομοιο πακετο αγαθων και υπηρεσιων. Μην ξεχνας οτι για ορισμενες αυξησεις ευθυνεται απευθειας το κρατος που βαζει ειδικους φορους καταναλωσης, αυξανει τον ΦΠΑ ή περναει προϊοντα στον μεγαλο συντελεστη κλπ. Οι τιμες ακομα και στον Ελληνικο κρατικοδιαιτο καπιταλισμο δεν ελεγχονται οπως στον σοσιαλισμο οπου το κρατος καθοριζει τις τιμες αγνοωντας την αγορα. Για αγαθα που εχουν μεγαλη ζητηση οι τιμες θα ανεβαινουν ανεξαρτητα απο το αν υπαρχει κριση ή οχι. Για αλλα αγαθα για τα οποια η ζητηση πεφτει οι τιμες πεφτουν μαζι (πχ μεγαλα μεταχειρισμενα αυτοκινητα). Σκεψου και το κρατος σαν μια επιχειρηση, απλα πολυ μεγαλη. Αυτη τη στιγμη καθε χρονο ξοδευει περισσοτερα απο αυτα που εισπραττει. Οι τροποι να κλεισει την τρυπα ειναι δυο: ειτε ξοδευει λιγοτερα ειτε εισπραττει περισσοτερα. Τις ιδιες επιλογες εχει και μια επιχειρηση που ειναι ελλειματικη. Αλλες μειωσαν τα εξοδα τους (μισθους, ενοικια κλπ) αλλες προσπαθησαν να αυξησουν τις τιμες (κυριως μικρες που δεν μπορουσαν να κοψουν εξοδα). Ο κατωτερος μισθος που αναφερθηκε πιο πανω εχει νοημα σε συνθηκες μεγαλης ανεργιας αλλα δν ειναι χαρακτηριστικο του κατα κεφαλην εισοδηματος. Στην Ελλαδα μονο ενα πολυ μικρο ποσοστο των εργαζομενων αμοιβεται με τον κατωτερο. Ουτε ομως εχει νοημα να τον αυξησεις, οπως υποσχοταν η σημερινη κυβερνηση. Αν δεν αυξησεις με καποιο τροπο τον τζιρο των εταιριων και αυξησεις μονο το μισθολογικο τους κοστος, τις σπρωχνεις πιο βαθια στην υφεση. Αν η οικονομια αναπτυσσοταν, θα μπορουσες σταδιακα να αυξησεις τον μισθο και παλι οχι 70-80% με τη μια. Στην πραγματικοτητα δεν βοηθας τους εργαζομενους αλλα τους πολεμας, θεωρητικα θα πει καποιος αμα ολοι αμειβονται περισσοτερο, ολοι θα ξοδευουν και περισσοτερο οποτε ολοι θα μπορουν να πληρωνουν τους μισθους. Ναι αλλα δεν συμβαινει στην πραγματικοτητα. Αν αυξανοταν ο κατωτερος μισθος στα 750€ αρκετοι εργαζομενοι θα εβλεπαν την πορτα της εξοδου.
george_gr1 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Όσον αφορά την απορία σου για το εισιτήριο του ΟΑΣΘ, θα προσπαθήσω να σου το εξηγήσω απλά. Από τη στιγμή που ξεκίνησε η οικονομική κρίση στην Ελλάδα: 1) οι τιμές των καυσίμων αυξήθηκαν και 2) οι επιδοτήσεις του κράτους προς εταιρίες, όπως ο ΟΑΣΘ, μειώθηκαν Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα αυξηθούν τα έξοδα (1) και να μειωθούν τα έσοδα (2). Ο ΟΑΣΘ ως εταιρία με μετόχους (εδώ γελάμε) έπρεπε να εξισορροπήσει την κατάσταση, ώστε να διατηρήσει τα κέρδη και να μην δυσαρεστήσει τους μετόχους. Για να το πετύχει αυτό είχε δύο επιλογές: 1) μείωση λειτουργηκών δαπανών, όπως μισθούς, ενοίκια κλπ 2) αύξηση της τιμής πώλησης της υπηρεσίας του. Ο ΟΑΣΘ, λοιπόν, επέλεξε το δεύτερο και ο λόγος είναι απλός. Ένας από τους μετόχους του ΟΑΣΘ είναι το σωματείο των εργαζομένων του. Μειώνοντας τους μισθούς των εργαζομένων, είναι σαν να μειώνεις τους μισθούς των μετόχων σου, άρα δεν πέτυχες το επιθυμητό αποτέλεσμα. Επιπλέον, μην ξεχνάς ότι οι μέτοχοι είναι αυτοί που αποφασίζουν σε μια εταίρία, άρα στο συγκεκριμένο παράδειγμα, οι μέτοχοι θα έβγαζαν τα μάτια τους μόνοι τους. Η λύση, λοιπόν, είναι η αύξηση της τιμής της υπηρεσίας σου, δηλαδή του εισιτηρίου. Δεδομένου ότι ο ΟΑΣΘ είναι μονοπώλειο στη Θεσσαλονίκη, λίγη σημασία είχε αυτό, καθώς οι πελάτες θα παρέμεναν σταθεροί, εφόσον δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Θα διαμαρτύρονατ λίγο στην αρχή, θα έκαναν και καμία διαδήλωση και σύντομα θα το ξεχνούσαν, όπως και έγινε. Μην ξεχνάμε, ότι στη Θεσσαλονίκη ο ΟΑΣΘ είναι κράτος εν κράτει και δύσκολα θα αλλάξει η κατάσταση αυτή. Τα παραδείγματα με εκβιαστικά κοψίματα γραμμών στο παρελθόν είναι πολλά. Ο ΟΑΣΘ είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα διαπλοκής, κακού συνδικαλισμού και κακοδιαχείρισης. Ωφελείται μια μικρή μερίδα ανθρώπων (μέτοχοι και προσωπικό) και ταλαιπωρείται μία ολόκληρη πόλη 1 εκατομμυρίου ανθρώπων. Η κατάσταση, δυστυχώς, δύσκολα θα αλλάξει για εμάς τους Θεσσαλονικείς. Εάν κάποιοα στιγμή κάποιος (εισαγγελέας; ) αποφασίσει να ασχοληθεί με την περίπτωση του ΟΑΣΘ, η μελέτη του θα αποτελεί ένα πολύ καλό case study για το πώς έφτασε η χώρα σε αυτό το σημείο. Για την άλλη απορία σου, δεν χωράει η απάντηση σε ένα ποστ. Υ.Γ.: Το πιο τραγικό με την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ είναι ότι οι υπηρεσίες του, αντί να βελτιωθούν ή έστω να παραμείνουν στάσιμες, έχουν χειροτερέψει. Τα δρομολόγια έχουν αραιώσει, οι λεωφορειολωρίδες είναι μονίμως παρκαρισμένες και ουδείς από τον Οργανισμό ενδιαφέρεται, τα λεωφορεία είναι σάπια και παμπάλαια με αποτέλεσμα πολλές φορές να χαλάνε στη μέση του δρομολογίου και να κατεβάζουν τον κόσμο όπου να 'ναι, οι οδηγοί (και γενικά το προσωπικό) είναι στην πλειοψηφία τους αγενέστατοι και παραβιάζουν τον ΚΟΚ κατά συρροή. Και όλα αυτά τη στιγμή που σε αυτόν τον κωλοοργανισμό έχουν πέσει τσουβάλια με λεφτά και είναι από τις λίγες εταιρίες που ουδέποτε κατέγραψαν ζημίες στον ισολογισμό τους. Γιατι δεν μειωθηκαν οι μισθοι των εργαζομενων?
kalogeros Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Διαμαρτυρεστε οι Θεσσαλονικεις για τα λεωφορεια; Δεν εχετε ζησει την εμπειρια των Αθηναϊκων, για αυτο. Φίλε μου, παράδεισος δεν είναι πουθενά, ειδικά στις ελληνικές πόλεις. Παρόλα αυτά, στην Αθήνα έχετε και άλλες εναλλακτικές εκτός από το λεωφορέιο, όπως τρόλεϋ, τραμ, μετρό, ηλεκτρικό κλπ. Εδώ έχουμε μόνο τα κωλολεωφορεία του ΟΑΣΘ. Σου λέει ο ΟΑΣΘ "Φιλαράκι, άμα θέλεις. Αν δεν θέλεις, στα φρύδια μας". Νομιζω οτι μονο απο τον ΟΑΣΘ δεν μπορεις να κρινεις για το κοστος ζωης, ακομα και σε συνθηκες κρισης 1€ εισιτηριο συγκοινωνιας ειναι αρκετα οικονομικο. Θα μου πεις δεν εχει μετρο η πολη. Οκ δεκτο. Όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ μου, οι παροχές δεν ανταποκρίνονται σε καμία περίπτωση στην τιμή. Τα λεωφορεία πιάνουν φωτιά εν κινήσει, είναι σάπια, τα δρομολόγια έχουν αραιώσει και το προσωπικό είναι αγενέστατο και γράφει τον ΚΟΚ στα τέτοια του. Έψαξα να βρω μια φωτογραφία που είχε δημοσιευθεί πριν 1-2 χρόνια σε κάποιο γκρουπ στο FB, που έδειχνε μια γρια να κάθεται στο λεωφορείο με την ομπρέλα ανοιγμένη, γιατί έξω έβρεχε και έσταζε μέσα στο λεωφορείο. Μιλάμε για καταστάσει Αντίς Αμπέμπα. Γιατι δεν μειωθηκαν οι μισθοι των εργαζομενων? Για να είμαστε ακριβείς, έχει γίνει μία μείωση στους μισθούς των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ κατά 5%. Ναι, 5 ολόκληρα τοις εκατό. Μιλάμε για τρομερή μείωση. Οι λόγοι, κατά τη γνώμη μου, που δεν μειώνονται οι μισθοί του ΟΑΣΘ είναι τρεις. Το πρώτο τον είπα στο προηγούμενο ποστ μου και έχει να κάνει με το γεγονός ότι το σωματείο των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ είναι και μέτοχος. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι ο ΟΑΣΘ λειτουργεί με κανόνες κλειστής Σέχτας. Για να μπεις ως υπάλληλος θα πρέπει να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη κυριολεκτικά. Με αυτό το σκεπτικό και τη νοοτροπία, όλοι οι διοικούντες έχουν βολέψει τις οικογένειές τους, τα σόγια τους, τα βαπτηστήρια τους και πάει λέγοντας. Κάνοντας μειώσεις στους μισθούς, στην ουσία μειώνουν τους μισθούς των δικών τους; Εσύ θα έπαιρνες ποτέ την απόφαση να μειώσεις τον μισθό του γιού σου ή της γυναίκας σου; Πιθανόν να το έκανες, εάν τους μισθούς αυτούς τους πλήρωνες από την τσέπη σου. Αν τους πλήρωνε άλλος, όπως π.χ. το κάτος στην περίπτωση του ΟΑΣΘ, σιγά μην τους μείωνες. Διάβασε στο άρθρο της καθημερινής που παραθέτω παραπάνω τα ποσά που δίνει το κράτος στον ΟΑΣΘ. Και σκέψου ότι αυτά τα ποσά δίνονται εν μέσω κρίσης. Φαντάσου τι γινόταν προ κρίσης. Ο τρίτος και τελευταίος λόγος είναι γιατί, όπως και οι ίδιοι έχουν ευθαρσώς δηλώσει, δεν είναι υποχρεωμένοι να μειώσουν τους μισθούς τους.
michalisv Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Καλα δεν φταιει ο οασθ βεβαια που δεν έχει φτιαχτεί ακόμα το μετρό και δεν υπάρχουν εναλλακτικά μέσα.Τα δρομολόγια πάντως εξαρτάται και που μένεις, εγω προσωπικά δεν έχω παράπονο,αλλά έχω ακούσει ότι δυτική Θεσσαλονίκη έχουν περισσότερα προβλήματα.Η πλάκα με τα λεωφορεία ειναι οτι δεν ειναι τοσο παλια σε σύγκριση με αλλα αστικά κτελ της επαρχίας,αλλά το γεγονός οτι γίνεται ελλιπής συντήρηση,οι οδηγοί δεν τα προσέχουν +οτι σχεδον ολα ειναι κατασκευής ΕΛΒΟ,που σημαίνει πως απο οταν κατασκευάστηκαν ήταν σάπια χειροτερεύει την κατάσταση.Πρέπει βεβαια να πεταξουν τα κοκκινα και τα διπλα τα σαρακακης.Το εισιτήριο εξήγησαν και οι απο πάνω.Πάντως η αυξηση του εισιτηρίου ηταν επόμενη,δεν γίνεται το κράτος να δινει τοσο μεγάλα ποσα στον οασθ,καλός μειωθηκε η χρηματοδότηση.Εξάλλου ακομα και ετσι ο οασθ εχει το φθηνότερο εισιτήριο στην Ευρώπη και τουλαχιστον δεν εχει τα χαλια των δημόσιων λεωφορείων της Αθήνας...
kalogeros Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Καλα δεν φταιει ο οασθ βεβαια που δεν έχει φτιαχτεί ακόμα το μετρό και δεν υπάρχουν εναλλακτικά μέσα.Τα δρομολόγια πάντως εξαρτάται και που μένεις, εγω προσωπικά δεν έχω παράπονο,αλλά έχω ακούσει ότι δυτική Θεσσαλονίκη έχουν περισσότερα προβλήματα.Η πλάκα με τα λεωφορεία ειναι οτι δεν ειναι τοσο παλια σε σύγκριση με αλλα αστικά κτελ της επαρχίας,αλλά το γεγονός οτι γίνεται ελλιπής συντήρηση,οι οδηγοί δεν τα προσέχουν +οτι σχεδον ολα ειναι κατασκευής ΕΛΒΟ,που σημαίνει πως απο οταν κατασκευάστηκαν ήταν σάπια χειροτερεύει την κατάσταση.Πρέπει βεβαια να πεταξουν τα κοκκινα και τα διπλα τα σαρακακης.Το εισιτήριο εξήγησαν και οι απο πάνω.Πάντως η αυξηση του εισιτηρίου ηταν επόμενη,δεν γίνεται το κράτος να δινει τοσο μεγάλα ποσα στον οασθ,καλός μειωθηκε η χρηματοδότηση.Εξάλλου ακομα και ετσι ο οασθ εχει το φθηνότερο εισιτήριο στην Ευρώπη και τουλαχιστον δεν εχει τα χαλια των δημόσιων λεωφορείων της Αθήνας... Ανατολικά μένω φίλε μου και τα δρομολόγια τα τελευταία χρόνια έχουν μειωθεί δραματικά. Συμφωνώ ότι οι επιδοτήσεις του κράτους έπρεπε να μειωθούν. Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να κοπούν εντελώς και όχι μόνο στον ΟΑΣΘ, αλλά παντού. Αυτό, όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να αυξηθεί μόνο η τιμή του εισιτηρίου και όλο το κόστος να το επωμιστεί ο λαουτζίκος. Αντιλαμβάνομαι ότι με τη μείωση των επιδοτήσεων μειώθηκαν τα έσοδα και κατά συνέπεια τα κέρδη. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσαρμοστείς, αρχικά μειώνοντας τις δαπάνες σου, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι μισθοί, και στη συνέχεια αν συνεχίσεις να μην βγαίνεις, να αυξήσεις την τιμή της υπηρεσίας σου. Αλλά, είπαμε, ο ΟΑΣΘ είναι μονοπώλειο και κάνει ό,τι θέλει. Και εάν θέλεις τη γνώμη μου, ο ΟΑΣΘ έμμεσα εμπλέκεται στην καθυστέρηση του μετρό. Η όποια καθυστέρηση του μετρό έχει διπλό όφελος για τον ΟΑΣΘ. Αφενός παραμένει μονοπώλειο για μεγαλύτερο διάστημα και αφαιτέρου παρατείνεται η σύμβασή του με το δημόσιο, η οποία έχει ημερομηνία λήξης 2 χρόνια μετά την ολοκλήρωση του μετρό. Άρα όσο το μετρό καθυστερεί, τόσο παρατείνεται η σύμβαση του ΟΑΣΘ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα