Xristaras12 Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 τα πραγματα ειναι απλα ....αμα ο επεξεργαστης παει 100% παπαλα.... αυτο δεν σημαινει οτι δεν πεζει....πεζει αλλα αρχιζουν τα βιολια....ειτε fps drops ειτε stuttering ..... και ακομα και σε περιπτωσεις που δεν παει στο μαξ 100% και παλι η αποδοση και συνολικη εμπειρια ενος παιχνιδιου δεν ειναι ιδια με εναν ι3 σε σχεση με ενα ι5 η ι7 .... δεν εχει την ομαλοτητα που παρεχουν αυτοι οι επεξεργαστες σε καμια περιπτωση... και φυσικα ολα αυτα αναλογως την καρτα και το παιχνιδι... οσο καλυτερη καρτα γραφικων τοσο περισσοτερα και καλυτερα τα γραφικα που θα βαλεις σε ενα παιχνιδι εννοειτε και οσο περισσοτερα και καλυτερα γραφικα βαλεις τοσο ανεβενει και η χρηση του επεξεργαστη εως οτου παει στο 100% και τελος μετα ειτε εχεις 960 ειτε εχεις "1060" δεν αλλαζει τπτ ουσιαστικα .... Σωστά αυτα που γράφεις αλλα υπάρχει στη μέση και το θέμα Intel VS Amd. Δεν πάει να έχει ο αλλος 4 980ΤΙ με τον 8350 στον θεό,δυστυχώς δεν θα πάει μακριά. Αντιθετα αυτος με τον i7 θα ριχνει σφαλιάρες. Προσωπικά ακριβώς το ιδιο παρατηρώ και το συστημα της υπογραφής,Ο επεξεργαστής δεν τερματίζει και τα fps και η χρηση της κάρτας βουτάνε. 2
arrows Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Να γράψω την γνώμη μου και αν ενδιαφέρει κανένα καλώς είδεμη το thread δεν έχει κάποιο νόημα, στο πρώτο μου ποστάρισμα βάζοντας ένα screenshot από το σύστημα μου το έκανα σαν υπόδειγμα το πώς να ανεβάζουμε ένα στιγμιότυπο από το σύστημα του κάθε ενός που τον ενδιαφέρει με την βοήθεια του osd του msi afterburner και αφού πρώτα αυτός που ποστάρει αναφέρει το setup του τους χρονισμούς cpu/ram/gpu/vram και να σχολιάζουμε και να δίνουμε συμβουλές για το εαν ή όχι έχει bottleneck το σύστημα αυτό σε αυτό το σενάριο ή όχι, Γενικά αυτή είναι η ιδέα που άνοιξα το thread. To να αρχίζουν τα one vs. another και τι νομίζει ο κάθε ένας και επιχειρηματολογία με copy paste link από βιντεάκια στο youtube και άλλα forums δεν λένε τίποτα και αν είναι να γίνει ι7 vs i5 FX vs NVIDIA vs AMD καλύτερα να κλειδώσει εδώ, Οσο και αν συμπαθείτε ή αντιπαθείτε διάφορες εταιρίες προσωπικά μου είναι ΟΛΕΣ αντιπαθείς, οπότε με τον τρόπο που προτείνω να ανεβάζουμε σχολιάζουμε περιπτώσεις για την ύπαρξη η μη bottleneck είναι για να έχουμε ενα μέτρο μια γνωστή κατάσταση του συγκεκριμένου συστήματος in vivo Παράδειγμα για το τι μας ενδιαφέρει για το αν υπάρχει μπουκάλι ή όχι πάλι δικό μου screenshot απο το PCARS στα 4Κ με ι7 5820Κ@ 4,63 16 gb ram @3000mhz 2 way sli GTX 980ti@ 1417 boost gpu clock/8000 mhz vram speed Oσα κύκλωσα με κόκκινο είναι και οι παράγοντες που μας ενδιαφέρουν και προς αποφυγή κάποιας παρανόησης bottleneck έχουμε όταν για παράδειγμα ο επεξεργαστής έχει τερματίσει και η κάρτα γραφικών όχι είναι 80% περίπου, τότε η κάρτα γραφικών δεν αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων της Αν απο την άλλη ο επεξεργαστής δεν έχει τερματίσει αλλά π.χ. είναι στο 70% της χρήσης του ΑΛΛΑ η κάρτα γραφικών είναι στο 100% των δυνατoτήτων της ΤΟΤΕ όπως κακώς αναπαράγεται πο αρκετούς ΔΕΝ υπάρχει bottleneck ΑΠΛΩΣ η κάρτα αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων της σε αυτή την περίπτωση έαν βάζαμε γρηγορότερη vga προφανώς θα απέδιδε παραπάνω με τον επεξεργαστή να την ακολουθεί ΑΛΛΑ αυτό δεν είναι μπουκάλι, Γενικά μpουκάλι σε τρισδιάστατες εφαρμογές είναι να μην μπορεί η κάρτα γραφικών το μέγιστο των δυνατοτήτων της γιατί κάποιο άλλο υποσύστημα την εμποδίζει να αποδώσει αυτό που μπορεί, όμως αν αποδίδει 100% ΤΟΤΕ δεν υπάρχει μπουκάλι απλά δίνεί το μέγιστο που μπορεί και γρηγορότερο cpu να βάλετε δεν θα πάρετε ούτε ένα fps παραπάνω γιατί απλά το cpu τροφοδοτεί με δεδομένα την κάρτα γραφικών για να τα επεξεργαστεί δεν γεννά το cpu fps Υ.Γ. Κάθε άλλη ιδέα για το πώς θέλετε να οργανωθεί δεκτή 5
TheELF Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Αν απο την άλλη ο επεξεργαστής δεν έχει τερματίσει αλλά π.χ. είναι στο 70% της χρήσης του ΑΛΛΑ η κάρτα γραφικών είναι στο 100% των δυνατoτήτων της ΤΟΤΕ όπως κακώς αναπαράγεται πο αρκετούς ΔΕΝ υπάρχει bottleneck ΑΠΛΩΣ η κάρτα αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων της σε αυτή την περίπτωση έαν βάζαμε γρηγορότερη vga προφανώς θα απέδιδε παραπάνω με τον επεξεργαστή να την ακολουθεί ΑΛΛΑ αυτό δεν είναι μπουκάλι, Γενικά μpουκάλι σε τρισδιάστατες εφαρμογές είναι να μην μπορεί η κάρτα γραφικών το μέγιστο των δυνατοτήτων της γιατί κάποιο άλλο υποσύστημα την εμποδίζει να αποδώσει αυτό που μπορεί, όμως αν αποδίδει 100% ΤΟΤΕ δεν υπάρχει μπουκάλι απλά δίνεί το μέγιστο που μπορεί και γρηγορότερο cpu να βάλετε δεν θα πάρετε ούτε ένα fps παραπάνω γιατί απλά το cpu τροφοδοτεί με δεδομένα την κάρτα γραφικών για να τα επεξεργαστεί δεν γεννά το cpu fps Υ.Γ. Κάθε άλλη ιδέα για το πώς θέλετε να οργανωθεί δεκτή Άμα είναι αυτό το Bottleneck τότε ανεβάζεις απλά της ρυθμίσεις πέρα από της δυνατότητες της κάρτας και δεν έχεις bottleneck με κανέναν (ψιλό καλό) επεξεργαστή... κάτι που βλέπουμε συχνά τώρα τελευταία που αρχίζουν να κάνουν benchmark από 1440p και πάνω Εξ άλλου το είπαμε αρκετές φορές,Bottleneck υπάρχουν πολλά ,και η γραφικών να φρενάρει τον επεξεργαστή πάλι Bottleneck είναι,άσχετα αν εδώ μάθαμε μόνο το gpu στο 100% 1
arrows Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Οταν η κάρτας σου αποδίδει το 100% των δυνατοτήτων της και ο επεξεργαστής αποδίδει τόσο όσο να την τροφοδοτεί επαρκώς με τα data που χρειάζεται μπορείς να μας εξηγήσεις το συλλογισμό σου, το ξαναγράφω και ποιο πάνω οτι η κάρτα αποδίδει αυτό που μπορεί αυτό δεν είναι bottleneck, με βάση τον συλλογισμό σου ΣΕ ΚΑΘΕ περίπτωση χρήσης του οποιουδήποτε σεταπ έχεις μπουκάλι δεν έχει λογική αυτό, οτι επεξεργαστή και να έβαζες πάλι τα ίδια fps θα έπαιρνες 1
OpaDwse Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Να γράψω την γνώμη μου και αν ενδιαφέρει κανένα καλώς είδεμη το thread δεν έχει κάποιο νόημα, στο πρώτο μου ποστάρισμα βάζοντας ένα screenshot από το σύστημα μου το έκανα σαν υπόδειγμα το πώς να ανεβάζουμε ένα στιγμιότυπο από το σύστημα του κάθε ενός που τον ενδιαφέρει με την βοήθεια του osd του msi afterburner και αφού πρώτα αυτός που ποστάρει αναφέρει το setup του τους χρονισμούς cpu/ram/gpu/vram και να σχολιάζουμε και να δίνουμε συμβουλές για το εαν ή όχι έχει bottleneck το σύστημα αυτό σε αυτό το σενάριο ή όχι, Γενικά αυτή είναι η ιδέα που άνοιξα το thread. To να αρχίζουν τα one vs. another και τι νομίζει ο κάθε ένας και επιχειρηματολογία με copy paste link από βιντεάκια στο youtube και άλλα forums δεν λένε τίποτα και αν είναι να γίνει ι7 vs i5 FX vs NVIDIA vs AMD καλύτερα να κλειδώσει εδώ, Οσο και αν συμπαθείτε ή αντιπαθείτε διάφορες εταιρίες προσωπικά μου είναι ΟΛΕΣ αντιπαθείς, οπότε με τον τρόπο που προτείνω να ανεβάζουμε σχολιάζουμε περιπτώσεις για την ύπαρξη η μη bottleneck είναι για να έχουμε ενα μέτρο μια γνωστή κατάσταση του συγκεκριμένου συστήματος in vivo Παράδειγμα για το τι μας ενδιαφέρει για το αν υπάρχει μπουκάλι ή όχι πάλι δικό μου screenshot απο το PCARS στα 4Κ με ι7 5820Κ@ 4,63 16 gb ram @3000mhz 2 way sli GTX 980ti@ 1417 boost gpu clock/8000 mhz vram speed Oσα κύκλωσα με κόκκινο είναι και οι παράγοντες που μας ενδιαφέρουν και προς αποφυγή κάποιας παρανόησης bottleneck έχουμε όταν για παράδειγμα ο επεξεργαστής έχει τερματίσει και η κάρτα γραφικών όχι είναι 80% περίπου, τότε η κάρτα γραφικών δεν αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων της Αν απο την άλλη ο επεξεργαστής δεν έχει τερματίσει αλλά π.χ. είναι στο 70% της χρήσης του ΑΛΛΑ η κάρτα γραφικών είναι στο 100% των δυνατoτήτων της ΤΟΤΕ όπως κακώς αναπαράγεται πο αρκετούς ΔΕΝ υπάρχει bottleneck ΑΠΛΩΣ η κάρτα αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων της σε αυτή την περίπτωση έαν βάζαμε γρηγορότερη vga προφανώς θα απέδιδε παραπάνω με τον επεξεργαστή να την ακολουθεί ΑΛΛΑ αυτό δεν είναι μπουκάλι, Γενικά μpουκάλι σε τρισδιάστατες εφαρμογές είναι να μην μπορεί η κάρτα γραφικών το μέγιστο των δυνατοτήτων της γιατί κάποιο άλλο υποσύστημα την εμποδίζει να αποδώσει αυτό που μπορεί, όμως αν αποδίδει 100% ΤΟΤΕ δεν υπάρχει μπουκάλι απλά δίνεί το μέγιστο που μπορεί και γρηγορότερο cpu να βάλετε δεν θα πάρετε ούτε ένα fps παραπάνω γιατί απλά το cpu τροφοδοτεί με δεδομένα την κάρτα γραφικών για να τα επεξεργαστεί δεν γεννά το cpu fps Υ.Γ. Κάθε άλλη ιδέα για το πώς θέλετε να οργανωθεί δεκτή Συμφωνώ απόλυτα. Αυτό ακριβώς. Πρεπε να γίνεται ένας διαχωρισμός. I7 και i5 δεν υπάρχουν gaming διάφορες όσο αναφορά single gpy/double gpu. Σε θέμα redering, edit κτλπ o i7 ειναι πολύ καλός και καλύτερη επιλογή από τον i5. Αλλά οι εποχές είναι δύσκολες λίγοι έχουν την δυνατότητα για πανακριβες επιλογές, i7+980Ti Sli η Fury X crossfire. Anyway, το bottleneck ως τοπικ σχεδόν καλύφθηκε αλλά το θέμα είναι στην πράξη τις γίνετε σωστή η ιδέα σου ARROWS, για της φώτο, αλλά μηπως θα ήταν καλύτερα να έβαζαν όλοι AAA games? Bottleneck υφίσταται όταν υπάρχουν χαμηλά fps και ta usage της gpu και της cpu είναι 100%! Αν δεν υπάρχουν χαμηλά fps, 100% να είναι και η gpy/cpu δεν έχει καμία σχέση! Αυτό πιθανόν να γίνεται όταν το game είναι broken με χαζοκωδικες! Αν είπα κάτι λάθος με διορθώνετε
La_MoRt Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Δημοσ. 28 Απριλίου 2016 Οταν η κάρτας σου αποδίδει το 100% των δυνατοτήτων της και ο επεξεργαστής αποδίδει τόσο όσο να την τροφοδοτεί επαρκώς με τα data που χρειάζεται μπορείς να μας εξηγήσεις το συλλογισμό σου, το ξαναγράφω και ποιο πάνω οτι η κάρτα αποδίδει αυτό που μπορεί αυτό δεν είναι bottleneck, με βάση τον συλλογισμό σου ΣΕ ΚΑΘΕ περίπτωση χρήσης του οποιουδήποτε σεταπ έχεις μπουκάλι δεν έχει λογική αυτό, οτι επεξεργαστή και να έβαζες πάλι τα ίδια fps θα έπαιρνες Αυτό να ξέρεις ότι δεν είναι και απόλυτα σωστό. Αν θέλεις ψάξτο να το δεις το setup το δικό μου που είναι στην υπογραφή μου αν το συγκρίνεις αντίστοιχα με έναν i7 6700Κ θα δεις ότι δε θα βγάλει τα ίδια fps παρόλο που η κάρτα θα αποδίδει σωστά και στις 2 περιπτώσεις. Με τον 6700Κ θα έχεις παραπάνω. Το έχω ψάξει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις