Προς το περιεχόμενο

Αγορα Καμπριο για πολη


Dominic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ πολύ παιδιά που ασχοληθηκατε. Έχω πολύ μικρό μπάτζετ και δεν αποτελεί προτεραιότητα. Απλώς βρέθηκε το συγκεκριμένο και μπήκα στη διαδικασία να ασχοληθώ.. 

Επεξ/σία από NERRY
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα δεν σε πειράζει η ηλικία και σου αρέσει το σχήμα, πολύ τίμιο και φτηνό είναι και το bertone cabrio . Κοίτα το και αν σε ενδιαφέρει να σου γράψω πολλά για το μοντέλο μιας και έχω 2 astra 20 χρόνια τώρα με το ένα να είναι  bertone και το άλλο το απλό. 

Το bertone είναι στο σύνολο του ένα Asta g οπότε στη σωστή έκδοση δεν θα έχεις προβλήματα είχε πολύ συγκεκριμένες βλάβες με τις περισσότερες να είναι φτηνές. Κατανάλωση στη πόλη εγώ με βαρύ πόδι στο 1.6 πρώτο στάδιο δεν περνάω τα 10 λίτρα. Επαρχία από 6.5 έως 14 15 σε πίστα με το συνηθισμένο να είναι στα 9.0 λίτρα. Ιδανικό να το κρατήσεις λίγα χρόνια να ξεχαρμανιασεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Morosana είπε

Είναι πανέμορφο (σχεδιασμένο από Έλληνα) , σχετικά σπάνιο με μόλις 57000 μονάδες παραγωγής και ανοιχτό τραβάει τα βλέμματα ακομα και από ακριβότερα αυτοκίνητα. Από μηχανικα βρίσκεις τα πάντα γιατί στην ουσία είναι ένα punto αλλά απο είδη φανοποιειας δεν βρίσκεις εύκολα και ότι βρεις θα είναι τσιμπημενα. 

Δεν με ενοχλεί ο αέρας γιατί πλέον δεν κάνω μεγάλα ταξίδια ειδικά με τα παιδιά. Μπορείς να βάλεις ανεμοθραυστη που κόβει παρά πολύ και είναι σε σχετικά μικρό κόστος 

 

B2E041A1-8F4F-43BA-B053-B5D96CEA417E.jpeg

Είχα την προηγούμενη έκδοση ,αλλον προφυλακτήρας και δεν ειχε το τριτο στοπ πίσω ,στο ίδιο χρώμα.Είχα αλλάξει την κουκούλα απο βινιλ σε μοχερ? μονος μου.Ωραίο αμάξι,θορυβώδες οχι για ταξίδια,δυνατό,δύσκολο να του κάνεις σέρβις.

Ανδρέας Ζαπατίνας o σχεδιαστης

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, NERRY said:

Παιδιά καλησπέρα, επαναφέρω το θέμα. Μένω επαρχία και κάνω 15-20χλμ τη μέρα από το σπίτι προς τη δουλειά. Σε επαρχιακό δρόμο, χωρίς φανάρια και χωρίς κίνηση. Έχω βάλει στο μάτι ένα fiat punto cabrio γύρω στο 1500 ευρώ. Ουσιαστικά πρόκειται για δεύτερο αμάξι μιας και έχουμε ένα auris το οποίο χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο η γυναίκα μου. Ποια η γνώμη σας; πόσο πρόβλημα είναι η υφασμάτινη κουκούλα;  δεν θέλω να το πάρω για μόστρα, αλλά πάντα το είχα απωθημενο. 

παρτο.

Εχει ο κολλητος μου εδω και 10 χρονια σκυλι. Μεχρι μετακομιση εκανε(!).

Απο ανταλλακτικα οι τιμες ειναι γελοιες (ακομα και για κινητηρα).

Η υφασματινη οροφη δεν ειναι προβλημα εφοσον εγραψες εχεις γκαραζ και εισαι επαρχια. Πριν το παρεις αν μπορεις πηγαινε το για πλυσιμο εξωτερικο να δεις αν μπαζε απο καπου νερα. Το αμαξακι δεν ειναι για γκαζια και οτι του δινεις (απο συντηρηση) παιρνεις. Ενα τιμιο αμαξι και ενα απο τα πιο φθηνα καμπριο εκει εξω.

Δε θα τραβηξεις βλεμματα ουτε εχει παρει βραβειο σχεδιασης αλλα το καλοκαιρι οσο ναναι και εφοσον δεν εχει κεντρικη ραβδο (ειναι τελειως εκτεθειμενο) σου δινει αισθηση ελευθεριας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Είχα την προηγούμενη έκδοση ,αλλον προφυλακτήρας και δεν ειχε το τριτο στοπ πίσω ,στο ίδιο χρώμα.Είχα αλλάξει την κουκούλα απο βινιλ σε μοχερ? μονος μου.Ωραίο αμάξι,θορυβώδες οχι για ταξίδια,δυνατό,δύσκολο να του κάνεις σέρβις.

Ανδρέας Ζαπατίνας o σχεδιαστης

Και εμένα μου άρεσε περισσότερο η πρώτη σειρά (κατασκευάστηκαν από τον Maggiora και όχι στο εργοστάσιο της fiat)  αλλά δεν βρήκα κάτι αξιόλογο και ούτε με ενθουσίαζε η ιδέα να μην έχει airbag ο συνοδηγός και τα περισσότερα δεν είχαν  ac. Το τρίτο στοπ ενώ χαλαει το αισθητικο κομμάτι είναι πολύ πρακτικό γιατί προκειται για ένα χαμηλό οχημα και με τόσα SUV που πλέον κυκλοφορούν και δεν σε βλέπουν απαραίτητο. Στο θέμα σέρβις δεν είχε κάποιο πρόβλημα ο μηχανικός που το ανέλαβε και τα πάντα βρέθηκαν εύκολα γιατί είναι κοινά με το hgt. Γενικα τίμιο αυτοκίνητο που δεν το προτίμησε το κοινό λόγω μπροστινής κίνησης την ώρα που μεσουρανούσε το πισωκίνητο Mx5 αλλά αρκετά σβέλτο με σαφές τιμόνι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Morosana είπε

Και εμένα μου άρεσε περισσότερο η πρώτη σειρά (κατασκευάστηκαν από τον Maggiora και όχι στο εργοστάσιο της fiat)  αλλά δεν βρήκα κάτι αξιόλογο και ούτε με ενθουσίαζε η ιδέα να μην έχει airbag ο συνοδηγός και τα περισσότερα δεν είχαν  ac. Το τρίτο στοπ ενώ χαλαει το αισθητικο κομμάτι είναι πολύ πρακτικό γιατί προκειται για ένα χαμηλό οχημα και με τόσα SUV που πλέον κυκλοφορούν και δεν σε βλέπουν απαραίτητο. Στο θέμα σέρβις δεν είχε κάποιο πρόβλημα ο μηχανικός που το ανέλαβε και τα πάντα βρέθηκαν εύκολα γιατί είναι κοινά με το hgt. Γενικα τίμιο αυτοκίνητο που δεν το προτίμησε το κοινό λόγω μπροστινής κίνησης την ώρα που μεσουρανούσε το πισωκίνητο Mx5 αλλά αρκετά σβέλτο με σαφές τιμόνι. 

Για να αλλάξεις ιμάντα εκκ πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι.Γενικά δεν έχει καθόλου χώρο στην μηχανή.Η δικιά μου είχε  AC.

Το πουντο που έχω είναι το hgt του 2005.Kαι σε αυτό αρχίζουν να μην υπάρχουν κάποια πραγματάκια,πχ ήθελα το καπάκι του ιμάντα εκκ και δεν υπήρχε πλέον διαθέσιμο.

FIL3492.JPG

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για να αλλάξεις ιμάντα εκκ πρέπει να λύσεις το μισό αμάξι.Γενικά δεν έχει καθόλου χώρο στην μηχανή.Η δικιά μου είχε  AC.

Το πουντο που έχω είναι το hgt του 2005.Kαι σε αυτό αρχίζουν να μην υπάρχουν κάποια πραγματάκια,πχ ήθελα το καπάκι του ιμάντα εκκ και δεν υπήρχε πλέον διαθέσιμο.

FIL3492.JPG

Κούκλα! Δεν θυμάμαι να μου γκρινιαξε οτι δυσκολεύτηκε  και αλλάξαμε αρκετά πράγματα προληπτικά γιατί ήταν σε ακινησία 10+ χρόνια γι αυτό και τα λίγα χλμ που το βρήκα (54000χλμ) Για mohair κάποια στιγμή το σκεφτηκα και γω γιατί η vinyl φαίνεται φτηνιαρα αλλά με τη σκόνη που έχω στο πάρκινγκ που το αφήνω είναι εφιάλτης όπως και όταν στεγνώνει το νερό και αφήνει κηλίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Morosana είπε

Κούκλα! Δεν θυμάμαι να μου γκρινιαξε οτι δυσκολεύτηκε  και αλλάξαμε αρκετά πράγματα προληπτικά γιατί ήταν σε ακινησία 10+ χρόνια γι αυτό και τα λίγα χλμ που το βρήκα (54000χλμ) Για mohair κάποια στιγμή το σκεφτηκα και γω γιατί η vinyl φαίνεται φτηνιαρα αλλά με τη σκόνη που έχω στο πάρκινγκ που το αφήνω είναι εφιάλτης όπως και όταν στεγνώνει το νερό και αφήνει κηλίδες.

Σε αυτήν την κατάσταση που φαίνεται στις φωτογραφίες (όσο φαίνεται) το αγόρασες 1600€;

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, vamvakoolas said:

παρτο.

Εχει ο κολλητος μου εδω και 10 χρονια σκυλι. Μεχρι μετακομιση εκανε(!).

Απο ανταλλακτικα οι τιμες ειναι γελοιες (ακομα και για κινητηρα).

Η υφασματινη οροφη δεν ειναι προβλημα εφοσον εγραψες εχεις γκαραζ και εισαι επαρχια. Πριν το παρεις αν μπορεις πηγαινε το για πλυσιμο εξωτερικο να δεις αν μπαζε απο καπου νερα. Το αμαξακι δεν ειναι για γκαζια και οτι του δινεις (απο συντηρηση) παιρνεις. Ενα τιμιο αμαξι και ενα απο τα πιο φθηνα καμπριο εκει εξω.

Δε θα τραβηξεις βλεμματα ουτε εχει παρει βραβειο σχεδιασης αλλα το καλοκαιρι οσο ναναι και εφοσον δεν εχει κεντρικη ραβδο (ειναι τελειως εκτεθειμενο) σου δινει αισθηση ελευθεριας.

Η πιο τίμια & σωστή απάντηση👍. Πράγματι ισχύουν όλα όσα λες. Αν συντηρείται σωστά πρόκειται για ένα τίμιο αυτοκίνητο, με χαμηλό κόστος ανταλλακτικών & πληθώρα μεταχειρισμένων. Το σημαντικότερο όλων όμως, λόγω ηλικίας είναι να βρει ο ενδιαφερόμενος ένα που να έχει συντηρηθεί μηχανικά σωστά και όχι όποτε το θυμόταν ο ιδιοκτήτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, theopan είπε

Σε αυτήν την κατάσταση που φαίνεται στις φωτογραφίες (όσο φαίνεται) το αγόρασες 1600€;

Ναι 1600 και βρέθηκε εντελώς τυχαία. Ανήκε στην αδερφή του οδοντιάτρου μου 10 χρόνια παροπλισμένο και τους έπιανε χώρο. Στο car τότε υπήρχαν αρκετά με 1500 · 2500 αλλά κανενας τους δεν ήθελε να ασχοληθεί παραπάνω. Βέβαια στη συνέχεια έπεσαν ακόμα τόσα για να έρθει σε αυτή την κατάσταση αλλά όποτε θέλω το πουλάω για παραπάνω αν και δεν σκοπεύω για τα επόμενα χρόνια 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Morosana είπε

Ναι 1600 και βρέθηκε εντελώς τυχαία. Ανήκε στην αδερφή του οδοντιάτρου μου 10 χρόνια παροπλισμένο και τους έπιανε χώρο. Στο car τότε υπήρχαν αρκετά με 1500 · 2500 αλλά κανενας τους δεν ήθελε να ασχοληθεί παραπάνω. Βέβαια στη συνέχεια έπεσαν ακόμα τόσα για να έρθει σε αυτή την κατάσταση αλλά όποτε θέλω το πουλάω για παραπάνω αν και δεν σκοπεύω για τα επόμενα χρόνια 

 

 

Πολύ ωραίο φαίνεται. Γενικά μου άρεσε πάντα περισσότερο από Miata απλά δεν είχε το "πλεονέκτημα" της πίσω κίνησης του Miata.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, theopan είπε

Πολύ ωραίο φαίνεται. Γενικά μου άρεσε πάντα περισσότερο από Miata απλά δεν είχε το "πλεονέκτημα" της πίσω κίνησης του Miata.

Οι γνωστες μαλακιες του «ειδικού» τύπου που  οι συντάκτες θάβουν αμάξια και αναφέρουν σαν μειονέκτημα την μπροστινή κίνηση  λες και ο κόσμος που ενδιαφέρεται το θέλει για να στρίβει στο διονυσο και όχι απλά για βόλτες και μόστρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...