Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας κυριοι και κυριες του φορουμ!
Ανοιξα αυτο το θέμα για να σας ενημερώσω τι αντιμετώπισα κατα την παραγγελία ανταλλακτικών αυτ/του απο το σαιτ www.mister-auto.gr.
Στις 4/5/2016 το πρωι (περίπου 11:40πμ) μπήκα στο παραπάνω σαιτ με σκοπο να παραγγειλω ενα σετ ιμαντα χρονιμου+αντλια νερου.Το σετ κόστισε περίπου στα 140 ευρω και η πληρωμη έγινε κατευθείαν μέσω της πιστωτικής μου καρτας.Σχεδόν αμέσως (11:59) μου αποσταλει ενα μαιλ απο την συγκεκριμένη εταιρεία κατα την οποια αναφερε οτι η παραγγελια θα είναι περίπου στα χέρια μου μετα τις 9/5/2016.Σε αυτο το σημειο ξαφνιάστηκα διοτι με αυτα που νομισα οτι ειχα διαβασει απο τις πληροφοριες τους ελπιζα τα ανταλλακτικα να τα εχω εντος 2 ημερων.Κατευθειαν (2 λεπτα μετα απο την αποστολη του μαιλ της εταιρειας) τους περνω τηλ στην εξηπηρετηση πελατων που είχαν, με σκοπο την ακυρωση της παραγγελιας διοτι ο χρονος παραδοσης ηταν αρκετα μεγαλος.Μου απαντησαν κατευθειαν στο τηλ, τους εδωσα τον κωδικο παραγγελιας και μεσα σε 5 λεπτα συνομιλιας με διαβεβαιωσαν οτι η παραγγελια μου είχε ακυρωθει και οτι τα χρήματα μου θα επιστραφουν εντος της επομενης βδομαδας στην πιστωτικη μου καρτα,διοτι φανταστητε οτι τα χρηματα μου τα ειχαν τραβηξει μεσα σε 2 λεπτα απο την πιστωτικη μου καρτα.Το μονο που ζητησα απο τον κυριο με τον οποιο συνομιλουσα ηταν να μου αποστειλει και στο μαιλ μου την ακυρωση οπως επισης να αναγραφει οτι τα χρηματα μου θα επιστραφουν εντος της επομενης βδομαδας και συμφωνησε να το κανει.Ολα ειχα τελειωσει μεσα σε 30 λεπτα (περιπου 12:25μμ) απο την στιγμη που πρωτομπηκα στο σαιτ τους μεχρι που εκλεισα το τηλ για την ακυρωση.
Τα ανταλακτικα στην συνεχεια τα παραγγειλα απο αλλο σαιτ κ την επομενη ημερα τα είχα στο χέρι....

Την επομενη μερα το πρωι (περίπου 08:00πμ) μπαινω στον λογαριασμο μου στο mister-auto διοτι διαπιστωνω μετα απο ελεγχο του μαιλ οτι δεν μου είχε αποσταλλει κανένα μαιλ ακυρωσης.Κατα μεγαλη μου εκπληξη παρατηρω οτι η παραγγελια ήταν ακόμη σε εξέλιξη και οτι δεν είχε γινει καμία ακύρωση.Κατευθείαν,μεσω του σαιτ τους,του αποστέλω μυνημα ρωτωντας γιατι δεν εχουν κανει την ακύρωση ακόμη και γιατι φενετε στο λογαριασμο μου επιστροφη χρηματων μονο 13 ευρω(εξοδα αποστολης) και οχι 140ευρω.Κατα τις 10:00πμ λαμβανω κλήση στο κινητο μου απο τηλ με απόκρυψη.Μου μιλαέι ενας κυριος ο οποιος μου αναφέρει οτι παιρνει απο την MISTER-AUTO (χωρις να πει το ονομα του) και επισης μου λεει οτι ήταν αυτος με τον οποιο εγω την προηγούμενη μερα εκανα την ακυρωση της παραγγελιας μου.Συνεχίζοντας μου αναφέρει οτι τελικά την παραγγελία δεν την ακύρωσε λογω βλαβης του συστήματος τους.Του απαντώ οτι αυτο δεν είναι δικο μου πρόβλημα και του ζητω να την ακυρωση εκεινη την στιγμη.Εκει αυτος απαντα δεν γίνεται και οτι η εταιρεια μου προσφέρει εως λυση να περιμένω να έρθει η παραγγελια μου,να μην την αποδεχτω,αυτη να γυρίσει πίσω μετα απο 2 βδομάδες και εν συνεχεια αφου αυτοι την παραλαβουν τοτε να ξεκινησει κ η διαιδικασια επιστροφης των υπόλοιπων χρήματων μου και σαν ανταλλαγμα να μου προσφέρουν 15 ευρω δωροεπιταγή σε επόμενη αγορα απο το σαιτ τους.Εκει εγώ έγινα εξαλλος και του απαντώ οτι δεν το δέχομαι οπώς επίσης δεν αναγνωρίζω το τηλεφωνημα αυτο διοτι έχει γινει με αποκρυψη οπως επίσης δεν εχει αναφερει ουτε καν το ονομα του και ΑΠΑΙΤΩ να μου απαντήσουν εγγραφως στο μυνημα που τους είχα στελει μεσω του σαιτ τους.Στις 11:45πμ πέριπου (2 ωρες μετα το τηλεφωνημα) μου απαντουν με μηνυμα γραφωντας πανω κατω τα ιδια πραγματα τα οποια ελεγε ο κυριος αναφερωντας ρητα οτι η παραγγελια δεν ακυρωνετε και οτι η τηλεφωνικη ακυρωση δεν πραγματοοιηθηκε προβληματος του συστηματος του.Του απαντω οτι οταν εκανα την ακυρωση μεσω τηλ με διαβεβαιωσανε οτι εγινε.Επισης τους ανέφερα οτι κανενας τους δεν Με ενημερωσε για το συγκεκριμενο πρόβλημα και οτι με πηρανε τηλ οταν ΕΓΩ διαπιστωσα οτι δεν έιχε γινει η ακυρωση,μετά απο σχεδόν 24 ωρες περίπου.Αυτοι χωρις κανενα προβλημα,μιας κ τα χρήματα μου τα ειχαν ηδη παρει, μου απαντουσαν ναι μεν εμεις φταιμε αλλα δεν μπορουμε να κανουμε κατι και θα σας στελουμε την παραγγελια και η επιστροφη των χρηματων θα γινει οταν επειστρεψει πισω η παραγγελια.Οσα μαιλ και να τους εστειλα αυτοι συνεχιζαν να μου λενε οτι η παραγγελια δεν ακυρωνετε πια...

Μετα απο 2-3 ωρες ανταλλαγης μηνυματων εγκατέλειψα καθε προσπαθεια και απευθηνθηκα στην Διωξη Ηλεκτρονικου Εγληματος και στον Συνηγορο του Καταναλωτη οπου καταθετοντας τα απαραιτητα εγγραφα γινονται ενεργειες απο αυτους...

ΕΔΩ κυριοι/κυριες συγουρεψα οτι επροκειτο για μεγαλους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ και ΨΕΥΤΕΣ διοτι στις 6/5/2016 και ωρα 10:00μμ λαμβανω μαιλ απο την mister auto οτι η παραγγελια μολις εσταλη.Ειχαν πανω απο 2,5 μερες να μου ακυρωσουν την παραγγελια και δεν το επραψαν ΠΟΤΕ.

Αυτα εχω να σας πω μονο και μονο για να σας γνωστοποιησω πως συμπεριφέρονται οι <ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ> της σημερον ΕΛΛΑΔΟΣ.

Δημοσ.

Να απευθυνθείς στην πιστωτική σου και να ακυρώσεις τη χρέωση από εκεί και μην ασχολείσαι άλλο.

Εμένα απο πρόβλημα σε site(κράσαρε στην πληρωμή) με είχαν χρεώσει διπλά και μετά απο καντήλια και πολλα τηλεφωνήματα μου τα επιστρέψαν. 

Οσο αφορά τη τράπεζα δεν ακυρώνεται. Αν πας θα σου λένε βρες τα με τον έμπορο δεν έχουμε καμια σχέση

Δημοσ.

Επισης δεν ειναι ελληνική εταιρεία οπως λες πάντως και δεν εχουν αποθήκες στην Ελλάδα για αυτο και αργούν τα ανταλλακτικα. Στέλνουν απο Βέλγιο Γερμανία και Γαλλία. Πάλι καλα να λες που σου έδωσαν κ δωροεπιταγή, εμένα ουτε αυτο δεν είχαν το τακτ να μου προσφέρουν παρα τα όσα μου έκαναν...

Δημοσ.

Εμένα απο πρόβλημα σε site(κράσαρε στην πληρωμή) με είχαν χρεώσει διπλά και μετά απο καντήλια και πολλα τηλεφωνήματα μου τα επιστρέψαν. 

Οσο αφορά τη τράπεζα δεν ακυρώνεται. Αν πας θα σου λένε βρες τα με τον έμπορο δεν έχουμε καμια σχέση

Έχω παρει χρήματα πίσω επειδή κάποια εταιρία δεν ανταποκρίθηκε σε υπηρεσίες που πλήρωσα.

Απλά ακολουθείς τις νόμιμες διαδικασίες.

Δημοσ.

από τη συγκεκριμένη αγγλική ιστοσελίδα δεν είχα ποτέ κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. το μόνο που με παραξένευσε και γι'αυτό σταματησα από εκείνο το μαγαζί είναι η ψευδής δήλωση περι φτηνότερων ανταλλακτικών. κάτι που δεν ισχύει. γενικώς τις ίδιες και καλλίτερες τιμές πετυχαίνεις και σε ελληνικά μαγαζιά. μου έκανε εντύπωση πως όσο χρηματικώς μεγάλη παραγγελία και αν κάνεις το 10 ευρώ καπέλο για έξοδα αποστολής το έχει πάντοτε που σημαίνει πως ακόμη και μία παραγγελία των 5 ευρώ θα σου πάει 15 (!!!) με τα έξοδα αυτά. τουλάχιστον κάποιες άλλες ιστοσελίδες λένε πως για απραγγελίες άνω των 50 ευρώ δωρεάν τα έξοδα αποστολής.

είχαν ταρίφα σε πληρωμή μέσω πιστωτικής ένα 5ευρω αλλά και σε αντικαταβολή το ίδιο. μετά σου βάζει και ένα άλλο 5 ευρω ως προστασία σε περίπτωση που παραγγείλεις λάθος ανταλλακιτκό ή για κάποιο άλλο αδιευκρίνιστο λόγο δε σου κάνει η παραγγελία και χρειαστείς να το στειλεις πίσω, αλλά αυτό είναι προαιρετικό. θυμάμαι είχα παραγγείλει ένα ψαλίδι για το mito το οποίο ενω΄το είχε 49 ευρώ όταν το παρήγγειλα είδα την τιμή να εκτοξεύεται στα 65 και χωρίς την προαναφερθείσα προστασία. πρέπει να είσαι πολυ σίγουρος για το ανταλλακτικό του αυτοκινήτου σου σε αυτό το μαγαζί.

Δημοσ.

Εμένα απο πρόβλημα σε site(κράσαρε στην πληρωμή) με είχαν χρεώσει διπλά και μετά απο καντήλια και πολλα τηλεφωνήματα μου τα επιστρέψαν. 

Οσο αφορά τη τράπεζα δεν ακυρώνεται. Αν πας θα σου λένε βρες τα με τον έμπορο δεν έχουμε καμια σχέση

Μάλλον ο υπάλληλος στην τράπεζα δεν γνωρίζει τι πάει να πει αμφισβήτηση συναλλαγής . Να κάτσει να διαβάσει την σχετική νομοθεσία !

Δημοσ.

speedy368 , τόσα καλά ιντερνετικά μαγαζιά κ μέ πολύ καλές τιμές υπάρχουν στήν ελλάδα - εσύ τό mr auto διάλεξες ? αν θέλεις γράψε από ποιό ελληνικό μαγαζί βρήκες λύση  ... μού θύμισες εναν φίλο μου που πήρε lap-top προβληματικό από τήν κίνα κ εδώ κ 5-6  μήνες εχει τρελαθεί ....από στείλε - πάρε email  επιστολές απειλές στενοχώρια κλπ , κ ολα αυτά γιά νά γλυτώσει 40-50 euro ....

Δημοσ.

Κατα καιρους βγαζει τιμες σκοτωμα σε καποια πραγματα... π.χ. καποτε πηρα αεριζόμενες δισκοπλακες bosch για το αμαξι μου με 30€ το σετ οταν εδω ξεκινουσαν απο 70 και γνησιους υαλοκαθαριστήρες με 18€ τους 3 οταν εδω εχει >15 ο καθένας...

 

δε ξερω αν αξίζει η ταλαιπωρία βεβαια...

Δημοσ.

speedy368 , τόσα καλά ιντερνετικά μαγαζιά κ μέ πολύ καλές τιμές υπάρχουν στήν ελλάδα - εσύ τό mr auto διάλεξες ? αν θέλεις γράψε από ποιό ελληνικό μαγαζί βρήκες λύση ... μού θύμισες εναν φίλο μου που πήρε lap-top προβληματικό από τήν κίνα κ εδώ κ 5-6 μήνες εχει τρελαθεί ....από στείλε - πάρε email επιστολές απειλές στενοχώρια κλπ , κ ολα αυτά γιά νά γλυτώσει 40-50 euro ....

Αν θελεις δωσε μας αυτα που θεωρεις καλα και φανταζομαι τα εχεις προτιμησει και εχεις μεινει ικανοποιημενος.
Δημοσ.

Αν θελεις δωσε μας αυτα που θεωρεις καλα και φανταζομαι τα εχεις προτιμησει και εχεις μεινει ικανοποιημενος.

γράφε .... autoflan.gr / car-e.gr - maxxparts .gr   μέχρι σήμερα δέν ειχα εγώ η κάποιος φίλος  μου κάποιο πρόβλημα μέ κανένα από αυτά τά 3 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...