Προς το περιεχόμενο

Διαθέσιμη η εφαρμογή τηλεματικής του ΟΑΣΑ, αρχικά για Android smartphones


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Dionisis89 συνειδητοποιείς πως η εφαρμογή στην οποία αναφέρεσαι δεν είχε real time δεδομένα αλλά εμφάνιζε δεδομένα βάση του "προγράμματος" - πχ ώρας έναρξης δρομολογίου έτσι?

 

Τέλος, στο πρόβλημα που ανέφερες  με τα πολλά Apps και που δεν θέλεις να κατεβάζεις, υπάρχει λύση: Nokia 3310

 

Με εκτίμηση,

Αξιολύπητος (καμία σχέση με ΟΑΣΘ, απλά μου άρεσε η εφαρμογή)

Η εφαρμογή ναι μεν έχει περισσότερες λειτουργίες, αλλά:

 

1) Όσες φορές μου εμφάνιζε τα δεδομένα στο Maps, πάντα ερχόταν στην ώρα του. 

 

2) Όσον αφορά το "αστειάκι" για το 3310, άσε τις εξυπνάδες σε άτομα που δε γνωρίζεις.

 

3) Το "αξιολύπητος" πήγαινε στον ΟΑΣΘ που απέτρεψε τη Google να έχει πρόσβαση στα δεδομένα της ίσα ίσα για να προωθήσει την εφαρμογή τους.

 

Που ειναι το κακο? οι εφαρμογοι του αοσθ ειναι σχεδον αριστη.

 

Εχω favorite στασης,γραμμες. και μπορω να δω μεσα σε ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ τι πως ποτε.

 

Με εκτίμηση,

Αξιολύπητος 2

 

PS:Sorry για το copy, δεν αντεξα ;p

Μπορούσαν απλά να αφήσουν και τη Google να έχει πρόσβαση στα δεδομένα τους ΚΑΙ να βγάλουν την εφαρμογή, αφήνοντας έτσι τον χρήστη να διαλέξει. Αλλά σιγά μη το έκαναν αυτό.

H google ουδεποτε ειχε προσβαση σε real time στοιχεία απο λεωφορεία του οασθ.

Το πολυ -πολυ να εβλεπες κανα δρομολογιο ΚΑΤ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.

Και πάλι ούτε μια φορά δε μου βγήκε λάθος όμως, όσες φορές έγραφε μια συγκεκριμένη ΕΤΑ, ερχόταν νταν. Ξαναλέω, ας μας άφηναν την επιλογή και όχι να κατεβάζουμε ξεχωριστή εφαρμογή μόνο για αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1) Όσες φορές μου εμφάνιζε τα δεδομένα στο Maps, πάντα ερχόταν στην ώρα του. 

 

Μάλλον οι στάσεις που σε ενδιαφέρουν είναι πολύ κοντά στις αφετηρίες των δρομολογίων οπότε ο οδηγός δεν προλαβαίνει να "κολλήσει" σε κάποιον δρόμο λόγω κάποιου διπλοπαρκαρισμένου.

 

 

Όσον αφορά το "αστειάκι" για το 3310, άσε τις εξυπνάδες σε άτομα που δε γνωρίζεις.

 

Χαβαλέ σου κάνω προφανώς. Κρίμα που παρεξηγήθηκες, θα απαντούσα πολύ πιο γ@μ@τ@ αν δεν παρεξηγιόσουν

 

 

3) Το "αξιολύπητος" πήγαινε στον ΟΑΣΘ που απέτρεψε τη Google να έχει πρόσβαση στα δεδομένα της ίσα ίσα για να προωθήσει την εφαρμογή τους.

 

Μπορούσαν απλά να αφήσουν και τη Google να έχει πρόσβαση στα δεδομένα τους ΚΑΙ να βγάλουν την εφαρμογή, αφήνοντας έτσι τον χρήστη να διαλέξει. Αλλά σιγά μη το έκαναν αυτό.

Και πάλι ούτε μια φορά δε μου βγήκε λάθος όμως, όσες φορές έγραφε μια συγκεκριμένη ΕΤΑ, ερχόταν νταν. Ξαναλέω, ας μας άφηναν την επιλογή και όχι να κατεβάζουμε ξεχωριστή εφαρμογή μόνο για αυτό.

 

Σε αυτό συμφωνώ μαζί σου απόλυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Η εφαρμογή ναι μεν έχει περισσότερες λειτουργίες, αλλά:

 

1) Όσες φορές μου εμφάνιζε τα δεδομένα στο Maps, πάντα ερχόταν στην ώρα του. 

 

2) Όσον αφορά το "αστειάκι" για το 3310, άσε τις εξυπνάδες σε άτομα που δε γνωρίζεις.

 

3) Το "αξιολύπητος" πήγαινε στον ΟΑΣΘ που απέτρεψε τη Google να έχει πρόσβαση στα δεδομένα της ίσα ίσα για να προωθήσει την εφαρμογή τους.

 

Μπορούσαν απλά να αφήσουν και τη Google να έχει πρόσβαση στα δεδομένα τους ΚΑΙ να βγάλουν την εφαρμογή, αφήνοντας έτσι τον χρήστη να διαλέξει. Αλλά σιγά μη το έκαναν αυτό.

Και πάλι ούτε μια φορά δε μου βγήκε λάθος όμως, όσες φορές έγραφε μια συγκεκριμένη ΕΤΑ, ερχόταν νταν. Ξαναλέω, ας μας άφηναν την επιλογή και όχι να κατεβάζουμε ξεχωριστή εφαρμογή μόνο για αυτό.

Ποπκορν τσεκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον οι στάσεις που σε ενδιαφέρουν είναι πολύ κοντά στις αφετηρίες των δρομολογίων οπότε ο οδηγός δεν προλαβαίνει να "κολλήσει" σε κάποιον δρόμο λόγω κάποιου διπλοπαρκαρισμένου.

 

 

 

Χαβαλέ σου κάνω προφανώς. Κρίμα που παρεξηγήθηκες, θα απαντούσα πολύ πιο γ@μ@τ@ αν δεν παρεξηγιόσουν

 

 

 

Σε αυτό συμφωνώ μαζί σου απόλυτα

Σωστό, αλλά όχι μόνο. Πολλές φορές και σε στάσεις οι οποίες είναι μακριά από την αφετηρία μου έβγαζε σωστά το ΕΤΑ. Με αυτό δε θέλω να πω ότι υπερέχει του real-time (σε καμία περίπτωση), αλλά το ότι πολλοί καλύπτονται και από το "απλό" ΕΤΑ και δεν τους χρειαζόταν αυτή η επιβεβλημένη αλλαγή.

 

Σόρρυ που το πήρα στα σοβαρά, απλώς πολλοί εδώ έχουν αυτή τη συνήθεια και δε ξέρεις ποιος κάνει χαβαλέ και ποιος όχι. Πολλές φορές οξύνονται και τα πνεύματα, όπως θα δεις σε άλλα threads.

 

Αφού λοιπόν έκανες χαβαλέ, θα σου απαντήσω για το 3310. Το θέμα είναι για ότι είναι καλό να υπάρχει integration διαφόρων apis στις εφαρμογές, ώστε να συνεργάζονται και μια από τις συνέπειες είναι να μη χρειάζεσαι πολλές εφαρμογές, αλλά ούτε και να κάνεις switch between apps στο task manager σα να έχεις...iPhone, με αποτέλεσμα τη μειωμένη χρηστικότητα και την παραγωγικότητά σου.

 

Για παράδειγμα, δες πόσο (πιο) χρηστική έγινε η εφαρμογή του Google Translate με το πρόσφατο update. Μπορείς απλά να κοπιάρεις κείμενο στο clipboard και βγαίνει notification μέσα στην εφαρμογή που ήδη είσαι και να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς να χρειάζεται να φύγεις από αυτή.

 

Ή και το ότι στο Android 6.0 έχεις ένα api ενσωματωμένο ώστε όταν κάνεις highlight κάποιο text, σου δίνει την επιλογή να κάνεις translate επί τόπου και όχι να πηγαινοέρχεσαι στο google translate. Pretty neat.

 

Γι' αυτό άλλωστε είπα και πριν ότι δε θέλω να κατεβάζω έξτρα εφαρμογές για να κάνω την "ίδια" δουλειά, αφού καλυπτόμουν και με το κάποτε integrated feature.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορούσαν απλά να αφήσουν και τη Google να έχει πρόσβαση στα δεδομένα τους ΚΑΙ να βγάλουν την εφαρμογή, αφήνοντας έτσι τον χρήστη να διαλέξει. Αλλά σιγά μη το έκαναν αυτό.

Και πάλι ούτε μια φορά δε μου βγήκε λάθος όμως, όσες φορές έγραφε μια συγκεκριμένη ΕΤΑ, ερχόταν νταν. Ξαναλέω, ας μας άφηναν την επιλογή και όχι να κατεβάζουμε ξεχωριστή εφαρμογή μόνο για αυτό.

νομίζω ότι πληρώνεις στη google για να σε δείχνει στους χάρτες, ή , ανάποδα , αν χρησιμοποιείς το api της για να δείξεις τους χάρτες της με τα δικά σου features εξαρτάσαι από αυτό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που περιμεναμε χρονια οι επιβατες των ΜΜΜ και κυριως των λεωφορειων... Την ριαλ ταημ θεση του λεωφορειου... Προβλεπω πολυημερες απεργιες των οδηγων των λεωφορειων για να κατεβει η εφαρμογη γιατι τωρα θα χαθει η κουβεντουλα στην  αφετηρια με τα κοροιδα τους επιβατες να περιμενουν!

 

Σαν εφαρμογη καλη ειναι, δυο μονο θεματακια...

 

Δεν εχει καποιο ριφρες στην θεση του λεωφορειου (πρεπει να μπεις και να ξαναβγεις ή να αλλαξεις μενου)

 

και για καποιο λογο ζητα να κατεβασει τις θεσεις για ολα τα λεωφορεια και οχι μονο για αυτο που σε ενδιαφερει (δεν ξερω ποσο επιβαρηνει τα δεδομενα αυτο...) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που περιμεναμε χρονια οι επιβατες των ΜΜΕ MMM και κυριως των λεωφορειων...

ΜΜΕ είναι άλλο. :-D

 

Περιμένω την εφαρμογή για WP να κάνω δοκιμές με δάκρυα στα μάτια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομίζω ότι πληρώνεις στη google για να σε δείχνει στους χάρτες, ή , ανάποδα , αν χρησιμοποιείς το api της για να δείξεις τους χάρτες της με τα δικά σου features εξαρτάσαι από αυτό..

Δε γνωρίζω, αλλά μια βόλτα από το Google Transit μου λέει ότι είναι δωρεάν. Μπορεί, φυσικά, να κάνω και λάθος.

 

Αλλά για το άλλο που λες, αν κατάλαβα σωστά, δεν πληρώνεις τη Google για να σε δείξει στον χάρτη. Το δοκίμασα με το Google My Business αλλά και με το Google Map Maker. Δωρεάν και τα δύο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η εφαρμογή κυκλοφορεί για android συσκευές όπως άλλωστε ήταν η αρχική ενημέρωση, με τις εφαρμογές για iPhone και Windows Phone να ακολουθούν τις επόμενες εβδομάδες.

 

χλωμό .. 

Το γράφει στο τέλος της είδησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο περίεργο μου φαίνεται που στην Θεσσαλονίκη έχουν τηλεματική εδώ και 10 χρόνια, mobile web site (από την εποχή του wap, μετά το m.oasth.gr, τώρα εφαρμογή για ios) και στην Αθήνα είναι ακόμα σε πιλοτική λειτουργία... Μια χώρα είμαστε, πως γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλο χάσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι στην ευχέρεια του οδηγού να ανοιγοκλείνει την τηλεματική.

Απλά σε κάποια λεωφορεία υπάρχει θέμα με τις οθόνες.

Για αυτό και φαίνονται σβηστές ή δείχνουν ότι ναναι, αλλά οι χρόνοι και το σημείο στην εφαρμογή είναι οι σωστοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...