Προς το περιεχόμενο

Διαθέσιμη η εφαρμογή τηλεματικής του ΟΑΣΑ, αρχικά για Android smartphones


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Nα διευκρινήσω κάτι σχετικά με τον ΟΑΣΘ, σαν επίσημη εφαρμογή για smartphone την κυκλοφόρησε το πολύ πριν κανένα χρόνο, η γνωστή εφαμμογή που υπάρχει εδώ και χρόνια και έχουν οι περισσότεροι είναι από έναν τύπο ο οποίος πέρνει τα δεδομένα από το site του ΟΑΣΘ. Οχι τίποτα άλλο απλά τα του καίσαρι στο καίσαρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το σοβαρο προβλημα ειναι οτι δεν εχουν εξοπλιστει ολα τα οχηματα και θα υπαρχουν κενα.Αλλη περιπτωση ειναι να σχολαει το λεωφορειο και ενω η σταση να δειχνει οτι θα ερθει ξαφνικα χανεται γιατι αλλαζει διαδρομη..Μηπως θα ηταν καλυτερα να επιδοτησουν αγορα smartphone παρα να μπουν οι στασεις;.Αν δεν τις δουμε βανδαλισμενες καποια στιγμη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να μην έχουμε μετρό εδώ στον βορρά, αλλά τέτοια εφαρμογή την έχει ο οασθ εδώ και 4 χρόνια...!

με οχηματα δεκαετιας 90!αν βρισω θα διαγραφει το σχολιο μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο περίεργο μου φαίνεται που στην Θεσσαλονίκη έχουν τηλεματική εδώ και 10 χρόνια, mobile web site (από την εποχή του wap, μετά το m.oasth.gr, τώρα εφαρμογή για ios) και στην Αθήνα είναι ακόμα σε πιλοτική λειτουργία... Μια χώρα είμαστε, πως γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλο χάσμα.

ασε φιλε σου ευχομαι να μη δοκιμασεις τι θα πει οασθ.επειδη κατεβαινω πολυ συχνα αθηνα να ξερεις οτι οι ΔΗΜΟΣΙΕΣ συγκοινωνιες της αθηνας ειναι 100 φορες καλυτερες απο τον ΙΔΙΩΤΙΚΟ γ@μ@οασθ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ΟΑΣΘ ειναι μια αμαρτια..Μνημοσυνο με ξενα κολυβα κανει τοσα χρονια εις βαρος του ελληνικου δημοσιου..Εως το 2019 δε μπορει κανεις να βαλει χερι οπως και στα ΚΤΕΛ..Τα μεγαλυτερα ΑΣΥΛΑ στην Ελλαδα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε τίποτα για το μετρό Θεσσαλονίκης?

 

 

http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/thessalonikis/item/34853-metro-thessalonikis-epitelous-proodos-sta-ergotaksia-meletes-gia-venizelo

 

Εντυπωσιακή πρόοδος στα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης που για πρώτη φορά εδώ και 5 χρόνια παρουσιάζουν την εικόνα ενός "κανονικού" έργου και όχι του έργου-φάντασμα με τα αμέτρητα προβλήματα.

Η εικόνα υγείας που παρουσιάζει το έργο ξαφνιάζει ευχάριστα καθώς ένα-ένα τα θέματα που χρόνιζαν λύνονται και το έργο προχωρά.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com o πρώτος Μετροπόντικας, ο Ηρακλής, διένυσε ήδη τα πρώτα 200 μέτρα και στην Αττικό Μετρό υπάρχει η αισιοδοξία πως μέχρι το τέλος του έτους θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως η διάνοιξη της διπλής σήραγγας. Μάλιστα κάποιες μέρες το μηχάνημα έχει φτάσει να διανοίγει ακόμα και 15 μέτρα.

Τις αμέσως επόμενες μέρες θα ξεκινήσει και ο δεύτερος Μετροοπόντικας, Άκτωρας, που έμεινε πίσω για λόγους ασφαλείας καθές πρέπει να υπάρχει μία απόσταση μεταξύ των 2 μηχανημάτων.

Ταυτόχρονα πλήρη λύση έχουμε στο θέμα του Σταθμού ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ που αποτελεί και το μεγαλύτερο αγκάθι για τα έργα. Όπως τόνισε στο ypodomes.com o Πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, "το επόμενο διάστημα θα υπογραφεί ένα τετραμερές Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης, της Αττικό Μετρό, του Υπουργείου Υποδομών και του Υπουργείου Πολιτισμού, αποδεικνύοντας ότι είναι εφικτή η συνεργασία και η λύση. Είμαστε στη φάση που επεξεργαζόμαστε το Μνημόνιο που λύνει οριστικά το πρόβλημα, ξεκινάμε τη Μελέτη για να έρθει και η κατασκευή του σταθμού. Το μεγάλο πρόβλημα που ταλάνιζε το έργο και τη Θεσσαλονίκη λύνεται".

ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΔΟΣ

Όπως όλα δείχνουν τα πέτρινα χρόνια έχουν περάσει για το έργο. Οι εργασίες μέχρι σήμερα είναι σε πολλά εργοτάξια πυκνές και όπως αναφέρει ο κος Μυλόπουλος, προχωρά και το θέμα της υποκατάστασης του εργολάβου από τον ΆΚΤΩΡ για να ολοκληρωθεί και το ζήτημα του αναδόχου. Το πρώτο κρίσιμο διάστημα της ανάταξης των έργων πέρασε επιτυχώς και τώρα στόχος είναι η διαρκής ροή στη χρηματοδότηση. Το έργο χρηματοδοτείται και από το ΕΣΠΑ 2007-2013 και από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

Ήδη είμαστε στον 4ο μήνα έργων και στόχος είναι μέχρι την Άνοιξη του 2017 να έχουν ολοκληρωθεί πλήρως τα έργα πολιτικού μηχανικού στους περισσότερους σταθμούς. Σήμερα αυτό έχει συμβεί σε 5 από τους 13 σταθμούς. Η πρόοδος όπως καταγράφεται αυτή τη στιγμή είναι η παρακάτω:

1. Ν.Σ.Σταθμός: Ολοκληρώθηκαν τα έργα πολιτικού μηχανικού, υπολείπεται η εκσκαφή της νότιας εισόδου.

2. Δημοκρατία: Σε εξέλιξη αρχαιολογικές ανασκαφές στη βόρεια πρόσβαση. Κατασκευάζεται το επίπεδο -2 και ακολουθεί το -3.

2.α.«Διασταύρωση Δημοκρατίας»: (εκεί όπου μελλοντικά θα ξεκινά ο κλάδος προς Σταυρούπολη και Ευκαρπία): Ολοκληρώνεται η κατασκευή του επιπέδου -3 του σταθμού.

3. Βενιζέλος: Εκκρεμεί η τελική μελέτη, ακολουθεί η επανέναρξη των αρχαιολογικών και η κατασκευή του σταθμού. 

 

4. Αγία Σοφία: Εντατικές αρχαιολογικές ανασκαφές σε 2 βάρδιες σε βόρεια και νότια είσοδο

5. Συντριβάνι: Ολοκληρώθηκε η εκσκαφή του σταθμού σε τέσσερα επίπεδα και το σπάσιμο της διπλής σήραγγας για την κατασκευή του σταθμού, απομένει η πλάκα θεμελίωσης.

6. Πανεπιστήμιο: Ολοκληρώθηκαν τα έργα πολιτικού μηχανικού, ξεκινά η εγκατάσταση για τις κυλιόμενες κλίμακες.

7. Παπάφειο: Ολοκληρώθηκε η εκσκαφή και είναι σε εξέλιξη οι μικροπασαλώσεις, ολοκληρώθηκε και το σπάσιμο της διπλής σήραγγας.

8. Ευκλείδης: Ολοκληρώθηκαν τα έργα πολιτικού μηχανικού, τοποθετήθηκαν οι κυλιόμενες κλίμακες και ξεκίνησαν οι εργασίες για τα Η/Μ.

9. Φλέμινγκ:» Ολοκληρώθηκαν τα έργα πολιτικού μηχανικού, εκτελείται η κατασκευή της πλάκας δαπέδου και της νότιας πρόσβασης.

10. Ανάληψη: Ολοκληρώθηκαν τα έργα πολιτικού μηχανικού.

11. Πατρίκιος: Από τους πιο σημαντικούς σταθμούς, εκτελούνται εντατικές εργασίες για τους διαφραγματικούς τοίχους και του jet grouting σε βάθος -22 μέτρων.

12. Βούλγαρη: Ξεκίνησε η κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων και ολοκληρώνεται η παράκαμψη δικτύων.

13. Νέα Ελβετία: Ολοκληρώθηκε η εκσκαφή ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η εκσκαφή στο Cut & Cover.

14. Αμαξοστάσιο: Κατασκευάζονται τα κτίρια «1» και «2» ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη αρχαιολογικές ανασκαφές στο νοτιοανατολικό τμήμα.

Οι μεγάλοι χρονικοί στόχοι από εδώ και έπειτα είναι: η ολοκλήρωση της διάνοιξης της διπλής σήραγγας μέχρι το τέλος του 2016, η ολοκλήρωση των έργων Π.Μ. το πρώτο εξάμηνο του 2017, η ολοκλήρωση όλου του έργου (εκτός από το σταθμό ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ) μέχρι το τέλος του 2018, εκκίνηση της δοκιμαστικής λειτουργίας το 2019, λειτουργία το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Εκκρεμότητα έχουμε ακόμα για τους 18 συρμούς που θα λειτουργήσουν στη βασική γραμμή και την παραγγελία επιπλέον συρμών για την επέκταση προς Καλαμαριά η οποία αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία είτε ταυτόχρονα με τη βασική γραμμή, είτε με μικρή χρονική απόκλιση.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και λεω εγω... το να βλέπεις σε πραγματικό χρόνο την θέση των λεωφορείων δεν τα καθιστά έυκολο στόχο σε κάποιον που θέλει να κάνει κακο;

Ναι,διότι οι χρηματοαποστολές  και οι μεταφορες VIP γινονται πλέον με αστικά,και ως τώρα διαφυλασσονταν μόνο απ την μυστικότητα των ωραρίων και τα πολλαπλά δρομολόγια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

και λεω εγω... το να βλέπεις σε πραγματικό χρόνο την θέση των λεωφορείων δεν τα καθιστά έυκολο στόχο σε κάποιον που θέλει να κάνει κακο;

 

Μην το συζητάς! Θα ξεχάσω εγώ τα Χριστούγεννα που έβγαλε η Google real time παρακολούθηση της θέσης του Αη Βασίλη, που πήγαιναν οι κακόβουλοι και περίμεναν στην καμινάδα για να τρομάξουν τον καημένο τον Άγιο?

 

(Χαβαλέ κάνω μην παρεξηγηθείς :P )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...