Προς το περιεχόμενο

DOA (Dead On Arrival) Smartphones και Refund (Αγορές Εξωτερικού)


so93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάνοντας και λίγο το συνήγορο του διαβόλου (αν και εύχομαι να σας αποζημιώσει το κατάστημα), δεν πρέπει να είναι ασφαλισμένο το δέμα για να είναι υποχρωμένο να σε αποζημιώσει το κατάστημα? (μάλλον η μεταφορική σε αποζημιώνει τότε λογικά)

Εννοώ τώρα, δεν φαίνεται σαν ευθύνη του καταστήματος και το δωρεάν ταχυδρομείο νομίζω δεν καλύπτει τέτοιες ζημιές, έτσι δεν είναι?

Ξαναλέω, ελπίζω να βγάλει άκρη ο φίλος σου με το θέμα, απλά θέλω να δω αν υπάρχει κάποια νομική υποχρέωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνοντας και λίγο το συνήγορο του διαβόλου (αν και εύχομαι να σας αποζημιώσει το κατάστημα), δεν πρέπει να είναι ασφαλισμένο το δέμα για να είναι υποχρωμένο να σε αποζημιώσει το κατάστημα? (μάλλον η μεταφορική σε αποζημιώνει τότε λογικά)

Εννοώ τώρα, δεν φαίνεται σαν ευθύνη του καταστήματος και το δωρεάν ταχυδρομείο νομίζω δεν καλύπτει τέτοιες ζημιές, έτσι δεν είναι?

Ξαναλέω, ελπίζω να βγάλει άκρη ο φίλος σου με το θέμα, απλά θέλω να δω αν υπάρχει κάποια νομική υποχρέωση.

 

Γενικά από τη μικρή εμπειρία που έχω, η ασφάλεια που βάζουν τα ηλ. καταστήματα και πόσο μάλλον τα κινέζικα ηλ. καταστήματα είναι προκειμένου να σε πάρουν έως και +5$ έξτρα. Εννοείται πως αν συμβεί περιστατικό παρόμοιο σαν το δικό μου το refund γίνεται άμεσα.

 

Από κει και έπειτα αυτό που γίνεται είναι απλά περισσότερη φασαρία και ταλαιπωρία και το πολύ πολύ να τρέξεις στο paypal για να πάρεις πίσω τα χρήματα. Επομένως νομίζω ότι  η ασφάελεια είναι περισσότερο πολυτέλεια ούτως ώστε να γλιτώσεις έξτρα χρόνο σε περιπτωση που γίνει η στραβή

 

Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος. Εν τέλει αυτό που θέλω να προσθέσω είναι πως δεν έχω εμπειρία απο  παρόμοια περιστατικά, και θα το ξαναπώ!!!

 

Ευελπιστώ να πάνε όλα καλά και να στε σίγουροι πως οτι συμβαίνει όσον αφορά την περίπτωσή μου θα το δημοσιεύω στο τόπικ :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν έχεις τραβήξει βίντεο unboxing δύσκολα θα σε αποζημιώσει το pp


και το ταχυδρομείο δεν υπάρχει να σε αποζημιώσει κανονικά αφού ο κινέζος θα το έστειλε με χαμηλή άξια για να αποφεύγεις το τελωνείο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας απο τους λογους απο αποφευγω προσωπικα αγορες απο εξωτερικο και συγκεκριμενα απο Κινα(μαζι με τις Rom αναλογα την εταιρια/κινητο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν έχεις τραβήξει βίντεο unboxing δύσκολα θα σε αποζημιώσει το pp

και το ταχυδρομείο δεν υπάρχει να σε αποζημιώσει κανονικά αφού ο κινέζος θα το έστειλε με χαμηλή άξια για να αποφεύγεις το τελωνείο

 

Ευτυχώς όπως γράφω και στο αρχικό ποστ, το παιδί τράβηξε κανονικά βίντεο unboxing! Αυτό το βίντεο προσωπικά θεωρώ ότι είναι όπλο απέναντί τους σε περίπτωση που ανέβει Youtube και σε σπαμάρισμα που πρόκειται να ρίξω..

 

 

https://www.dropbox.com/s/fbjc6rjh7tfqvkv/0.02.01.b60c6328e75f10259537469b70e421f3520df062574b7a8508090c705aec9e2f_full.mp4?dl=0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσες φορές έχω παραγγείλει κανένας κινέζος δεν μου έστειλε έτσι χύμα την συσκευή αναμενόμενο ήταν που έγινε έτσι θρύψαλα

 

ελπίζω το βίντεο είναι παράδειγμά και υπάρχει ενα πρωτότυπο σε νορμάλ ποιότητά που να φαίνονται οι διευθύνσεις αποστολέα παραλήπτη κ ότι το πακέτο ήταν απείραχτο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ορίστε η απάντηση του Gearbest
 

 

We would like to extend our apologies for this inconvenience.
Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html 
http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
 

I am sorry to hear that your item was broken on way to your destination by the courier company careless, we wish to apologise to you.

 

After reviewing your case, please review our possible solutions:

1)Return the item back to us 
You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.
Once we receive the item, we can exchange or offer a product refund(94.99 USD) back to your GB wallet. As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit) 
We can offer 50USD on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1USD = 5 points, 3USD=3*5 points => get 15 points etc) This amount can be used for your future orders.

Learn more about wallet benefits: http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html
Check out how to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew

 

3)Resend a replacement (No return)
We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is 40USD. We will then arrange a shipment

and send you an invoice if you choose this option. 

Can you please let me know your decision? You may check the cost of returning item back to us in China before deciding.
 

I look forward to hearing from you. 
Thank you for your understanding.
 
Best Regards
Jaco
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/ 

 

 

 

 

 

Αυτό που θα κάνω  είναι να τους το στείλω πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καλύτερη επιλογή πιστεύω...Αυτό που δεν κατάλαβα είναι τι εννοεί με το "As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit" δλδ άμα αργήσει να φτάσει εσύ τι φταις; Εκτός και αν εννοεί κάτι άλλο που δεν έχω πιάσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η καλύτερη επιλογή πιστεύω...Αυτό που δεν κατάλαβα είναι τι εννοεί με το "As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit" δλδ άμα αργήσει να φτάσει εσύ τι φταις; Εκτός και αν εννοεί κάτι άλλο που δεν έχω πιάσει...

 

Δε νομίζω.... Θα το ρωτήσω αν και λογικά εννοεί 45 μέρες μέχρι να το στείλω  :unsure:  :unsure:

 

EDIT:

 

Exchange and Returns (Money Back Guarantee)

If when you receive your product(s), you are not completely satisfied you may return the items to us, within 45 days for refund. Returns will take approximately 5 working days for the process once the goods have arrived. The precise length depends on the payment provider used (e.g. PayPal, credit card company, etc). Items must be in their original packaging, all the original boxes must be intact and included, along with all packaging materials, manuals, blank warranty cards, plus all accessories and documents provided by the manufacturer.

You must first contact us and be in receipt of a return merchandise authorisation (RMA) number before sending any item back. Any product returned without a RMA number will not be refunded.

If products are altered or modified in any way then the warranty and money back guarantee become void immediately.

The money back guarantee does not cover volume/wholesale and customized orders.

We strongly recommend that you use a standard postal service to return the item to avoid customs fees. GearBest will not be held responsible for items lost or damaged in transit.

Shipping back to GearBest is paid for by the customer. We are in general unable to refund you postal fees.

Any product returned found not to be defective can be refunded within the time stated above. Goods found to be tampered with by the customer will not be replaced but returned at the customer's own expense.

Επεξ/σία από so93
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλησπέρα,

 

Έπειτα από 6 μέρες τεράστειων διαπραγματεύσεων τελικά χθες το κατάστημα θα μου στείλει καινούριο κινητό από την ευρωπαϊκή του αποθήκη. Εννοείται ότι τους απείλησα ότι θα ανεβάσω βιντεάκι στο Youtube τους πόσταρα τις φωτογραφίες σε γειτονικό φόρουμ και εν τέλει όλα όπως φαίνεται θα πάρουνε το δρόμο τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...