Προς το περιεχόμενο

Φεμινισμός στο Gaming και Social Justice Warriors


Jastonas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τσιλιμπίθρα είναι, τι καλογυμνασμένη. :P Και είναι από τα πράγματα που ειπώθηκαν από αρκετούς (π.χ. AngryJoe), όχι μόνο από "feminazi". Πολύ καλή είναι όμως κατά τα άλλα.

 

 Βαφτίζετε "feminazi" και "SJW" μου φαίνεται τους πάντες που έχουν διαφορετική άποψη από σας σε αυτά τα θέματα. 

Επεξ/σία από Gilmaru
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλό είναι να ακούγονται διαφορετικές γνώμες. Μόνο να αποφεύγονται υστερόγραφα τύπου troll bait, γιατί απαντούμε αναλόγως και διαγράφονται τα σχόλια μας από moderators.

 

Παρακάτω τους πείραξε ένα mail που έστειλε ένας καθηγητής για την γιορτή του Halloween. Του κάνανε πέσιμο οι SJW's του πανεπιστημίου απαιτώντας συγνώμη. Πιστεύω λοβοτομή είναι η λύση για όλη αυτήν την παράνοια.

 

http://www.theatlantic.com/politics/archive/2015/11/the-new-intolerance-of-student-activism-at-yale/414810/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νέο Ghostbusters φαινόταν από το trailer ότι θα είναι σκατά ταινία. Να μια ταινία που φαίνεται από το τρέιλερ ότι δεν θα είναι σκατά και θα αρέσει και στο SJW κοινό. Ο φυσιολογικός κόσμος δεν κράζει κάτι επειδή παίζουν μέσα γυναίκες, το κράζει γιατί δεν είναι καλό, έλεος δηλαδή.

Θα μας πρήξει αυτή η ταινία με τα φεμινιστικά της.... ελπίζω τουλάχιστον να είναι καλή... Εγώ στο trailer πάντως like έκανα.

 

Γυναίκα σκηνοθέτης, που έχει γυρίσει και την φεμινιστική της ταινία. Οπότε.. υπομονή!

 

Καλό είναι να ακούγονται διαφορετικές γνώμες. Μόνο να αποφεύγονται υστερόγραφα τύπου troll bait, γιατί απαντούμε αναλόγως και διαγράφονται τα σχόλια μας από moderators.

 

Παρακάτω τους πείραξε ένα mail που έστειλε ένας καθηγητής για την γιορτή του Halloween. Του κάνανε πέσιμο οι SJW's του πανεπιστημίου απαιτώντας συγνώμη. Πιστεύω λοβοτομή είναι η λύση για όλη αυτήν την παράνοια.

 

http://www.theatlantic.com/politics/archive/2015/11/the-new-intolerance-of-student-activism-at-yale/414810/

Τι θυμήθηκες τώρα....... μεγάλο σκηνικό αυτό, αλλά δεν κολλάει πολύ στο thread, οπότε δεν το σχολιάζω άλλο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Και να προσθέσω το προφανές, ότι δηλαδή και το αποτυχημένο marketing, παραμένει marketing. Συμβαίνει συνέχεια.

 

Δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου ως marketing, αλλά ναι, αν θεωρήσουμε ότι το κόψιμο του περιεχομένου, προκειμένου να πουλήσει το προϊόν περισσότερο είναι marketing, ναι, I guess συμφωνούμε. Από τη στιγμή που αυτή η τακτική είναι αποτυχημένη (οι πωλήσεις του Tokyo Mirage Sessions είναι ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα πιστεύω), τότε επιχειρηματικά και μόνο είναι τουλάχιστον βλακώδες να κόβεις περιεχόμενο γιατί αφενός πας να απευθυνθείς σε ένα κοινό που ΔΕΝ αγοράζει το προϊόν σου και αφετέρου χάνεις πωλήσεις από το κοινό που ΘΑ αγόραζε το προϊόν σου με το original περιεχόμενο.

 

Και το συγκεκριμένο game την πώληση την έχασε από εμένα, για αυτόν ακριβώς το λόγο.

 

 

- To τελευταίο Fire Emblem πούλησε επειδή μιλάμε για πιο δημοφιλής, ιστορική σειρά που απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό και δεν επικεντρώνεται στο fanservice όπως το TMS. 

 

 

Μην με τρελαίνεις κι εσύ τώρα. Μιλάμε για TACTICAL TURN-BASED game. Αν αυτό το gameplay πουλάει σε ευρύτερο κοινό, τότε δεν υφίσταται niche gaming κοινό (στο κομμάτι του gameplay τουλάχιστον). Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην μπορεί να πουλήσει το οτιδήποτε.

 

 

 

  Παρόλα αυτά όμως πολύ κόσμος προτίμησε να παίξει το uncensored patch σε χακαρισμένο 3DS επειδή το localization γενικά ήταν για τα πανηγύρια με παραδείγματα όπως κι αυτό

 

 

Μιας και το έθιξες, να προσθέσω κάτι πάνω σε αυτό. Ο λόγος που με ανάγκασε η Ν να αγοράσω Sky3DS+ κάρτα ήταν ακριβώς αυτός: για να μπορέσω να παίξω uncensored το Fire Emblem: Fates. Μέχρι και πριν τρεις μήνες που αγόρασα την Sky3DS+ είχα πάνω από 200 αγορασμένους τίτλους στο 3DS μου. Πλέον όπως είναι ευνόητο, αυτό θα σταματήσει, από τη στιγμή που το κουτάκι της Πανδώρας άνοιξε. Αν υπάρχουν λίγοι και όχι πολλοί ακόμα σαν εμένα παγκοσμίως, υπολογίστε τη ζημιά που έχει πάθει η Ν αφού μας «έσπρωξε» από μόνη της σε πειρατικές μεθόδους. Μιλάμε για purists που σκάνε λεφτά σε αυτό που κάνουν, όχι για light gamers που αγοράζουν 5 games στη μοναδική κονσόλα που θα αποκτήσουν.

 

 

Θα μας πρήξει αυτή η ταινία με τα φεμινιστικά της.... ελπίζω τουλάχιστον να είναι καλή... Εγώ στο trailer πάντως like έκανα.

 

Γυναίκα σκηνοθέτης, που έχει γυρίσει και την φεμινιστική της ταινία. Οπότε.. υπομονή!

 

 

Κατ' αρχάς το Monster ήταν πολύ καλή ταινία imho και κατά δεύτερον το τρέιλερ του WW δεν έχει καμία σχέση με τα τρέιλερ-σκουπίδια που είδαμε στο Ghostbusters. Θα δούμε, μόλις βγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου ως marketing, αλλά ναι, αν θεωρήσουμε ότι το κόψιμο του περιεχομένου, προκειμένου να πουλήσει το προϊόν περισσότερο είναι marketing, ναι, I guess συμφωνούμε. Από τη στιγμή που αυτή η τακτική είναι αποτυχημένη (οι πωλήσεις του Tokyo Mirage Sessions είναι ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα πιστεύω), τότε επιχειρηματικά και μόνο είναι τουλάχιστον βλακώδες να κόβεις περιεχόμενο γιατί αφενός πας να απευθυνθείς σε ένα κοινό που ΔΕΝ αγοράζει το προϊόν σου και αφετέρου χάνεις πωλήσεις από το κοινό που ΘΑ αγόραζε το προϊόν σου με το original περιεχόμενο.

 

Ακριβώς αυτό, ναι. Οι εταιρίες κάνουν συνέχεια λάθη σε σχέση με το τι θέλει το κοινό στο οποίο απευθύνονται και αποτυγχάνουν εμπορικά, αυτό δεν σημαίνει ότι "αναγκάζονται" να θυσιάσουν τα παιχνίδια τους (και τα λεφτά τους) από άκυρους τύπους που κάνουν μια κριτική στο ίντερνετ. Συνήθως οι ίδιες λογοκρίνουν τα δημιουργήματά τους για τον χ, ψ λόγο που τους κάνει να πιστεύουν ότι τους συμφέρει οικονομικά. 

 

Θα μας πρήξει αυτή η ταινία με τα φεμινιστικά της.... ελπίζω τουλάχιστον να είναι καλή... Εγώ στο trailer πάντως like έκανα.

 

Γυναίκα σκηνοθέτης, που έχει γυρίσει και την φεμινιστική της ταινία. Οπότε.. υπομονή!

 

Όχι ότι παίζει ρόλο imo, αλλά και οι 5 σεναριογράφοι είναι άνδρες. Δεν ξέρω αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα αυτό. :D

 

Παρακάτω τους πείραξε ένα mail που έστειλε ένας καθηγητής για την γιορτή του Halloween. Του κάνανε πέσιμο οι SJW's του πανεπιστημίου απαιτώντας συγνώμη. Πιστεύω λοβοτομή είναι η λύση για όλη αυτήν την παράνοια.

 

Το γράμμα της Erika Christakis για το οποίο γίνεται η ιστορία είναι πολύ καλό πρέπει να πω. Ντάξει φοιτητούδια είναι όμως, περνάνε τα ύστερα στάδια της εφηβείας ακόμη, θα τους περάσει. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην το γυρισετε στα φεμινιστικά ρε παιδια και στο trailer της WW ελεος είπαμε δεν εχει καμια σχεση.. :P Φαίνεται πολυ καλο και η WW είναι badass χαρακτήρας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ακριβώς αυτό, ναι. Οι εταιρίες κάνουν συνέχεια λάθη σε σχέση με το τι θέλει το κοινό στο οποίο απευθύνονται και αποτυγχάνουν εμπορικά, αυτό δεν σημαίνει ότι "αναγκάζονται" να θυσιάσουν τα παιχνίδια τους (και τα λεφτά τους) από άκυρους τύπους που κάνουν μια κριτική στο ίντερνετ. Συνήθως οι ίδιες λογοκρίνουν τα δημιουργήματά τους για τον χ, ψ λόγο που τους κάνει να πιστεύουν ότι τους συμφέρει οικονομικά. 

 

 

Στην γιαπωνέζικη έκδοση του Fire Emblem Fates, υπήρχε ένας μηχανισμός που ονομάζοταν petting και τον οποίο αφαίρεσαν από τις δυτικές εκδόσεις. Μέσες άκρες, «χάιδευες» έναν χαρακτήρα με το stylus με σκοπό να τον εξιτάρεις και να δεθείτε περισσότερο συναισθηματικά.

 

Εξήγησέ μου, με δικά σου λόγια, πως θεωρείς ότι το να σπαταλήσουν χρήματα για να αφαιρέσουν αυτόν τον μηχανισμό είναι κάτι που τους συνέφερε οικονομικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να ξέρω την λογική που παίρνει την κάθε απόφαση η κάθε εταιρία, πες μου εσύ που την ξέρεις. Εγώ μπορώ να αποκλείσω λογικά κάποια ενδεχόμενα, όπως π .χ. να αναγκάζεται μια εταιρία χωρίς να υπάρχει κάποιο είδος νομικού περιορισμού ή απαγόρευσης να κόψει πράγματα από ένα παιχνίδι που ξέρει ότι θα της είναι επιζήμιο εμπορικά, απλά και μόνο επειδή κάνουν κριτική κάποιοι άκυροι τύποι διαδικτυακά. 

 

Αν από την άλλη υπάρχουν περιορισμοί και απαγορεύσεις σε κάποιες χώρες, επίσης αμφιβάλλω ότι δημιουργήθηκαν εξαιτίας κάποιας τέτοιου είδους κριτικής σε διαδικτυακό επίπεδο. Που στην τελική και η κριτική αυτή απέχει πολύ από το να είναι η νόρμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να ξέρω την λογική που παίρνει την κάθε απόφαση η κάθε εταιρία, πες μου εσύ που την ξέρεις. Εγώ μπορώ να αποκλείσω λογικά κάποια ενδεχόμενα, όπως π .χ. να αναγκάζεται μια εταιρία χωρίς να υπάρχει κάποιο είδος νομικού περιορισμού ή απαγόρευσης να κόψει πράγματα από ένα παιχνίδι που ξέρει ότι θα της είναι επιζήμιο εμπορικά, απλά και μόνο επειδή κάνουν κριτική κάποιοι άκυροι τύποι διαδικτυακά. 

 

Αν από την άλλη υπάρχουν περιορισμοί και απαγορεύσεις σε κάποιες χώρες, επίσης αμφιβάλλω ότι δημιουργήθηκαν εξαιτίας κάποιας τέτοιου είδους κριτικής σε διαδικτυακό επίπεδο. Που στην τελική και η κριτική αυτή απέχει πολύ από το να είναι η νόρμα.

 

Σου έκανα παράθεση σε προηγούμενο ποστ με link που developers κατηγορούσαν ξεκάθαρα φεμιναζί/χίπστερ/sjw για το cencorship που τελικά κάνανε στο προϊόν τους οπότε μιας που δεν ήξερες τώρα τον έμαθες τον λόγο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν όλοι οι developers/publishers τα cohones να πουν κάτι τέτοιο γιατί...μάντεψε...φοβούνται την διαδικτιακή κατακραυγή (από μη πελάτες) γιατί ο λόγος στη μάζα "μιλάει" ακόμα και αν είναι εντελώς βλακώδης. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θυμάμαι να μου είχες βάλει κάτι από developers ikaruga, μόνο αρθράκια δημοσιογραφικά που έδιναν διάφορες ερμηνείες δικές τους. Ίσως το ξέχασα/έχασα, βάλτο μου ξανά αν θες γιατί ξανακοιτάω στα προηγούμενα ποστ και δεν βρίσκω κάτι.

 

Άρα αντί να τους κράζει μια μικρή ομάδα διαδικτυακά, οι εταιρίες επιλέγουν συνειδητά να χάνουν χρήματα; Αυτό πιστεύετε; Και να τους κράζουν κιόλας πολυπληθέστερα άτομα μετά για το censoring που κάνουν. Μιλάμε και για εταιρίες κολοσσούς τώρα. Αυτό λες αν κατάλαβα καλά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θυμάμαι να μου είχες βάλει κάτι από developers ikaruga, μόνο αρθράκια δημοσιογραφικά που έδιναν διάφορες ερμηνείες δικές τους. Ίσως το ξέχασα/έχασα, βάλτο μου ξανά αν θες γιατί ξανακοιτάω στα προηγούμενα ποστ και δεν βρίσκω κάτι.

 

Άρα αντί να τους κράζει μια μικρή ομάδα διαδικτυακά, οι εταιρίες επιλέγουν συνειδητά να χάνουν χρήματα; Αυτό πιστεύετε; Και να τους κράζουν κιόλας πολυπληθέστερα άτομα μετά για το censoring που κάνουν. Μιλάμε και για εταιρίες κολοσσούς τώρα. Αυτό λες αν κατάλαβα καλά;

 

Μην πάω και ψάχνω τώρα ξανά τα πόστ μου, απλά στο ανέβασα να το δεις με τα δικά σου μάτια ότι ισχύει αυτό, δέξου το όπως έχει. Το παρακάτω είναι άλλο αλλά πάλι λέει το ίδιο πράγμα. 

 

http://www.therebel.media/if_no_one_defends_bad_games_like_doa_x3_the_sjw_censors_have_won

 

Now, an official statement released by Koei Tecmo on Dead or Alive X3 and a western release has confirmed that the backlash by pro-censorship feminazis is to blame.

 

Οσο και να κοστίζει μια λογοκρισία στην Χ εταιρία να ξέρεις ότι μια κακή διαφήμιση ή μια περιπέτεια με μηνύσεις και δικαστήρια κοστίζει σίγουρα λιγότερο στο μυαλό μιας εταιρίας. Πρακτικά όμως της κοστίζει πράγματι πολύ περισσότερο το cencorship και το politically correctness που προσπαθούν να προσαρμόσουν στα παιχνίδια τους. Αυτοί θεωρούν ότι με το συγκεκριμένο cencorship πετυχαίνουν την αποφυγή του κραξίματος και ταυτόχρονα με το να μην μιλάνε περί cencorship το πράμα απλά θα τσουλήσει ομαλά και ήσυχα και στα μουλωχτά θα πουλήσει και σε όσους μπορεί που δεν θα το περιμένουν αυτό. Win-win κατάσταση για την εταιρία...ή έτσι νομίζει τουλάχιστον. Επειδή πλέον όπως βλέπεις το θέμα έχει πάρει διαστάσεις πλέον το κάθε παιχνίδι μπαίνει στο μικροσκόπιο από την gaming κοινότητα που πλερώ και εκθειάζει κατάλληλα το παιχνίδι. Γι αυτό και το προαναφερθέν παιχνίδι πάτωσε εμπορικά. Ας πρόσεχαν να μην έδιναν σημασία στα sjw να κάνανε τις πωλήσεις που του άρμοζαν αυτού του πάρα πολύ ωραίου παιχνιδιού. Από εμένα πάντως αγορά δεν έχει ακριβώς γι αυτόν τον λόγο.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας παραπάνω λόγος που παραδέχομαι την SNK Playmore για το νέο King of Fighters (τ' οποίο δείχνει εντυπωσιακό και το περιμένω πως και πως) είναι ότι ακούει το κοινό της και πάει κόντρα στα SJWs:

 

Στα πρώτα trailers όπου το παιχνίδι ήταν σε πρώϊμο στάδιο και προκάλεσε τις χειρότερες εντυπώσεις λόγω φτωχής ποιότητας που θύμιζε PS2 game, τα SJWs γκρινιάξανε για το μπούστο της Angel. Τι έκανε η εταιρεία στα επόμενα στάδια ανάπτυξης του παιχνιδιού που το βελτίωσαν αρκετά και κέρδισαν τις εντυπώσεις του κοινού; Mεγάλωσε το στήθος της Angel, προφανώς για να κάνει σπάσιμο στα SJWs:

 

18_kof.jpg

 

 

 

Παρακάτω τους πείραξε ένα mail που έστειλε ένας καθηγητής για την γιορτή του Halloween. Του κάνανε πέσιμο οι SJW's του πανεπιστημίου απαιτώντας συγνώμη. Πιστεύω λοβοτομή είναι η λύση για όλη αυτήν την παράνοια.

 

http://www.theatlantic.com/politics/archive/2015/11/the-new-intolerance-of-student-activism-at-yale/414810/

 

Φταίνε κι οι καθηγητές και οι διευθυντές που τους παραχαϊδεύουν τους μαθητές και τους αφήνουν ν' αυθαδιάζουν κατ' αυτόν τον τρόπο αντί να τους μάθουν πως η πραγματική ζωή δεν είναι σαν ένα χαρωπό μιούζικαλ της Disney. So let it go.

 

Βαριέμαι να ψάχνω στο YouTube αλλά πολύ σωστή ήταν η περίπτωση ενός διευθυντή στις ΗΠΑ όπου οι μαθητές κάναν κατάληψη στις αίθουσες γι' ανύπαρκτους λόγους και τους ξηγήθηκε όπως θα 'πρε να 'ξηγούταν οποιοσδήποτε καθηγής: "Συνεχίστε τις καταλήψεις και θα σας διώξουμε από την σχολή." Δίχως διαπραγματεύσεις, δίχως να τους χαϊδέψουν τ' αυτάκια, τίποτα. Απλά και ξάστερα. Μόκο οι μαθητές και γυρίσαν απευθείας στα μαθήματά τους. Διότι διαπίστωσαν ότι υπάρχουν και κυρώσεις για τα καραγκιοζιλίκια που κάνουν κι ότι τα κολέγια δεν είναι η παιδική χαρά τους.

 

Και θα κλείσω το post αυτό μ' ένα μάθημα ζωής από τον Reality:



Οσο και να κοστίζει μια λογοκρισία στην Χ εταιρία να ξέρεις ότι μια κακή διαφήμιση ή μια περιπέτεια με μηνύσεις και δικαστήρια κοστίζει σίγουρα λιγότερο στο μυαλό μιας εταιρίας.

 

Γι' αυτό λέω ότι οι εταιρείες ώρες-ώρες είναι ηλίθιες. Λες και ξεχνούν ότι πασίγνωστα, ιστορικά παιχνίδια όπως το Mortal Kombat πούλησε σαν τρελό χάρη στο controversy. Kαι δεν ξέρουν ότι ένα παιχνίδι ακόμα κι όταν είναι μέτριο όπως το Hatred θα πουλήσει μόνο και μόνο χάρη στο controversy επείδη "το απαγορευμένο πράμα έχει άλλη γλύκα". Λες κι η γκρίνια των feminazi εμπόδισε παιχνίδια όπως το Dragon's Crown και το Bayonetta 2 ν' αποσπάσουν τις καλύτερες κριτικές και να πουλήσουν περίφημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν μπορώ να ξέρω την λογική που παίρνει την κάθε απόφαση η κάθε εταιρία, πες μου εσύ που την ξέρεις. Εγώ μπορώ να αποκλείσω λογικά κάποια ενδεχόμενα, όπως π .χ. να αναγκάζεται μια εταιρία χωρίς να υπάρχει κάποιο είδος νομικού περιορισμού ή απαγόρευσης να κόψει πράγματα από ένα παιχνίδι που ξέρει ότι θα της είναι επιζήμιο εμπορικά, απλά και μόνο επειδή κάνουν κριτική κάποιοι άκυροι τύποι διαδικτυακά. 

 

Καινούριο κόλπο είναι αυτό; Σου λέω τι θεωρώ ότι ισχύει και σε ρωτάω τι θεωρείς ότι ισχύει και μου απαντάς «δεν ισχύει αυτό που λες, αλλά δεν ξέρω και τι ισχύει». Τότε τι καθόμαστε και αναλύουμε; Άμα είναι να παίζουμε την κολοκυθιά, πες το μου να το ξέρω.

 

Αν σου δώσω λινκς με developers και producers που δήλωσαν ότι έκαναν censor το προϊόν τους γιατί φοβήθηκαν το backslash, θα το δεχτείς ή πάλι θα λες ότι βλέπουμε φαντάσματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην πάω και ψάχνω τώρα ξανά τα πόστ μου, απλά στο ανέβασα να το δεις με τα δικά σου μάτια ότι ισχύει αυτό, δέξου το όπως έχει. Το παρακάτω είναι άλλο αλλά πάλι λέει το ίδιο πράγμα. 

 

http://www.therebel.media/if_no_one_defends_bad_games_like_doa_x3_the_sjw_censors_have_won

 

Now, an official statement released by Koei Tecmo on Dead or Alive X3 and a western release has confirmed that the backlash by pro-censorship feminazis is to blame.

 

Οσο και να κοστίζει μια λογοκρισία στην Χ εταιρία να ξέρεις ότι μια κακή διαφήμιση ή μια περιπέτεια με μηνύσεις και δικαστήρια κοστίζει σίγουρα λιγότερο στο μυαλό μιας εταιρίας. Πρακτικά όμως της κοστίζει πράγματι πολύ περισσότερο το cencorship και το politically correctness που προσπαθούν να προσαρμόσουν στα παιχνίδια τους. Αυτοί θεωρούν ότι με το συγκεκριμένο cencorship πετυχαίνουν την αποφυγή του κραξίματος και ταυτόχρονα με το να μην μιλάνε περί cencorship το πράμα απλά θα τσουλήσει ομαλά και ήσυχα και στα μουλωχτά θα πουλήσει και σε όσους μπορεί που δεν θα το περιμένουν αυτό. Win-win κατάσταση για την εταιρία...ή έτσι νομίζει τουλάχιστον. Επειδή πλέον όπως βλέπεις το θέμα έχει πάρει διαστάσεις πλέον το κάθε παιχνίδι μπαίνει στο μικροσκόπιο από την gaming κοινότητα που πλερώ και εκθειάζει κατάλληλα το παιχνίδι. Γι αυτό και το προαναφερθέν παιχνίδι πάτωσε εμπορικά. Ας πρόσεχαν να μην έδιναν σημασία στα sjw να κάνανε τις πωλήσεις που του άρμοζαν αυτού του πάρα πολύ ωραίου παιχνιδιού. Από εμένα πάντως αγορά δεν έχει ακριβώς γι αυτόν τον λόγο.   

Έχεις δίκιο.... ο wait η επίσημη ανακοίνωση δεν μιλάει για φεμινισμό, censorship και τα ρέστα (ο όποιος συσχετισμός γίνεται απ τον αρθρογράφο) και αναφέρει οτι θα ακολουθήσει το αρχικό πλάνο να κυκλοφορήσει μόνο στην ασια (region free) (το περιορισμένο releas μπορεί να σχετίζεται με το πόσο καλά πήγε το προηγούμενο παιχνίδι).

 

Για το πόσο κοστίζει η χαζή (κατά την γνώμη μου) αυτολογοκρησια στο θέμα μαρκετινγκ σε σχέση με το να δημιουργηθεί controversy η απάντηση υπάρχει στη τελευταία παράγραφο που έγραψε παραπάνω ο nightshady 

 

 

Γι' αυτό λέω ότι οι εταιρείες ώρες-ώρες είναι ηλίθιες. Λες και ξεχνούν ότι πασίγνωστα, ιστορικά παιχνίδια όπως το Mortal Kombat πούλησε σαν τρελό χάρη στο controversy. Kαι δεν ξέρουν ότι ένα παιχνίδι ακόμα κι όταν είναι μέτριο όπως το Hatred θα πουλήσει μόνο και μόνο χάρη στο controversy επείδη "το απαγορευμένο πράμα έχει άλλη γλύκα". Λες κι η γκρίνια των feminazi εμπόδισε παιχνίδια όπως το Dragon's Crown και το Bayonetta 2 ν' αποσπάσουν τις καλύτερες κριτικές και να πουλήσουν περίφημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...