NICKLIO Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Λοιπον παιδια και η δική μου περιπετεια με το e-shop.gr εν συντομια ,περα απο το γεγονος οτι το e-shop.gr σβηνει τα αρνητικα σχολια των πελατων για τα προιοντα ή για το σάιτ(για την ακριβεια τα εξαφανιζει πριν εμφανιστουν), εχω και εγω την τελευταια αρνητικη εμπειρια απο το συγκεκριμενο ''καταστημα'' .Αγορασα πριν ενα μηνα ενα κινητο ,επειδη η μπαταρια του ηταν χαλασμενη το πηγα πισω μεσα σε τρεις μερες και ζητησα ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.(ΌΠΩΣ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ),μου ειπαν οτι το εστειλαν στο service να διορθωθει το προβλημα.Μετα απο 15 μερες και αφου αναγνωρισαν το προβλημα, μου ηρθε το ιδιο κινητο με αλλαγμενη καινουργια υποτειθεται μπαταριαη οποια ηταν 200 MAh λιγότερα απο την εργοστασιακή !!!Ξαναζητησα αντικατασταση και επιστροφη χρηματων .Το πηραν πισω και μου ειπαν θα με ειδοποιήσουν.Μετα απο τρεις μερες μου ηρθε μηνυμα οτι το κινητο εχει παει ξανα στο service.Τους πηρα τηλεφωνο και εγινε της ποπης ...Μιλάμε για πληρη ασεβεια απεναντι στον πελατη , ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΩΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.Αυτη τη στιγμη το κινητο υποτειθεται ειναι στο service εχει περασει ενας μηνας , εχω πληρωσει στην ''εταιρια'' e-shop.gr και κινητο δεν εχω. Αντικατασταση δεν εγινε ποτέ και τα χρηματα μου δεν επιστραφηκαν ποτε.Σκοπεύω να τους παω στα δικαστηρια.Δυστυχως δεν υπαρχει κανενας ελεγχος στην αγορα ,ο καθε απατεωνας ασυδοτει ελευθερα χωρις κανείς να τον ελεγχει και τα θυματα είμαστε εμεις οι καταναλωτες πουδεν μπορουμε να βρουμε πουθενα το δικιο μας αναγκασμενοι να κανουμε δικαστικους αγωνες.ΑΛΛΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΣΥΔΟΤΗ ΑΓΟΡΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ.Καθε τετοια περιπτωση παιδια πρεπει αμεσα να την καταγγελουμε δημοσιως και οχι σε σάιτ που λογοκρίνουν και σβηνουν τις κριτικές μας,διοτι ειναι η μονη μας σωτηρία για να σωθούμε από τους επιδοξους απατεωνίσκους που κυκλοφορούν.Δυστυχως δεν ειναι μονο το e-shop.gr , ειναι πολλοι.ΠΡΟΣΟΧΗ και να καταγγελουμε ΟΛΟΙ οποιους προσπαθουν να μας εξαπατησουν.
~mxls~ Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Αναλώσιμα απο εκει, πάει στα κομμάτια. Κινητά, λαπτοπ, τιβί κτλ ποτέ. Δεν είναι να μπλέξεις με αυτούς. 1
Fulgore Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Απαραδεκτο ειναι το γεγονος οτι το eshop αναφερει ξεκαθαρα στο site διπλα απο την εγγυηση οτι παρεχει DOA 7ημερων. Κοινως αφου σου παρουσιαζει προβλημα εντως 3 ημερων οφειλουν να σου δωσουν αλλο σφραγισμενο. Αρα αυτο να πας να τους πεις τους κυριους. 1
selianx Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Απαραδεκτο ειναι το γεγονος οτι το eshop αναφερει ξεκαθαρα στο site διπλα απο την εγγυηση οτι παρεχει DOA 7ημερων. Κοινως αφου σου παρουσιαζει προβλημα εντως 3 ημερων οφειλουν να σου δωσουν αλλο σφραγισμενο. Αρα αυτο να πας να τους πεις τους κυριους. Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος του e-shop, σ'αυτήν την κάκιστη συμπεριφορά ως προς το πελάτη τους και συμφορουμίτη μας.. "Η υπηρεσία DOA αφορά τόσο το βασικό προϊόν όσο και τα παρελκόμενα/ αξεσουάρ (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά φορτιστής, καλώδια, μπαταρία κτλ.) σε μία συσκευασία. Ωστόσο, σε περίπτωση που στη συσκευασία βρεθεί ελαττωματικό κάποιο αξεσουάρ και όχι το βασικό προϊόν, τότε γίνεται αντικατάσταση μόνο στο ελαττωματικό αξεσουάρ."
Fulgore Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Ναι το παραπανω που γραφεις βεβαια ισχυει μονο για κινητα με αποσπωμενες μπαταριες(δεν μας λεει ο ts και ποιο κινητο πηρε).Και παλι ομως επρεπε να του δωσουν(αν δεχθουμε οτι μιλαμε για κινητο με αποσπωμενη μπαταρια)αλλα σφραγισμενη μπαταρια πραγμα που προφανως δεν εγινε. Επισης αφου ειναι προβλημα της μπαταριας η οποια ειναι αποσπωμενη για ποιο λογο εστειλαν ολοκληρο το κινητο στο service οπως αναφερεται παραπανω? Αγορασα πριν ενα μηνα ενα κινητο ,επειδη η μπαταρια του ηταν χαλασμενη το πηγα πισω μεσα σε τρεις μερες και ζητησα ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.(ΌΠΩΣ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ),μου ειπαν οτι το εστειλαν στο service να διορθωθει το προβλημα.Μετα απο 15 μερες και αφου αναγνωρισαν το προβλημα, μου ηρθε το ιδιο κινητο με αλλαγμενη καινουργια υποτειθεται μπαταριαη οποια ηταν 200 MAh λιγότερα απο την εργοστασιακή !!!Ξαναζητησα αντικατασταση και επιστροφη χρηματων .Το πηραν πισω και μου ειπαν θα με ειδοποιήσουν.Μετα απο τρεις μερες μου ηρθε μηνυμα οτι το κινητο εχει παει ξανα στο service.Τους πηρα τηλεφωνο και εγινε της ποπης ...Αυτη τη στιγμη το κινητο υποτειθεται ειναι στο service εχει περασει ενας μηνας ,
BlueBlood7 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Γιατί τα μπλέκετε με το DOA? Από τη στιγμή που υπάρχει ελλάτωμα στο κινητό (μιας και η μπαταρία αποτελεί μέρος του) ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει τα χρήματά του πίσω όπως και έκανε. Αλλά...
selianx Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Το αν είναι με αποσπώμενη ή όχι δε μπορώ να το ξέρω φυσικά.Τα e-shop points ακόμη και αν τους δείξεις το πρόβλημα, είναι υποχρεωμένοι να το περάσουν από το service της εταιρείας τους (ή το service της αντιπροσωπείας). Τρέξιμο για εμάς, δε λέω, αλλά έτσι είναι. Εδώ εγώ είχα πάρει screen protector και το γύρισα 2 ώρες μετά επειδή δεν είχε κόλλα, και το γύρισαν service για να μου επιστραφούν τα χρήματα.. Τώρα το αν υπήρχε άλλος δρόμος πέραν του DOA όπως αναφέρει ο BlueBlood7, δε το γνωρίζω.Όπως και να έχει, η ουσία είναι μια: Μακριά από e-shop για συσκευές που ίσως χρειαστούν service. Κρίμα, γιατί κάποτε ήταν καλό, και βόλευε αρκετά άτομα από επαρχεία με τα e-shop points του.
NICKLIO Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 (επεξεργασμένο) Aποσπώμενη είναι η μπαταρία και όπως γράφω την αντικατέστησαν την πρώτη φορά με μια που είναι 200 mAh λιγότερα από την εργοστασιακή. Αυτό κ αν είναι η ξεφτίλα του αιώνα. Ούτε μαγαζί στην Ζιμπάμπουε δεν θα το έκανε αυτό. Όσον αφορά την DOA που αναφέρετε γράφει ότι υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής εντός 7 ημερών. Δηλαδή πολύ απλά ακόμη και αν δεν σου αρέσει κάποιο προιόν το επιστρέφεις φυσικά σε καλή κατάσταση και παίρνεις τα χρηματά σου πίσω. Αρα φανταστείτε στην περίπτωση την δική μου που το προιον έχει ΞΕΚΑΘΑΡΟ ελλάτωμα το οποίο αναγνώρισε το service τους αλλά αντί να μου το αντικαταστήσουν ή να μου επιστρέψουν χρήματα επέλεξαν τις αθλιοσύνες που περιέγραψα πιο πάνω. Αυτή τη στιγμή το κινητό είναι υποτείθεται ξανά στο service και τους εχω δώσει προθεσμία ώστε να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου πίσω. Εαν δεν συμβεί αυτό , τότε ΑΞΙΖΕΙ να τους πάω στα δικαστήρια γιατί εκεί θα πληρώσουν και άλλα επιπλέον όπως καταλαβαίνετε. Δεν είναι δυνατόν όμως ένας καταναλωτής για μια τόσο απλή αγορά να μπαίνει σε τέτοιες περιπέτειες από ενα ας το πούμε καταστημα το 2016. Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2016 από NICKLIO
selianx Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Όσον αφορά την DOA που αναφέρετε γράφει ότι υπάρχει και η δυνατότητα ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ επιστροφής εντός 7 ημερών. Δηλαδή πολύ απλά αν δεν σου αρέσει κάποιο προιόν το επιστρέφεις φυσικά σε καλή κατάσταση και παίρνεις τα χρηματά σου πίσω. Αρα φανταστείτε στην περίπτωση την δική μου που το προιον έχει ΞΕΚΑΘΑΡΟ ελλάτωμα το οποίο αναγνώρισε το service τους αλλά αντί να μου το αντικαταστήσουν ή να μου επιστρέψουν χρήματα επέλεξαν τις αθλιοσύνες που περιέγραψα πιο πάνω. Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Καταρχήν άλλο DOA και άλλο υπαναχώρηση άρα και αναιτιολόγητη επιστροφή. Κατά το πρώτο, σου αντικαθιστούν τα αξεσουάρ όπου αυτό είναι εφικτό (εφόσον είναι αποσπώμενη, καλά κάνουν και δε σου δίνουν συσκευή καινούρια). Αν δεν μπορούν (δεν υπάρχει πχ. απόθεμα), σου δίνουν τα χρήματα πίσω αν το επιλέξεις ή σου δίνουν ίδιο ή καλύτερο κινητό. Για αναιτιολόγητη επιστροφή, όχι "σε καλή κατάσταση" αλλά στην κατάσταση που το παρέλαβες. Δηλαδή, σφραγισμένο. Σκατά στο e-shop, μαζί σου, αλλά το "είδος" των διαδικασιών που έγιναν, είναι όπως ακριβώς τα αναφέρει στο site του. Το ζουμί είναι στην "ποιότητα" των διαδικασιών (πολύς χρόνος χωρίς τη συσκευή ΣΟΥ και τα χρήματα ΣΟΥ, 200Mah λιγότερα κλπ) και αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί από εμάς τους προτιμούμε πλέον μόνο για ψιλοπράγματα. 2
NICKLIO Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Nαι ίσως δεν το εθεσα σωστα το τελευταίο. Οι όροι οι ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ γράφουν ξεκάθαρα: Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα: Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.(παραλείφθηκε σε αριστη κατασταση εντος 7 ημερων και το ελατωμα του επιβεβαιωθηκε απο το service ) Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Άρα ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΥΝ ΡΗΤΑ ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ DOA Αρα φίλε δυστυχως το είδος των διαδικάσιων ΔΕΝ εγινε οπως το αναγραφει το site , όπως γραφεις. Και φυσικά ενας μηνας που εχω πληρωσει και προιον ΔΕΝ ΕΧΩ στα χερια μου. Δηλαδη τα χρηματά μου έκαναν φτερα επειδή έκανα το λάθος να ψωνίσω από αυτούς.
randomcat Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Απευθύνσου στο Συνήγορο του Καταναλωτή και στο Υπουργείο Ανάπτυξης: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή).
selianx Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.(παραλείφθηκε σε αριστη κατασταση εντος 7 ημερων και το ελατωμα του επιβεβαιωθηκε απο το service ) Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Μόλις τώρα κατάλαβα ότι τα έχουν και στο site τους σκατά. Αυτό που παρέθεσες, όπως τα λέει εδώ, θα έπρεπε να σου δώσει καινούρια συσκευή μιας και δε ξεχωρίζει τα "Αξεσουάρ". Εκτός και αν με το "αντικατάσταση του είδους" καλύπτονται (ψιλά γράμματα, πρώτη φορά ; ) Εδώ, τα ξεχωρίζει (δες στο DOA section).
Razor333 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Βασικα επρεπε να το γυρισεις με την μια πισω και να μην δεχτεις service εφοσον με το καλημερα επεσες σε προβληματικη συσκευη. Βεβαια το eshop γραφει κανονικα τους νομους και αν γυρισεις ανοιχτη συσκευασια μεσα στο νομιμο 14ημερο θα σου παιξουν τους δυσκολους και πιθανοτατα να σου πουνε οτι μειωθηκε η αξια του προιοντος. Αλλα τι ακριβως συζηταμε; Μιλαμε για μια εταιρεια που ομορφα και ωραια εκοβε πλαστα τιμολογια και αγοραζε με πλαστα τιμολογια, που βαρεσε ενα κανονι εκατομμυριων προς τους προμηθευτες και το δημοσιο και ακομα και τωρα κανονικα συνεχιζει και δουλευει υπο αλλη επωνυμια, πραγματικα πιστευετε οτι ιδρωνουν απο DOA και συνηγορους του καταναλωτη; 3
stelios18120 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Αλλα τι ακριβως συζηταμε; Μιλαμε για μια εταιρεια που ομορφα και ωραια εκοβε πλαστα τιμολογια και αγοραζε με πλαστα τιμολογια, που βαρεσε ενα κανονι εκατομμυριων προς τους προμηθευτες και το δημοσιο και ακομα και τωρα κανονικα συνεχιζει και δουλευει υπο αλλη επωνυμια, πραγματικα πιστευετε οτι ιδρωνουν απο DOA και συνηγορους του καταναλωτη; Ειδικά αυτό. Μεγάλα λαμογια και ακόμα είναι όλα κομπλε δουλεύουν μία χαρα παρ όλο που έκλεψαν εκατομμύρια ευρώ αντί να τους κλείσουν το μπουρδελο.κανοναρα προς δημόσιο και προμηθευτές και ακόμα είναι εκεί.
peorambo Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου. Βαση νόμου αφού δεν υπάρχει doa ο κατασκευαστης δεν είναι υποχρεωμένος να στο κάνει αντικατασταση. Ακομα και αν είναι 10 ημερών. Ο κατασκευαστης αν θέλει μπορεί να σου κάνει αντικατασταση ακόμα και με μεταχειρισμενο αλλα 100 τις 100 λειτουργικό. Συγνώμη που παίρνω αλλη θέση αλλα εχω βαρεθεί με κάποια πράγματα που διαβαζω κατα καιρούς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα