Προς το περιεχόμενο

Tour de France: Αυστηροί έλεγχοι για κρυμμένα μοτέρ στα ποδήλατα των συμμετεχόντων


Rubenstilchkin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι κρυφά μοτεράκια μέσα στον σκελετό που υποβοηθούν μαγνητικά ή κατευθείαν στον στρόφαλο του πενταλιού σε πολύ μικρό βαθμό αλλά όταν κάνεις κυριολεκτικά τον γύρο της γαλλίας η διαφορά είναι τεράστια σε αυτό το επίπεδο...θυμάμαι υπήρχε ένα μόνο τυπάς στην Ελβετία ή στην Ιταλία (ή ήταν Ιταλός στην Ελβετία) που ειδικευόταν σε αυτά το μοτέρ και βγάζει εκατομμύρια...υπάρχουν φωτογραφίες στο ιντερνετ από θερμικές κάμερες που δείχνουν το κάθετο κάγκελο του ποδηλάτου κάτω από τη σέλα να λάμπει λες και είναι καπώ αυτοκινήτου...κάπου άκουσα πάντως για νέα κόλπα τύπου copenhagen wheel με μηχανισμούς αδράνειας εντός των ζαντών που δεν παράγουν θερμότητα και δύσκολα φαίνονται ενώ σε περίπτωση ελέγχου αλλάζεις απλά ρόδα σε 10 δεύτερα και κανείς δεν παίρνει χαμπάρι..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρυφά μοτεράκια μέσα στον σκελετό που υποβοηθούν μαγνητικά ή κατευθείαν στον στρόφαλο του πενταλιού σε πολύ μικρό βαθμό αλλά όταν κάνεις κυριολεκτικά τον γύρο της γαλλίας η διαφορά είναι τεράστια σε αυτό το επίπεδο...θυμάμαι υπήρχε ένα μόνο τυπάς στην Ελβετία ή στην Ιταλία (ή ήταν Ιταλός στην Ελβετία) που ειδικευόταν σε αυτά το μοτέρ και βγάζει εκατομμύρια...υπάρχουν φωτογραφίες στο ιντερνετ από θερμικές κάμερες που δείχνουν το κάθετο κάγκελο του ποδηλάτου κάτω από τη σέλα να λάμπει λες και είναι καπώ αυτοκινήτου...κάπου άκουσα πάντως για νέα κόλπα τύπου copenhagen wheel με μηχανισμούς αδράνειας εντός των ζαντών που δεν παράγουν θερμότητα και δύσκολα φαίνονται ενώ σε περίπτωση ελέγχου αλλάζεις απλά ρόδα σε 10 δεύτερα και κανείς δεν παίρνει χαμπάρι..

εννοείς κάτι σαν πολλαπλασιαστή στροφών; σαν κάτι παιχνίδια αυτοκινητάκια που τους δίναμε φόρα και αυτά έπαιρναν στροφές και έφευγαν ; δεν ξέρω αν το λέω σωστώς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στους επεξεργαστες κλεβουην στα benchmark στις καρτες γραφικων το ιδιο ,πολλα review ειναι πληρωμενα η αγορασμενα τα portals απο τις εταιριες που παραγουν το υλικο προς αξιολογηση , τα παιχνιδια το ιδιο . 

 

δεν επικρατει το ορθο , επικρατει το συνχρονο και ας ειναι πιο οπισθοδρομικο απο το "παλιο" και ολα αυτα για να μας πειθουνε να αγοραζουμε πραγματα κανοντας σκατενιες δουλειες σε σκατενια περιβαλοντα , που συνηθιζοντας σε αυτα τα δεδομενα το "συνχρονο" προιον ειναι η μονη διεξοδος απο το σκατενιο κοσμο που χτιζουμε ακολουθοντας τις επιταγες τις αγορας . 

 

ειναι ενα βεβηλο αδιεξοδο που νομιζω οτι πρεπει να αναλογιστουμε σοβαρα σαν υπαρξεις εστω και μια φορα στην ζωη μας τον ρολό μας σε αυτο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοείς κάτι σαν πολλαπλασιαστή στροφών; σαν κάτι παιχνίδια αυτοκινητάκια που τους δίναμε φόρα και αυτά έπαιρναν στροφές και έφευγαν ; δεν ξέρω αν το λέω σωστώς!

Μπραβο κάπως έτσι...Χρησιμοποιούν κάποιου είδους ελατήρια που φορτίζουν σε κατηφόρα και απελευθερώνουν σε ανηφόρα...inertia κάτι λέγεται...μου το χε εξηγήσει ο αδερφός μου που ασχολείται με ποδήλατα και είναι και μηχανολόγος...κάτι παρόμοιο έχει εφαρμόσει ο Christian von Koenigsegg στο καινουριο Regera που δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων, έχει (εκτός των άλλων) ένα πλατώ που περιστρέφεται με τρομερές ταχύτητες σε κενό αέρος για να μην υπερθερμαίνεται από την τριβή και απελευθερώνει ενέργεια On demand σαν το KERS, με σκοπό αν δεν κάνω λάθος να ξεκινάει το αμάξι σε χαμηλές ταχύτητες για μαξιμουμ ροπή αλλά με λειτουργία παρόμοια με τα αυτοκινητάκια που ανέφερες! https://www.carthrottle.com/post/engineering-explained-how-the-koenigsegg-regera-hypercar-drives-without-a-gearbox/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...