Προς το περιεχόμενο

Τα αυτόνομα αυτοκίνητα κάποια μέρα ενδέχεται να βρεθούν μπροστά στο δίλημμα ποιον να σκοτώσουν ή να σώσουν


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tα αυτόνομα οχήματα κάποια στιγμή θα εκμηδενίσουν τους θανάτους από τροχαία.

Όλα τα υπόλοιπα είναι ενδέχεται και μέντολες.

 

Αν υπάρχει απειλή από την τεχνητή νοημοσύνη, δε βρίσκεται εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καινούργιος τρομακτικός κόσμος. Άντε με το καλό να αποφασίζει και το σπίτι μας αν θα πρέπει να ζήσουμε ή όχι και να μας ρίχνει το μπαλκόνι στο κεφάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα αυτά μου θυμιζουν την ατακα από τo Ιrobot όπου το ρομποτ σώζει τον Smith και όχι ενα κοριτσάκι επειδή είχε μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης.

 

45%>11%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλες και όλους,

 

Τέτοιου είδους "έρευνες" γίνονται γιατί έχουν πολλαπλούς σκοπούς.

Επίσημα για τον σκοπό που ανακοινώνουν. Ανεπίσημα για να μας βάλουν σε περίεργα διλήμματα και έμμεσα να ωθήσουν υποσυνείδητα μηνύματα.

Ωστόσο αν κάποια εταιρία ήθελε τόσο πολύ να μάθει την άποψή μου επί του θέματος νομίζω ότι τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά.

Την ευθύνη ανάπτυξης του λογισμικού σε ένα πλήρως αυτόνομα αυτοκινούμενο όχημα την φέρει η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία. Αν κάτι συμβεί θα φταίει σαφώς η εταιρία. Εμάς απλά οφείλουν να ενημερώσουν ενδελεχώς και με κάθε σαφήνεια τον τρόπο λειτουργίας του λογισμικού που υπάρχει εγκαταστημένο στα οχήματά τους. Αν συμφωνούμε θα το αγοράσουμε. Αν όχι, μπορούμε να στραφούμε σε άλλη εταιρία.

 

Καλή δύναμη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που περιγράφεις απλά δεν έχει λογική στην κοινωνία που ζούμε σήμερα, αν η εταιρία που φτιάχνει τα αυτοκίνητα αυτά δεν θέλει να κλείσει λόγο χρεοκοπίας πρέπει να κάνει το αυτοκίνητο να προστατεύει τον επιβάτη σε κάθε περίπτωση! Γιατί όπως είδες όλοι τους πεζούς σκέφτονται αλλά κανείς δεν θα αγόραζε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και δεύτερο και σημαντικότερο, τα αυτοκίνητα αυτά δεν κάνουν μόνο επιλογή όταν πρόκειται να συμβεί ατύχημα οδηγούνε μόνα τους που σημαίνει ότι ακολουθούν τον Κ.Ο.Κ. κατα γράμμα δεν βλέπω τον λόγο οπότε να πεθάνει ο επιβάτης του αυτοκινήτου που κινείται εντώς τον νόμιμων ορίων επειδή κάποιος αποφάσησε να βγει στον δρόμο χωρίς να κοιτάξει τι συμβαίνει τριγύρω του. Είναι ανόητο να περιμένουμε ο οποιοσδήποτε να δεχτεί να πληρώσει με την ζωή του λάθη τρίτων.

σε αυτο εχεις ενα δικαιο αλα θα επρεπε να προστατευει και τους πεζους εκτως αμα παραβιαζει τον κανονα προστασιας των επιβατων.. αλλα ποσο ακριβης θα ειναι ο υπολογισμος ειναι ενα θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους δεν το έχουν καταλάβει, την ευθύνη αποκατάστασης της ζημιάς την έχουν εδώ και καιρό οι ασφαλιστικές εταιρείες. Ο κάθε ένας από εμάς (ας πούμε το 95%) είναι ανίκανος μόνος του να ανταποκριθεί σε τέτοιο φορτίο. Το "ανασφάλιστος δεν κυκλοφορείς" ισοδυναμεί με το "δεν μπορείς να διαχειριστείς τις πιθανές συνέπειες των πράξεών σου" Αυτό δεν είναι κάποια προτροπή, χειραγώγηση κλπ. είναι απλά αποτύπωση της πραγματικότητας.

 

Σε κάθε περίπτωση, μεταξύ ενός ανθρώπου που την κρίσιμη ώρα και σε χρόνο dt καλείται να αποφασίσει ανάμεσα στη ζωή του και τη ζωή άλλων, προτιμώ την αυτόματη απόφαση από υπολογιστή. Γιατί αλλιώς χάνονται καλοί άνθρωποι (οι άλλοι προφανώς θα επιζήσουν).

 

Εν τέλει, εφόσον την ευθύνη την έχουν εταιρείες, από τη στιγμή που δημιουργείται η δυνατότητα, θα πάρουν και την απόφαση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εν τέλει, εφόσον την ευθύνη την έχουν εταιρείες, από τη στιγμή που δημιουργείται η δυνατότητα, θα πάρουν και την απόφαση.

Spot on.

Καλο ειναι να βλεπουμε παντα ολη την εικονα πριν ξεκινησουμε το κραξιμο, τις επευφημιες, κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα αυτονομο οχημα το οποιο ειναι φτιαγμενο μα τηρει τα ορια ταχυτητας και να ελεγχει στα στοπ...δεν νομιζω να βρεθει ποτε σε τετοιο δίλημμα γιατι τα αυξημενα αντανακλαστικά σε συνδιασμο με τη χαμηλη ταχυτητα και τα συγχρονα φρενα δεν πιστευω να κανει πανω απο 5 μετρα να σταματησει σε αστικο περιβαλλον..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σε κάθε περίπτωση, μεταξύ ενός ανθρώπου που την κρίσιμη ώρα και σε χρόνο dt καλείται να αποφασίσει ανάμεσα στη ζωή του και τη ζωή άλλων, προτιμώ την αυτόματη απόφαση από υπολογιστή. Γιατί αλλιώς χάνονται καλοί άνθρωποι (οι άλλοι προφανώς θα επιζήσουν)..

συμφωνώ απόλυτα

πάντως προτείνω να αναπτύξουν έναν αλγόριθμο ο οποίος σε χρόνο dt θα αναγνωρίζει τους πεζούς, θα τρέχει ελέγχους ιστορικού, και θα σώζει τους "καλούς" :Ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα αυτονομο οχημα το οποιο ειναι φτιαγμενο μα τηρει τα ορια ταχυτητας και να ελεγχει στα στοπ...δεν νομιζω να βρεθει ποτε σε τετοιο δίλημμα γιατι τα αυξημενα αντανακλαστικά σε συνδιασμο με τη χαμηλη ταχυτητα και τα συγχρονα φρενα δεν πιστευω να κανει πανω απο 5 μετρα να σταματησει σε αστικο περιβαλλον..

 

Αρκεί να ξεχωρίζει τα εμπόδια.

 

Against a bright spring sky, the car’s sensors system failed to distinguish a large white 18-wheel truck and trailer crossing the highway, Tesla said. The car attempted to drive full speed under the trailer, “with the bottom of the trailer impacting the windshield of the Model S”

 

https://www.theguardian.com/technology/2016/jun/30/tesla-autopilot-death-self-driving-car-elon-musk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αρκεί να ξεχωρίζει τα εμπόδια.

 

Against a bright spring sky, the car’s sensors system failed to distinguish a large white 18-wheel truck and trailer crossing the highway, Tesla said. The car attempted to drive full speed under the trailer, “with the bottom of the trailer impacting the windshield of the Model S”

 

https://www.theguardian.com/technology/2016/jun/30/tesla-autopilot-death-self-driving-car-elon-musk

Post #32

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τίποτα δεν είναι προιόν φαντασίας πλέον με την τεχνητή νοημοσύνη στο επίπεδο που έχει φτάσει.

Διάβαζα άρθρο για ρομποτ που το είχαν φτιάξει να πακετάρει πράγματα σε ανοιχτό ή εξωτερικό χώρο , και όταν το είχανε έξω έπιασε βροχή και το κλείσανε. Απο τότε δεν ξαναμάζεψε  πράγματα ποτέ έξω αλλά μόνο μέσα γιατί νόμιζε ότι αν βγεί έξω θα το ξανακλείσουν.

Επίσης bugs υπάρχουν παντού γιατί να μην υπάρχουν και στην τεχνητή νοημοσύνη?

 

Για εμένα πρέπει να φτιάξουν άλλα πράγματα που να επικοινωνεί το όχημα (σωστά φανάρια, σωστές πινακίδες , αυτόματους κόφτες σύμφωνα με τα όρια, μέτρηση αλκοόλ κτλ.) και μετά να διορθώσουν και το AI του οχήματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...