Προς το περιεχόμενο

System Shock - Remake


_Theo_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά από 2 δεκαετίες, θα βγεί η remastered έκδοση του Θρυλικού παιχνιδιού System Shock. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι θα έχει νέα, σύγχρονα γραφικά ενώ παράλληλα θα είναι πιστό στο αρχικό πρώτο παιχνίδι.
 


 
Για περισσότερες πληροφορίες, και να κατεβάσετε το demo του παιχνιδιού μπορείτε να κάνετε κλικ στα:  
Steam, GOG, και Humble Store
  
Η σελίδα στο Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/1598858095/system-shock

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

offtopic:

 

 

Θα αρχισουμε θεματα για ολα τα remaster που θα βγαινουν?Η απλα δεν υπηρχε αυτουνου και εγινε η εξαιρεση?οχι τπτ αλλο απλα σε λιγο μαλλον δεν θα υπαρχουν θεματα original παιχνιδιων ετσι οπως το πανε αυτοι...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Theo καλύτερα να έβαζες το επίσημο video imo. Σχεδόν τα μαζέψανε τα φράγκα αλλα άμα δεν φτάσει 1.7m ούτε καν. Προσωπικά ήθελα αλλα δεν έκανα backing τελικά γιατί την εταιρία δεν την ξέρει ούτε η μάνα της, μακάρι αλλα χλομάουά το βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Theo καλύτερα να έβαζες το επίσημο video imo. Σχεδόν τα μαζέψανε τα φράγκα αλλα άμα δεν φτάσει 1.7m ούτε καν. Προσωπικά ήθελα αλλα δεν έκανα backing τελικά γιατί την εταιρία δεν την ξέρει ούτε η μάνα της, μακάρι αλλα χλομάουά το βλέπω.

 

 

Το άλλαξα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Theo καλύτερα να έβαζες το επίσημο video imo. Σχεδόν τα μαζέψανε τα φράγκα αλλα άμα δεν φτάσει 1.7m ούτε καν. Προσωπικά ήθελα αλλα δεν έκανα backing τελικά γιατί την εταιρία δεν την ξέρει ούτε η μάνα της, μακάρι αλλα χλομάουά το βλέπω.

 

Υπάρχει και ένα pre-alpha demo των 10-15min στο Steam/GOG για όποιον θέλει να δοκιμάσει. Απο ατμόσφαιρα, level design και γενικό feeling τουλάχιστον σε καλό δρόμο τους βλέπω, θεωρώ περισσότερο "θέμα" να μην πάρουν delays on delays λόγω απειρίας στο game development. 

 

(Η NightDive Studios πάντως είναι η εταιρία που έχει δουλέψει πολύ πάνω σε re-releases παλιών καλών παιχνιδιών, οπότε τουλάχιστον έχει κάποιο σχετικό background στον τομέα :P)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Τέλος το campaign στο Kickstarter. Συνολικά 1,350,700 από τα 900Κ του στόχου. Σίγουρα λιγότερα από όσα ήθελαν.

 

Έπρεπε να το κάνουν 4-5 χρόνια πριν, θα μάζευαν τα 3πλασια. Τώρα πια έχει χάσει την δυναμική του το backing (ή ξύπνησαν οι backers, όπως το βλέπει κανείς).

 

Πάντως ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ήθελαν 900κ για να κάνουν remake ένα έτοιμο παιχνίδι. Αν το ξεκίναγαν από το μηδέν πόσα θα ήθελαν δηλαδή.

 

Δεν ξέρω, μακάρι να κάνω λάθος, αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για το project.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φάγαμε πολλές φόλες λογικό...εδώ θέλαν χωρίς gameplay φράγα...lol, φαινόταν tbh για αυτό και δεν έκανα όσο και άμα μου άρεσαν τα original, αλλα χωρίς το 1.7 goal ( Enemy limb dismemberment, More puzzles, Άμμο types/weapon settings, Vending machines, Weapon upgrading, Hardcore mode (No respawning), Ironman mode ) i wont even bother tbh.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ήθελαν 900κ για να κάνουν remake ένα έτοιμο παιχνίδι. Αν το ξεκίναγαν από το μηδέν πόσα θα ήθελαν δηλαδή.

 

Αυτό το επιχείρημα το βλέπω αρκετά τώρα τελευταία σχετικά με το "remake" του System Shock 1 και έχω απορία: έχει παίξει κανένας την αρχική (ή έστω την Enhanced) έκδοση του παιχνιδιού και λένε οτι είναι έτοιμο παιχνίδι; 

 

Δεν μιλάμε για last/current-gen game με higher-res assets και remastered ήχους όπως τα πλείστα "remake" που βλέπουμε σήμερα (λ.χ. Darksiders και η Warmastered Edition), μιλάμε για ένα παιχνίδι που βγήκε το 1994 με 2D sprites για τα entities (enemies/NPCs/props) και flat surfaces για το level geometry. 

 

Πρακτικά, τα μόνα "έτοιμα" κομμάτια είναι το level layout, το plot/story και το (βασικό) gameplay flow. Όλα τα υπόλοιπα, όπως level design/maps/UI/models (μεταφορά απο 2D σε 3D environments), ήχος, voice acting και μουσική (sample απο το αρχικό SS), file system (το αρχικό SS είχε κυκλοφορήσει και για MS-DOS), control systems (τα controls του αρχικού είναι υβρίδιο point n' click με shooter) κ.ο.κ.... όλα αυτά πρέπει να δημιουργηθούν from scratch, πρακτικά μιλάμε για παιχνίδι που δημιουργείται εξ'αρχής, αλλά με κάποια συγκεκριμένα guidelines.

 

Όσο αφορά το αν θα είναι καλό, επιφυλάσσομαι και εγώ, η NightDive όσα καλά "re-release"¨και αν έχει κάνει, δεν παύει να είναι αρχάριο studio όσο αφορά την δημιουργία νέου παιχνιδιού, ειδικά μια και μιλάνε για αλλαγές στο βασικό flow του παιχνιδιού.

 

Για του λόγου το αληθές, comparisons μεταξύ Enhanced και Remake versions: 

 

https://youtu.be/MRSpyNK7JL0

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το επιχείρημα το βλέπω αρκετά τώρα τελευταία σχετικά με το "remake" του System Shock 1 και έχω απορία: έχει παίξει κανένας την αρχική (ή έστω την Enhanced) έκδοση του παιχνιδιού και λένε οτι είναι έτοιμο παιχνίδι; 

 

Δεν μιλάμε για last/current-gen game με higher-res assets και remastered ήχους όπως τα πλείστα "remake" που βλέπουμε σήμερα (λ.χ. Darksiders και η Warmastered Edition), μιλάμε για ένα παιχνίδι που βγήκε το 1994 με 2D sprites για τα entities (enemies/NPCs/props) και flat surfaces για το level geometry. 

 

Πρακτικά, τα μόνα "έτοιμα" κομμάτια είναι το level layout, το plot/story και το (βασικό) gameplay flow. Όλα τα υπόλοιπα, όπως level design/maps/UI/models (μεταφορά απο 2D σε 3D environments), ήχος, voice acting και μουσική (sample απο το αρχικό SS), file system (το αρχικό SS είχε κυκλοφορήσει και για MS-DOS), control systems (τα controls του αρχικού είναι υβρίδιο point n' click με shooter) κ.ο.κ.... όλα αυτά πρέπει να δημιουργηθούν from scratch, πρακτικά μιλάμε για παιχνίδι που δημιουργείται εξ'αρχής, αλλά με κάποια συγκεκριμένα guidelines.

 

Όσο αφορά το αν θα είναι καλό, επιφυλάσσομαι και εγώ, η NightDive όσα καλά "re-release"¨και αν έχει κάνει, δεν παύει να είναι αρχάριο studio όσο αφορά την δημιουργία νέου παιχνιδιού, ειδικά μια και μιλάνε για αλλαγές στο βασικό flow του παιχνιδιού.

 

Για του λόγου το αληθές, comparisons μεταξύ Enhanced και Remake versions: 

 

 

Like γιατί παραθέτεις ωραία επιχειρήματα :-)

 

Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω ιδέα από game design και τα έξοδα ενός τέτοιου επιχειρήματος. Μπορώ να κρίνω όμως συγκρίνοντας με άλλα project όπως το wasteland 2 goal 900k αλλά δημιουργία από το 0 και μάλιστα λόγο φύσης του game (RPG) τα elements που αναφέρεις και εσύ ως έτοιμα για την NightDive (plot/story)  αποτελούσαν σημαντικό ποσοστό του budget.

 

Επίσης, διαφωνώ ότι έπρεπε να ξεκινήσουν από το μηδέν για τα design/maps/UI/models. Από making of από άλλα project που έχω δει, ένα σημαντικό μέρος, εάν όχι το σημαντικότερο, των designers είναι να φτιάξουν σε «χαρτί»  (ακόμα και μικρά αγαλματίδια μερικές φορές) προσχέδια αυτών των στοιχείων. Συνήθως δημιουργούνται πολλές παραλλαγές και στο τέλος επιλέγονται τα καλυτέρα.

Όλα αυτά απαιτούν εβδομάδες εργασίας για πράγματα που μπορεί στο τέλος να καταλήξουν στα σκουπίδια. Η NightDive δεν θα σπαταλήσει τόσο χρόνο και χρήμα ακριβώς γιατί ένα μέρος αυτής της διαδικασίας είναι έτοιμο από το original. Αρα, όπως λες σωστά και εσυ, απλά θα τα μεταφέρει  σε 3D.

 

Τέλος, δεν μπορώ να μην είμαι σκεπτικός απέναντι σε μια εταιρία που ζητεί τόσα χρήματα όταν έχουμε δει εντυπωσιακά remakes παλιών παιχνιδιών σε καινούργιες μηχανές, από ερασιτέχνες modders των 1-2 ατόμων συνήθως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσο σίγουρος είσαι ότι έχουν το original concept art κτλ μετά από 16 χρονια?!

 

Καθόλου, αλλά αυτοί αναφέρουν ότι "We've maintained much of the original look".

 

Το επιχείρημα μου όμως αυτό το ενισχύουν και οι ίδιοι ακόμα περισσότερο. Αν δεις τα stretch goals (που δεν έπιασαν κιόλας οπότε δεν είναι υποχρεωμένοι να τα υλοποιήσουν)

 

1.4m Additional Content: New Groves, Floors, Cyberspace content

 

Άρα μπορώ να συμπεράνω ότι τουλάχιστον σε level design, δεν θα έχει (σημαντικές) αλλαγές από το original και μηδενικές προσθήκες.

 

Τώρα θα γυρίσεις και θα μου πεις ότι αυτό δεν σημαίνει το ίδιο πράγμα και δεν έχω να αντιπαραθέσω κάτι επιταυτού.

 

Wait and see I suppose.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Από τη δική μου εμπειρία, στα kickstarter projects οι ομάδες τείνουν να ζητούν χαμηλότερα ποσά από όσο πραγματικά χρειάζονται. Πολυ χαμηλότερα, γιατί 1) είναι πιο "βατοί" (και "φιλικοί" προς το backing κοινό) στόχοι για να επιτευχθούν (όπως ομολογούν πολλοί από τους project leaders τυπικά κατόπιν εορτής ή/και 2) έκαναν στο πόδι τον προϋπολογισμό τους (ένα hint είναι συνήθως μια αρχική σελίδα στο KS με πολύ ασαφή και περιορισμένη πληροφορία και γενικότητες στο section όπου θα έπρεπε να μιλάνε για το πως θα ξοδέψουν τα χρήματά τους).

 

Όλοι το έχουν πληρώσει αυτό το trick -- δεν ξέρω αν είναι σαφές, αλλά υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο και η NightDive σε αυτό το ποσό που φαίνεται μεγάλο... να έθεσε χαμηλό βασικό στόχο σε σχέση με το τι χρειάζεται πραγματικά.

Το πραγματικό ποσό που αποτελεί budget ενός αρκετά σύνθετου παιχνιδιού τυπικά θα ακουστεί υπερβολικό ή εξωπραγματικό σε κάποιον που το ακούει "απ'εξω" από το χορό.
Αυτό ισχύει ακόμα και όταν μιλάμε για remake, που λίγο-πολύ υπάρχει μια "βάση" έτοιμη (εξηγώ παρακάτω).

 

Τουλάχιστον, αν και τους λείπει το breakdown για το που σκέφτονται να διαθέσουν το ποσό, η αρχική σελίδα για το System Shock έχει πολύ πληροφορία για το τι θα γίνει στο remake, για τα άτομα στην ομάδα τους κλπ.
 

Η NightDive δεν θα σπαταλήσει τόσο χρόνο και χρήμα ακριβώς γιατί ένα μέρος αυτής της διαδικασίας είναι έτοιμο από το original. Αρα, όπως λες σωστά και εσυ, απλά θα τα μεταφέρει  σε 3D.

Επίσης σε αυτό το σημείο η NightDive έχει ήδη φτιάξει ένα τμήμα του παιχνιδιού. Οι ίδιοι το εκτιμούν ως 25%, αλλά αυτό δεν υπολογίζει τα stretch goals τους νομίζω.

 

Και, ωστόσο, υπολογίζουν (αρχική εκτίμηση) ότι θα τους πάρει 18 μήνες να έχουν έτοιμο το παιχνίδι -- και, δική μου εκτίμηση, πολύ πιθανόν να τους πάρει αρκετά περισσότερο.

 

Το ότι έχουν μια βάση και ένα (παλιό) design document ως αναφορά για να δουλέψουν είναι σημαντικό, αλλά δεν τους λύνει πολλά από τα προβλήματα που όχι μόνο έχει η μεταφορά σε full 3d με αξιόλογο/ατμοσφαιρικό αποτέλεσμα αλλά και και το πιστό remake του παιχνιδιού.

 

Χρειάζεται να (ξανα)φτιάξουν τα levels ώστε να μην είναι "άδεια", να μοιάζουν περισσότερο σαν χώροι λειτουργικοί ενός space station, να παίξουν με φωτισμό, physics, να φτιάξουν 3d μοντέλα και animations, path finding και ΑΙ για τα NPCs, να σχεδιάσουν πάλι τα combats (πού τοποθετούνται και πόσοι enemies, μέχρι πού θα σε κυνηγούν, τι μπορούν να κάνουν όσο αφορά εμπόδια στο level geometry κλπ), να σχεδιάσουν την αλληλεπίδραση του παίκτη με το 3d περιβάλλον κλπ. Και θα έχουν και δική τους νέα μουσική και voice acting. 

 

Και όλα αυτά (που θέλουν αρκετά άτομα στην ανάπτυξη) χρειάζεται να τα κάνουν μένοντας πιστοί το αρχικό παιχνίδι. Που σημαίνει ότι δεν μπορούν να πάρουν σχεδιαστικές ελευθερίες όπου τους βολεύει, και ότι για κάποια πράγματα που δούλευαν στο 2d, αλλά η μεταφορά στο 3d είναι προβληματική, πρέπει να σκεφτούν και να φτιάξουν workarounds που δεν είναι προφανή ή εύκολα. 

 

Τέλος, δεν μπορώ να μην είμαι σκεπτικός απέναντι σε μια εταιρία που ζητεί τόσα χρήματα όταν έχουμε δει εντυπωσιακά remakes παλιών παιχνιδιών σε καινούργιες μηχανές, από ερασιτέχνες modders των 1-2 ατόμων συνήθως.

Δεν είναι σωστή η σύγκριση που κάνεις.

Μια εταιρεία θα πληρώσει ομάδες από άτομα που θα συμμετέχουν στην ανάπτυξη (programmers, διάφορους artists, marketing άτομα, QA άτομα), και στοχεύει να τελειώσει σε συγκεκριμένο χρόνο ή κοντά σε αυτό.

Μια ομάδα από modders που φτιάχνει ένα αξιοπρεπές remake δουλεύει στον ελεύθερο χρόνο των μελών της, δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις ακόμα και στο να συναντιούνται τα άτομα και να συντονίζονται σε τακτική βάση, δεν έχει μεγάλο πρόβλημα αν το τελικό αποτέλεσμα μετά την ένωση των επιμέρους κομματιών από τα μέλη είναι inconsistent (δεν κολλάνε/λειτουργούν όλα πολύ καλά μεταξύ τους) και ανομοιογενές, δεν έχει υποχρέωση να υποστηρίξει ένα σύνολο από PC configurations, ή να κάνει διεξοδικό alpha/beta testing. Δεν έχει καν την υποχρέωση να φτάσει σε ένα τελικό προϊόν (πολλοί έχουν μείνει στο remake ενός level ή μέρους από level). (...) 

 

Επίσης, δεν είμαι σίγουρος ότι υπήρξαν σοβαρά remake projects που να ολοκληρώθηκαν κιόλας (ή έστω να πλησίασαν) από 1-2 άτομα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...