Προς το περιεχόμενο

Η Audi θέλει να “χτυπήσει” την Tesla και ετοιμάζει τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2020


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο CEO της εταιρείας Rupert Stadler δήλωσε στο Reuters, ότι η ανανεωμένο προσέγγιση της Apple πάνω στα ηλεκτρικά οχήματα, είναι το άμεσο αποτέλεσμα του σκανδάλου με τις εκπομπές ρύπων στο οποίο είχε εμπλακεί η μητρική εταιρεία Volkswagen.

 

APPLE? WHAT?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η tesla όχι μόνο έχει ήδη ηλεκτροκινούμενα αυτοκίνητα, αλλά και auto pilot. Τώρα αν η audi βγάλει το 2020 ηλεκτροκινούμενο όχημα, φαντάσου η tesla που θα έχει φτάσει έως τότε. Δυστηχώς η αυτοκινητοβιομηχανίες πιάστηκαν στον ύπνο και δεν νομίζω να "ξυπνήσουν" εύκολα.

 

Ηλεκτροκίνητα υπήρχαν πριν βγάλει η tesla τα δικά της. Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω με το iPhone, που πριν το iPhone υπήρχαν ένα σορό pda και palm pc, δεν έφεραν όμως την καινοτομία. Η tesla τώρα θα αργήσει να ξαναπαρουσιάσει καινούργια μοντέλα. Μιας και αυτά που ήδη έχει ανακοινώσει θα παραδίδονται μέχρι το 2018.

 

Από την άλλη υπάρχουν και άλλες εταιρίες όπως η LeEco που έχουν μπει σε αυτό το χώρο.

 

https://www.youtube.com/watch?v=WUcDoITdGZo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δει βίντεο με Tesla vs whatever σε ευθεία να τα σκίζει αλλά πώς είναι η οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με τους Ευρωπαίους κατασκευαστές?

 

Υπάρχει καμιά σοβαρή σύγκριση με σημερινά βενζινοκίνητα οχήματα από BMW, VW, Audi, Mercedes-Benz, Alfa Romeo πέραν της καγκουριάς του drag race?

Η συμπεριφορά είναι άριστη λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους αλλά και των χαρακτηριστικών απόδοσης των ηλεκτροκινητήρων. Το caranddriver νομίζω έλεγε κάτι του στυλ "ναι υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα με καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά δεν είναι πολλά" (και μάλλον αναφερόταν σε McLaren και όχι σε E-class). Αυτό παρά το ότι με αυστηρά κριτήρια σε ηχομόνωση, ανάρτηση κλπ. αν τα δεις μεμονωμένα ένα πολυτελές σεντάν τύπου Merc-Audi-BMW μπορεί να είναι καλύτερο. Είναι τέτοιο το όφελος της ηλεκτροκίνησης που πρακτικά το Tesla παίζει μόνο του. Σαν να συγκρίνεις καντήλι με ηλεκτρικό λαμπτήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όταν έρθει η ώρα να αλλάξουμε μπαταρίες λιθίου μετά από 8-10 χρόνια θέλουμε 12.000$ σύμφωνα με την Tesla...

 

Toσα (ισως και λιγο παραπανω) θα χρειαστεις για τη βενζινη 8-10 χρονια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τους έπιασε στον ύπνο για τα καλά ο Elon άκου εκεί το 2020... και  οι Γερμανοί έχουν και ιστορία σ' αυτά μιλάμε για χοντρή ξεφτίλα.

 

Οι Γερμανοί έχουν ιστορία στα βενζινοκίνητα και Diesel αυτοκίνητα, όχι ιδιαίτερα σε ηλεκτροκίνητα (με εξαιρέσεις όπως Daimler). Μιλάμε για εντελώς διαφορετικές τεχνολογίες μηχνανών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Toσα (ισως και λιγο παραπανω) θα χρειαστεις για τη βενζινη 8-10 χρονια...

Ίσως αλλά για βάλε και το ρεύμα που θα χρειαστείς να το φορτίζεις σπίτι σου. Γιατί μπορεί στις εθνικές να έχει σταθμούς φόρτισης τζάμπα αλλά εντός πόλεως τι γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...