Προς το περιεχόμενο

Ridesharing


telis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και πόσες φορές έγινε ατύχημα λόγω της κλασικής ταριφοκουβέντας;

Μου συγκρίνεις τον ταρίφα με τα εκατομμύρια km στο ενεργητικό του με έναν μέσο οδηγό.... :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου συγκρίνεις τον ταρίφα με τα εκατομμύρια km στο ενεργητικό του με έναν μέσο οδηγό.... :lol:

 

Όσον αφορά την ασφάλεια , όταν μπαίνει ένας άγνωστος στο αμάξι μου , για λόγους καθαρά ευγένειας θα πρέπει να ανοίξεις κουβέντα γνωριμίας.Δεν μπορείς να τη βγάζεις στη μούγκα.Αυτό λοιπόν ενέχει πάρα πολλούς κινδύνους απόσπασης προσοχής για τον οδηγό.Ακόμα και έμπειροι οδηγοί είναι επιρρεπείς στην απόσπαση της προσοχής με κίνδυνο να προκαλέσουν ατύχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εξετάζω το πόσο πιθανό είναι να συμβεί κάτι. Συμφωνώ ότι είναι εξαιρετικά απίθανο. Στέκομαι όμως στο ότι (αν μία στο τετράκις εκατομμύριο) συμβεί, δεν υπάρχει καμία προστασία. Και άλλωστε, το θέμα είναι η πρόληψη, όχι να "πιαστεί" ο άλλος μετά την τέλεση της οποιασδήποτε αξιόποινης πράξης.

 

Σχολίασα διότι απλά δεν μου αρέσει που παρουσιάζεται σαν ασφαλές και απόρθητο σύστημα, ενώ μόνο τέτοιο δεν είναι. 

 

 

Μη λέτε τέτοια και διαβάζουν από κάνα υπουργείο, μετά τα τεκμήρια για μικρομεσσαίο θα πάνε σε 5-ψήφια νούμερα. Εάν είχαμε ~500 ευρώ το μήνα έξοδα μόνο για το αυτοκίνητο θα είχε μειωθεί ο πλυθησμός της χώρας από τους θανάτους από την ασιτία! Ούτε τα μισά δεν είναι τα έξοδα. Εκτός και αν με το "μέσο όχημα" εννοείται το Cayenne.

 

Απόρθητο σίγουρα δεν είναι...αλλά κίνδυνος υπάρχει παντού. Ακόμα και εδώ που καθόμαστε.

 

Δυστυχώς το κόστος του οχήματος έχει υπολογιστεί από πολλές ανεξάρτητες πηγές και είναι τόσο μεγάλο! Δες εδώ:

  • http://autocosts.info/GR: 4.400 ευρώ, με πολύ λίγα χιλιόμετρα το χρόνο
  • Auto Τρίτη: Τα περισσότερα μικρά αυτοκίνητα (1000-1200 κυβικά) κινούνται στα 9-11 ευρώ τη μέρα (3.500-4.000 ευρώ το χρόνο), ενώ αν πάμε σε 1600 κυβικά, ανεβαίνουμε κοντά στα 15 ευρώ την ημέρα (7.000 ευρώ το χρόνο)...και το Auto Τρίτη δεν έχει λάβει υπόψιν του την απομείωση της αξίας του οχήματος με το χρόνο (αν το πουλήσεις μόλις βάλεις πινακίδες έχεις χάσει ένα 12%, που μετά από 4 χρόνια γίνεται περίπου -50%, δηλαδή το όχημα έχει χάσει τη μισή αξία. του).
  • Kelley Blue Book: Το απόλυτο website για σωστές τιμές οχημάτων και για υπολογισμό του TCO (= Total Cost of Ownership) δίνει ότι για ένα όχημα μεσαίου μεγέθους (Mid-size car), το εκτιμώμενο κόστος για 5 χρόνια είναι $34.000, ή 6.066 ευρώ το χρόνο.

Ναι, είναι αλήθεια...τα οχήματά μας είναι ένα από τα πιο ακριβά πράγματα που έχουμε. Είναι σαν να πληρώνεις ενοίκιο για σπίτι! Βάλε ένα συγκάτοικο για λίγη ώρα λοιπόν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά την ασφάλεια , όταν μπαίνει ένας άγνωστος στο αμάξι μου , για λόγους καθαρά ευγένειας θα πρέπει να ανοίξεις κουβέντα γνωριμίας.Δεν μπορείς να τη βγάζεις στη μούγκα.Αυτό λοιπόν ενέχει πάρα πολλούς κινδύνους απόσπασης προσοχής για τον οδηγό.Ακόμα και έμπειροι οδηγοί είναι επιρρεπείς στην απόσπαση της προσοχής με κίνδυνο να προκαλέσουν ατύχημα.

Όσο και να μην μπορείς να το χωνέψεις , έχουν τεράστια διαφορά.Συν οτι οι ταρίφες κάθε μέρα το εξασκουν το μπλα μπλα.Ο μέσος έμπειρος οδηγός όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά οι έμπειροι οδηγοί (ταρίφες) είναι επιρρεπείς σε ατύχημα ή όχι; Ακυρώνεις τον εαυτό σου τόση ώρα...

 

Εμένα πάντως μου φαίνεται πιο τίμια η απάντηση  «δεν γουστάρω άλλον στο ΙΧ μου και τέλος, δικό μου είναι, ό,τι θέλω το κάνω».

 

Όλα τα άλλα είναι να' χαμε να λέγαμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά οι έμπειροι οδηγοί (ταρίφες) είναι επιρρεπείς σε ατύχημα ή όχι; Ακυρώνεις τον εαυτό σου τόση ώρα...

 

Εμένα πάντως μου φαίνεται πιο τίμια η απάντηση  «δεν γουστάρω άλλον στο ΙΧ μου και τέλος, δικό μου είναι, ό,τι θέλω το κάνω».

 

Όλα τα άλλα είναι να' χαμε να λέγαμε...

Ξεκαθάρισε πρώτα στο μυαλουδάκι σου οτι άλλο οι ταρίφες και άλλο ο μέσος έμπειρος οδηγός που τους πάντρεψες σαν να είναι ένα και το αυτό και μετά έλα να μου πεις αν ακυρώνω αυτά που λέω.

Κατά τα άλλα ναι συμφωνώ κι εγώ:  να είχαμε να λέγαμε...

Και επειδή κούρασες, μπορείς να συνεχίσεις μόνος σου.Καλή συνέχεια στις αμπελοφιλοσοφίες σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή συνέχεια Ελληναρά με τα αυτοαναιρούμενα επιχειρήματα περί «έμπειρων» οδηγών. :)

(είδατε τι ωραία που είναι η ειρωνεία; ο καθένας μπορεί να ειρωνευτεί, δεν θέλει κόπο...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ έναν αγγελικά πλασμένο κόσμο θα ήταν ιδανικός αυτός ο τρόπος...

Στον κόσμο που ζούμε σήμερα ...απλά όχι...

 

Δουλεύει σε Αμερική, Κίνα, Αγγλία και Ινδία (τουλάχιστον!). Πιστεύουμε ότι είμαστε πολύ καλύτεροι και ανοιχτοί άνθρωποι εδώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ω ναι ..είμαστε πολύ καλύτεροι άνθρωποι εδώ...να βγάζουμε χρήματα χωρίς να κάνουμε τίποτα!!Και σου λέω εγώ ότι γίνεται κάτι άσχημο...εσύ παίρνεις ευθύνη??Ή θα πεις σε Αμερική Κίνα και Αγγλία δεν έγινε τίποτα?? ;)

Καλά εσύ το διαφημίζεις ...αυτό σε έβαλαν να κάνεις μια χαρά το κάνεις...όποιος θέλει θα το ακολουθήσει...όποιος δεν θέλει γούστο του.Αλλά δεν είναι όλοι πρόβατα να ακολουθούν κάποιες ιδέες άλλων για να βγάζουν εκείνοι χρήματα απ το τίποτα...τουλάχιστον αυτοί που σκέφτονατι λίγο.... :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς το κόστος του οχήματος έχει υπολογιστεί από πολλές ανεξάρτητες πηγές και είναι τόσο μεγάλο! Δες εδώ:

  • http://autocosts.info/GR: 4.400 ευρώ, με πολύ λίγα χιλιόμετρα το χρόνο
  • Auto Τρίτη: Τα περισσότερα μικρά αυτοκίνητα (1000-1200 κυβικά) κινούνται στα 9-11 ευρώ τη μέρα (3.500-4.000 ευρώ το χρόνο), ενώ αν πάμε σε 1600 κυβικά, ανεβαίνουμε κοντά στα 15 ευρώ την ημέρα (7.000 ευρώ το χρόνο)...και το Auto Τρίτη δεν έχει λάβει υπόψιν του την απομείωση της αξίας του οχήματος με το χρόνο (αν το πουλήσεις μόλις βάλεις πινακίδες έχεις χάσει ένα 12%, που μετά από 4 χρόνια γίνεται περίπου -50%, δηλαδή το όχημα έχει χάσει τη μισή αξία. του).
  • Kelley Blue Book: Το απόλυτο website για σωστές τιμές οχημάτων και για υπολογισμό του TCO (= Total Cost of Ownership) δίνει ότι για ένα όχημα μεσαίου μεγέθους (Mid-size car), το εκτιμώμενο κόστος για 5 χρόνια είναι $34.000, ή 6.066 ευρώ το χρόνο.

Ναι, είναι αλήθεια...τα οχήματά μας είναι ένα από τα πιο ακριβά πράγματα που έχουμε. Είναι σαν να πληρώνεις ενοίκιο για σπίτι! Βάλε ένα συγκάτοικο για λίγη ώρα λοιπόν!

 

Εδώ το πρόβλημα είναι ότι περιλαμβάνεται και η απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου. Πράγματι είναι πιο "πλήρης" τρόπος υπολογισμού κόστους (όχι εξόδων) αλλά ταυτόχρονα δεν έχει καμία σχέση με το κόστος χρήσης. Το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση ώστε να μας απασχολεί κάτι τέτοιο, είναι ένα χρηστικό αντικείμενο.

 

Ή με άλλα λόγια... θεωρητικά είναι σωστό. Πρακτικά εάν ήταν έτσι τα πράγματα δε θα μπορούσαμε να ζήσουμε. Δεν χαλάμε τόσα στο όχημα, ασχέτως που το κόστος του εάν υπολογιστεί ως TCO μπορεί να φτάσει σε αυτά τα επίπεδα.

 

Η μόνη περίπτωση να έχουν μια σχετική συνάφεια αυτά τα δύο (κόστος χρήσης ή έξοδα & TCO) είναι να αποπληρώνεται δάνειο για το όχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ το πρόβλημα είναι ότι περιλαμβάνεται και η απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου. Πράγματι είναι πιο "πλήρης" τρόπος υπολογισμού κόστους (όχι εξόδων) αλλά ταυτόχρονα δεν έχει καμία σχέση με το κόστος χρήσης. Το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση ώστε να μας απασχολεί κάτι τέτοιο, είναι ένα χρηστικό αντικείμενο.

 

Ή με άλλα λόγια... θεωρητικά είναι σωστό. Πρακτικά εάν ήταν έτσι τα πράγματα δε θα μπορούσαμε να ζήσουμε. Δεν χαλάμε τόσα στο όχημα, ασχέτως που το κόστος του εάν υπολογιστεί ως TCO μπορεί να φτάσει σε αυτά τα επίπεδα.

 

Η μόνη περίπτωση να έχουν μια σχετική συνάφεια αυτά τα δύο (κόστος χρήσης ή έξοδα & TCO) είναι να αποπληρώνεται δάνειο για το όχημα.

 

Εφόσον το χρησιμοποιούμε, η χρήση αυτή κοστίζει γιατί αύριο και με τα επιπλέον χιλιόμετρα, το αυτοκίνητό μας θα αξίζει λιγότερο και εμείς θα έχουμε χάσει (πληρώσει) αυτά χρήματα για τη χρήση που του κάναμε.

 

Αυτό δε σχετίζεται με την αποπληρωμή δανείου, που είναι άλλο κόστος (χρηματοδοτικό). Είναι κόστος χρήσης και το πληρώνουμε ακόμα και χωρίς δάνειο...ακόμα και αν το αυτοκίνητό μας κάθεται στο γκαράζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έσοδα αυτά δεν φορολογούνται (δεν επιτρέπεται να εκδοθεί καν απόδειξη) γιατί είναι διαμοιρασμός εξόδων και όχι φορολογητέο εισόδημα (ο οδηγός δεν παρέχει υπηρεσία στον συνεπιβάτη) - είναι σαν να μοιράζεσαι το λογαριασμό σε ένα εστιατόριο: https://poolit.zendesk.com/hc/el/articles/209648049. 

 

Τότε, και εφόσον καταλαβαίνω σωστά, κάποιος συνεπιβάτης μπορεί κάλλιστα να αρνηθεί να πληρώσει και δεν μπορεί να αξιώσει άλλος από εκείνον χρήματα εφόσον δεν είναι υπηρεσία και δεν εκδίδεται απόδειξη. Σωστά;

 

Λαμβάνοντας υπόψη φυσικά ότι ο συνεπιβατισμός με κόμιστρο ή με οποιαδήποτε μορφή πληρωμής απαγορεύεται (άρθρο 17, π. 8)

 

 

«Ο οδηγός παντός οχήματος, ο οποίος διενεργεί επι−

βατικές μεταφορές με κόμιστρο, οι οποίες έχουν ανα−

τεθεί σε άλλο φορέα ή πρόσωπο σύμφωνα με τις ισχύ−

ουσες διατάξεις, καθώς και ο ιδιοκτήτης αυτού, εφόσον

είναι πρόσωπο διαφορετικό του οδηγού, τιμωρούνται

με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών και χρηματική

ποινή τουλάχιστον τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ.»

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο γαμάτο να βλέπεις άτομα που άκριτα και σχεδόν δογματικά δέχονται ο,τι γίνεται στο εξωτερικό ως "ενδεδειγμένο" ξαφνικά να εναντιώνονται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...