tarantules Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Από τη στιγμή που οι κάτοχοι αυτοκινήτου, θέλουν να επιβαρύνουν λιγότερο το περιβάλλον, να συμβάλουν στην αποσυμφόρηση των δρόμων και να μειώσουν τα έξοδα που συνεπάγεται η χρήση Ι.Χ. , υπάρχει τρόπος και είναι ιδιαιτέρως απλός: Συνεννοούνται οι εκάστοτε γείτονες, συνεργάτες, συνάδελφοι, ή ακόμα και απλά γνωστοί - αλλά γνωστοί - μεταξύ τους, που κάνουν τακτικά κοινές/παρεμφερείς διαδρομές και χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους εναλλάξ, αλληλοεξυπηρετούμενοι. Εύκολα επιτυγχάνονται όλα τα οφέλη που έχουν αναφερθεί εδώ μέσα, χωρίς το - απολύτως δικαιολογημένο κατά τη γνώμη μου - αίσθημα ανασφάλειας στη σκέψη να βάλεις έναν τυχαίο και άγνωστο στο αμάξι σου, ή να μπεις στο αμάξι ενός τυχαίου και αγνώστου αντίστοιχα. Δε χρειάζεται τα πάντα να γίνονται μέσω κάποιας κεντρικής υπηρεσίας και κάποιου app... Α γειά σου 1
idomeneas7 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Όσο σπούδαζα είχε τύχει να σταματήσω μερικές φορές με το αυτοκίνητο στην στάση του Ευαγγελισμού και να ανακοινώσω πως όποιος πάει Πανεπιστημιούπολη μπορεί να έρθει τζάμπα. Μόνο μερικά αγόρια είχαν το "θάρρος" να έρθουν και ενίοτε δεν ερχόταν κανείς. Ο φόβος νομίζω είναι το βασικό που πρέπει να εξαλειφθεί κάπως.
george_gr1 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 και αν ο επιβάτης έχει φάει φασολάδα και κλάσει μπορεί να προκληθεί σοβαρό ατύχημα λόγω υποβάθμισης της ποιότητας του αέρα και απόσπασης της προσοχής του οδηγού, δεν παίζουμε με αυτά. Κουράζει το θέμα με τα "αν". Οπότε ας μιλήσουμε με στοιχεία καλύτερα, πέρνοντας ως cases studies blahblahcar.com και carpooling.com (<- κλίκ για άρθρα που αναλύουν περαιτέρω τα business models) [λεπτό σημείο : BlaBlaCar Funding: So far funded for more than 300 Million USD, last known valuation was 1.6 Billion USD, BenchMark and Accel are the key investors. Για όσους είπαν περί του "δωρεάν". Προφανώς και δεν μπορεί να υποστηριχθεί ένα τέτοιο εγχείρημα με αέρα κοπανιστό] Για μένα είναι βέβαια λάθος να το δούμε μόνο ως μετακίνηση στην πόλη απλά, ίσως δουλεύει καλύτερα π.χ. για ταξίδια τύπου Αθήνα-Πάτρα, Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κτλ. Έχοντας δει στο εξωτερικό τα παραπάνω συστήματα τα οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει προσωπικά, αλλά φίλοι μου με τέτοιου τύπου μετακινήσεις από capital city σε άλλη μεγάλη πόλη. Τώρα στα της Ελλάδας, δύσκολα θα δουλέψει γιατί κάθε λαός έχει τα δικά του. Κατά βάση είμαστε πιο large, θέλουμε το χώρο μας, το βλέπεις αυτό και από το μετρό, τα λεωφορεία, τα καράβια, κτλ. όπου πιάνουμε 2-3 θέσεις, χωρίς να λέω ότι είναι λάθος αυτό, το να θες να είσαι άνετος. Ίσα-ίσα καταλαβαίνω αυτόν που θέλει πρωί πρωί να ακούσει τη μουσική που γουστάρει, να σταματήσει να πάρει τον καφέ του, να μη θέλει να μιλήσει σε κανέναν κτλ.κτλ. απλά ας με αυτά τα δεδομένα η εφαρμογή στοχεύει νομίζω σε ένα 10%max και έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα πιάσει/είναι βιώσιμη και τι διάρκεια θα έχει. Γνώμη μου, οτι αν επικοινωνηθεί σωστά έχει ελπίδες και λόγω του τουρισμού μεταξύ άλλων. Καποιοι κινδυνοι υπαρχουν ανεξαρτητως αν εχουν μικρες πιθανοτητες, την ιδια λογικη επικαλειται και καποιος που δε φοραει ζωνη και οδηγαει 30 χρονια και δεν εχει χτυπησει ποτε. Οντως στοχευει σε μικρο ποσοστο ανθρωπων που ομως θα ειναι αρκετο να στεριωσει η επιχειρηση. Δεν ειμαι αντιθετος, απλως δεν ειναι για μενα, ειδικα στα ταξιδια που αναφερθηκες διοτι θα μετατραπει καθαρα σε αγγαρεια, προτιμω να παω με το κτελ ενα πραμα. Ειμαι σιγουρος οτι ο κινδυνος ειναι πολυ μικρος αλλα η αισθηση με εναν αγνωστο στο αμαξι σου θα σε βαζει σε αμυντικο και αβολο Mode. Σαν να κρεμασω με σχοινι ενα σκορπιο πανω απο το κρεβατι σου, καρατσεκαρισμενο οτι δεν θα πεσει απο ειδικους, αλλα εσυ θα νοιωθεις αβολα.
Poolit Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Το θέμα είναι ότι υπολογίζετε με το βολικότερο (ακριβότερο) σενάριο για να σας βγουν τα νούμερα. Ενώ όταν στήνουμε επιχείρηση, κάνουμε ακριβώς το ανάποδο (worst-case scenario) για να είμαστε "μέσα" ότι και να γίνει. Με "μέσες διαδρομές" και "συνήθεις μετακινήσεις" ξοδεύει κάποιος σχεδόν έναν μισθό; Προφανώς και δεν είναι έτσι. Σίγουρα υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις στο λεκανοπέδιο, αλλά αν πιστεύετε ότι "ο μέσος πολίτης" διαθέτει (ή μπορεί να διαθέσει) τέτοια ποσά μόνο για την μετακίνησή του, οφείλετε να αλλάξετε κομπιουτεράκι, δε θα δουλεύει σωστά! Και σε προηγούμενο post που διαφωνούσαμε με το TCO - που γράφατε για 6-χίλιαρα - ακόμα και αν σας κάνω τη χάρη και περιλάβω την απομείωση της αξίας του οχήματος στο χρόνο, πάλι δε βγαίνουν τα ποσά που λέτε. Εδώ δε βγαίνουν καν του υπουργείου τα ποσά (για τα τεκμήρια) που είναι και πολύ πιο συγκρατημένα. Εάν λέγατε "ΕΩΣ" τόσο, θα πήγαινα πάσο. Αλλά το παρουσιάζετε σαν "μέσο όρο" (που δε θα μπορούσε να απέχει πιο πολύ από αυτόν). Αλίμονο αν κόστιζε τόσα πολλά χιλιάρικα η μετακίνηση με το ΙΧ για τα τυπικά 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα που κάνει (συνήθως) κάποιος. Όπως είπα και πριν βοηθά τη συζήτηση να μιλάμε με δεδομένα. Το ταξί για τις ίδιες αποστάσεις κοστίζει πάνω από το διπλάσιο (το Poolit είναι 60% πιο οικονομικό). Συνεπώς, υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν καθημερινά περισσότερα (ακόμα και αν κάνουν μόνο μία από τις δύο μετακινήσεις τους με ταξί). Όσο για το πόσο κοστίζει το αυτοκίνητο, η μελέτη του Auto Τρίτη που δείξαμε πριν, που εξαιρεί το κόστος απομείωσης της αξίας του οχήματος, άρα έχει μόνο τα τρέχοντα έξοδα, βγάζει για 15.000 χλμ το χρόνο Smart: 9.4 ευρώ/μέρα Yaris : 11.4 ευρώ/μέρα Golf: 14.4 ευρώ/μέρα Συνεπώς μία απάντηση του τύπου "σιγά μην είναι τόσο, άμα ήταν έτσι..." είναι κατανοητή (είναι δύσκολο να δεχτούμε ότι το όχημά μας κοστίζει τόσο πολύ), αλλά εσφαλμένη. Όπως είδες, δεν έχουμε κάνει κανένα υπολογισμό (βολικότερο ή ακριβότερο όπως λες) σαν Poolit για το TCO. Έχουμε πάρει τα νούμερα από αναλυτές. Άρα διαφωνείς με το Auto Τρίτη και το Kelley Blue Book, μία αναγνωρισμένη εταιρία με ιστορία 100 χρόνων, που ασχολείται μόνο με αυτό το αντικείμενο.
bedazzled Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Καποιοι κινδυνοι υπαρχουν ανεξαρτητως αν εχουν μικρες πιθανοτητες, την ιδια λογικη επικαλειται και καποιος που δε φοραει ζωνη και οδηγαει 30 χρονια και δεν εχει χτυπησει ποτε. Οντως στοχευει σε μικρο ποσοστο ανθρωπων που ομως θα ειναι αρκετο να στεριωσει η επιχειρηση. Δεν ειμαι αντιθετος, απλως δεν ειναι για μενα, ειδικα στα ταξιδια που αναφερθηκες διοτι θα μετατραπει καθαρα σε αγγαρεια, προτιμω να παω με το κτελ ενα πραμα. Ειμαι σιγουρος οτι ο κινδυνος ειναι πολυ μικρος αλλα η αισθηση με εναν αγνωστο στο αμαξι σου θα σε βαζει σε αμυντικο και αβολο Mode. Σαν να κρεμασω με σχοινι ενα σκορπιο πανω απο το κρεβατι σου, καρατσεκαρισμενο οτι δεν θα πεσει απο ειδικους, αλλα εσυ θα νοιωθεις αβολα. Αν φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε τους συνανθρώπους μας το ανάλογο σκορπιού/οχιάς που κρέμεται με σκοινί πάνω από κρεβάτι, τότε κάτι δεν πάει καθόλου καλά σε αυτή την κοινωνία... 1
zio10 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 και αν ο επιβάτης έχει φάει φασολάδα και κλάσει μπορεί να προκληθεί σοβαρό ατύχημα λόγω υποβάθμισης της ποιότητας του αέρα και απόσπασης της προσοχής του οδηγού, δεν παίζουμε με αυτά. Κουράζει το θέμα με τα "αν". Οπότε ας μιλήσουμε με στοιχεία καλύτερα, πέρνοντας ως cases studies blahblahcar.com και carpooling.com (<- κλίκ για άρθρα που αναλύουν περαιτέρω τα business models) [λεπτό σημείο : BlaBlaCar Funding: So far funded for more than 300 Million USD, last known valuation was 1.6 Billion USD, BenchMark and Accel are the key investors. Για όσους είπαν περί του "δωρεάν". Προφανώς και δεν μπορεί να υποστηριχθεί ένα τέτοιο εγχείρημα με αέρα κοπανιστό] Για μένα είναι βέβαια λάθος να το δούμε μόνο ως μετακίνηση στην πόλη απλά, ίσως δουλεύει καλύτερα π.χ. για ταξίδια τύπου Αθήνα-Πάτρα, Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κτλ. Έχοντας δει στο εξωτερικό τα παραπάνω συστήματα τα οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει προσωπικά, αλλά φίλοι μου με τέτοιου τύπου μετακινήσεις από capital city σε άλλη μεγάλη πόλη. Τώρα στα της Ελλάδας, δύσκολα θα δουλέψει γιατί κάθε λαός έχει τα δικά του. Κατά βάση είμαστε πιο large, θέλουμε το χώρο μας, το βλέπεις αυτό και από το μετρό, τα λεωφορεία, τα καράβια, κτλ. όπου πιάνουμε 2-3 θέσεις, χωρίς να λέω ότι είναι λάθος αυτό, το να θες να είσαι άνετος. Ίσα-ίσα καταλαβαίνω αυτόν που θέλει πρωί πρωί να ακούσει τη μουσική που γουστάρει, να σταματήσει να πάρει τον καφέ του, να μη θέλει να μιλήσει σε κανέναν κτλ.κτλ. απλά ας με αυτά τα δεδομένα η εφαρμογή στοχεύει νομίζω σε ένα 10%max και έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα πιάσει/είναι βιώσιμη και τι διάρκεια θα έχει. Γνώμη μου, οτι αν επικοινωνηθεί σωστά έχει ελπίδες και λόγω του τουρισμού μεταξύ άλλων. Αυτό το κάνουν και τα ταξί πλέον με κόστος χαμηλότερο και από το ΚΤΕΛ. Θα προτιμούσα ταξί προσωπικά. Όσο σπούδαζα είχε τύχει να σταματήσω μερικές φορές με το αυτοκίνητο στην στάση του Ευαγγελισμού και να ανακοινώσω πως όποιος πάει Πανεπιστημιούπολη μπορεί να έρθει τζάμπα. Μόνο μερικά αγόρια είχαν το "θάρρος" να έρθουν και ενίοτε δεν ερχόταν κανείς. Ο φόβος νομίζω είναι το βασικό που πρέπει να εξαλειφθεί κάπως. Σόρυ αλλά βλακεία σου!
Haldol Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Πρώτα απ' όλα, οι συγκρίσεις με ταξί είναι άκυρες. Διότι απλά δεν είναι το target group σας αυτός που παίρνει 1 φορά την ημέρα ταξί (ο οποίος φαντάζομαι δεν θα έχει και ανάγκη να "περιορίσει τα έξοδά του" με κάποιο τρόπο) αλλά αυτός που χρησιμοποιεί μόνος του ιδιόκτητο όχημα. Δε προωθείτε το Poolit σαν "φτηνότερο (πειρατικό) ταξί" αλλά σαν "τρόπο να μειώσει το κόστος της μετακίνησής του κάποιος που χρησιμοποιεί ΙΧ", μοιραζόμενος τα έξοδα με κάποιον τρίτο. Κάνω λάθος; Στο κόστος τώρα (το σημαντικότερο θέμα για εμένα) δεν είναι θέμα αν θα "δεχτούμε" ή όχι το ότι το αυτοκίνητό μας κοστίζει τόσο πολύ. Όπως είπες κι εσύ βοηθάει περισσότερο να μιλάμε με δεδομένα. Και τα δεδομένα βρίσκοντα μέσα στο πορτοφόλι μας, όχι σε έρευνες περιοδικών ή οργανισμών / εταιρειών. Γιατί να συμφωνήσω στο ότι η μετακίνηση με αυτοκίνητο (χωρίς ridesharing) κοστίζει τόσο, όταν ΔΕΝ μου κοστίζει τόσο; Υπάρχει περίπτωση να μην γνωρίζω τι λεφτά δίνω, ή να έχω (αόρατα - κρυφά) εξτρά εισοδήματα που δεν τα ξέρω ούτε εγώ και φεύγουν στα κρυφά για το αμάξι; Ενώ χαλάω λιγότερο από 1500€ για βενζίνες + πλυσίματα το χρόνο, ενώ (ετησιοποιημένα) το τρίπτυχο τέλη - ασφάλεια - συντήρηση (περιλαμβάνω και λάστιχα) αγγίζει τα 850€, που ακριβώς (και πως) μου φεύγουν τα υπόλοιπα και δε το καταλαβαίνω; Και που τα βρίσκω κιόλας; Ακόμα και αν περιλάβω και την απομείωση της αξίας (~850€ το χρόνο με τα τώρα δεδομένα) δεν ακουμπάω ούτε τα 3500€ ετησίως. Πως φτάνουμε στα 5 - 5,5 - 6 χιλιάρικα που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα post; Με ~12000 χιλιόμετρα το χρόνο, συντήρηση πιο τακτική από όσο θα έπρεπε και "τυπικό" όχημα 1400cc του '08, θεωρώ ότι εμπίμπτω στην κατηγορία "μέσος χρήστης". Καλό είναι να ενημερωνόμαστε από περιοδικά, αλλά μη παίρνουμε και όσα διαβάζουμε σαν απόλυτες και γενικές αλήθειες. Μικρή είναι δηλαδή η πιθανότητα να είναι biased μία έρευνα (λες και δεν έχει ξαναγίνει...), ή έστω να έχει πραγματοποιηθεί "πρόχειρα" και με λάθος δείγμα; Θα ήθελα πραγματικά να δω τα δεδομένα στα οποία βασίζονται αυτές οι έρευνες. Και δε το λέω με κακεντρέχεια ή επιθετικότητα. Έχω περιέργεια να δω πως κατάφεραν να υπολογίσουν τόσες χιλιάδες ευρώ κόστος χρήσης για ένα Smart με 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως. 2
idomeneas7 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Σόρυ αλλά βλακεία σου! Γιατί, λες να στήνονται πολλοί 20ηδες δολοφόνοι το πρωί στην στάση του Ευαγγελισμού? 1
zio10 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Γιατί, λες να στήνονται πολλοί 20ηδες δολοφόνοι το πρωί στην στάση του Ευαγγελισμού? Πολλοί όχι! Αλλά είδες και εκ του αποτελέσματος ότι δεν δούλεψε!
Poolit Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Πρώτα απ' όλα, οι συγκρίσεις με ταξί είναι άκυρες. Διότι απλά δεν είναι το target group σας αυτός που παίρνει 1 φορά την ημέρα ταξί (ο οποίος φαντάζομαι δεν θα έχει και ανάγκη να "περιορίσει τα έξοδά του" με κάποιο τρόπο) αλλά αυτός που χρησιμοποιεί μόνος του ιδιόκτητο όχημα. Δε προωθείτε το Poolit σαν "φτηνότερο (πειρατικό) ταξί" αλλά σαν "τρόπο να μειώσει το κόστος της μετακίνησής του κάποιος που χρησιμοποιεί ΙΧ", μοιραζόμενος τα έξοδα με κάποιον τρίτο. Κάνω λάθος; Στο κόστος τώρα (το σημαντικότερο θέμα για εμένα) δεν είναι θέμα αν θα "δεχτούμε" ή όχι το ότι το αυτοκίνητό μας κοστίζει τόσο πολύ. Όπως είπες κι εσύ βοηθάει περισσότερο να μιλάμε με δεδομένα. Και τα δεδομένα βρίσκοντα μέσα στο πορτοφόλι μας, όχι σε έρευνες περιοδικών ή οργανισμών / εταιρειών. Γιατί να συμφωνήσω στο ότι η μετακίνηση με αυτοκίνητο (χωρίς ridesharing) κοστίζει τόσο, όταν ΔΕΝ μου κοστίζει τόσο; Υπάρχει περίπτωση να μην γνωρίζω τι λεφτά δίνω, ή να έχω (αόρατα - κρυφά) εξτρά εισοδήματα που δεν τα ξέρω ούτε εγώ και φεύγουν στα κρυφά για το αμάξι; Ενώ χαλάω λιγότερο από 1500€ για βενζίνες + πλυσίματα το χρόνο, ενώ (ετησιοποιημένα) το τρίπτυχο τέλη - ασφάλεια - συντήρηση (περιλαμβάνω και λάστιχα) αγγίζει τα 850€, που ακριβώς (και πως) μου φεύγουν τα υπόλοιπα και δε το καταλαβαίνω; Και που τα βρίσκω κιόλας; Ακόμα και αν περιλάβω και την απομείωση της αξίας (~850€ το χρόνο με τα τώρα δεδομένα) δεν ακουμπάω ούτε τα 3500€ ετησίως. Πως φτάνουμε στα 5 - 5,5 - 6 χιλιάρικα που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα post; Με ~12000 χιλιόμετρα το χρόνο, συντήρηση πιο τακτική από όσο θα έπρεπε και "τυπικό" όχημα 1400cc του '08, θεωρώ ότι εμπίμπτω στην κατηγορία "μέσος χρήστης". Καλό είναι να ενημερωνόμαστε από περιοδικά, αλλά μη παίρνουμε και όσα διαβάζουμε σαν απόλυτες και γενικές αλήθειες. Μικρή είναι δηλαδή η πιθανότητα να είναι biased μία έρευνα (λες και δεν έχει ξαναγίνει...), ή έστω να έχει πραγματοποιηθεί "πρόχειρα" και με λάθος δείγμα; Θα ήθελα πραγματικά να δω τα δεδομένα στα οποία βασίζονται αυτές οι έρευνες. Και δε το λέω με κακεντρέχεια ή επιθετικότητα. Έχω περιέργεια να δω πως κατάφεραν να υπολογίσουν τόσες χιλιάδες ευρώ κόστος χρήσης για ένα Smart με 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως. Τότε μπορείς να κάνεις ridesharing μέχρι να καλύψεις αυτό το ποσό (όποιο και αν είναι - το κρίνεις εσύ). Είναι ενδιαφέρον πάντως πως μερικοί μας είπαν ότι "με αυτές τις τιμές δεν βγαίνουν ούτε οι βενζίνες" (νομίζω υπάρχουν σχόλια και στο facebook για αυτό - δεν έχουν δίκιο) και κάποιοι άλλοι λένε ότι οι τιμές είναι 4 φορές μεγαλύτερες από ότι πρέπει (6000 vs. 1500 ευρώ το χρόνο). Ακολουθεί πραγματικό σχόλιο οδηγού (από facebook chat): ειδα οτι δεν με συμφερει καθολου για το κοστολογιο του αυτοκινητου μου εγω θα καψω πηγαινε ελα απο το συνταγμα κηφισια 12 € κ δεν σου βαζω τις φθορες του αυτοκινητου ,ουτε την ασφαλεια κτλ. μαλλον δεν γνωριζεις καλα απο καυσιμα και καταναλωση των οχηματων & δεν σε παρεξηγω ...μην παιρνετε τα στανταρ παραδειγματα που "δινουν " ....αλλιως καιει ενα οχημα σε καποιο "ποδι " μεσα σε κινηση ..πχ ...μποτιλιαρισμα μεσα στην κηφισιας..η στο ποταμι και ειδικα αν ειναι και "λιγο ανεβασμενο το αυτοκινητο.......
bedazzled Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Γιατί, λες να στήνονται πολλοί 20ηδες δολοφόνοι το πρωί στην στάση του Ευαγγελισμού? Έχω δει social experiment στο YouTube όπου κάποιος μοίραζε δωρεάν φαγητό σε περαστικούς και ο κόσμος φοβόταν... τι να πεις; Υπάρχουν βέβαια διάφορα ψυχολογικά τρικ να τους πείσεις να σε πλησιάσουν.
Razor_7 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 @idomeneas7 Φαντάσου είσαι και γυναίκα οπότε θεωρητικά έχεις μεγάλυτερο success rate. Που να πήγαινε άντρας δλδ... @zio Που γίνεται αυτό για απόσταση Αθήνα-Θεσ ταξί να παίρνει λιγότερο από ΚΤΕΛ? Προσωπικά δεν πήρα ποτέ ΚΤΕΛ για να ανέβω γιατί το θεωρώ ηλίθιο αλλά αυτό που λες ακούγεται εξωπραγματικό στην καλύτερη.
paylidis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 @idomeneas7 Φαντάσου είσαι και γυναίκα οπότε θεωρητικά έχεις μεγάλυτερο success rate. Που να πήγαινε άντρας δλδ... @zio Που γίνεται αυτό για απόσταση Αθήνα-Θεσ ταξί να παίρνει λιγότερο από ΚΤΕΛ? Προσωπικά δεν πήρα ποτέ ΚΤΕΛ για να ανέβω γιατί το θεωρώ ηλίθιο αλλά αυτό που λες ακούγεται εξωπραγματικό στην καλύτερη. το κάνουν κυριως στην επαρχια οι ταρίφες λόγω πλήρους αναδουλειας (σε σχέση π.χ. με την Αθήνα που κάτι κινείται αν εισαι λίγο ξυπνιος και μπεις στο taxibeat). Κανονίζουν 2-4 επιβάτες και παίρνουν οσο παίρνει το κτελ (πληρη τιμη - οχι με εκπτώσεις κλπ). Το εχω κάνει και εγω αρκετές φορες στη Β. Ελλάδα λόγω άνεσης. 2
zio10 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 @idomeneas7 Φαντάσου είσαι και γυναίκα οπότε θεωρητικά έχεις μεγάλυτερο success rate. Που να πήγαινε άντρας δλδ... @zio Που γίνεται αυτό για απόσταση Αθήνα-Θεσ ταξί να παίρνει λιγότερο από ΚΤΕΛ? Προσωπικά δεν πήρα ποτέ ΚΤΕΛ για να ανέβω γιατί το θεωρώ ηλίθιο αλλά αυτό που λες ακούγεται εξωπραγματικό στην καλύτερη. Δεν ξέρω για Αθήνα-Θεσσαλονίκη αλλά για άλλες πόλεις ξέρω ότι γίνεται.
bedazzled Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 το κάνουν κυριως στην επαρχια οι ταρίφες λόγω πλήρους αναδουλειας (σε σχέση π.χ. με την Αθήνα που κάτι κινείται αν εισαι λίγο ξυπνιος και μπεις στο taxibeat). Κανονίζουν 2-4 επιβάτες και παίρνουν οσο παίρνει το κτελ (πληρη τιμη - οχι με εκπτώσεις κλπ). Το εχω κάνει και εγω αρκετές φορες στη Β. Ελλάδα λόγω άνεσης. Και φυσικά μαύρα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα