Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας θέλω να αναφέρω μια εμπειρία μου με μια εγγύηση από το κατάστημα πλαίσιο .

Έχω έναν εκτυπωτή Epson και δυστυχώς άρχισε να κάνει χάλια τις εκτυπώσεις με γραμμές και θαμπαδες.

Έτσι αφού είναι στην εγγύηση ακόμα τον πήγα στο σέρβις του πλαίσιου .

Μετά από 2μέρες με ειδοποίησαν ότι πρέπει να σταλεί στην αντιπροσωπεία με κούριερ

Δικα μου έξοδα 20εύρο και θέλαν την έγκριση μου ...:-\

Φυσικά Μετά από λίγες μέρες πήγα από εκεί και μου είπε ο υπεύθυνος του σέρβις Η πληρώνω τον κούριερ Η παίρνω τον εκτυπωτή

Και τον πάω μόνος μου .....

Τελικά αποφάσισα να τον πάρω

Το θεωρώ μεγάλη κοροϊδία να αγοράζεις από κάποιο μεγάλο κατάστημα και να σου φορτώνουν τα έξοδα αποστολής ενώ έχεις εγγύηση , και 20 εύρο από την μεταμόρφωση στην Αγία Παρασκευή ....

 

Σόρι αν κούρασα αλλά ήθελα να το αναφέρω

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι ισχύει με τα έξοδα αποστολής.

 

Στην θέση σου θα ρωτούσα ποιο το κόστος που θα πλήρωνε το Πλαίσιο στην αντιπροσωπεία για το service.

 

Αν ήταν να έδιναν 100 ευρώ που καλύπτονται μέσω της εγγύησης εγώ θα έδινα τα 20, κέρδος 80 δηλαδή.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πρώτη φορά ακούω να χρεώνει μεταφορικά ένα μαγαζί για να στείλει προϊόν στην αντιπροσωπία ενώ είναι εντός εγγύησης...

  • Like 19
Δημοσ.

Την εγγύηση τη καλύπτει ο αντιπρόσωπος,ο πωλητής μπορεί να σε εξυπηρετήσει πραγματοποιώντας τη διαδικασία αλλά όχι να βάλει απο τη τσέπη του τα έξοδα εφόσον εσύ δεν είσαι διατεθημένος να τη πραγματοποιήσεις.

Δε σε χρεώνει ούτε εργατικά ούτε το χρόνο του υπαλλήλου που θα πραγματοποιήσει τη διαδικασία.

Σε χρεώνει τα εξοδα της μεταφοράς απο το χώρο του καταστήματος στο χώρο του επισκευαστή-αντιπροσώπου.

Η μεταφορική εταιρεία απαξ και έρθει έχει μια ελάχιστη χρέωση η οποια σε δεύτερη φάση διαμορφώνεται απο την απόσταση -βαρος κλπ.

Αν τα παραπάνω σου φαίνονται παράλογα πρώτον διάβασε στην απόδειξη το πάροχο της εγγύησης και δεύτερον την επόμενη φορά που γενικότερα θα αγοράσεις κάτι ρώτα τι ισχύει με την εγγύηση και τρίτον μη ξαναγοράσεις απο πουθενά γενικότερα :-)

Δημοσ.

Τα μεγάλα εμπορικά δεν γίνεται να μην έχουν σύμβαση με κούριερ και αποκλείεται να πληρώνουν 20 ευρώ εντός Αττικής για έναν απλό οικιακό εκτυπωτή. 'Αρα είναι μεν λογικό να σε χρεώσουν την μεταφορά, αλλά όχι τόσο πολύ. Θα μπορούσες να καλέσεις την αντιπροσωπεία να σου πει κόστος με το κούριερ που συνεργάζεται αφού το κατάστημα σου εδωσε τόσο ακριβή τιμή. 

  • Like 1
Δημοσ.

Την εγγύηση στην δίνει η αντιπροσωπεία, όχι ο μεταπωλητής.

Αν είχες αγοράσει κανένα tuvlo-x τότε θα είχες απαιτήσεις απο το κατάστημα, αλλά απο την στιγμή που αγόρασες προϊόν άλλης εταιρείας θα πρέπει να μιλήσεις κατευθείαν με αυτούς και όχι με τον μεσάζοντα της πώλησης, ειδικά εφόσον έχει περάσει η περίοδος άμεσης αντικατάστασης του προϊόντος (DOA).

Δημοσ.

Ότι να'ναι παίδες. Αν η αντιπροσωπεία δηλαδή είναι στην Αθήνα και εσύ Θεσσαλονίκη, τι θα κάνεις.....;

 

Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή. Συνεπώς, είναι στην ευθύνη του καταστηματος να συννενοηθεί με την αντιπροσωπεία για την επισκευή ή αντικατάσταση.

 

Βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας:

 

Σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση.
Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε.

Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.

  • Like 23
Δημοσ.

Ναι. Service του Πλαισίου. Για κατι που ειναι στην εγγυηση.

 

Απλα δεν το θεωρω σωστο.

 

Τραγικό αλλα φαντασου να του πει η Epson κανα κουλο οτι πχ οι ταινιες γνησιοτητας μπλα μπλα εχουν αλλοιωθει και βγαινει εκτος εγγυησης.

 

Αντε να τα βγαλεις περα μετα και με τους 2.

Δημοσ.

Ότι να'ναι παίδες. Αν η αντιπροσωπεία δηλαδή είναι στην Αθήνα και εσύ Θεσσαλονίκη, τι θα κάνεις.....;

 

Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή. Συνεπώς, είναι στην ευθύνη του καταστηματος να συννενοηθεί με την αντιπροσωπεία για την επισκευή ή αντικατάσταση.

 

Συμφωνώ, αλλά ως συνήθως οι νομοθεσίες στην Ελλάδα έχουν περισσότερο συμβουλευτικό χαρακτήρα... Δυστυχώς...

Στην περίπτωση που η αντιπροσωπεία είναι σε άλλη πόλη συμφωνώ οτι θα χρησιμοποιήσεις τον πωλητή-μεσάζοντα.

Αν η αντιπροσωπεία είναι στην πόλη σου, θα προτιμήσεις να το πάς στον πωλητή ή κατευθείαν στην αντιπροσωπεία; Για θέμα χρόνου και μόνο εγώ τα πηγαίνω κατευθείαν στην αντιπροσωπεία, μιας που κατά 99% εκεί θα καταλήξουν και απο τον πωλητή.

 

Και να μοιραστώ την προσωπική μου εμπειρία των τελευταίων 2 ημερών:

Είχα αγοράσει πριν 1,5 χρόνο μία SD κάρτα Sandisk Extreme 60MB/s (30 years warranty).

Εδώ και κάποιες μέρες δεν αναγνωρίζεται απο καμία συσκευή.

Έστειλα χθές e-mail στην Sandisk. Το απόγευμα μου ήρθε απάντηση που ενέκρινε το RMA και είχε ως συνημμένο το Shipping Label.

Σήμερα το πρωί επικοινώνησα με UPS, το μεσημέρι θα παραλάβουν.

Χρόνος: Απο εχθές το πρωί, μέχρι να μου στείλουν την καινούρια κάρτα (αποστολή-παραλαβή μέσω UPS)

Κόστος: 0€.

Να αναρωτηθούμε πόσο θα ήταν το κόστος και ο χρόνος εξυπηρέτησης αν επέλεγα να το πάω στο κατάστημα που την αγόρασα;

  • Like 1
Δημοσ.

Από εδώ:

 

10. ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ. ΕΥΘΥΝΗ ΠΩΛΗΤΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ.

Τέλος η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης (THE CLICKERS) και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

Δημοσ.

Αν η αντιπροσωπεία είναι στην πόλη σου, θα προτιμήσεις να το πάς στον πωλητή ή κατευθείαν στην αντιπροσωπεία; Για θέμα χρόνου και μόνο εγώ τα πηγαίνω κατευθείαν στην αντιπροσωπεία, μιας που κατά 99% εκεί θα καταλήξουν και απο τον πωλητή.

 

 

Δεν διαφωνώ, αλλά αυτό είναι στο χέρι το δικό σου, που θέλεις να το πάς. Και εγώ θα προτιμούσα την αντιπροσωπεία αν με βόλευε.

 

Αυτό δεν σημαίνει όμως, οτι το κατάστημα απο το οποίο αγόρασες το προϊόν, δεν είναι υποχρεωμένο να αναλάβει την επισκευή του απο την στιγμή που είναι ακόμα εντός εγγύησης.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Άρα όπως καταλαβαίνεις Ninjitsu, δεν προβλέπονται τα 20 euro. Ρίξτους άκυρο και απαίτησε να το στείλουν...

  • Like 3
Δημοσ.

Γεια σας θέλω να αναφέρω μια εμπειρία μου με μια εγγύηση από το κατάστημα πλαίσιο .

Έχω έναν εκτυπωτή Epson και δυστυχώς άρχισε να κάνει χάλια τις εκτυπώσεις με γραμμές και θαμπαδες.

Έτσι αφού είναι στην εγγύηση ακόμα τον πήγα στο σέρβις του πλαίσιου .

Μετά από 2μέρες με ειδοποίησαν ότι πρέπει να σταλεί στην αντιπροσωπεία με κούριερ

Δικα μου έξοδα 20εύρο και θέλαν την έγκριση μου ...:-\

Φυσικά Μετά από λίγες μέρες πήγα από εκεί και μου είπε ο υπεύθυνος του σέρβις Η πληρώνω τον κούριερ Η παίρνω τον εκτυπωτή

Και τον πάω μόνος μου .....

Τελικά αποφάσισα να τον πάρω

Το θεωρώ μεγάλη κοροϊδία να αγοράζεις από κάποιο μεγάλο κατάστημα και να σου φορτώνουν τα έξοδα αποστολής ενώ έχεις εγγύηση , και 20 εύρο από την μεταμόρφωση στην Αγία Παρασκευή ....

 

Σόρι αν κούρασα αλλά ήθελα να το αναφέρω

 

Εσύ έχεις υποχρέωση να πας κάτι που είναι σε εγγύηση σε αυτόν από τον οποίο το αγόρασες

 

από εκεί και πέρα μέχρι να γυρίσει ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ (όχι στο μαγαζί) είναι υποχρεώση του πωλητή.

Την εγγύηση στην δίνει η αντιπροσωπεία, όχι ο μεταπωλητής.

Αν είχες αγοράσει κανένα tuvlo-x τότε θα είχες απαιτήσεις απο το κατάστημα, αλλά απο την στιγμή που αγόρασες προϊόν άλλης εταιρείας θα πρέπει να μιλήσεις κατευθείαν με αυτούς και όχι με τον μεσάζοντα της πώλησης, ειδικά εφόσον έχει περάσει η περίοδος άμεσης αντικατάστασης του προϊόντος (DOA).

 

Τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει.

Συμφωνώ, αλλά ως συνήθως οι νομοθεσίες στην Ελλάδα έχουν περισσότερο συμβουλευτικό χαρακτήρα... Δυστυχώς...

Στην περίπτωση που η αντιπροσωπεία είναι σε άλλη πόλη συμφωνώ οτι θα χρησιμοποιήσεις τον πωλητή-μεσάζοντα.

Αν η αντιπροσωπεία είναι στην πόλη σου, θα προτιμήσεις να το πάς στον πωλητή ή κατευθείαν στην αντιπροσωπεία; Για θέμα χρόνου και μόνο εγώ τα πηγαίνω κατευθείαν στην αντιπροσωπεία, μιας που κατά 99% εκεί θα καταλήξουν και απο τον πωλητή.

 

Και να μοιραστώ την προσωπική μου εμπειρία των τελευταίων 2 ημερών:

Είχα αγοράσει πριν 1,5 χρόνο μία SD κάρτα Sandisk Extreme 60MB/s (30 years warranty).

Εδώ και κάποιες μέρες δεν αναγνωρίζεται απο καμία συσκευή.

Έστειλα χθές e-mail στην Sandisk. Το απόγευμα μου ήρθε απάντηση που ενέκρινε το RMA και είχε ως συνημμένο το Shipping Label.

Σήμερα το πρωί επικοινώνησα με UPS, το μεσημέρι θα παραλάβουν.

Χρόνος: Απο εχθές το πρωί, μέχρι να μου στείλουν την καινούρια κάρτα (αποστολή-παραλαβή μέσω UPS)

Κόστος: 0€.

Να αναρωτηθούμε πόσο θα ήταν το κόστος και ο χρόνος εξυπηρέτησης αν επέλεγα να το πάω στο κατάστημα που την αγόρασα;

 

Τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει σχέση με το θέμα.

  • Like 2
Δημοσ.

plaisio, arvato, e-shop

 

και μετα απορουν μερικοι γιατι εχουμε σηκωσει το μισο ebay και gearbest ενω δεν εχουμε την σιγουρια της εγγυησης.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...