Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα! Θελουμε με τον πατερα μου να αγορασουμε ενα ταξι και να το δουλευουμε οι δυο μας. Μπορουμε να βγαλουμε τωρα αδειες για ταξι? Εχω διαβασει οτι κοστιζου ν 50€ ενα παραβολο που ειναι και θελει και καποια δικαιολογιτικα. Αφου βγει αυτη η αδεια και αγορασουμε ενα ταξι αν γιβετε φυσικα, επειτα τι πρεπει να κανουμε? Για το ταξι πρεπει να βγαλουμε αδεια για πινακιδες? Ποσο θα μας κοστισει αυτο? Αυτα για τωρα! Ευχαριστω προκαταβολικα γιατις απαντισεις σας! Να ενημερωσω οτι ιμαστε κατοικοι αττικης και θελουμε για την αττικη να λειτουργισουμε το ταξι

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ξέρω πως ή εκάστοτε νομαρχία - περιφέρεια βγάζει συγκεκριμένο αριθμό αδειών. Στις περιπτώσεις των μεγάλων αστικών κέντρων νομίζω πως δε βγαίνουν γιατί υπάρχει πληθώρα εκτός αν ενδιαφέρεται κανείς για αγοραιο

  • Like 1
Δημοσ.

Το 100σταρικο για αθηνα δεν το γλυτώνεις και χωρίς αυτοκίνητο ή έστω με κανένα σαράβαλο

Οταν λες κατοσταρικο γιαποιο πραγμα?

Ξέρω πως ή εκάστοτε νομαρχία - περιφέρεια βγάζει συγκεκριμένο αριθμό αδειών. Στις περιπτώσεις των μεγάλων αστικών κέντρων νομίζω πως δε βγαίνουν γιατί υπάρχει πληθώρα εκτός αν ενδιαφέρεται κανείς για αγοραιο

Σε αλλα αρθρα λεει οτι ειναι ανοιχτες οι αδειες σε αλλα λεει πως εχουν κλεισει... δεν ξερω και δεν υπαρχει λαι καποιοα που να μου πει σιγουρα. Που θα μπορουσα να απευθινθω για μια σιγουρη απαντιση?
Δημοσ.

Το έχετε σκεφτεί σοβαρά;

 

Τα Ταξί σήμερα είναι αμέτρητα και δεν βγάζουν λεφτά.

 

Θυμάμαι λίγες μέρες πριν που πήρα ένα ταξί από την Συγγρού και οι οδηγοί σχεδόν τσακώθηκαν ποιος θα με πάρει και μέσα στο ταξί ο οδηγός μου είπε ότι 5 ώρες περίμενε έναν πελάτη και γενικά μου είπε ότι τα πράγματα είναι πολύ σκούρα.

  • Like 3
Δημοσ.

Οταν λες κατοσταρικο γιαποιο πραγμα?

Σε αλλα αρθρα λεει οτι ειναι ανοιχτες οι αδειες σε αλλα λεει πως εχουν κλεισει... δεν ξερω και δεν υπαρχει λαι καποιοα που να μου πει σιγουρα. Που θα μπορουσα να απευθινθω για μια σιγουρη απαντιση?

100.000 έχει μία άδεια στην αθηνα, ότι έχουν ανοίξει εγώ δεν το διάβασα πουθενά και αν είχαν ανοίξει δεν θα πούλαγε κανένας ταξί, πέραν αυτού αν ανοίξουν και έχουν 50 ευρώ όπως λες, όλοι θα αγοράσουν και από ένα ταξί, εγώ πάντως θα πάρω 2-3 :)

 

Πέραν της πλάκας δεν παίζει να ανοίξει το επάγγελμα ή αυτό μπορεί να γίνει μετά από χρόνια και με την προϋπόθεση ότι δεν θα μπορείς να πουλήσεις την άδεια ή να την μεταβιβάσεις φεύγοντας σε σύνταξη ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο.

 

Άρα μην ελπιζεις, μπορείς όμως να ρωτήσεις στο υπουργείο συγκοινωνιών, μπορεί να υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις.

Δημοσ.

Μερικα στοιχεια για την κουβεντα:

1. η ΕΕ πιεζει ν ανοιξουν τα κλειστα επαγγελματα δηλ. οπως μπορει καποιος να ανοιξει μαγαζακι για να γινει μπακαλης να μπορει να γινει ΚΑΙ ταξιτζης και να το κανονιζει η ελευθερη αγορα, οχι το υπαρχον κατεστημενο πχ μετρημενες αδειες που μεταβιβαζονται με ΑΕΡΑ ειτε μιλαμε για ταξιτζη, ειτε για περιπτερα, ειτε για συμβολαιογραφο, ειτε για φαρμακοποιο, ειτε για προπατζη, ειτε για φορτηγατζη και παει λεγοντας.

 

2. το ολο σκηνικο ειναι αρκετα μπερδεμενο και ουτε εγω εχω βγαλει τι ισχυει ανα περιπτωση. Καλο ψαξιμο ευχομαι. Παντως η φτηνη αδεια εαν ισχυει ή αρχισει να ισχυει στο μελλον δεν σημαινει οτι το ταξι σαν οχημα θα ειναι φτηνο, τουλαχιστον οχι αμεσα αρα οχι με 50ρικο παιρνω ταξι...

 

3. Ο προστατευτισμος που βοηθαει συντεχνιες εχει εναν καλως ή κακως αντιλογο που λεει "και αυτος που μοχθησε να μαζεψει τα χ δεκαχιλιαρα/κατοσταχιλιαρα να αγορασει την αδεια καποιου αλλου προσφατα;" . Κατι που το διαιωνιζει και εαν μπει ο προσωπικος ηθικος κωδικας του καθενα δεν βγαινει ακρη (κατι σαν την αγορα των δανειων εξυπηρετησιμων και κοκκινων ως επενδυση)

4. Τα ταξι οντως δεν βγαζουν πια πολλα λεφτα και ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ λογος ειναι οτι το κερδος ειναι χαμηλο γιατι συνυπολογιζεται ο αερας πχ δυομησι κατοσταρικα σκαστα για την αδεια προτου αφραγκεψει ο κοσμος και η αποσβεση δεν φαινεται να ερχεται.

5. ο ταξιτζης οπως και ο μεσος ελληνας ειτε όντως "δεν βγαινει" ειτε 'κονομάει θα κλαφτει. Ειδικα στον πελατη γιατι καλως ή κακώς θεωρει οτι αμα τα παρουσιασει ροδινα θα βγει χαμενος (ισως απο την διαμορφωση αποψης της κοινης γνωμης που ισως του ερθει μπουμερανγκ(; ), το κακο ματι; , την κλεισοματικη συνενοχη τριτων που ισως δειξουν μεγαλυτερη κατανοηση σε κουτοπονηρες πρακτικες τυπου υπερχρεωση τουριστα για να "βγουν τα σπασμενα" 

6. Ο καθενας εχει δικαιωμα απο το να καθεται με σταυρωμενα χερια και ιδανικα να βοηθησει την οικομια μεσω της παραγωγης (οποια κι αν ειναι αυτη) να προσπαθησει ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ να ριχτει στις υπηρεσιες ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΣΕΙ

Δημοσ.

Έλεγαν από οτι θυμάμαι το 2012-13 για το άνοιγμα του επαγγέλματος, αλλά μετά από αντιδράσεις ακυρώθηκε το άνοιγμα και παρέμεινε το παλαιό καθεστώς οπου πρέπει να αγοράσεις άδεια από κάποιον άλλον.

 

100000 είναι πολλά λεφτά και οι τιμές έχουνε πέσει, άδειες βρίσκεις και με 70000, μπορεί να κοστίζει 100k αν στην πουλάνε μαζί με ταξί.

Δημοσ.

Εγώ να κάνω βασική ερώτηση. Έχεις δουλέψει ως οδηγός ταξί να δεις αν σου αρέσει, σε συμφέρει κτλ.; Υπολόγισε χαλαρά 6x12ωρες για καθαρά έσοδα κοντά στο 700άρι. (Για Θεσσαλονίκη μιλάω)

 

Άδεια εννοείται δεν μπορείς να βγάλεις. Είναι κλειστό το επάγγελμα. 25-30 χιλιάρικα παίζανε πριν 2-3 χρόνια (τότε που ακουγόταν πολύ το «άνοιγμα») οι τιμές για μισό ταξί σαραβαλάκι.

Δημοσ.

Εγώ βλέπω οι περισσότεροι οδηγοί ταξί κάθονται και λένε δεν βγάζουν ούτε το πετρέλαιο τους που καίνε κάθε μέρα.εχει πέσει η κίνηση 90%>

 

Αν θεωρεις σωστή κίνηση να σκασεις 70.000€ ζεστά ζεστά γ να πάρεις άδεια ταξί τι να σ πω. Οκ!

 

Μην το κάνεις φίλε.δεν αξίζει.

Θα πρέπει να δουλευεις 18 ώρες για καμιά 20αρια χρόνια να βγαλεις τα ζεστά λεφτά π θα βάλεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Με την ιδια λογικη ομως ο καθενας που θα ανοιγε ενα μαγαζι οποιοδηποτε μαγαζι θα ειχε ρισκο ειτε ειναι ταξι ειτε ειναι καποιο καταστημα.... το ρισο υπαρχει παντου δυστοιχος στην ελλαδα. Για το κλαψιμο που πεφτει ναι μπορει ο αλλος να μην βγαζει αλλα σιγουρα υπαρχουν ατομα που βγαζουν απλα εχουμε μαθει σαν ελληνες λιγο να κλαιγομαστε... ειδικα τωρα που το μαχ του μισθου μας ειναι ενα χιλιαρικο και οχι 2-, απλα καποιοι δεν εχουν μαθει ακομα με αυτα ισως. Για το 50αρικο που ειπα ειναι μονο η αδεια οδηγου παιδια οχι ολο το ταξι.

Με την ιδια λογικη ομως ο καθενας που θα ανοιγε ενα μαγαζι οποιοδηποτε μαγαζι θα ειχε ρισκο ειτε ειναι ταξι ειτε ειναι καποιο καταστημα.... το ρισο υπαρχει παντου δυστοιχος στην ελλαδα. Για το κλαψιμο που πεφτει ναι μπορει ο αλλος να μην βγαζει αλλα σιγουρα υπαρχουν ατομα που βγαζουν απλα εχουμε μαθει σαν ελληνες λιγο να κλαιγομαστε... ειδικα τωρα που το μαχ του μισθου μας ειναι ενα χιλιαρικο και οχι 2-, απλα καποιοι δεν εχουν μαθει ακομα με αυτα ισως. Για το 50αρικο που ειπα ειναι μονο η αδεια οδηγου παιδια οχι ολο το ταξι.

Δημοσ.

Ναι ρε φίλε οκ υπάρχουν άτομα π βγάζουν

Από τα 100 βγάζουν οι 15

 

Και στο δικό μου επαγγελμα (υδραυλικός είμαι) βγάζουν οι 10 απο τους 100. Οι υπόλοιποι κάθονται και περιμένουν μία δουλιτσα μπας και περάσουν την βδομάδα.

 

Θέλεις να πας να χωθείς μεσα σε τόσο μικρό ποσοστό μπας και είσαι ο τυχερός;;

Οκ. Το ρίσκο καλό είναι αλλά πάντα να υπολογίσουμε και τον παράγοντα κινδύνου!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...