Προς το περιεχόμενο

Hackers αποκτούν πρόσβαση σε οχήματα της VW με ένα RF module των €35


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

320000 klm με fiesta 2006 κ Focus 2006.

Βλάβες

Στα 160000 στο Fοcus τακάκια κ δισκοπλακες κομπλε-στα 60000 αμορτισερ.

Μία λάμπα φώτων Focus κ ένα ρελέ στα 30000.

Fiesta στα 90000 klm μηδέν βλάβες -μονο αμορτισερ.

Καταναλωση λαδιού μηδέν κ τα δύο.

Κινητήρες τραβάνε όπως στα 30000 klm με βενζινα.

Το Focus υγραέριο BRC για 50000 klm ήδη κ πάλι δεν καίει σταγόνα.

Τριγμοί μηδέν.

Τα 200000 έχουν γίνει σε επαρχιακό δίκτυο κ τα υπόλοιπα σε πόλη κ αυτοκινητοδρομο

Οι κινητήρες είναι Mazda,ολα τα άλλα γερμανικά κ τα ηλεκτρικά και τα αναλώσιμα από όπου κάτσει..

Τα κιβώτια ταχυτήτων κ τα συστήματα διεύθυνσης (Ford) είναι σαν καινούρια παρόλο το στροφιλίκι.

Και τα δύο οδηγούνται κι από "γυναίκα στο τιμόνι κι ο θάνατος ζυγώνει"..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ενα αυτοκίνητο που είναι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως είναι λογικό και επομένο τα προβλήματα που ακούγονται να είναι πιό προβεβλημένα. Ξεκολλήστε απο μύθους για δήθεν αξιοπιστους Ιάπωνες και δήθεν προβληματικά VW. Ολα τα αυτοκίνητα, ακόμα και supercars του 1 εκ ευρώ βγάζουν βλάβες. Είναι και θέμα τύχης. Στην οικογένεια έχουμε ενα Tiguan δίλιτρο και ενα golf 1.6 TDI και είναι άψογα. Με το golf εχω γραψει 150.000 χιλιόμετρα λόγω επαγγελματικών ταξιδιών στη Βουλγαρία και είναι πραγματικά σκυλί, δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, και είναι και ιδιαίτερα οικονομικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ενα αυτοκίνητο που είναι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως είναι λογικό και επομένο τα προβλήματα που ακούγονται να είναι πιό προβεβλημένα. Ξεκολλήστε απο μύθους για δήθεν αξιοπιστους Ιάπωνες και δήθεν προβληματικά VW. Ολα τα αυτοκίνητα, ακόμα και supercars του 1 εκ ευρώ βγάζουν βλάβες. Είναι και θέμα τύχης. Στην οικογένεια έχουμε ενα Tiguan δίλιτρο και ενα golf 1.6 TDI και είναι άψογα. Με το golf εχω γραψει 150.000 χιλιόμετρα λόγω επαγγελματικών ταξιδιών στη Βουλγαρία και είναι πραγματικά σκυλί, δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, και είναι και ιδιαίτερα οικονομικό.

Μην συγκρίνεις πετρελαιοκινητήρα με βενζινοκινητήρα vw.Η μέρα με τη νύχτα.

Μεγαλύτερο ρόλο νομίζω παίζει ο τρόπος οδήγησης κ συντήρησης και δευτερευόντως το μηχανολογικό dna του αυτοκινήτου αν κ κάποιες μάρκες έχουν κάπως ανώτερη ποιότητα συναρμολόγησής κ ποιοτικό ελεγχοπχSubaru.Π αρολα αυτά κι αυτή έβγαλε σκαρτη παρτίδα πετρελαιοκινητήρων στην αρχή.Συμβαινουν κ στις καλύτερες οικογενειες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω, εμενα με ανησυχει περισσοτερο οτι το Golf μου καιει απο την αρχη περιπου 1 lt λαδι καθε 2000 χιλιομετρα.

 

Για το κλεψιμο, ολα τα κλεβουν αν το βαλουν στο ματι.

Hyundai Accent 2004.

180000 km και δεν καίει σταγόνα λάδι.(τα αλλάζω κάθε 10000 km)

Το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα στη ζωή μου.

Επεξ/σία από giorgoslouk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hyundai Accent 2004.

180000 km κσι δεν καίει σταγόνα λάδι.(τα αλλάζω κάθε 10000 km)

Το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα στη ζωή μου.

Ο πιο αξιόπιστος δεσπαειδεχαλάει πεζοδρόμιοκυνηγός ίσως είναι ,ως αυτοκίνητο όμως είναι το λιγότερο ασταθές στην οδήγηση για να μην πώ κάτι πιο βαρύ..

Η πεθερά σου στο έκανε δώρο, ε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πιο αξιόπιστος δεσπαειδεχαλάει πεζοδρόμιοκυνηγός ίσως είναι ,ως αυτοκίνητο όμως είναι το λιγότερο ασταθές στην οδήγηση για να μην πώ κάτι πιο βαρύ..

Η πεθερά σου στο έκανε δώρο, ε;

Όχι φίλε μου εγώ το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2008 με 47000 km.

Μια χαρά είναι στο δρόμο αρκεί να μην κάνεις ταρζανιές.

Σαφώς όμως υάρχουν αυτοκίνητα με καλύτερη οδική συμπεριφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειστε σιγουροι ολοι σας οτι διαβασατε το αρθρο,ετσι;;;;. Γιατι βλεπω να αναλωνεστε σε μια συζητηση,που καμια σχεση εχει με το αρθρο... Επισης αυτο το "αλλα συμφωνησαν με την Volkswagen να μην δημοσιοποιησουν τα ευρηματα τους" , ποσο να πληρωθηκε;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμ, class action lawsuit τα αμερικανάκια καπάκι μετά τη χοντράδα με τα καυσαέρια άραγε?

γιατί έχω την αίσθηση ότι αυτό το εύρημα ειδικά εστασμένο σαν έιδηση στην καθόλου παρθένα VAG είναι ενταγμένο στον πολιτικό διαγκωνισμό US-DE? 

πατάνε κάλους πέρα από τον Ατλαντικό νομίζω και έχω απορία τι μέλλει γενέσθαι καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποτελει βασικό παράγοντα της γερμανοκρατορίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hyundai Accent 2004.

180000 km κσι δεν καίει σταγόνα λάδι.(τα αλλάζω κάθε 10000 km)

Το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα στη ζωή μου.

 

Αυτό Mitsubishi Made in Japan μοτέρ δε φοράει? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο θέμα μας..

 

Ούτε μηχανική ασφάλεια (λουκέτα) μόνη της ούτε ηλεκτρονική/ψηφιακή (immobiliser/alarm). Ένας συνδυασμός των παραπάνω είναι η καλύτερη λύση. 

 

Επίσης συνδυασμός λύσεων και στα ηλεκτρονικά μέσα. Στην περίπτωση την δικιά μου το αυτοκίνητο έχει immobiliser από την μαμά και ο συναγερμός που είναι τρίτου κατασκευαστή εμπλέκεται και αυτός στο σύστημα "ανάφλεξης". Αν δεν τον "απενεργοποιήσεις" και αυτόν το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος.

 

Ο κλέφτης θα πρέπει εκτός από πρόγραμμα που εξουδετερώνει το immobiliser μου (θα υπάρχει φαντάζομαι) θα πρέπει να αφοπλίσει και τον συναγερμό κάπως (και δεν εννοώ μόνο την κόρνα του που κάνει μπιου μπιου, αλλά και την συνδεσμολογία του που επίσης δεν επιτρέπει την ανάφλεξη). Αυτό είναι λίγο πιο δύσκολο γιατί εκτός από το αυτοκίνητο πρέπει να είναι διαβασμένος και στον συγκεκριμένο συναγερμό (φαντάζομαι) που μάλλον δεν μπορεί να ξέρει ποιος είναι (ειδικά άμα κολλήσεις "λάθος" αυτοκόλλητο στο παράθυρό, παλιά κολλάγανε αυτοκόλλητα πιο συναγερμό έχουν για όποιον θυμάται).

 

Όταν ήταν καινούριο είχα και τρίτο μέτρο ασφάλειας ένα σύστημα μηχανικό (κλειδαριά) που μπλόκαρε τα πετάλια (σα δαγκάνα). Επειδή ήταν χαμηλά για να το κόψει ο κλέφτης έπρεπε να σκύβει και αυτό δυσκολεύει (θα πάθει κανένα τράβηγμα). Με αυτά και με αυτά ένιωθα σχετική ασφάλεια. βλέπεις το αυτοκίνητο είναι και φτηνό να αξίζει τόση φασαρία χωρίς ποτέ να ξέρεις.

 

Στην τελική μπορούν να το σηκώσουν και ας βαράει ο συναγερμός (αρκεί να αξίζει τον κόπο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό Mitsubishi Made in Japan μοτέρ δε φοράει? :P

Ο κινητήρας το σήμα της Hyundai έχει.

Ίσως είναι σχεδιασμένος από την Mitsubishi.

Πάντως πρόσφατα που άλλαξα φίλτρο λαδιού έγραφε η συσκευασία ότι ταιριάζει σε Hyundai Accent και κάποιο μοντέλο της Mitsubishi, αλλά δεν θυμάμαι ποιό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ανάμεσα στο starlet και το a4 που έχουμε χίλιες φορές το πρώτο που δεν καίει σταγόνα λάδι 25 χρόνια τώρα και το μόνο ηλεκτρικό είναι τα παράθυρα που έχει οπότε είσαι ξεγνοιαστος δεν σε ακουμπάει κανεις. Ρε σοβαρευτειτε το μόνο θέμα που έχουν αυτά τα αμάξια είναι που τσιμπανε λίγο λαδακι αλλά και πάλι τα περισσότερα τουρμπισια έτσι είναι. Από vw μέχρι BMW μέχρι Subaru που είναι και ιαπωνικά.

λυπάμαι αλλα εισαι λαθος,εχω σεατ και δεν καιει σταγονα λαδι παρολο που μου ειχαν πει να εχω το νου μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...