Προς το περιεχόμενο

Hackers αποκτούν πρόσβαση σε οχήματα της VW με ένα RF module των €35


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

καλα παρε ντατσια εσυ και μην παρεις πορσε

Dacia μπορεί και να πάρω.

Αυτοκίνητο ή οτιδήποτε άλλο φτιάχνουν αυτοί που έκαψαν την πατρίδα μου δύο φορές μέσα σε 80 χρόνια να είσαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να πάρω ποτέ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tϊποτα μα τίποτα δεν είναι ασφαλές και περιμένω να δούμε αν οι χάκερς νιώθουν ότι οι κυβερνήσεις δεν είναι ασφαλείς όπως τα οχήματα....τότε ίσως υπάρχει ελπίδα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου δείχνουν κι εμένα πως γίνεται που μετά από βάψιμο του αυτοκινήτου οι κλειδαριές δεν ξεκλειδώσουν και έχω μείνει απ έξω με το ... Κλειδί στο χέρι?

Seat Arosa 2000 1000cc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ανάμεσα στο starlet και το a4 που έχουμε χίλιες φορές το πρώτο που δεν καίει σταγόνα λάδι 25 χρόνια τώρα και το μόνο ηλεκτρικό είναι τα παράθυρα που έχει οπότε είσαι ξεγνοιαστος δεν σε ακουμπάει κανεις. Ρε σοβαρευτειτε το μόνο θέμα που έχουν αυτά τα αμάξια είναι που τσιμπανε λίγο λαδακι αλλά και πάλι τα περισσότερα τουρμπισια έτσι είναι. Από vw μέχρι BMW μέχρι Subaru που είναι και ιαπωνικά.

Ότι κυκλοφορεί σε Euro 4 και μετά στην ευρωπη , είτε Γερμανικό είτε Γαλλικό , είτε Γιαπωνέζικο καίει περίπου 1Lt λάδι ανά χίλια χιλιόμετρα.

 

Είναι αποδεκτό και όλες οι εταιρίες μπήκαν σε αυτή την νόρμα ώστε να μπορέσουν να μειώσουν τριβές άρα και κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

 

Στην οικογένεια μου έχω

 

Seat Arosa 1000cc κωδικός AER , δεν καίει σταγόνα.

 

Seat Arosa 1400cc κωδικός AUA δεν καίει σταγόνα

 

Skoda Fabia 1400cc BBZ με 250.000 χιλιόμετρα , καίει περίπου 0.8lt ανά 1000χιλι. ΑΝ οδηγείται στα όρια.

 

Vw Bora 1600cc κωδικός ΑΚL δεν καίει σταγόνα ενώ είναι εξαιρετικά γραμμικό μοτερ με πολύ δύναμη χαμηλά.

 

Seat Altea XL 1.8 TFSI , το οποίο καίει 400ml ανα 15.000 χιλιόμετρα με πρόγραμμα overload 230PS.

 

Skoda Fabia 1400cc 8v ( skoda μοτέρ) δεν καίει σταγόνα.

 

Toyota corolla 1300cc 12v ή οποία δεν καίει σταγόνα.

 

Renault clio 1.2 , το οποίο μας έχει τρελάνει στα προβλήματα.

 

Ή VW θα πουλάει και θα συνεχίσει να πουλάει αυτοκίνητο με το τσουβαλι γιατί πολύ απλά εχει βρει την χρήση τομή μεταξύ

 

1) Ποιότητας εσωτερικού

2) Εργονομίας εσωτερικού

3) Ποιότητας κύλισης

4) Απόκρισης μοτέρ στα τελευταία μοντέλα

5) Σχεδιασμού, ο οποίος χωρίς ακρότητες παραμένει σύγχρονος και είναι αποδεκτός προς όλους.

6) Ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

7) Παρα πολλών επιλογών σε μηχανικά σύνολα.

8) Με διαβάθμιση ανάμεσα στις μάρκες του ομίλου, μπορει να δίνει το ίδιο μηχανικα- τεχνολογικά στην ουσία αυτοκίνητο σε πολλές διαφορετικές τιμές και κοστη ....

 

Να πουμε εδώ πως το αυτοκίνητο δεν είναι ένα μοτερ στον πάγκο που απλά μετράμε την αξιοπιστία του, είναι μεταφορικό μέσο στο οποίο περνάμε πολλές ώρες εντός του και πρέπει να καλύπτει πολλαπλές ανάγκες και συνιστώσες.

 

Όσο για τα ηλεκτρονικά μην αγχωνεστε, όλοι πάνω κάτω τα ίδια είναι μιας και στην ουσία οι ποιότητα τους έχει να κάνει με τους βασικούς προμηθευτές, marelli, bosch, valeo, delfi κ.λ.π.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην συγκρίνεις πετρελαιοκινητήρα με βενζινοκινητήρα vw.Η μέρα με τη νύχτα.

Μεγαλύτερο ρόλο νομίζω παίζει ο τρόπος οδήγησης κ συντήρησης και δευτερευόντως το μηχανολογικό dna του αυτοκινήτου αν κ κάποιες μάρκες έχουν κάπως ανώτερη ποιότητα συναρμολόγησής κ ποιοτικό ελεγχοπχSubaru.Π αρολα αυτά κι αυτή έβγαλε σκαρτη παρτίδα πετρελαιοκινητήρων στην αρχή.Συμβαινουν κ στις καλύτερες οικογενειες..

Τα ίδια ηλεκτρονικά έχουν τα πετρέλαια με τα βενζινης στο 90% τους ... Άρα...

 

Όσο για τα κόστη συντήρησης, πείτε μου πόσο έχει ιμάντας χρονισμού για subaru forester στην αντιπροσωπεία

Πόσο έχει αντλία νερού σε daihatsu sirion στην αντιπροσωπεία

Και πόσο έχει πεταλούδα γκαζιού σε suzuki swift ?

 

Μην γράψω τιμές ....

 

Ferrari

Daihatsu

Alfa romeo

Suzuki

------------

Οι 4 ακριβότερες εταιρίες σε ανταλλακτικά στην Ελλαδα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι κυκλοφορεί σε Euro 4 και μετά στην ευρωπη , είτε Γερμανικό είτε Γαλλικό , είτε Γιαπωνέζικο καίει περίπου 1Lt λάδι ανά χίλια χιλιόμετρα.

 

Είναι αποδεκτό και όλες οι εταιρίες μπήκαν σε αυτή την νόρμα ώστε να μπορέσουν να μειώσουν τριβές άρα και κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

 

 

Δυο Golf ακριβως ιδια αγοραστηκαν με μηνες διαφορα. Το ενα δικο μου εκαιγε 1 lt καθε 1.000 χιλ. (και με αλλο λαδι το εχω παει στα 2.000 χιλ περιπου) και το αλλο Golf δεν καει σταγονα.

 

Εμενα δεν μου δειχνει αυτο που λες, αλλα εξαιρετικα φτωχο ελεγχο παραγωγης και γενικα παραγωγη οτι ναναι.

 

Το οτι γραφουν μεσα στο βιβλιο οδηγιων οτι μεχρι 1 lt καθε 1.000 χιλ ειναι ΟΚ, δεν λεει κατι, αν ηθελα λαδιερα θαπερνα κατι αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπήρξαν κάποιες φουρνιες από μοτέρ τα οποία λόγω λάθους επιλογής ελατηρίων στεγανοποίησης στα έμβολα είχαν θέμα με υψηλές καταναλώσεις.

 

Τα 1.4 TSI των 180ps, μία παρτίδα από μοτέρ 1.8 TFSI και ορισμένα άλλα.

 

Φίλος αγόρασε μεταχειρισμένο Audi A4 1.8TFSI και έπεσε στην περίπτωση. Αλλά λόγω 1 έτους εγγύησης έξτρα από τον αντιπρόσωπο το αυτοκίνητο μπήκε συνεργείο και έγινε αλλαγή εμβόλων και ελατηρίων στεγανοποίησης με τα νέα . Πλέον δεν καίει τίποτα.

Την παπατζα στο θέμα αυτό την είχε κάνει ή εταιρία που προμήθευε τα έμβολα στην vw και αυτό το γνωρίζω γιατί μιλώντας απευθείας με αυτούς για ανταλλακτικά, ο φίλος έχει συνεργείο για φορτηγά man , είπαν πως ο κωδικός ανταλλακτικού έχει καταργηθεί και έχει αντικατασταθεί με άλλον λόγω μη πληρότητας προδιαγραφών.

 

Αν έχεις θέμα με κατανάλωση λαδιού πήγαινε στην αντιπροσωπεία και ζητά έλεγχο, επισκευή κ.λ.π.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει μεγάλο ρόλο και το λάδι. Το Castrol 5w30 ειδικά σε χώρες όπως Ελλάδα που είναι ζεστες καίει πολύ. Πήγαμε σε 5w40 Castrol με ενισχυτικο λαδιού και στα 500χλμ έκαψε 100ml ενώ πριν ήταν κοντά στο λίτρο. Audi a4 1.8t b8. Τα ιαπωνικά δεν καίνε τίποτα. Ειδικά τα παλια ούτε σταγόνα και ας κάνεις όσα χλμ θες.

 

Παίζει ρόλο η οδήγηση πάρα πολυ. Ένας τουρμπισιο όταν το έχεις συνέχεια στις 5χιλιαδες στροφές και το τούρμπο βαράει υπερωρίες θα κάψει παραπάνω λάδι έτσι τα έχουν να λειτουργούν.

 

Overall όμως τα γερμανικά έχουν όλο το πακέτο άνω του μετρίου. Οδική συμπεριφορά ασφάλεια πολυτέλεια έχουν όλο το πακέτο για αυτό και τα προτιμάει ο κόσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι υπερ καμίας μάρκας. Αλλά έχοντας περάσει από focus 2 , Nissan Micra, Toyota auris 2011, και πολλά εταιρικά όπως panda fiat, Berlingo Citroen, swift Suzuki το golf είναι με διάφορα καλύτερο σε πάρα πολλά άλλα χειρότερο στην αξιοπιστία. Σε ολα τα άλλα είναι μπροστά. Δεν είναι τυχαίοι οι γερμανοί. Το golf 7 είναι πιο αξιόπιστο από τις περασμένες γενιές αλλά είναι αυτοκίνητο μπαίνει μέσα και αισθάνεσαι ασφάλεια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά.

Πάω να δέσω την Bentely και την Lambo σε καμιά ελιά με αλυσίδα.

Ζηλέψτε πληβείοι!

http://www.sdna.gr/politiko-deltio/perierga/article/232490/apisteyto-ekopse-olokliro-dentro-gia-na-klepsei-ena-podilato

 

Οπότε καταλαβαίνεις ότι ούτε το δέντρο είναι λύση.... :ph34r:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...