Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Όταν θα σου έρθει το κοστούμι μην πεις δεν ήξερα.

Από τότε έχω αλλάξει 2 φορές πάροχο και κοστούμι δεν μου έχει έρθει, λες να μου έρθει τώρα?

 

Ούτε εγώ έβλεπα κάποια αλλαγή στο πάγιο μου όσο χρησιμοποιουσα την υπηρεσία μου, αυτό λέω τόσα μηνύματα, μην τα ξαναγράφω.

Διαφορά στον μηνιαίο λογαριασμό ούτε εσύ έβλεπες ούτε εγώ έβλεπα, τώρα πως(κατά τη δική σου άποψη) κατάφερναν να βάζουν κάποια λεπτά του ευρώ... μόνο εσύ το ξέρεις.

 

Έχω ήδη πει πολλές φορές τι είναι τα 160 και αυτά παρουσιαστηκαν τώρα που είμαι πλήρως δυσαρεστημένος και θέλω να φύγω και μου έβγαλαν τον εξόφλητικο.

Το μόνο που έγραψες για τα 160 ήταν το "+ 160 για άλλες παροχές και υπηρεσίες", το οποίο σύμφωνα με την δική μου αντίληψη δεν εξηγεί τίποτα.

 

Επίσης το τι έκανε πουτανα ο ΟΤΕ επί δημοσίου ή στο διάστημα μετάβασης του σε σχεδόν ιδιωτική (αν δεν κάνω λάθος ένα 10% ανήκει ακόμα στο ελληνικό δημόσιο) δεν σημαίνει ότι τα κάνει και τώρα. Σκέψου εποχές που πληρώσαμε μαλιοκεφαλα, υποτίθεται δημόσιο, και τώρα με τις τιμές να βρίσκονται στη διαφορά του δεκαευρου ή και μηδαμινη σε φάση προσφοράς από το τηλεφωνικό τους κέντρο.

Και όμως, συνεχίζει τα ίδια, ακόμα χρεώνει το "τέλος συντήρησης τηλεφωνικής συσκευής"(0,55€ με ΦΠΑ) σε όλους εκτός από αυτούς που έχουν ζητήσει να μην το πληρώνουν.

 

Όσο για τη διαφορά του δεκάευρου, αν εσύ τη θεωρείς αμελητέα καλά θα κάνεις να ξαναπάς στον ΟΤΕ, Οι περισσότεροι Έλληνες πάντως αν τους ρωτήσεις θα απαντήσουν πΟΤΕ.

  • Like 1
Δημοσ.

ακου τι θα κανεις.

Θα πας να γραφτεις στον ΟΤΕ για 1 χρονο. Θα τους τα ζαλισεις με παραπονα για ποιοτητα γραμμης/ταχυτητα/θοτυβο/παρασιτα κλπ...θα στα αλλαξουν ολα μεχρι το κουτι σου με νεα καλωδια και μετα τσουπ πισω στον πιο φτηνιαρη παροχο που θα βρεις. Ο ΟΤΕς σαμποταρει την εξυπηρετηση 3ων παροχων και σαν ποιοτητα εργασιας και σαν χρονο ανταποκρισης.

Δημοσ.

ακου τις θα κανεις.

Θα πας να γραφτεις στον ΟΤΕ για 1 χρονο. Θα τους τα ζαλισεις με παραπονα για ποιοτητα γραμμης/ταχυτητα/θοτυβο/παρασιτα κλπ...θα στα αλλαξουν ολα μεχρι το κουτι σου με νεα καλωδια και μετα τσουπ πισω στον πιο φτηνιαρη παροχο που θα βρεις. Ο ΟΤΕς σαμποταρει την εξυπηρετηση 3ων παροχων και σαν ποιοτητα εργασιας και σαν χρονο ανταποκρισης.

Και μόλις φύγεις τσουπ ο οτες δίνει άλλη γραμμή στον πάροχο, και κατ' επέκταση σε σένα και αντε πάλι από την αρχή
Δημοσ.

Joshua21 πραγματικά δεν μπορώ να ασχολούμαι να τα ξαναγράφω, τα έχω γράψει αναλυτικά 2 φορές μέχρι τώρα, δες όλα μου τα μηνύματά. Δεύτερον δεν είναι... γνώμη μου όπως λες καθώς τα λεφτά βγαίνουν από την τσέπη μου τη στιγμή που μιλάμε για υπηρεσίες που στον ΟΤΕ θα ήταν δωρεάν. Τρίτον, δεκτός για εσάς που νομίζετε ότι πληρώνετε ακριβά τον ΟΤΕ και τον κάθε ΟΤΕ αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ο ΟΤΕ είναι ο καλύτερος και ο μοναδικός που συντηρεί και εξελίσει δίκτυο και που μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Και ναι τα δέκα ευρώ συνολικό πάγιο έξτρα δεν το βλέπω και κάνα σοβαρό ποσό. Όταν πληρώνω 120 για 4 κινητά, Internet και σταθερή στη μία εταιρεία και ο ΟΤΕ για τα ίδια μου ζητάει 130 εεεε ναι ρε φίλε δε με νοιάζει όταν έχω τόσες παροχές και τέτοια υποστήριξη.

Δημοσ.

ακου τι θα κανεις.

Θα πας να γραφτεις στον ΟΤΕ για 1 χρονο. Θα τους τα ζαλισεις με παραπονα για ποιοτητα γραμμης/ταχυτητα/θοτυβο/παρασιτα κλπ...θα στα αλλαξουν ολα μεχρι το κουτι σου με νεα καλωδια και μετα τσουπ πισω στον πιο φτηνιαρη παροχο που θα βρεις. Ο ΟΤΕς σαμποταρει την εξυπηρετηση 3ων παροχων και σαν ποιοτητα εργασιας και σαν χρονο ανταποκρισης.

Το μονο προβλημα στον -ελληνικοτατο- συλλογισμο σου ειναι οτι ο ΟΤΕ στη συμφωνια του με τους παροχους εχει δεσμευτει βαση οδηγιας ΕΕΤΤ για το χρονο αποκαταστασης τετοιων βλαβων και αν τον υπερβει τοτε ο παροχος του κινει μια ωραια αγωγη και τσιμπαει μια ακομα καλυτερη αποζημιωση.

Για ουρμπανια παντως, καλη, ολο και κανενας σαν τον απο κατω θα ψαρωσει διαβαζοντας την.

 

Και μόλις φύγεις τσουπ ο οτες δίνει άλλη γραμμή στον πάροχο, και κατ' επέκταση σε σένα και αντε πάλι από την αρχή

Ναι μια που σε καθε σπιτι τερματιζουν καμια 10ρια γραμμες... Τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα πλεον :lol:
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο βρόχος είναι σταθερός και δεν αλλάζει ούτε με φορητότητα, παρά μόνο αν υπάρχει σοβαρή βλάβη (και αν υπάρχει ελεύθερο ζεύγος)...

Επεξ/σία από bedazzled
Δημοσ.

ναι μια χαρα ειναι ο ΟΤΕΣ προς 3ουσ παροχους. Ηρθαν σε μονοκατοικια και δεν μπορεσαν να βρουν το εξωτερικο κουτι οπου τερματιζει ΟΤΕ και ΔΕΗ με την κολωνα ΟΤΕ 2 μετρα διπλα και αφησαν σημειωμα ΔΕΝ ΑΝΕΥΡΕΘΗ το κουτι. Την κολωνα να κυτταζαν κανει μπαμ που τερματιζει ο ΟΤΕ...οποτε παλι δηλωση βλαβης και ελλεσ 5 μερεσ αναμονησ...αλλα τουσ την εστησα την επομενη φορα και εβαλα αυτοκολητα στα δεντρα με βελακι "ΚΟΥΤΙ ΟΤΕ ΑΡ...χχχχχχχχ). Η απολυτη ξευτιλα τους. Ημουν φορθνετ βεβαιωσ για αυτο τα τερτιπια. Μην μπλεξεις με ελληναρα...

τουσ ειχα εξηγησει οτι φιλοξενουσα την κατακοιτη μητερα μου που η μονη της επικοινωνια με τον εξω κοσμο ηταν το τηλ....στα @@ τους δεν ηταν η δικη τουσ μανα ομως να παρακαλανε...ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΤΟΥ ΟΤΕ

  • Like 1
Δημοσ.

Το μονο προβλημα στον -ελληνικοτατο- συλλογισμο σου ειναι οτι ο ΟΤΕ στη συμφωνια του με τους παροχους εχει δεσμευτει βαση οδηγιας ΕΕΤΤ για το χρονο αποκαταστασης τετοιων βλαβων και αν τον υπερβει τοτε ο παροχος του κινει μια ωραια αγωγη και τσιμπαει μια ακομα καλυτερη αποζημιωση.

Για ουρμπανια παντως, καλη, ολο και κανενας σαν τον απο κατω θα ψαρωσει διαβαζοντας την.

 

Ναι μια που σε καθε σπιτι τερματιζουν καμια 10ρια γραμμες... Τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα πλεον :lol:

Eτσι λες ε :-D 

 

κεντρικό δικτυο δεν υπάρχει, και ξανα :-D :-D 

 

Στα bolt παντως ειμαι σύμφωνος, Ρε τι αλλο θα διαβάσουμε εδω μέσα πλεον :-D :-D :-D

Δημοσ.

Εχει γραψει οτι ο ΟΤΕ διαλεγει απο ποιο χαλκο θα στειλει ιντερνετ σε καθε σπιτι (λες και υπαρχουν διαφορα χαλκοκαλωδια που πηγαινοερχονται απο το DSLAM σε καθε σπιτι). Κι εκει που λες οτι το τερματισε, ξανατερματιζει προσθετοντας οτι ο ΟΤΕ δινει τον "κακο χαλκο" στους παροχους και κραταει "τον καλο" για παρτη του. Καπου αναμεσα σε ολη αυτη τη συγχυση σκαει και ενα ξεκαρφωτο χωρις νοημα περι κεντρικου δικτυου ( ;;;; ).

Αλλα δεν ειναι αυτη η πλακα. H πλακα ειναι πως επιμενει, rofl. Και με κοροιδευει κιολας, εμενα τον ασχετο.

Δημοσ.

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΦΟΡΘΝΕΤ!! Κλεφτες του κερατα με ειχαν χωρις τηλ ενα μηνα και κατι σε περιοδο εορτων (πρωτοχρονια) απο δικια τους βλαβη κ το μονο που καταφερα μετα απο πολυυυυ πριξιμο ηταν να μου κοψουν 10 ευρω με το ζορι απο τον λογαριασμο...Το ποσο χρεωθηκα στο κινητο αφηστε το.

Δημοσ.

Joshua21 πραγματικά δεν μπορώ να ασχολούμαι να τα ξαναγράφω, τα έχω γράψει αναλυτικά 2 φορές μέχρι τώρα, δες όλα μου τα μηνύματά.

Δεν χρειαζόταν να ξαναγράψεις τίποτα, θα μπορούσες απλά να κάνεις ένα quote. Φυσικά μόνο στην περίπτωση που θα υπήρχε κάτι.

 

Δεύτερον δεν είναι... γνώμη μου όπως λες καθώς τα λεφτά βγαίνουν από την τσέπη μου τη στιγμή που μιλάμε για υπηρεσίες που στον ΟΤΕ θα ήταν δωρεάν.

 

Ποιες ακριβώς είναι αυτές οι υπηρεσίες?

 

Τρίτον, δεκτός για εσάς που νομίζετε ότι πληρώνετε ακριβά τον ΟΤΕ και τον κάθε ΟΤΕ αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ο ΟΤΕ είναι ο καλύτερος και ο μοναδικός που συντηρεί και εξελίσει δίκτυο και που μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Σε τι είναι καλύτερος ο ΟΤΕ? Στο να σαμποτάρει, όπου μπορεί, τους υπόλοιπους παρόχους?

 

Και ναι τα δέκα ευρώ συνολικό πάγιο έξτρα δεν το βλέπω και κάνα σοβαρό ποσό. Όταν πληρώνω 120 για 4 κινητά, Internet και σταθερή στη μία εταιρεία και ο ΟΤΕ για τα ίδια μου ζητάει 130 εεεε ναι ρε φίλε δε με νοιάζει όταν έχω τόσες παροχές και τέτοια υποστήριξη.

 

Εγώ πάλι πληρώνω 18 για αυτά που στον ΟΤΕ θα έδινα 30, οπότε η διαφορά είναι σοβαρό ποσό. Όσο για τα "τόσες παροχές και τέτοια υποστήριξη" γράψε επιτέλους τι εννοείς.

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι παίζει με τους τεχνικούς της forthnet. Σε έναν φίλο μου μια φορά τους είχε κοπεί το τηλέφωνο. Ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ και τους είπε οτι κάποιος άλλος υπάλληλος από forthnet μπέρδεψε κάτι όταν ήθελε να κάνει μια σύνδεση και αποσύνδεσε την δική τους γραμμή χωρίς να την επανασυνδέσει από το κουτί της πολυκατοικίας τους.

Δημοσ.

αυτα συμβαίνουν

ανθρώπινα λάθη που μπορεί να τα κάνουν και υπάλληλοι του παρόχου και του οτε 

δύσκολο κάποιος να κάνει δολιοφθορά του πελάτη άλλου παρόχου

ούτε προσωπικά έχει μαζί του, ούτε θα κερδίσει κάτι αν κόψει την υπηρεσία του

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν κατάλαβες, δε με ενοχλεί να έρθει , να δει ότι το θέμα δεν είναι δικό τους και να φύγει. Με ενοχλεί που παίζουμε κορώνα γράμματα τα 30 ευρώ.

 

Σε κάθε περίπτωση αναρωτιέμαι αν στην τηλεφωνική επικοινωνία με τον τεχνικό από το τηλέφωνο, αναφέρεται το ποσό των 30 ευρώ και αν πρόκειται μόνο για γνωμάτευση.

Ο ΟΤΕ δεν σε χρεώνει ποτέ σε τέτοια θέματα αλλά ξεχνάμε ότι είναι πολύ πιο ακριβός από forthnet. Ίδιο πακέτο με 40 ευρώ στη forthnet στον ΟΤΕ δίνω 69. Αλλά έχω άψογη εξυπηρέτηση και ποτέ δεν θα πληρώσω τεχνικό και σπίτι μου να έρθει. Μια μια είναι τα χρήματα όπως και να έχει θα τα πληρώσουμε με τον ένα η τον άλλο τρόπο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...