Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχαμε νεότερα. Μου απάντησαν ότι μπορώ να το πάρω, να το πάω στο κατάστημα και να ζητήσω από εκεί αποζημίωση γιατί λέει δεν είναι της LG Hellas και δεν είναι αυτοί αρμόδιοι να δώσουν αποζημίωση. 

 

Το κατάστημα βέβαια γελάει με όλα αυτά και κάνει τον κινέζο. 

 

καλά ξεμπερδέματα.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Είχαμε νεότερα. Μου απάντησαν ότι μπορώ να το πάρω, να το πάω στο κατάστημα και να ζητήσω από εκεί αποζημίωση γιατί λέει δεν είναι της LG Hellas και δεν είναι αυτοί αρμόδιοι να δώσουν αποζημίωση. 

 

Το κατάστημα βέβαια γελάει με όλα αυτά και κάνει τον κινέζο. 

 

καλά ξεμπερδέματα.

Τι θα πει το καταστημα κανει τον κινεζο.Ζητα απο το καταστημα να επικοινωνησει στο θεμα αυτο και αν συνεχισουν απευθυνσου στον συνηγορο. Αληθεια ποιο ειναι το παραπανω καταστημα προς ενημερωση και των υπολοιπων?

  • Like 1
Δημοσ.

Ζητησα. Σκρουτζομαγαζο ειναι, τι να κατσω τωρα να κυνηγησω απο τους ανθρωπους; Η υπευθυνη ειναι η LG ου πεταει τα μπαλακια απο δω κι απο κει. 

 

I ll keep u all posted.

Δημοσ.

Ζητησα. Σκρουτζομαγαζο ειναι, τι να κατσω τωρα να κυνηγησω απο τους ανθρωπους; Η υπευθυνη ειναι η LG ου πεταει τα μπαλακια απο δω κι απο κει. 

 

I ll keep u all posted.

Συμφορουμιτης απο σκρουτζομαγαζο πηρε το G4 και ηταν συνεχεια στα service για αλλαγες πλακετας,μεχρι που μιλησε με συνηγορο και τελικα του επεστρεψαν τα χρηματα πισω απο το καταστημα,αρα μην το εχεις σιγουρο.

Δημοσ.

Δε μου φταινε σε τιποτα, δεν θελω να τους τρεξω ετσι. Τωρα αν δω οτι δεν βρισκω ακρη, θα απευθυνθω κι εκει. Αλλα κατα τ αλλα, για μενα μονος υπευθυνος ειναι η LG. 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σημερινή απάντηση της LG. Ενάμιση μήνα στο service και προχωράμε γερά. 



Αγαπητέ κύριε Σταυρινέ,

Για την ολοκλήρωση επισκευής της συσκευής σας εκκρεμεί παραλαβή ανταλλακτικού, για την οποία προς το παρόν δεν υπάρχει εκτιμώμενος χρόνος διεκπεραίωσης.

Η LG Electronics Ελλάς (LGEHS) καλύπτει με διετή εγγύηση βάσει του παραστατικού αγοράς, μόνο την επισκευή όλων των εκδόσεων ευρωπαϊκών μοντέλων κινητής τηλεφωνίας με κατασκευαστικό πρόβλημα, τα οποία έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LGEHS.

Εφόσον η συσκευή σας δεν αποτελεί προϊόν της LG Electronics Ελλάς, η διετής εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά την επισκευή οποιουδήποτε ενδεχόμενου κατασκευαστικού ελαττώματος ανεξαρτήτως της συχνότητας εμφάνισης του, τον βαθμό κρισιμότητας του ή της καθυστέρησης διεκπεραίωσης της αποκατάστασης του.

Οφείλουμε να τονίσουμε πως η LGEHS αδυνατεί λογιστικώς, να πραγματοποιήσει την αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης προβληματικών συσκευών οι οποίες έχουν

αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LGEHS. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η απαίτηση του αγοραστή για αντικατάσταση της συσκευής, μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο από το κατάστημα αγοράς.


Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση επικοινωνήστε με την LGE στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564, Δευτέρα με Κυριακή. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε το site μας www.lg.com/gr και να δείτε όλα μας τα προϊόντα.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
LG Electronics
 
  • Moderators
Δημοσ.

Ζητησα. Σκρουτζομαγαζο ειναι, τι να κατσω τωρα να κυνηγησω απο τους ανθρωπους; Η υπευθυνη ειναι η LG ου πεταει τα μπαλακια απο δω κι απο κει. 

 

I ll keep u all posted.

Αν το σκρουτζομαγαζο το χει κανει εισαγωγη ομως απο Ασια τοτε φυσικα και η  LG δεν ειναι υπευθυνη και θα πρεπει να πας να ζητησεις τα ρεστα απο τον μαγαζατορα. Οταν θες να γλυτώσεις λεφτα και κανεις τα παντα πρεπει να αποδεχεσαι και τις συνεπειες αυτου.

 

Δεν συμφωνω και εγω με τη σταση των εταιρειών αλλα κανω τουμπεκι οταν απο πριν ξερω ή δεν εχω φροντισει να μαθω απο που ερχεται το κινητο και ποιος ειναι υπευθυνος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλεον ειναι καλυτερο να το στελνεις στο σερβις της χωρας που το πηρες... :P
Αυτα δεν ειναι τιποτα μπροστα στα 350ε που ζηταει η arvatto για iphone αντικατασταση( refurbished)..
Για μενα επρεπε να τρεχεις και τους 2 παραλληλα στο γγκ.το σκρουτζομαγαζο εχει εναν εισαγωγεα που συνεργάζεται ας πρηξει και αυτον..

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Ζητησα. Σκρουτζομαγαζο ειναι, τι να κατσω τωρα να κυνηγησω απο τους ανθρωπους; Η υπευθυνη ειναι η LG ου πεταει τα μπαλακια απο δω κι απο κει. 

 

I ll keep u all posted.

Αν εξακολουθεις να ακολουθεις αυτη την τακτικη δουλεια δεν προκειται να βγει. Η δουλεια του καταστηματος δεν ειναι μονο να σου πουλησει το κινητο και μετα να κανει τον κινεζο και κοψε το κεφαλι σου σαν καταναλωτης τι θα κανεις.

 

Εχει περασει ενα μεγαλο χρονικο διαστημα οπως ειπες και την συσκευη δεν την εχεις παραλαβει πισω. Μιλας με το καταστημα αγορας,και πες τους οτι εσυ δεν πληρωσες για να εχεις ενα κινητο να καθεται στο service. Επισης ενημερωνεις το καταστημα(αν δεν ακουει αλλιως)οτι εχεις μιλησει και με ΓΓΚ να δουμε για ποτε θα ιδρωσει το αυτι τους.

 

Και αυτο δεν ειναι προβλημα της LG Hellas μιας και δυστηχως τα προβληματικα LG ειναι παρα πολλα γενικα,ειτε V10,ειτε G4,ειτε G5.

Το προβλημα ειναι των καταστηματων που τα πουλανε που κανουν τους κινεζους στην Ελλαδα.

Αλλωστε η LG δεν  αρνηθηκε να επισκευασει το προιον επειδη ειναι εισαγωγη απο αλλη χωρα,απλα δεν ειναι αρμοδια σε αυτες τις περιπτωσεις για επιστροφη χρηματων αλλα ειναι το καταστημα που πουλησε το κινητο.

Αυτο ειναι κατι που ισχυει φυσικα και στα αλλα service κινητων.

Δημοσ.

γενικά στις εγγυήσεις συσκευών πρωτα ειναι του καταστήματος και μετα της lg και της καθε lg.

η εγγύηση της Lg Και καθε lg είναι συμπληρωματικη. εσυ αγοραζεις απο τον μπαμπη. το μπαμπη ξέρεις αυτός είναι υπεθυνος να το φτιάξει η να σου δώσει λύση.

δεν είναι ανεφ ευθυνών τα καταστήματά και μασάνε τη καραμελα ααα στην lg απευθύνσου αυτη δίνει εγγύηση

οχι φιλε δινει ΚΑΙ αυτη εγγύηση. πρωτα δινεις εσυ, βαση νόμου που εισπρατεις και το κέρδος απο την αγοροπωλησια 

 

γιαυτο οταν φέρνεις κινέζικα καταριανα τουρκικα και παρα εισαγωγης πραγματάκια να έχεις και το χρηματικό βάθος να ανταποκρινεσε σε βλάβες και να μη πετας το μπαλακι αλλου

 

 

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό; 

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος. 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας. 

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού. 

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ; 

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delongh i, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα. 
Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως! 

Δημοσ.

Λοιπον, η φάση πλεον εχει ως εξης. Εγω ζητησα απο την ελτσι να στειλει πισω το κινητο, μαζι με σημειωματακι οτι "ειχαμε το κινητο σας εναμιση μηνα και τον βαρουσαμε με τα δυο χερια". Ειπαν οτι θα το κανουν. 

 

Οπως ερθει, φευγει για το καταστημα. Γιατι τωρα που το εχω στειλει μονος μου δεν μπορω να τους μπλεξω. Το καλο ειναι οτι εχω κινητο  αυτη τη στιγμη και γενικα εχω το χρονο να τους κανω τα βιτσια τους μπας και παρω τα λεφτακια μου πισω.

Δημοσ.

Χάλασε και η lg. Παλιά είχε καλή εγγύηση. Ειδικά σε οθόνες-τηλεοράσεις ερχόταν στον χώρο σου και έφερνε καινούργια.

 

Πλέον δεν ξαναγοράζω ούτε σπίτι ούτε στη δουλειά και έχω στραφεί σε άλλες μάρκες.

Δημοσ.

Χάλασε και η lg. Παλιά είχε καλή εγγύηση. Ειδικά σε οθόνες-τηλεοράσεις ερχόταν στον χώρο σου και έφερνε καινούργια.

 

Πλέον δεν ξαναγοράζω ούτε σπίτι ούτε στη δουλειά και έχω στραφεί σε άλλες μάρκες.

Ο Απλος κοσμος με αυτο εχει μεινει οπως και εγω οτι η LG εχει την καλυτερη εγγυηση..κριμα.

Εσενα σε τι δεν σε εξυπηρετησαν??

Δημοσ.

Ξεχνατε ότι υπαρχουν capital control .Αν δεν έχει ο εισαγωγέας εμπορευμα στην αποθηκη του ,,ουτε μηχανημα ,ούτε ανταλλακτικά θα έχεις (τουλαχιστον 2 μηνες για εκτός ΕΕ) μέχρι να γίνουν διεκπεραιώσεις με τα capital control για εισαγωγές ,χώρια ότι ζητάνε συνηθωs μετρητα χρήματα οι ξενοι προμηθευτες γιατί δεν μας εμπιστεύονται ,οπότε είναι πολυ δύσκολο να έρχεται κάτι άμεσα και να εξυπηρετουν επίσης .Στις υπόλοιπες εταιρίες τα ίδια και χειρότερα γίνονται με μεγάλες καθυστερήσεις επίσης.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...