Προς το περιεχόμενο

To I.D. είναι το ηλεκτρικό μέλλον του Golf για το 2020 και έχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

τωρα ειναι επιτακτικη οσο ποτε η επενδυση ερευνας για τις μπαταριες!

σου λενε τωρα οτι μονο η κατασκευη μπαταριων μολυνει το περιβαλλον οσο ενα κλασικο αμαξι ολα τα χρονια λειτουργιας του!!!!

επισης τα αυριανα αμαξια θα ειναι σαν τα PC, θα αναβαθμιζονται στα παντα ;)

Ή σα τα κινητά δε θα αναβαθμίζονται σε τίποτα

 

Τα περί προστασίας τους περιβάλλοντος όταν μιλάμε για γιγάντια παραγωγή μπαταριών και συνεχών σκουπιδιών (αν και εύκολα ανακυκλώσιμων, όλα τα αυτοκίνητα είναι ήδη) είναι παπάτζες για να ταΐζουν σανό το κόσμο

 

Εδώ έχουμε τα ντίζελ που νομίζουν ότι είναι καθαρά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Άντε να γινόμαστε green σιγά-σιγά. Ελπίζω να εφαρμόσουν τεχνικές ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στα εργοστάσια παραγωγής, για όσο το δυνατόν μειωμένους ρύπους.

 

Αυτόνομη οδηγήση + Electric! Το απόλυτο Win-Win!

παρε ταξι ρε φιλε να πας βολτα αφου δεν το χεις με τα ιχ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε να γινόμαστε green σιγά-σιγά. Ελπίζω να εφαρμόσουν τεχνικές ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στα εργοστάσια παραγωγής, για όσο το δυνατόν μειωμένους ρύπους.

 

Αυτόνομη οδηγήση + Electric! Το απόλυτο Win-Win!

Green με μπαταριες δε νομιζω να γινουμε

1ον οι μπαταριες αυτες θα θελουν καθε λιγα χρονια αντικατασταση, και τα αποβλητα τους ειναι πολυ χειροτερα απο τα ορυκτα καυσιμα, ακομα και για ανακυκλωση αν πανε.

2ον το να βαζω εγω ρευμα και η ΔΕΗ να καιει παραπανω λιγνιτη ή πετρελαιο για να μου παραξει αυτο το ρευμα, δεν ειναι οικολογια. Οικολογια θα ηταν να επενδυσουν σε ανανεωσιμες στο 90% των αναγκων παγκοσμιως, και μετα να αρχισουν να πετανε λεφτα σε τετοιες ενεργειες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 0.10€ η κιλοβατωρα μας λεει πως θελει 12.5€ ευρω την ωρα σε φουλ καταστασεις. Σε νορμαλ αντε να θελει τα μισα, δεν το λες και φτηνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Powerbank γι'αυτοκίνητα θα βγάλουν; :P

Aντι για μπετονακι για να βαλουμε λιγο βενζινη, θα κουβαλανε ταχυφορτιστες να μας δωσουν λιγο ρευμα για να φτάσουμε μεχρι το "μπαταριαδικο"(?)!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω βαρεθεί να βλέπω την "πιπίλα" για την "βρώμικη" ΔΕΗ και τα "εργοστάσια μπαταριών που μολύνουν το περιβάλλον". Σε μια χώρα που οι κάδοι ανακύκλωσης είναι γεμάτοι σκουπίδια (ξέρω, ξέρω, "τα κέντρα ανακύκλωσης είναι η μεγαλύτερη απάτη όλων των εποχών") δεν πιστεύω σε οικολογικές ευαισθησίες. Το "όσα δεν φτάνει η αλεπού..." ταιριάζει καλύτερα στον Έλληνα σχολιαστή με το φτιαγμένο RENAULT 5 που του βγάζει άκαφτη τη βενζίνη για το 80% των μετακινήσεων από Γαλάτσι-Πατήσια τα κρύα πρωινά του χειμώνα.

 

Καλό είναι να είμαστε καχύποπτοι. Ακόμα καλύτερο είναι να είμαστε υποψιασμένοι. Το άριστο θα ήταν να ξέραμε κι όλας! Όμως φιλαράκια, Ό,ΤΙ γνωρίζουμε και λέμε τις παπάτζες μας ξανά και ξανά εδώ είναι ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ που φιλτράρει το μικρό μας μυαλό, η οποία 100% είναι κατευθυνόμενη και από τις δυο πλευρές.

 

Ας μην είμαστε απόλυτοι λοιπόν, ούτε να βγάζουμε ετυμηγορία για τεχνολογίες που προωθούν, έστω έμμεσα, τον περιορισμό χρήσης των ορυκτών καυσίμων.

 

Στο κάτω κάτω της γραφής αν μας "κόφτει" τόσο πολύ το περιβάλλον ας αρχίσουμε από τα μικρά (εκτός από τους κάδους ανακύκλωσης): ας μην αλλάζουμε κινητά μια και δυο φορές το χρόνο. Ξέρετε πόσο ρυπαίνει το περιβάλλον ένα τέτοιο εργοστάσιο (έχει και μπαταρία, παρεμπιπτόντως);

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δεν ξέρω, μπορεί σας παρακαλώ να απαντήσει κάποιος στην ερώτηση: 

Η ηλεκτρική υποδομή των πόλεων είναι αρκετή για να φορτίζουν χιλιάδες αυτοκίνητα συγχρόνως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δεν ξέρω, μπορεί σας παρακαλώ να απαντήσει κάποιος στην ερώτηση: 

Η ηλεκτρική υποδομή των πόλεων είναι αρκετή για να φορτίζουν χιλιάδες αυτοκίνητα συγχρόνως;

Προφανως και οχι. Μιλαμε για τεραστιες ποσοτητες ενεργειας. Αλλα αυτα φτιαχνονται, το θεμα ειναι οι τιμες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δεν ξέρω, μπορεί σας παρακαλώ να απαντήσει κάποιος στην ερώτηση: 

Η ηλεκτρική υποδομή των πόλεων είναι αρκετή για να φορτίζουν χιλιάδες αυτοκίνητα συγχρόνως;

H υποδομή είναι και παρά είναι αρκετή.

Το ρεύμα που ξοδεύεις για το τυπικό μπάνιο στον ηλεκτρικό θερμοσίφωνα αρκεί για μια διαδρομή 15 χιλιομέτρων. Άρα τα 10.000 χιλιόμετρα είναι σαν 2 επιπλέον μπάνια με ζεστό νερό την ημέρα. Σημαντικό νούμερο αλλά το σύστημα το αντέχει, ειδικά τώρα που έπεσε και η κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...