Προς το περιεχόμενο

To I.D. είναι το ηλεκτρικό μέλλον του Golf για το 2020 και έχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η επένδυση σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει το ρίσκο ότι μπορείς από τη μία στιγμή στην άλλη να μείνεις πίσω στην τεχνολογία: μια καινοτομία να γίνει στην κατασκευή των μπαταριών (μικρότερες μεγαλύτερη χωρητικότητα) και είσαι πλέον δεινόσαυρος.

 

Οι εποχές όπου αγόραζες αυτοκίνητο και το κράταγες για 10 χρόνια έχουν περάσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως φέτος κλείνω 11 απροβληματιστα χρονάκια και 170.000 χιλιόμετρα με το golf 5 gti ( το οποίο φοράει πρόγραμμα και κάτι ψιλα και είναι πιεσμενο από το 2008 ) . Να μου λείπουν τα ηλεκτρικά. ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχουν καταφέρει ακόμα να δώσουν ούτε το 10% της απαιτούμενης ενέργειας παγκοσμίως από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε σταθερές καταναλώσεις και πάνε και αναπτύσσουν ηλεκτρικά οχήματα που θέλουν συσσωρευτές ..... κ.λ.π. 

Αντί να μειώσουν το πρόβλημα της μόλυνσης του περιβάλλοντος, το μεγεθύνουν αντλώντας πλέον πόρους και γα συσσωρευτές, χώρια το γεγονός του ότι οι πολλοί υποβιβασμοί, οι πολλές ανορθώσεις και οι μεταφορές ενέργειας έχουν εξτρά απώλειες ....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχουν καταφέρει ακόμα να δώσουν ούτε το 10% της απαιτούμενης ενέργειας παγκοσμίως από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε σταθερές καταναλώσεις και πάνε και αναπτύσσουν ηλεκτρικά οχήματα που θέλουν συσσωρευτές ..... κ.λ.π. 

Αντί να μειώσουν το πρόβλημα της μόλυνσης του περιβάλλοντος, το μεγεθύνουν αντλώντας πλέον πόρους και γα συσσωρευτές, χώρια το γεγονός του ότι οι πολλοί υποβιβασμοί, οι πολλές ανορθώσεις και οι μεταφορές ενέργειας έχουν εξτρά απώλειες ....

Ναι ρε φίλε. Ενω υπάρχουν καθαρότερες μορφές ενέργειας πχ υδρογόνο αυτοί ασχολούνται με συσσωρευτές λες και το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρική συσκευή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχουν καταφέρει ακόμα να δώσουν ούτε το 10% της απαιτούμενης ενέργειας παγκοσμίως από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε σταθερές καταναλώσεις και πάνε και αναπτύσσουν ηλεκτρικά οχήματα που θέλουν συσσωρευτές ..... κ.λ.π. 

Αντί να μειώσουν το πρόβλημα της μόλυνσης του περιβάλλοντος, το μεγεθύνουν αντλώντας πλέον πόρους και γα συσσωρευτές, χώρια το γεγονός του ότι οι πολλοί υποβιβασμοί, οι πολλές ανορθώσεις και οι μεταφορές ενέργειας έχουν εξτρά απώλειες ....

ούτε θα καταφέρουν ποτέ γιατί για να καλυφτεί ενα 30% με την σημερινή τεχνολογία δεν θα μείνει ούτε χωράφι άδειο (κανενα) ουτε ποτάμι ουτε τπτ

για την ωρα η καλή λύση είναι nuclear

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 125Kwh αν ισχύουν είναι πολύ μεγάλο νούμερο. Για να καταλάβετε το αντίστοιχο GM Bolt με 60Kwh βγάζει κοντά 400 χιλιόμετρα αυτονομία.

Μπράβο στην VW αν καταφέρει αυτά που υπόσχεται!

Η τεχνολογία των μπαταριών, που παλαιότερα πολλοί κατηγορούσαν ότι είναι στάσιμη, πλέον εξελίσεται ταχύτατα!

Απλά πριν την πλήρη επικράτηση των ηλεκτρικών, ίσως χρειαστεί να αλλάξει και το πλαίσιο της αυτοκίνησης. Δηλαδή να περάσουμε σε αυτόνομα οχήματα που δε θα τα οδηγούμε ούτε θα πρέπει εμείς να φροντίσουμε για την φόρτισή τους.

Απλά θα μας πηγαίνουν στον προορισμό μας και τότε δε θα έχουν κανένα απολύτως νόημα τα οχήματα με ΚΕΚ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα ένα polo και είχε πρόβλημα συνέχεια με τα ηλεκτρικά. Και γενικά όποιος γνωστός μου είχε vw είχε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά... φαντάσου τι θα γίνετε με αυτό που είναι όλο ηλεκτρικό.

Την διαφήμιση όταν θα βγει πρέπει να την βγάλει ο Τσάκωνας και να λέγεται κλασική περίπτωση βλάβης.. δεν πάει κάτι άλλο στο μυαλό μου :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ για ηλεκτρικά οχήματα πιο πολύ εμπιστεύομαι την Honda και Toyota παρά τους άλλους κατασκευαστές. Έχουν μεγάλη ιστορία με οχήματα στους δρόμους πάνω από 10 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τωρα ειναι επιτακτικη οσο ποτε η επενδυση ερευνας για τις μπαταριες!

σου λενε τωρα οτι μονο η κατασκευη μπαταριων μολυνει το περιβαλλον οσο ενα κλασικο αμαξι ολα τα χρονια λειτουργιας του!!!!

επισης τα αυριανα αμαξια θα ειναι σαν τα PC, θα αναβαθμιζονται στα παντα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...