Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ένας διάδρομος μικρότερος από τους κανονικούς θα χρειαστεί

 

...σού πω ρε μπάρμπα! Αυτή την εικόνα, η οποία έχει μπει από το πρώτο post, την πήρες γραμμή, ή παπάργια; Το κείμενο που περιέχει το διάβασες, ή ξαναπαπάργια; Το τμήμα που έχω περικλείσει με κόκκινο, χαμπάριασες τι λέει;

 

post-201720-0-02663700-1476566618_thumb.jpg

 

Έτσι, μήπως ξεστραβωθούμε οι υπόλοιποι και κατανοήσουμε το πώς κατέληξες στο συμπέρασμα ότι θα χρειαστεί διάδρομος μικρότερος απ' τους κανονικούς. Όχι για τίποτε άλλο, απλά επειδή νωρίτερα μού την είπες, ότι λύνω το πρόβλημα παίρνοντας όποιο δεδομένο θέλω εγώ και όχι τα δεδομένα που δίνονται από το συντάκτη του.

 

Ολόκληρη εταιρία θα στήσουμε, ένα σκασμό συμβόλαια πάμε να υπογράψουμε με τόσα νησιά που έχουμε, μη γίνουμε και ρόμπα, παρουσιάζοντας λάθος δεδομένα... 

  • Απαντ. 730
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ρε παιδια, η εκφώνηση ειναι απλα λαθος. Τερμα λαθος. Αν υποθεσεις οτι δεν υπαρχει τριβη στις ροδες, μιας και αυτος ειναι ο ρολος τους, ο ιμαντας ΔΕΝ γινεται να εχει ιση ταχυτητα αντιθετης φορας με τις ροδες καθε στιγμη, με καμια παναγια.

 

Αυτο που γινεται, ειναι οτι σε καποια φαση το αεροπλανο θα κινειται με 100χλμ/ω προς τα αριστερα, και ο ιμαντας με 100χλμ/ω προς τα δεξια. Οι ροδες θα κινουνται με 200χλμ/ω

 

Αν πατηθει το κουμπι στη συγκεκριμενη φαση και ο Ιμαντας επιταχυνει στα 200χλμ/ω, τοτε το αεροπλανο θα εξακολουθησει να κινειται με 100χλμ/ω προς τα αριστερα αλλα πλεον οι ροδες θα γυρναν με 300χλμ/ω.

 

ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ η ταχυτητα τον τροχων θα ειναι ΠΑΝΤΑ η ταχυτητα με την οποια κινειται ο ιμαντας προς τα πισω, συν η ταχυτητα που εχει αναπτυξει μεχρι τωρα το αεροπλανο λογω τουρμπινων. Ελπιζω να ειναι οσο πιο κατανοητο γινεται αυτο που γραφω.

 

Τελος, για να καταλαβουν οσοι δε μπορουν να το κανουν εικονα η δεν αντιλαμβανονται την μηδενικη τριβη, πιο απλα δεν γινεται: 

 

Φανταστειτε οτι βρισκεστε πανω σε εναν διαδρομο/ιμαντα φορωντας πατινια, και στο υψος του στηθους υπαρχει ενα οριζοντιο σχετικα με το δαπεδο σκοινι στερεωμενο στις δυο ακρες (μπροστα και πισω απο εσας, σε τοιχο). Με ΟΠΟΙΑ ταχυτητα και να κινειται το δαπεδο (διαδρομος/ιμαντας) προς τα πισω, αν τραβήξετε το σκοινι, θα κινηθειτε προς τα εμπρος.

Δημοσ.

Μόλις έγινε reset το thread

Κλαιω.

ρε παιδια να κανω μια απλη ερωτηση?πως θα δημιουργηθει η πιεση ετσι ωστε να σηκωθει το αεροπλανο απο την στιγμη που μενει στο ιδιο σημειο επανω στον ιμαντα και δεν υπαρχει αρκετη ταχυτητα αερα?

Πως μενει στο ιδιο σημειο;

Δημοσ.

Το ξέραμε ότι θ απογειωθεί, δεν είχαμε καμία αμφιβολία, το λέγαμε άλλωστε απ τη 2η σελίδα. 

 

Τώρα γιατί να κλειδωθεί μετά τη δική σου παρέμβαση, δε μπορώ να καταλάβω.

Δεν εσκασε μυτη με τη γνωμη οποιου κι οποιου, αλλα με αυτην του μπατζανακη του που ειναι πανεπιστημονας και φυσικος, αυτοματως λοιπον case closed/thread locked και τους υπολοιπους που συζητατε το θεμα 50 σελιδες δεν σας βλεπει καν :lol:

  • Like 2
Δημοσ.

Μόλις έγινε reset το thread

 

Πάνω στην ώρα! Προτείνω, όλοι όσοι υποστηρίζουμε ότι θα απογειωθεί, να ανακαλέσουμε και να υποστηρίζουμε από τώρα και στο εξής ότι δε θα απογειωθεί. Η όποια βαρύτητα τής παρουσίας μας εδώ μέσα, βέβαια, θα είναι πλέον για το ...λούτσο, αλλά θα έχει πλάκα!

Δημοσ.

Τι εννοεις deesnider θα απογειωθεί; Θα απογειωθει το αεροπλανο; Για το θεο, μιλα ξεκάθαρα. Εννοείς οτι το αεροπλάνο θα απογειωθεί;;;

 

a08a24d0894759d4d3050d5bac631a52_XL.jpg

  • Like 3
Δημοσ.

Τι εννοεις deesnider θα απογειωθεί; Θα απογειωθει το αεροπλανο; Για το θεο, μιλα ξεκάθαρα. Εννοείς οτι το αεροπλάνο θα απογειωθεί;;;

 

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι θα απογειωθεί, με μοναδική άλλη εναλλακτική εξέλιξη, το να μην απογειωθεί. Για αυτό που λέω είμαι απόλυτος, εκτός κι αν το αμφισβητήσω.

 

Ορμώμενος βέβαια από τη φωτογραφία που έβαλες, δε μπορώ να εγγυηθώ για κάτι, αν δε ζητήσω πριν και την άποψή της:

 

 

post-201720-0-33973400-1476570707_thumb.jpg

 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...