angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι το αεροπλάνο δεν είναι αυτοκίνητο και δεν κινείται μέσω των τροχών. Τσουλάει μέσω αυτών; Ναι, αλλά η κίνηση δεν προέρχεται από αυτούς. Γιατί είναι τόσο δυσνόητο; 1
Ntinaras Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Τις προπελες δεν τις βλεπεις στα "παγο"πεδιλα απο πισω;;;;; Θα μας τρελανετε με αυτα που διαβαζουμε... Φυσικα και οι πισω ροδες των αεροπλανων εχουν κινητηρες. Των μεγαλων τουλαχιστον. Δεν παρκαρουν στους αεροδιαδρομους με τις τουρμπινες. Ελεος ρε παιδια, καποιοι τρολαρουν σοβαρα εδωμεσα και δε καταλαβαινω το γιατι.. σοβαρα? πες μου λιγο πως αυτες οι προπελες κινησαν το υδροπλανο πανω στο παγο? 1
V for Vagelis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι το αεροπλάνο δεν είναι αυτοκίνητο και δεν κινείται μέσω των τροχών. Τσουλάει μέσω αυτών; Ναι, αλλά η κίνηση δεν προέρχεται από αυτούς. Γιατί είναι τόσο δυσνόητο; Δεν έχει σημασία πάντως στο συγκεκριμένο ερώτημα το που βρίσκονται οι κινητήρες...
VonLoutsos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Εμένα αυτό που έγραψε ο liakjim με βοήθησε και έγινε πιο ξεκάθαρο θέμα. Είναι σαν να μην υπάρχουν ιμάντας και τροχοί, σαν να αιωρείται το αεροπλάνο δηλαδή και με τη δύναμη από τον κινητήρα θα κινηθεί μπροστά και θα πετάξει. Αυτό που λέτε γιατί δεν βάζουν ένα τέτοιο σύστημα στα αεροπλανοφόρα πχ δεν είναι σωστό γιατί το αεροπλάνο θέλει πάλι συγκεκριμένο μήκος διαδρόμου για να πιάσει την ταχύτητα απογείωσης. Vonloutse, μην με βρίσεις αλλά τείνω κι εγώ προς το ότι θα πετάξει τελικά! Ζίο προφανώς και δεν βρίζω. Αν δεις άλλοι λένε υποτιμιτικά σχόλια για ναμειώσουν τον συνομιλητή, γιατί προφανώς τα επιχειρήματά τους είναι ανεκδιήγητα. Πίστεψε οτι θα πετάξει, αλλά μην το πεις αριστερά δεξιά σε κουβέντα με φυσικούς γιατί θα σε κο ροιδέψουν. Φιλικά 1
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δεν έχει σημασία πάντως στο συγκεκριμένο ερώτημα το που βρίσκονται οι κινητήρες... Μπορεί έτσι να νομίζεις, αλλά φυσικά και έχει. Αν η κίνηση μεταδιδόταν μέσω τροχών θα ίσχυε αυτό που λες, τώρα όμως όχι.
NikosKallithea Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Μην σας πω οτι, αν ο ιμάντας ξεπεράσει την ταχύτητα του ήχου, το αεροπλάνο θα σπάσει και το φράγμα σταματημένο 1
V for Vagelis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Μπορεί έτσι να νομίζεις, αλλά φυσικά και έχει. Αν η κίνηση μεταδιδόταν μέσω τροχών θα ίσχυε αυτό που λες, τώρα όμως όχι. Μας ενδιαφέρει μόνο ότι οι τροχοί δε μπορούν ποτέ να κινηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να ξεπεράσουν τη ταχύτητα του ιμάντα... (οσο και να σπρώξουμε το αεροπλάνο...)
zio10 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Ζίο προφανώς και δεν βρίζω. Αν δεις άλλοι λένε υποτιμιτικά σχόλια για ναμειώσουν τον συνομιλητή, γιατί προφανώς τα επιχειρήματά τους είναι ανεκδιήγητα. Πίστεψε οτι θα πετάξει, αλλά μην το πεις αριστερά δεξιά σε κουβέντα με φυσικούς γιατί θα σε κο ροιδέψουν. Φιλικά Δεν έχω φίλους φυσικούς!
VonLoutsos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δεν έχω φίλους φυσικούς! Έχεις γλυτώσει από πολλά προβλήματα που δεν θα υπήρχαν, αν δεν υπήρχαν αυτοί 1
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Μας ενδιαφέρει μόνο ότι οι τροχοί δε μπορούν ποτέ να κινηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να ξεπεράσουν τη ταχύτητα του ιμάντα... (οσο και να σπρώξουμε το αεροπλάνο...) Δεν χρειάζεται να την ξεπεράσουν. Όσο το αεροπλάνο επιταχύνει και κινείται προς τα μπρος η ταχύτητα στον τροχό θα είναι ίσου μέτρου με την ταχύτητα του ιμάντα και αντίθετης φοράς. Μόλις απογειωθεί δε θα χει σημασία γιατί δε θα εφάπτονται πια.
deesnider Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Μόνο που στο έδαφος κινείται με τις ρόδες. Αν δεν κινούνταν με τις ρόδες για ποιο λόγο να του βάλουμε ρόδες και να μην το αφήσουμε να σέρνεται με την κοιλιά αφου δεν κινείται με τις ρόδες και κινείται με τις τουρμπίνες. Στο έδαφος, κινείται στηριζόμενο στις ρόδες, όχι ωθούμενο από αυτές, όπως π.χ. ένα αυτοκίνητο, μια μοτοσυκλέτα και τα σχετικά. Προωθείται από τους κινητήρες του (jet, έλικες, ό,τι κάνεις κέφι) , οι οποίοι «σπρώχνουν» προς τα πίσω αέρια κόντρα στον περιβάλλοντα αέρα, δεν ασκούν δύναμη στο έδαφος, όπως συμβαίνει μ' ένα αυτοκίνητο ή μια μοτοσυκλέτα. Γι' αυτό και αν, θεωρητικώς, υπήρχε ένα αεροπλάνο το οποίο αποκτά την απαιτούμενη ώθηση για να απογειωθεί από τους τροχούς, στο εν λόγω σενάριο τού t.s. δεν θα απογειωνόταν ποτέ. Ρόδες τού βάζουμε (αντί να το αφήσουμε να ...σέρνεται! ) , διότι είναι λίγο μανίκι να ψάχνεις φαναρτζή με χώρο για αεροπλάνο στο μαγαζί, κάθε τρεις και λίγο... Ρε γαμώ την απελπισία μου! Ακόμα κι εγώ, που κάθε φορά που είχαμε φυσική στο σχολείο, έπεφτα σε μαύρη μελαγχολία και υπαρξιακό κενό, καταλαβαίνω ότι θα απογειωθεί το ρημάδι, χωρίς κανένα πρόβλημα (χωρίς ούτε ελάχιστα περισσότερη δυσκολία, από όση θα αντιμετώπιζε αν τροχοδρομούσε σε «κλασσικό» διάδρομο. Εντάξει, αν αγανακτήσατε ορισμένοι, από τις ανοησίες που γράφονται τελευταία στα ανέκδοτα και είπατε να τις μεταφέρετε εδώ, σας παραδέχομαι για την ιδέα! 2
V for Vagelis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δεν χρειάζεται να την ξεπεράσουν. Όσο το αεροπλάνο επιταχύνει και κινείται προς τα μπρος η ταχύτητα στον τροχό θα είναι ίσου μέτρου με την ταχύτητα του ιμάντα και αντίθετης φοράς. Μόλις απογειωθεί δε θα χει σημασία γιατί δε θα εφάπτονται πια. Πως θα κινηθεί προς τα μπρος όταν οι τροχοί του δεν μπορούν ποτέ να γυρίσουν πιο γρήγορα σε αναλογία με τον ιμάντα;
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Με τον ίδιο τρόπο που κινείται προς τα μπρος όταν πετάει και οι τροχοί του δεν ακουμπάνε πουθενά. Δεν κινούν οι τροχοί το αεροπλάνο, πόσες φορές ακόμα πια;
V for Vagelis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Με τον ίδιο τρόπο που κινείται προς τα μπρος όταν πετάει και οι τροχοί του δεν ακουμπάνε πουθενά. Δεν κινούν οι τροχοί το αεροπλάνο, πόσες φορές ακόμα πια; Δεν έχει σημασία... πόσες φορές ακόμα πια; Σημασία έχει ότι πάντα ο ιμάντας ρολάρει αναλογικά με τις ρόδες (οι οποίες γυρίζουν ανάλογα με την ώθηση που θα δώσεις στο αεροπλάνο). Είναι όλα ένα ενιαίο σύστημα υποτίθεται, στο θεωρητικό αυτό πρόβλημα πάντα.
angmar Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Ο ιμάντας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Λοιπόν. Στον κυλιόμενο διάδρομο του προβλήματος, δεν απογειώνεται μόνο αυτό: Αυτό και αυτό θα απογειωθούν κανονικά. Βοηθάνε μήπως οι εικόνες στην κατανόηση;
Προτεινόμενες αναρτήσεις