visualizer Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Σκέψου λίγο ΤΙ κινεί το αεροπλάνο προς τα μπροστά. Σίγουρα ΔΕΝ είναι οι τροχοί του. Άρα ο ιμάντας που είναι σε επαφή με τους τροχούς το μόνο που θα καταφέρει είναι να είναι οι τροχοί ακίνητοι ενώ το αεροπλάνο θα πηγαίνει μπροστά. Πως θα είναι οι τροχοί ακίνητοι ρε μάγκα ; θέλω ανάλυση χαχα
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 1)Obviously 2)Ικανός να έχει κάθε στιγμή την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου αλλά σε αντίθετη κατεύθυνση. αν το αεροπλανο ειχε φρενα ενεργοποιημενα θα ειχε προβλημα απογειωσης, αλλα δεν τα εχει
zio10 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Με 150χλμ απογειώνεται; Είχα την εντύπωση ότι πήγαινε πιο γρήγορα!
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 εξαρταται το αεροπλανο, τα ελικοφορα ειναι πιο ευκολα στην απογειωση, τα τζετ θελουν μεγαλη ταχυτητα και διαδρομο. 1
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 αν το αεροπλανο ειχε φρενα ενεργοποιημενα θα ειχε προβλημα απογειωσης, αλλα δεν τα εχει Απαντώ βλέπεις με επιχειρήματα τα οποία βασίζονται στο αρχικό πρόβλημα που έθεσες και μου απαντάς με μην χαρακτηρίσω τι. Τεσπα. Όποιος θέλει να μάθει πραγματικά τι γίνεται προτείνω το βιβλίο του Young κυκλοφορεί και στα αγγλικά στο νετ και είναι πολύ καλό 1
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δηλαδη επιμενεις ακομα οτι το αεροπλανο θα μεινει στο εδαφος?
Unabomber Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Με 150χλμ απογειώνεται; Είχα την εντύπωση ότι πήγαινε πιο γρήγορα! Ιt depends.. Την ταχυτητα απογειωσης την υπολογιζει ο co pilot συνηθως πριν κανει taxing στον διαδρομο απογειωσης....παιρνοντας τα στοιχεια βαρους του συνολικου αεροπλανου και των καυσιμων που εχει εκεινη την στιγμη. Αλλη ταχυτητα εχει ενα 747-8 αλλη ενα Α380 και αλλη ενα lear jet (eg. Embraer) 1
nvel Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 με 150χαω ένα 747 απλώς θα καταλήξει στα χωράφια 1
VonLoutsos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δηλαδη επιμενεις ακομα οτι το αεροπλανο θα μεινει στο εδαφος? Από την λίγη εως ελάχιστη Φυσική που ξέρω και πολύ αναλυτικά (αντιφάσκει με την Φυσική που λέω οτι ξέρω) σου δείχνω οτι όπως θέτεις το πρόβλημα το αρχικό, το αεροπλάνο ΔΕΝ θα πετάξει. Αν μπορέσεις το ίδιο αναλυτικά να μου αποδείξεις οτι θα πετάξει να το δεχτώ. Το παραδειγμα του Paulidis με τον διάδρομο ήταν εξίσου επιτυχημένο 1
deesnider Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) it packs four of these motherfuckers: Παπάργια "motherfuckers"! «Μαμά» δεν τραβάνε μία. Θέλουν βελτίωση με το που θα τα πάρεις. Καλά ρε defacer, σε είχα και για ψαγμένο: "Vaggelas Tuning - Saxo-Rallye-GT-Jumbo Specialized" δεν έχετε εκεί στα βερολίνα; Ακόμα και στο τελευταίο περιστεροβοτανικοαιγάλαιω, έχει... Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2016 από deesnider 1
Mpiftekis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Πως θα είναι οι τροχοί ακίνητοι ρε μάγκα ; θέλω ανάλυση χαχα Θα είναι ακίνητοι ως προς το κέντρο τους, δηλαδή δε θα γυρίζουν καθόλου γύρω-γύρω. Αλλά αφού το αεροπλάνο κινείται μπροστά, προφανώς και οι τροχοί που είναι μέρος του θα το ακολουθούν. Λοιπόν, νομίζω ότι το βρήκα... Φανταστείτε ότι έχουν κολλήσει τους τροχούς με super glue στον ιμάντα. Αν οι κινητήρες του αεροπλάνου κινήσουν το αεροπλάνο προς τα μπροστά (λες και μπορούν προς τα πίσω ) τότε ο ιμάντας θα κινείται αντίθετα με την "κύλιση" των τροχών και άρα οι τροχοί ως προς τον ιμάντα θα είναι ακίνητοι. Και ξαναλέω, μπερδεύεται την κίνηση του αεροπλάνου με αυτή του αυτοκινήτου. Στο αυτοκίνητο, όντως, οι ρόδες κινούν το όχημα αλλά στην περίπτωση του αεροπλάνου οι τροχοί υπάρχουν απλά για να έχει μηδενική τριβή με το έδαφος.
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Από την λίγη εως ελάχιστη Φυσική που ξέρω και πολύ αναλυτικά (αντιφάσκει με την Φυσική που λέω οτι ξέρω) σου δείχνω οτι όπως θέτεις το πρόβλημα το αρχικό, το αεροπλάνο ΔΕΝ θα πετάξει. Αν μπορέσεις το ίδιο αναλυτικά να μου αποδείξεις οτι θα πετάξει να το δεχτώ. Το παραδειγμα του Paulidis με τον διάδρομο ήταν εξίσου επιτυχημένο Για να κατανοησεις το προβλημα και να βρεις τη λυση χρειαζονται 2 πραγματα 1 κοινη λογικη 2 γνωση για το πως δουλευει ενα αεροπλανο Η εικονα γραφει ξεκαθαρα την ερωτηση. Απο τη στιγμη που ο πιλοτος εκκινησει τους κινητηρες, το αεροπλανο σιγα σιγα θα αρχισει να κινειται προς τα μπροστα με Χ ταχυτητα και ο ιμαντας θα γυρναει προς τα πισω με Χ ταχυτητα και οι ροδες θα γυρνανε με ταχυτητα 2Χ. Το αεροπλανο εφοσον ο ιμαντας ειναι αρκετα μεγαλος , θα αναπτυξει ταχυτητα απογειωσης και θα πεταξει. Οι ροδες στο αεροπλανο δεν εχουν κινητηρες, ειναι απλα για στηρηξη, και απο τη στιγμη που δεν υπαρχει τριβη διοτι εχουν ρουλεμαν, το τι κανει ο ιμαντας με τις ροδες δεν μας αφορα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις