Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σοβαρα τωρα?

αυτο ειναι δυναμομετρο, δυναμομετρει ισχυ και ροπη μεσω των κυλινδρων που πατανε και γυρνανε οι ροδες, αρα το αυτοκινητο κινειται μεσω της περιστροφης των τροχων και οχι με την ωθηση τζετ απο πισω ( η οποια μπορει να βοηθαει)

αρα 100% το αυτοκινητο θα φυγει μπροστα αν δεν ειναι δεμενο.

Εστίασε τι γίνεται στο τύμπανο που περιστρέφεται με την ίδια αλλά αντίθετη ταχύτητα από αυτή των τροχών. Και λυμένο να ήταν δεν θα πήγαινε πουθενά... Δεν κινείται με τις ρόδες, σπρώχνει πίσω αέρα και πηγαίνει μπροστά, δεν έχει διαφορικό στις ρόδες. Ξεκάθαρα αυτό. Άρα είναι περίπτωση παρόμοια.

 

Και ξαναλέω για τελευταία φορά, σχόλιο για την λύση που δίνει το site

 

Βλέπεις όμως τι λάθος κάνει...Στην αρχή σου λέει οτι ο ιμάντας είναι έτσι ώστε να έχει την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου  άρα και το ίδιο το αεροπλάνο, (μην μπερδευτείτε με γωνιακές ταχύτητες και περιστροφή όμως) και μετά στην απάντηση αναφέρει οτι κάποια στιγμή η ταχύτητα του αεροπλάνου θα γίνει μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ιμάντα...

 

  • Like 1
  • Απαντ. 730
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τοτε γιατι το εχουν δεμενο?

 

Δεν κινειται με τις ροδες? δηλαδη αυτο που καθεται πανω το αυτοκινητο δεν ειναι δυναμομετρο? τι ειναι?

Δημοσ.

Η ερώτηση είναι απλή θα καταφέρουν οι κινητήρες του αεροπλάνου να αναπτύξουν μεγαλύτερη επιτάχυνση από τις ρόδες του ; Εννοείται πως ναι . Φαντάσου το αεροπλάνο σταματημένο να ανοίγει τους κινητήρες στο full .. προφανώς οι τροχοί θα αρχίσουν να λιώνουν κινούμενοι στην αντίθετη κατεύθυνση και το αεροπλάνο θα απογειωθεί .

Δημοσ.

Τοτε γιατι το εχουν δεμενο?

 

Δεν κινειται με τις ροδες? δηλαδη αυτο που καθεται πανω το αυτοκινητο δεν ειναι δυναμομετρο? τι ειναι?

Το έχουν δεμένο στην περίπτωση που γίνει μαλακία και μπλοκάρει φύγει να μην σκοτώσει κανεναν ανθρωπο εκει γύρω. Δεν κάνει όμως χιλιόμετρα ούτε εχει ρεύμα αέρα γύρω του. Την ίδια συμπεριφορά που έχει το αυτοκίνητο πάνω στον κύλινδρο ΄(του δυναμομέτρο φυσικά) την ίδια έχει το αεροπλάνο που και αυτό δεν κινειται με ρόδες αλλά πατάει σε ρόδες. Σου δείχνω παραδειγμα που ακριβώς αναπαριστά αυτό που λες, βλέπεις οτι και λυμένο να ήταν το ατιμο εκει θα έμενε ουτε εκατοστο μπροστά και συνεχίζεις να επιμένεις. Ανδεν είχε κύλινδρο αλλά ιμάντα τι θα άλλαζε;

 

Και ξαναλέω

 

Στην αρχή σου λέει οτι ο ιμάντας είναι έτσι ώστε να έχει την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου  άρα και το ίδιο το αεροπλάνο, (μην μπερδευτείτε με γωνιακές ταχύτητες και περιστροφή όμως) και μετά στην απάντηση αναφέρει οτι κάποια στιγμή η ταχύτητα του αεροπλάνου θα γίνει μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ιμάντα...

 

Δημοσ.

το αυτοκίνητο έχει μηχανή turboshaft όπως στις γεννήτριες και όχι turbofan όπως το 747

Με ενδιαφέρει να δουμε τι γίνεται στον κύλινδρο οπου περιστρέφεται με την ίδια ταχύτητα που περιστρέφεται η ρόδα και έτσι να καταλάβουμε τι γίνεται και με τον ιμάντα που κινειται πάντα με την ίδια αλλά αντίθετη φορά από τις ρόδες του αεροπλάνου. Έβαλα το παπί είχαμε πρόβλημα βάζω αυτό μπας και νιώσουμε. Δεν βρήκα από το κανονικό Thrust SSC με την τουρμπίνα αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου

Δημοσ.

Η ερώτηση είναι απλή θα καταφέρουν οι κινητήρες του αεροπλάνου να αναπτύξουν μεγαλύτερη επιτάχυνση από τις ρόδες του ; Εννοείται πως ναι . Φαντάσου το αεροπλάνο σταματημένο να ανοίγει τους κινητήρες στο full .. προφανώς οι τροχοί θα αρχίσουν να λιώνουν κινούμενοι στην αντίθετη κατεύθυνση και το αεροπλάνο θα απογειωθεί .

αυτο θα συνεβαινε αν ηταν ενεργα τα φρενα στους τροχους, τοτε θα σερνοντουσαν και θα διαλυονταν τα λαστιχα.

Με ενδιαφέρει να δουμε τι γίνεται στον κύλινδρο οπου περιστρέφεται με την ίδια ταχύτητα που περιστρέφεται η ρόδα και έτσι να καταλάβουμε τι γίνεται και με τον ιμάντα που κινειται πάντα με την ίδια αλλά αντίθετη φορά από τις ρόδες του αεροπλάνου. Έβαλα το παπί είχαμε πρόβλημα βάζω αυτό μπας και νιώσουμε. Δεν βρήκα από το κανονικό με την τουρμπίνα αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου

η ροδα απο τι περιστρεφεται?

Δημοσ.

αυτο θα συνεβαινε αν ηταν ενεργα τα φρενα στους τροχους, τοτε θα σερνοντουσαν και θα διαλυονταν τα λαστιχα.

η ροδα απο τι περιστρεφεται?

Και στο turbine αυτοκίνητο και στο αεροπλάνο F=-Δm/Δt

Δημοσ.

Στην αρχή σου λέει οτι ο ιμάντας είναι έτσι ώστε να έχει την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου  άρα και το ίδιο το αεροπλάνο, (μην μπερδευτείτε με γωνιακές ταχύτητες και περιστροφή όμως) και μετά στην απάντηση αναφέρει οτι κάποια στιγμή η ταχύτητα του αεροπλάνου θα γίνει μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ιμάντα...

 

 

Το ότι ο ιμάντας έχει την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες σημαίνει ότι όταν οι ρόδες έχουν ταχύτητα 0 Km/h έχει και ο ιμάντας 0Km/h. Όταν ξεκινήσουν οι κινητήρες και ρόδες έχουν 2Km/h την ίδια ταχύτητα έχει ο ιμάντας. Όταν λοιπόν η ταχύτητα είναι τέτοια που θα μπορούσε να απογειώσει το αεροπλάνο (ανεξάρτητα από το τι κάνουν ρόδες και ιμάντας) απλώς θα απογειωθεί. 

Δημοσ.

Το ότι ο ιμάντας έχει την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες σημαίνει ότι όταν οι ρόδες έχουν ταχύτητα 0 Km/h έχει και ο ιμάντας 0Km/h. Όταν ξεκινήσουν οι κινητήρες και ρόδες έχουν 2Km/h την ίδια ταχύτητα έχει ο ιμάντας. Όταν λοιπόν η ταχύτητα είναι τέτοια που θα μπορούσε να απογειώσει το αεροπλάνο (ανεξάρτητα από το τι κάνουν ρόδες και ιμάντας) απλώς θα απογειωθεί. 

Το πρώτο κομμάτι καλά το πας. Στο δεύτερο και ταχύτητα απογείωσης να φτάσει η σχετική του ταχύτητα ως προς το έδαφος θα είναι ΜΗΔΕΝ. Πάνω στον διάδρομο θα έχει τα χιλιόμετρα της απογείωσης, σε σχέση με το έδαφος ΔΕΝ θα κινείται!!

 

 

Πάλι θα ξανασχολιάσω την απάντηση που δίνει η σελίδα:

 

Στην αρχή σου λέει οτι ο ιμάντας είναι έτσι ώστε να έχει την ίδια ταχύτητα με τις ρόδες του αεροπλάνου  άρα και το ίδιο το αεροπλάνο, (μην μπερδευτείτε με γωνιακές ταχύτητες και περιστροφή όμως) και μετά στην απάντηση αναφέρει οτι κάποια στιγμή η ταχύτητα του αεροπλάνου θα γίνει μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ιμάντα...

Δημοσ.

Και στο turbine αυτοκίνητο και στο αεροπλάνο F=-Δm/Δt

σε ξαναρωταω, ο κυλινδρος απο τι περιστρεφεται?

Δημοσ.

σε ξαναρωταω, ο κυλινδρος απο τι περιστρεφεται?

Από το ίδιο που περιστρέφει και τον ιμάντα στο αρχικό σου πρόβλημα. Μια ρόδα.

Δημοσ.

Είναι απλή η λύση, για σκεφτείτε το

 

Αν μπορούσε να πετάξει επάνω σε ένα ιμάντα που γυρίζει, τοτε ποιος ο λόγος να φτιάχνουμε τόσα χιλιόμετρα διαδρομών στα αεροδρόμια και να ξοδεύουμε τόσα χρήματα;

 

Σαφώς και δεν θα πετάξει αν δεν κινηθεί με την ταχύτητα απογείωσης

 

Απλά ο δημιουργός του ερωτήματος παίζει με το μυαλό των ανθρώπων.

Δημοσ.

Από το ίδιο που περιστρέφει και τον ιμάντα στο αρχικό σου πρόβλημα. Μια ρόδα.

 

χαχαχαχα

κανεις λαθος

 

ο ιμαντας στο αρχικο προβλημα εχει δικο του κινητηρα.

οι ροδες του αεροπλανου δεν εχουν συνδεση με κανενα κινητηρα, γυρνανε ανεξελεγκτα.

βλεπεις που  ειναι το προβλημα σου?

Είναι απλή η λύση, για σκεφτείτε το

 

Αν μπορούσε να πετάξει επάνω σε ένα ιμάντα που γυρίζει, τοτε ποιος ο λόγος να φτιάχνουμε τόσα χιλιόμετρα διαδρομών στα αεροδρόμια και να ξοδεύουμε τόσα χρήματα;

 

Σαφώς και δεν θα πετάξει αν δεν κινηθεί με την ταχύτητα απογείωσης

 

Απλά ο δημιουργός του ερωτήματος παίζει με το μυαλό των ανθρώπων.

 

Καμια σχεση

το αεροπλανο ακομα και πανω στον ιμαντα θελει τα ιδια χιλιομετρα ιμαντα/διαδρομου για να απογειωθει.

 

ποιος σου πε οτι θα απογειωθει στατικα?

Δημοσ.

τοτε ποιος ο λόγος να φτιάχνουμε τόσα χιλιόμετρα διαδρομών στα αεροδρόμια και να ξοδεύουμε τόσα χρήματα;

 

Διότι πρέπει και να προσγειωθεί.

 

Για το αρχικό ερώτημα: δεν ξέρω αν θα απογειωθεί και δε με απασχολεί ώστε να το σκεφτώ.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...