Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

2) Οι κινητήρες δουλεύουν κανονικά: Το αεροπλάνο φυσικά και θα πετάξει εφόσον θα δημιουργηθεί υποπίεση στα φτερά του λόγω της ροής αέρα που πρκαλείται από τους κινητήρες.Σε αυτή την περίπτωση , λόγω της ταυτόχρονης κίνησης και του ιμάντα , θα έχουμε κάθετη ανύψωση σαν ελικόπτερο.

 

Η ροή αέρα γύρω απ τα φτερά δημιουργείται απ την κίνηση του αεροσκάφους προς τα μπρος. Για να απογειωθεί στατικά ένα αεροπλάνο πρέπει να φυσάει κόντρα άνεμος με ταχύτητα ίση με την ταχύτητα απογείωσης του αεροσκάφους. Οι κινητήρες από μόνοι τους δεν δημιουργούν ροή αέρα γύρω απ τα φτερά.

  • Like 5
  • Απαντ. 730
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Η ροή αέρα γύρω απ τα φτερά δημιουργείται απ την κίνηση του αεροσκάφους προς τα μπρος. Για να απογειωθεί στατικά ένα αεροπλάνο πρέπει να φυσάει κόντρα άνεμος με ταχύτητα ίση με την ταχύτητα απογείωσης του αεροσκάφους. Οι κινητήρες από μόνοι τους δεν δημιουργούν ροή αέρα γύρω απ τα φτερά.

Έχω την εντύπωση οτι δημιουργείται κανονικά ροή.(ρουφάει αέρα από μπροστά ο οποίος βρίσκει εμπόδιο το φτερό και σπάει σε 2 κομμάτια.Ένα τμήμα φεύγει πάνω από το φτερό και ένα κάτω από το φτερό και δημιουργείται η κατάληλη άντωση.

Δημοσ.

Αν βάλουμε πάνω σε έναν ιμάντα ένα ιστιοφόρο με ρόδες και η ταχύτητα των τροχών του λόγω του ανέμου είναι ίδια με την αντίθετη ταχύτητα του ιμάντα θα κινηθεί δλδ;

Πιστεύω πως θα απογειωθεί με αυτά που έχω ακούσει εδώ μέσα :P

  • Like 2
Δημοσ.

Η αρχική φωτό καταρχήν δεν διευκρινίζει εαν θα δουλεύουν οι κινητήρες του ή όχι οπότε έχουμε τις παρακάτω 2 περιπτώσεις:

1) Οι κινητήρες μόνιμα σβηστοί: Το αεροπλάνο δεν πρόκειται ποτέ να πετάξει ακόμα και εαν ο ιμάντας τρέχει με 500km/h.Απλά το αεροπλάνο θα ρολάρει στο έδαφος   εφόσον δεν ρουφάει αέρα από μπροστά για να τον διώξει προς τα πίσω και να δημιουργηθεί στα φτερά του η κατάλληλη άνωση.

2) Οι κινητήρες δουλεύουν κανονικά: Το αεροπλάνο φυσικά και θα πετάξει εφόσον θα δημιουργηθεί υποπίεση στα φτερά του λόγω της ροής αέρα που πρκαλείται από τους κινητήρες.Σε αυτή την περίπτωση , λόγω της ταυτόχρονης κίνησης και του ιμάντα , θα έχουμε κάθετη ανύψωση σαν ελικόπτερο.

...και ποιος σου ειπε οτι το αεροπλάνο θελει κινητήρες για να απογειωθεί, μόνο άντωση χρειάζεται, για αυτο και δεν αναφέρεται, δεν εχει νόημα στο ερώτημα που θέτει

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση οτι δημιουργείται κανονικά ροή.(ρουφάει αέρα από μπροστά ο οποίος βρίσκει εμπόδιο το φτερό και σπάει σε 2 κομμάτια.Ένα τμήμα φεύγει πάνω από το φτερό και ένα κάτω από το φτερό και δημιουργείται η κατάληλη άντωση.

 

Δεν ισχύει.

 

Στα jet που ο κινητήρας είναι κάτω απ το φτερό τί γίνεται; ( όχι ότι ισχύει στα μονοκινητήρια ελικοφόρα, αλλά χάριν συζήτησης.)

Δημοσ.

...και ποιος σου ειπε οτι το αεροπλάνο θελει κινητήρες για να απογειωθεί, μόνο άντωση χρειάζεται, για αυτο και δεν αναφέρεται, δεν εχει νόημα στο ερώτημα που θέτει

Χρειάζεται ροή αέρα πάνω και κάτω από τα φτερά του για να απογειωθεί.Ο ιμάντας δεν κινεί καμία μάζα αέρα....

Δεν ισχύει.

 

Στα jet που ο κινητήρας είναι κάτω απ το φτερό τί γίνεται;

Δεν έχει σημασία που είναι.Είναι τόσο τεράστια η ποσότητα που ρουφάει από μπροστά που αναγκαστικά ο αέρας θα περάσει ανάμεσα από τα φτερά (πάνω και κάτω του).

Δημοσ.

Διότι πρέπει και να προσγειωθεί.

 

Για το αρχικό ερώτημα: δεν ξέρω αν θα απογειωθεί και δε με απασχολεί ώστε να το σκεφτώ.

Να απαντησω και σε σενα, αρα με την λογική σου ο διάδρομος χρειάζεται μονο για την προσγείωση, τοτε γιατι στα αεροπλανοφόρα δεν βάζουν ενα ιμάντα εκει να τελειώνουμε και ενεργοποιούν καταπέλτες, και απίστευτες κατασκευές με χιλαδες τόνους για να ωθήσουν το αεροσκάφος στην ταχύτητα απογείωσης;

 

 

Το ερώτημα θα πετάξει δεν θα πετάξει είναι παιδαριώδες

Δημοσ.

Χρειάζεται ροή αέρα πάνω και κάτω από τα φτερά του για να απογειωθεί.Ο ιμάντας δεν κινεί καμία μάζα αέρα....

Δεν έχει σημασία που είναι.Είναι τόσο τεράστια η ποσότητα που ρουφάει από μπροστά που αναγκαστικά ο αέρας θα περάσει ανάμεσα από τα φτερά (πάνω και κάτω του).

 

Οι κινητήρες στα αεροσκάφη δημιουργούν ώση και όχι άντωση. Αν ίσχυε αυτό που λες θα μπορούσαν όλα τα αεροπλάνα να απογειωθούν σαν ελικόπτερα, έλα όμως που δε γίνεται.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό εδώ πως πετάει; https://goo.gl/YJb87D

 

Έχει τους 3 κινητήρες πίσω και ψηλότερα από τα φτερά.

Αυτό πετάει γιατί δεν έχει ιμάντα από κάτω να μένει στάσιμο.Σπρώχνουν οι κινητήρες αέρα προς τα πίσω , λόγω μικρής τριβής των τροχών το αεροπλάνο φεύγει μπροστα και επιταχύνει , και επιταχυνόμενο αυξάνεται η ροή αέρα πάνω στα φτερά του.

Το συγκεκριμένο εαν ήταν πάνω στον κινούμενο ιμαντα , έχω την εντύπωση πως δεν θα σηκωνόταν ούτε με τους κινητήρες αναμένους.

Δημοσ.

Δεν πετάνε από την ροή αέρα που δημιουργειται από την τουρμπίνα. Έχω την εντύπωση οτι η τουρμπίνα το μόνο που κάνει είναι να το ωθεί μπροστά έτσι περνάει αέρας πάνω και κάτω από τα φτερά και γίνεται οτι έχω αναφέρει νωρίτερα :)

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν πετάνε από την ροή αέρα που δημιουργειται από την τουρμπίνα. Έχω την εντύπωση οτι η τουρμπίνα το μόνο που κάνει είναι να το ωθεί μπροστά έτσι περνάει αέρας πάνω και κάτω από τα φτερά και γίνεται οτι έχω αναφέρει νωρίτερα :)

Εαν ισχύει αυτό τότε δεν θα πετάει ούτε με τους κινητήρες αναμένους...

Δημοσ.

Να απαντησω και σε σενα, αρα με την λογική σου ο διάδρομος χρειάζεται μονο για την προσγείωση, τοτε γιατι στα αεροπλανοφόρα δεν βάζουν ενα ιμάντα εκει να τελειώνουμε και ενεργοποιούν καταπέλτες, και απίστευτες κατασκευές με χιλαδες τόνους για να ωθήσουν το αεροσκάφος στην ταχύτητα απογείωσης;

 

 

Το ερώτημα θα πετάξει δεν θα πετάξει είναι παιδαριώδες

 

Για κάποιο, ακατανόητο από 'μένα λόγο, σού φάνηκε ότι πήρα θέση σ' αυτά που συζητάτε. Λάθος εντύπωση...

 

...απλώς ανέφερα μία προφανή εξήγηση στο ερώτημα «γιατί φτιάχνουν διαδρόμους». Δε χρησιμοποίησα σε κανένα σημείο τη λέξη «μόνο». Ίσως να υπάρχουν κι άλλες αλλά, όπως προείπα, δε με απασχολεί το θέμα ώστε να τις αναζητήσω. Για το δικό μου jet, αεροδρόμιο χρησιμοποιώ. Είμαι παραδοσιακός. 

Δημοσ.

Ισχύει ότι είπε ο @angmar. Όλα τα αεροσκάφη προωθούνται από την ώση των κινητήρων και πετάνε λόγω άντωσης από τα φτερά. Αφού ο ιμάντας δεν θα σπρώξει ποτέ αέρα μαζί με την κίνησή του προς τα πίσω τότε το αεροπλάνο θα παραμένει κάτω και με full throttle.

 

 

Αυτό πετάει γιατί δεν έχει ιμάντα από κάτω να μένει στάσιμο.Σπρώχνουν οι κινητήρες αέρα προς τα πίσω , λόγω μικρής τριβής των τροχών το αεροπλάνο φεύγει μπροστα και επιταχύνει , και επιταχυνόμενο αυξάνεται η ροή αέρα πάνω στα φτερά του.

Το συγκεκριμένο εαν ήταν πάνω στον κινούμενο ιμαντα , έχω την εντύπωση πως δεν θα σηκωνόταν ούτε με τους κινητήρες αναμένους.

 

Αυτό καθώς και τα υπόλοιπα πετάει για τον παραπάνω λόγο όχι επειδή ρουφάνε οι κινητήρες αέρα ανάμεσα στα φτερά. Γι 'αυτό το έφερα ως παράδειγμα.

Δημοσ.

Εαν ισχύει αυτό τότε δεν θα πετάει ούτε με τους κινητήρες αναμένους...

Μα με τους κινητήρες αναμμένους το σπρώχνει μπροστά άρα ο αέρας φαίνεται να κινείται προς τα πίσω (σχετική κίνηση). Να στο θέσω αλλιώς, αν με κάποιο τρόπο δεν ρούφαγε η τουρμπίνα αέρα αλλά το κινούσε μπροστά (υποθετικά πάντα) το αεροπλάνο θα πέταγε λόγω του αέρα της ατμόσφαιρας που <<βλέπει>> να κινείται προς τα πίσω

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...