Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα . 

Έχω ένα Gilera Runner 200 06' .

Θέλω να ρυθμίσω τα μείγματα από το καρμπυρατέρ αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω την βίδα . 
Έχω βρει την βίδα για το ρελαντί αλλά όχι για τα μείγματα . 

Παραθέτω και μια φώτο μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος . 

 

post-230718-0-10535100-1477851206_thumb.jpg

Δημοσ.

Εκει που κοιτάς δεν θα βρεις κάτι. Στο πλάι είναι και η βίδα του ρελαντι και η βίδα του αέρα. Η βίδα του αέρα είναι πιο μικρή και συνήθως"χωμένη" σε μία μικρή εσοχή.  Ο γενικός κανόνας λέει κλείνουμε εντελώς την βίδα του αέρα και την ξεβιδώνουμε 1,5 με 2 ολόκληρες στροφές. Μετά ρυθμίζουμε το ρελαντι και ελέγχουμε τις σωληνώσεις του φίλτρου αέρα και το λάστιχο του καρμπυρατερ για τυχον σκισίματα .Πας βόλτα και ξαναρυθμίζεις (ελάχιστα) εαν χρειάζεται

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα . 

 

Έχω ένα Gilera Runner 200 06' .

 

Θέλω να ρυθμίσω τα μείγματα από το καρμπυρατέρ αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω την βίδα . 

Έχω βρει την βίδα για το ρελαντί αλλά όχι για τα μείγματα . 

 

Παραθέτω και μια φώτο μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος . 

 

 

 

Το εκανες καυσαναλυση και σου εδειξε οτι ειναι λαθος τα μειγματα?Ποσα ειναι τελοσπαντων αυτα τα μειγματα,6-7?Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.Πως σου ηρθε κατι τετοιο,εχει καποιο προβλημα το μηχανακι?

Δημοσ.

Συνήθως μια ματιά στο χρώμα του μπουζί να ρίξει και με έναν οδηγό από το νετ,θα καταλάβει πάνω κάτω τι γίνετε με το καρμπυρατέρ.
Πάνω κάτω ισχύει στα 4Τ με καρμπυρατέρ:

Ζεσταίνεις το μηχανάκι,ανεβάζεις λίγο το ρελαντί,γυρίζεις στην κατεύθυνση το ρολογιού τον ρυθμιστή μίγματος σιγά σιγά και σταματάς στο σημείο που η μηχανή ρίχνει τις στροφές.Να θυμάσαι ποιο σημείο ήταν.
Μετά γυρνάς πάλι σιγά σιγά στην αντίθετη κατεύθυνση και να θυμάσαι σε ποιο σημείο πάλι αρχίζουν να πέφτουν οι στροφές.Στην μέση από αυτά τα δύο σημεία είναι περίπου το σωστό μέρος.
Ξανακατεβάζεις τις στροφές από το ρελαντί στο αρχικό σημείο ή κάπου που να μην σβήνει.Τέλος.

Η βίδα του ρελαντί φαίνεται επάνω.Καλά θα ήταν να άλλαζες και την λαστιχένια μεμβράνη κάτω από το μαύρο καπάκι με τις 4 βίδες .Συνήθως σκίζετε  μετά από καιρό.Μην το ανοίξεις αν δεν έχεις ανταλλακτικό πρώτα,ξεχειλώνει και δεν μπαίνει εύκολα..

  • Like 1
  • 5 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Ξεθάβω για να ρωτήσω μπας και γνωρίζει κάποιος:

Στις 30/10/2016 στις 11:05 ΜΜ, stamatisj1 είπε

Ο γενικός κανόνας λέει κλείνουμε εντελώς την βίδα του αέρα και την ξεβιδώνουμε 1,5 με 2 ολόκληρες στροφές.

Στις 30/10/2016 στις 11:05 ΜΜ, stamatisj1 είπε

Πας βόλτα και ξαναρυθμίζεις (ελάχιστα) εαν χρειάζεται

Το Kaze R μπέρδευε στις χαμηλές μεσαίες κυρίως και το πήγα σήμερα συνεργείο.

Γενικά το καρμπυρατέρ του (Keihin PB18) με έχει ταλαιπωρήσει, έχει καθαριστεί 4 φορές, 1 φορά με άφησε επειδή βούλωσε το ζιγκλέρ ρελαντί, αλλάχτηκε με καινούργιο γνήσιο 38άρι, μετά αλλάχτηκε κι αυτό με ιμιτασιόν 42άρι επειδή υποτίθεται ότι βούλωσε κι αυτό, και σήμερα μπήκε πάλι πάνω το γνήσιο και αλλάχθηκε θέση στη βελόνα.

Μεταξύ άλλων, μου είπε ότι αντί για 2 στροφές παίζει σωστά στη 1 και το άφησε εκεί.

Τι συνεπάγεται τώρα αυτό με τις στροφές;

Δημοσ.
Στις 22/8/2022 στις 9:46 ΜΜ, phanispal είπε

Ξεθάβω για να ρωτήσω μπας και γνωρίζει κάποιος:

Το Kaze R μπέρδευε στις χαμηλές μεσαίες κυρίως και το πήγα σήμερα συνεργείο.

Γενικά το καρμπυρατέρ του (Keihin PB18) με έχει ταλαιπωρήσει, έχει καθαριστεί 4 φορές, 1 φορά με άφησε επειδή βούλωσε το ζιγκλέρ ρελαντί, αλλάχτηκε με καινούργιο γνήσιο 38άρι, μετά αλλάχτηκε κι αυτό με ιμιτασιόν 42άρι επειδή υποτίθεται ότι βούλωσε κι αυτό, και σήμερα μπήκε πάλι πάνω το γνήσιο και αλλάχθηκε θέση στη βελόνα.

Μεταξύ άλλων, μου είπε ότι αντί για 2 στροφές παίζει σωστά στη 1 και το άφησε εκεί.

Τι συνεπάγεται τώρα αυτό με τις στροφές;

Όταν μπέρδευε στις χαμηλές-μεσαίες στροφές έκανε σκασίματα από την εξάτμιση?

 

Υπάρχει κι αυτό εδώ το βίντεο που αναφέρει για την ρύθμιση στο καρμπυρατέρ: 

 

 

 

Δημοσ.
Στις 22/8/2022 στις 9:46 ΜΜ, phanispal είπε

Ξεθάβω για να ρωτήσω μπας και γνωρίζει κάποιος:

Το Kaze R μπέρδευε στις χαμηλές μεσαίες κυρίως και το πήγα σήμερα συνεργείο.

Γενικά το καρμπυρατέρ του (Keihin PB18) με έχει ταλαιπωρήσει, έχει καθαριστεί 4 φορές, 1 φορά με άφησε επειδή βούλωσε το ζιγκλέρ ρελαντί, αλλάχτηκε με καινούργιο γνήσιο 38άρι, μετά αλλάχτηκε κι αυτό με ιμιτασιόν 42άρι επειδή υποτίθεται ότι βούλωσε κι αυτό, και σήμερα μπήκε πάλι πάνω το γνήσιο και αλλάχθηκε θέση στη βελόνα.

Μεταξύ άλλων, μου είπε ότι αντί για 2 στροφές παίζει σωστά στη 1 και το άφησε εκεί.

Τι συνεπάγεται τώρα αυτό με τις στροφές;

Μηπως σου τραβαει αερα?. Αυτο θα το καταλάβεις εκτος απο τα μπερδέματα στο ρελαντι, αργει και να κατεβάσει τις στροφές οταν δίνεις γκαζι.
Εγω εχω το 16αρι σε honda astrea, γενικά θελει υπομονή και διάφορες δοκιμες με ζιγκλερ και θεση της βελονας για το μειγμα για να δεις που θα δουλέψει ποιο καλά.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Candela είπε

Όταν μπέρδευε στις χαμηλές-μεσαίες στροφές έκανε σκασίματα από την εξάτμιση?

Νομίζω ναι, αμέσως όταν άφηνα το γκάζι. Λέω νομίζω γιατί φοράω και κράνος και δεν ακούω τόσο καθαρά.

59 λεπτά πριν, Petros Electron είπε

Μηπως σου τραβαει αερα?. Αυτο θα το καταλάβεις εκτος απο τα μπερδέματα στο ρελαντι, αργει και να κατεβάσει τις στροφές οταν δίνεις γκαζι.

Δεν το αποκλείω, αλλά δεν το έχω παρατηρήσει να σου πω την αλήθεια.

Πάντως όπως είπα άλλαξε θέση στη βελόνα και τη βίδα στη μία στροφή και προς το παρόν δείχνει εντάξει. 

Νομίζω ότι πλέον τις περισσότερες φορές παίρνει μπρος και με μίζα, που πριν έπαιρνε σπάνια (η μπαταρία είναι από πέρσι το Φλεβάρη και δεν πρέπει να είναι και στα καλύτερά της εδώ και καιρό).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/8/2022 στις 9:46 ΜΜ, phanispal είπε

Το Kaze R μπέρδευε στις χαμηλές μεσαίες κυρίως και το πήγα σήμερα συνεργείο.

Γενικά το καρμπυρατέρ του (Keihin PB18) με έχει ταλαιπωρήσει, έχει καθαριστεί 4 φορές, 1 φορά με άφησε επειδή βούλωσε το ζιγκλέρ ρελαντί, αλλάχτηκε με καινούργιο γνήσιο 38άρι, μετά αλλάχτηκε κι αυτό με ιμιτασιόν 42άρι επειδή υποτίθεται ότι βούλωσε κι αυτό, και σήμερα μπήκε πάλι πάνω το γνήσιο και αλλάχθηκε θέση στη βελόνα.

Μεταξύ άλλων, μου είπε ότι αντί για 2 στροφές παίζει σωστά στη 1 και το άφησε εκεί.

Τι συνεπάγεται τώρα αυτό με τις στροφές;

Το φίλτρο αέρος το έχεις αλλάξει, ή είναι παλιό σε χάλια κατάσταση?

Το μπουζί είναι σε καλή κατάσταση? Το έχεις αλλάξει πρόσφατα?

Επεξ/σία από Candela

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...