Kyriakos131211 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα . Έχω ένα Gilera Runner 200 06' .Θέλω να ρυθμίσω τα μείγματα από το καρμπυρατέρ αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω την βίδα . Έχω βρει την βίδα για το ρελαντί αλλά όχι για τα μείγματα . Παραθέτω και μια φώτο μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος .
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Εσαι σιγουρος οτι μπορεις να το κανεις σωστα μονος σου ?
Kyriakos131211 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Ναι μην αγχώνεσαι . Αρκεί να βρω την βίδα
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Εγω γιατι να αγχωθω ?? Μου κανει απλα εντυπωση να ξερεις να το ρυθμισεις και να μην βρισκει την βιδα .Εγω ειμαι σκραπας σε αυτα .
opcorsa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 3 βιδες πρεπει να εχει ψηλε... γκουκλαρε το και θα δεις τι μπορεις να βρεις για το μοντελο σου..
palawiaris Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Στο πλάι δες από την μεριά του τσοκ συνήθως 1
stamatisj1 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Εκει που κοιτάς δεν θα βρεις κάτι. Στο πλάι είναι και η βίδα του ρελαντι και η βίδα του αέρα. Η βίδα του αέρα είναι πιο μικρή και συνήθως"χωμένη" σε μία μικρή εσοχή. Ο γενικός κανόνας λέει κλείνουμε εντελώς την βίδα του αέρα και την ξεβιδώνουμε 1,5 με 2 ολόκληρες στροφές. Μετά ρυθμίζουμε το ρελαντι και ελέγχουμε τις σωληνώσεις του φίλτρου αέρα και το λάστιχο του καρμπυρατερ για τυχον σκισίματα .Πας βόλτα και ξαναρυθμίζεις (ελάχιστα) εαν χρειάζεται 1
LouCi4er Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2016 Καλησπέρα . Έχω ένα Gilera Runner 200 06' . Θέλω να ρυθμίσω τα μείγματα από το καρμπυρατέρ αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω την βίδα . Έχω βρει την βίδα για το ρελαντί αλλά όχι για τα μείγματα . Παραθέτω και μια φώτο μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος . Το εκανες καυσαναλυση και σου εδειξε οτι ειναι λαθος τα μειγματα?Ποσα ειναι τελοσπαντων αυτα τα μειγματα,6-7?Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.Πως σου ηρθε κατι τετοιο,εχει καποιο προβλημα το μηχανακι?
palawiaris Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2016 Συνήθως μια ματιά στο χρώμα του μπουζί να ρίξει και με έναν οδηγό από το νετ,θα καταλάβει πάνω κάτω τι γίνετε με το καρμπυρατέρ.Πάνω κάτω ισχύει στα 4Τ με καρμπυρατέρ: Ζεσταίνεις το μηχανάκι,ανεβάζεις λίγο το ρελαντί,γυρίζεις στην κατεύθυνση το ρολογιού τον ρυθμιστή μίγματος σιγά σιγά και σταματάς στο σημείο που η μηχανή ρίχνει τις στροφές.Να θυμάσαι ποιο σημείο ήταν.Μετά γυρνάς πάλι σιγά σιγά στην αντίθετη κατεύθυνση και να θυμάσαι σε ποιο σημείο πάλι αρχίζουν να πέφτουν οι στροφές.Στην μέση από αυτά τα δύο σημεία είναι περίπου το σωστό μέρος.Ξανακατεβάζεις τις στροφές από το ρελαντί στο αρχικό σημείο ή κάπου που να μην σβήνει.Τέλος. Η βίδα του ρελαντί φαίνεται επάνω.Καλά θα ήταν να άλλαζες και την λαστιχένια μεμβράνη κάτω από το μαύρο καπάκι με τις 4 βίδες .Συνήθως σκίζετε μετά από καιρό.Μην το ανοίξεις αν δεν έχεις ανταλλακτικό πρώτα,ξεχειλώνει και δεν μπαίνει εύκολα.. 1
phanispal Δημοσ. 22 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2022 Ξεθάβω για να ρωτήσω μπας και γνωρίζει κάποιος: Στις 30/10/2016 στις 11:05 ΜΜ, stamatisj1 είπε Ο γενικός κανόνας λέει κλείνουμε εντελώς την βίδα του αέρα και την ξεβιδώνουμε 1,5 με 2 ολόκληρες στροφές. Στις 30/10/2016 στις 11:05 ΜΜ, stamatisj1 είπε Πας βόλτα και ξαναρυθμίζεις (ελάχιστα) εαν χρειάζεται Το Kaze R μπέρδευε στις χαμηλές μεσαίες κυρίως και το πήγα σήμερα συνεργείο. Γενικά το καρμπυρατέρ του (Keihin PB18) με έχει ταλαιπωρήσει, έχει καθαριστεί 4 φορές, 1 φορά με άφησε επειδή βούλωσε το ζιγκλέρ ρελαντί, αλλάχτηκε με καινούργιο γνήσιο 38άρι, μετά αλλάχτηκε κι αυτό με ιμιτασιόν 42άρι επειδή υποτίθεται ότι βούλωσε κι αυτό, και σήμερα μπήκε πάλι πάνω το γνήσιο και αλλάχθηκε θέση στη βελόνα. Μεταξύ άλλων, μου είπε ότι αντί για 2 στροφές παίζει σωστά στη 1 και το άφησε εκεί. Τι συνεπάγεται τώρα αυτό με τις στροφές;
Candela Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Στις 22/8/2022 στις 9:46 ΜΜ, phanispal είπε Ξεθάβω για να ρωτήσω μπας και γνωρίζει κάποιος: Το Kaze R μπέρδευε στις χαμηλές μεσαίες κυρίως και το πήγα σήμερα συνεργείο. Γενικά το καρμπυρατέρ του (Keihin PB18) με έχει ταλαιπωρήσει, έχει καθαριστεί 4 φορές, 1 φορά με άφησε επειδή βούλωσε το ζιγκλέρ ρελαντί, αλλάχτηκε με καινούργιο γνήσιο 38άρι, μετά αλλάχτηκε κι αυτό με ιμιτασιόν 42άρι επειδή υποτίθεται ότι βούλωσε κι αυτό, και σήμερα μπήκε πάλι πάνω το γνήσιο και αλλάχθηκε θέση στη βελόνα. Μεταξύ άλλων, μου είπε ότι αντί για 2 στροφές παίζει σωστά στη 1 και το άφησε εκεί. Τι συνεπάγεται τώρα αυτό με τις στροφές; Όταν μπέρδευε στις χαμηλές-μεσαίες στροφές έκανε σκασίματα από την εξάτμιση? Υπάρχει κι αυτό εδώ το βίντεο που αναφέρει για την ρύθμιση στο καρμπυρατέρ:
Petros Electron Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Στις 22/8/2022 στις 9:46 ΜΜ, phanispal είπε Ξεθάβω για να ρωτήσω μπας και γνωρίζει κάποιος: Το Kaze R μπέρδευε στις χαμηλές μεσαίες κυρίως και το πήγα σήμερα συνεργείο. Γενικά το καρμπυρατέρ του (Keihin PB18) με έχει ταλαιπωρήσει, έχει καθαριστεί 4 φορές, 1 φορά με άφησε επειδή βούλωσε το ζιγκλέρ ρελαντί, αλλάχτηκε με καινούργιο γνήσιο 38άρι, μετά αλλάχτηκε κι αυτό με ιμιτασιόν 42άρι επειδή υποτίθεται ότι βούλωσε κι αυτό, και σήμερα μπήκε πάλι πάνω το γνήσιο και αλλάχθηκε θέση στη βελόνα. Μεταξύ άλλων, μου είπε ότι αντί για 2 στροφές παίζει σωστά στη 1 και το άφησε εκεί. Τι συνεπάγεται τώρα αυτό με τις στροφές; Μηπως σου τραβαει αερα?. Αυτο θα το καταλάβεις εκτος απο τα μπερδέματα στο ρελαντι, αργει και να κατεβάσει τις στροφές οταν δίνεις γκαζι. Εγω εχω το 16αρι σε honda astrea, γενικά θελει υπομονή και διάφορες δοκιμες με ζιγκλερ και θεση της βελονας για το μειγμα για να δεις που θα δουλέψει ποιο καλά.
phanispal Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, Candela είπε Όταν μπέρδευε στις χαμηλές-μεσαίες στροφές έκανε σκασίματα από την εξάτμιση? Νομίζω ναι, αμέσως όταν άφηνα το γκάζι. Λέω νομίζω γιατί φοράω και κράνος και δεν ακούω τόσο καθαρά. 59 λεπτά πριν, Petros Electron είπε Μηπως σου τραβαει αερα?. Αυτο θα το καταλάβεις εκτος απο τα μπερδέματα στο ρελαντι, αργει και να κατεβάσει τις στροφές οταν δίνεις γκαζι. Δεν το αποκλείω, αλλά δεν το έχω παρατηρήσει να σου πω την αλήθεια. Πάντως όπως είπα άλλαξε θέση στη βελόνα και τη βίδα στη μία στροφή και προς το παρόν δείχνει εντάξει. Νομίζω ότι πλέον τις περισσότερες φορές παίρνει μπρος και με μίζα, που πριν έπαιρνε σπάνια (η μπαταρία είναι από πέρσι το Φλεβάρη και δεν πρέπει να είναι και στα καλύτερά της εδώ και καιρό).
Candela Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 22/8/2022 στις 9:46 ΜΜ, phanispal είπε Το Kaze R μπέρδευε στις χαμηλές μεσαίες κυρίως και το πήγα σήμερα συνεργείο. Γενικά το καρμπυρατέρ του (Keihin PB18) με έχει ταλαιπωρήσει, έχει καθαριστεί 4 φορές, 1 φορά με άφησε επειδή βούλωσε το ζιγκλέρ ρελαντί, αλλάχτηκε με καινούργιο γνήσιο 38άρι, μετά αλλάχτηκε κι αυτό με ιμιτασιόν 42άρι επειδή υποτίθεται ότι βούλωσε κι αυτό, και σήμερα μπήκε πάλι πάνω το γνήσιο και αλλάχθηκε θέση στη βελόνα. Μεταξύ άλλων, μου είπε ότι αντί για 2 στροφές παίζει σωστά στη 1 και το άφησε εκεί. Τι συνεπάγεται τώρα αυτό με τις στροφές; Το φίλτρο αέρος το έχεις αλλάξει, ή είναι παλιό σε χάλια κατάσταση? Το μπουζί είναι σε καλή κατάσταση? Το έχεις αλλάξει πρόσφατα? Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2022 από Candela
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα