Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, liakinen είπε

ATE ή Textar σε όλα τα αυτοκίνητα εδώ και πολλά χρόνια, είτε κάνουν 1000 χλμ τον χρόνο είτε 15000 χλμ. Απλά άψογα. Επίσης υγρά φρένων ATE σε κάθε αλλαγή στα τακάκια και εξαέρωση φυσικά. 

Δεν τα γνωρίζω τα brands, τιμές ξέρουμε καθόλου;

13 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Τα σωληνάκια φρένων καθαρά απο ηλικία. Εμένα είπε δε θέλουν αλλαγή . Γιατί και εμένα είναι του 2004 μοντελο

Θα το δω αν και το δικό μου είναι του 2008.

9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πρώτη φορά τα ακούω.Τα εμπιστευεσαι;Ασε τι λέει ο φρενάς,να πουλήσει θέλει.Απο τα  επώνυμα πόσο πιο φτηνά είναι;

Δεν έχω ιδέα, 150€ τέσσερις δισκόπλακες και 85€ τα τακάκια μου είπε, συν εργασία.

Αν έχει νόημα πάω σε κάτι άλλο, αλλά πού;

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, phanispal είπε

Δεν τα γνωρίζω τα brands, τιμές ξέρουμε καθόλου;

Θα το δω αν και το δικό μου είναι του 2008.

Δεν έχω ιδέα, 150€ τέσσερις δισκόπλακες και 85€ τα τακάκια μου είπε, συν εργασία.

Αν έχει νόημα πάω σε κάτι άλλο, αλλά πού;

κοίτα στα  sites  με ανταλλακτικά πχ  https://onparts.gr/ τι τιμές έχουν και τι άλλες εναλλακτικές έχεις.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, phanispal είπε

Δεν τα γνωρίζω τα brands, τιμές ξέρουμε καθόλου;

Συγκαταλέγονται στα κορυφαία για συμβατικά αυτοκίνητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ασχετο εν τούτις σχετικό.

Να έχετε πάντα υπόψιν σας ότι ένας καλός δίσκος η ένα καλό τακάκι,  η ακόμα καλύτερα συνδιασμός των δύο θα φανεί στα δύσκολα.

Σε συνθήκες πόλης, σταμάτα ξεκίνα, με χαλαρά φρεναρίσματα όλα κατα μία έννοια την ίδια δουλειά θα κάνουν, αλλά εαν πάμε σε φρενάρισμα πανικού απο κάποια χλμ π.χ εθνικής, η συνεχής κατάβαση απο βουνό, εκεί θα αποδειχτεί πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.

Η συμβουλή μου είναι να επενδύσετε σε επώνυμα υλικά τριβής γιατί μία φορά θα τα χρειαστείτε και αν δεν ανταποκριθούν το πρόβλημα θα είναι σοβαρό πολύ.

Προσωπικά γιατί σίγουρα θα με ρωτήσετε παίζω με συνδιασμό brembo δίσκους(διάτρητους γιατί είμαι λίγο overkill τύπος σε κάποα πράγματα) με ferodo ημιμεταλικό τακάκι.

Ναί έχει θόρυβο παραπάνω απο τα οργανικά, ναί ο δίσκος φαγώνεται ποιό γρήγορα, αλλά όσες φορές χρειάστηκα φρένο ήταν εκεί σε οποιαδήποτε απο τις παραπάνω καταστάσεις που ανέφερα, χωρίς ποτέ να με έχουν απογοητεύσει όσο και να τα είχα καταπονήσει.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

κοίτα στα  sites  με ανταλλακτικά πχ  https://onparts.gr/ τι τιμές έχουν και τι άλλες εναλλακτικές έχεις.

Καλό, αν και έχει πολλούς κωδικούς από κάθε εταιρεία και άντε βρες τις διαφορές.

7 ώρες πριν, liakinen είπε

Συγκαταλέγονται στα κορυφαία για συμβατικά αυτοκίνητα.

Μίλησα με το μηχανικό, εκείνος μου έδωσε τις παρακάτω τιμές:

Comline με ανάλογα τακάκια -> 250€ 

Brembo/Brembo -> 360€

ATE/Textar -> 430€

Πάνω κάτω αυτές μου έδωσε.

5 ώρες πριν, piiii είπε

Ασχετο εν τούτις σχετικό.

Να έχετε πάντα υπόψιν σας ότι ένας καλός δίσκος η ένα καλό τακάκι,  η ακόμα καλύτερα συνδιασμός των δύο θα φανεί στα δύσκολα.

Σε συνθήκες πόλης, σταμάτα ξεκίνα, με χαλαρά φρεναρίσματα όλα κατα μία έννοια την ίδια δουλειά θα κάνουν, αλλά εαν πάμε σε φρενάρισμα πανικού απο κάποια χλμ π.χ εθνικής, η συνεχής κατάβαση απο βουνό, εκεί θα αποδειχτεί πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.

Η συμβουλή μου είναι να επενδύσετε σε επώνυμα υλικά τριβής γιατί μία φορά θα τα χρειαστείτε και αν δεν ανταποκριθούν το πρόβλημα θα είναι σοβαρό πολύ.

Προσωπικά γιατί σίγουρα θα με ρωτήσετε παίζω με συνδιασμό brembo δίσκους(διάτρητους γιατί είμαι λίγο overkill τύπος σε κάποα πράγματα) με ferodo ημιμεταλικό τακάκι.

Ναί έχει θόρυβο παραπάνω απο τα οργανικά, ναί ο δίσκος φαγώνεται ποιό γρήγορα, αλλά όσες φορές χρειάστηκα φρένο ήταν εκεί σε οποιαδήποτε απο τις παραπάνω καταστάσεις που ανέφερα, χωρίς ποτέ να με έχουν απογοητεύσει όσο και να τα είχα καταπονήσει.

Σε παρατεταμένο ζόρισμα μπορώ να το καταλάβω να φανεί η διαφορά με μια επώνυμη, όπως και στον παραγόμενο θόρυβο.

Σε μεμονωμένο φρενάρισμα δεν καταλαβαίνω πόση διαφορά μπορεί να δει κάποιος (μιλάμε για αντίστοιχες προδιαγραφές και διαστάσεις), όχι σιδερένια με ανθρακόνημα).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, phanispal είπε

Σε παρατεταμένο ζόρισμα μπορώ να το καταλάβω να φανεί η διαφορά με μια επώνυμη, όπως και στον παραγόμενο θόρυβο.

Σε μεμονωμένο φρενάρισμα δεν καταλαβαίνω πόση διαφορά μπορεί να δει κάποιος (μιλάμε για αντίστοιχες προδιαγραφές και διαστάσεις), όχι σιδερένια με ανθρακόνημα).

Δοκίμασε να φρενάρεις απότομα(κοκκάλωμα) απο τα π.χ 150 και πάνω και λογικά θα το καταλάβεις.

Σίγουρα όχι τόσο έντονα η ενδεχομένως και καθόλου σε συνθήκες χειμώνα που οι θερμοκρασίες είναι κατεβασμένες, αλλά στο κατακαλόκαιρο σίγουρα θα έχει διαφορά.

Επεξ/σία από piiii
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, phanispal είπε

Καλό, αν και έχει πολλούς κωδικούς από κάθε εταιρεία και άντε βρες τις διαφορές.

Μίλησα με το μηχανικό, εκείνος μου έδωσε τις παρακάτω τιμές:

Comline με ανάλογα τακάκια -> 250€ 

Brembo/Brembo -> 360€

ATE/Textar -> 430€

Πάνω κάτω αυτές μου έδωσε.

Σε παρατεταμένο ζόρισμα μπορώ να το καταλάβω να φανεί η διαφορά με μια επώνυμη, όπως και στον παραγόμενο θόρυβο.

Σε μεμονωμένο φρενάρισμα δεν καταλαβαίνω πόση διαφορά μπορεί να δει κάποιος (μιλάμε για αντίστοιχες προδιαγραφές και διαστάσεις), όχι σιδερένια με ανθρακόνημα).

Θα σου πρότεινα να πήγαινες σε φρένα , ο μηχανικός δε έχει και φρενομετρο . Προσωπικά αυτό έκανα εγώ .

Μπρος πίσω έχεις δίσκους ; 

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, piiii είπε

Δοκίμασε να φρενάρεις απότομα(κοκκάλωμα) απο τα π.χ 150 και πάνω και λογικά θα το καταλάβεις.

Σίγουρα όχι τόσο έντονα η ενδεχομένως και καθόλου σε συνθήκες χειμώνα που οι θερμοκρασίες είναι κατεβασμένες, αλλά στο κατακαλόκαιρο σίγουρα θα έχει διαφορά.

Να μου πεις ότι σε τέτοιο φρενάρισμα μπορεί η πολύ φθηνή να στραβώσει λίγο, να σου πω άντε ΟΚ.

Να αποδειχθεί μη αποτελεσματική σε βαθμό να κινδυνέψεις, δεν είμαι σε θέση να το αποκλείσω, αλλά δε θέλω να το δεχτώ.

8 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Θα σου πρότεινα να πήγαινες σε φρένα , ο μηχανικός δε έχει και φρενομετρο . Προσωπικά αυτό έκανα εγώ .

Μπρος πίσω έχεις δίσκους ; 

 

Ο φρενάς για τον συνδυασμό Comline μου είπε τουλάχιστον 60€ περισσότερα.

Αλλά θέλω να το πάω τουλάχιστον για έλεγχο στο φρενόμετρο και βλέπουμε ποιος θα αναλάβει μετά.

Ναι, μπρος και πίσω έχει το Auris.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...