Προς το περιεχόμενο

Μετανάστευση πληροφορικάριου προς βόρεια κλίματα. Ινφο;


giorgosz92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

 

Το ξερω πως έχει αναλυθεί σε αρκετό βάθος το θέμα της μετανάστευσης σε αυτό το φόρουμ, έχω ανατρέξει στα παλαιότερα θέματα.

Ανοίγω όμως το παρόν thread γιατί δεν “τοποθετούμαι” σε κάποια από τις κατηγορίες των προηγούμενων φίλων που κοιτάγαν και ρωτούσαν για το έξω.

 

 

Είμαι μηχανικός πληροφορικής, μόλις τελείωσα το ΤΕΙ, με 6 μήνες εργασιακή εμπειρία (πρακτική άσκηση) στον τομέα μου. Έχω κάνει και χαμαλοδουλειές αλλά αυτές δεν λογίζονται στο CV.

Έχω αποφασίσει να φύγω μια και καλή και έξω. Συγκεκριμένα κοιτάω για Γερμανία λόγω οικειότητας με την γλώσσα, που την μιλάω ως ένα βαθμό (μαθήματα από το σχολείο και μαθήματα που κάνω τώρα) χωρίς όμως να έχω κάποιο δίπλωμα.

 

Έχω πιάσει σε ένα ΙΕΚ και κάνω μαθήματα για το CCNA που θα το πάρω το καλοκαίρι, και στο μεταξύ ασχολούμαι με Linux και Python μόνος μου.

 

Αύγουστο ξεκινάω να στέλνω βιογραφικά για να φύγω μέσα στο φθινόπωρο.

Φίλους-συγγενείς δεν έχω εκεί και θα πάω με δανεικά από τους δικούς μου, εκτός και να καταφέρω στο μεταξύ να βρω μια δουλειά που να μου επιτρέψει αποταμίευση δικών μου πόρων. Πράγμα δύσκολο με την ανεργία και τα γνωστά.

Υπάρχει κάποιος συνφορουμίτης στον ΙΤ κλάδο που να ξέρεις τις γίνεται Γερμανία (και όχι μόνο) και κυρίως το που γειώνεται στην αγορά εργασίας το ΙΤ με κενές θέσεις ώστε να επικεντρώσω τα διαβάσματα μου αυτό το 8μηνο προς τα εκεί; Ποια εργαλεία και γνώσεις έχουν ζήτηση;

 

Κοιτάω προς δίκτυα και system administration κατά βάση αλλά πιάνω και ΙΤ γενικότερα. Άνεργος γαρ, και βολικός.

 

Κάθε συμβουλή/άποψη ευπρόσδεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα