theoritikos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Χαζή απορία. Μήπως είναι Κινεζικές απομιμήσεις τα ρούχα που αγοραζετε από το συγκεκριμένο μαγαζί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δεν έχει να κάνει με απομιμήσεις ή κάτι άλλο. Απλά η εταιρία αυτή έχει ξεπέσει και τα ρούχα της είναι μέτριας ποιότητας πλέον. Γι'αυτό και οι χαμηλές τιμές. Για κάποιον που θέλει να ντυθεί φτηνά δεν είναι άσχημα πάντως. Και online φτηνά είναι άν όχι φτηνότερα. http://gr.sportsdirect.com/SearchResults?DescriptionFilter=piere%20cardin Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorpa Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Ό,τι κι αν είναι σήμερα η Pierre Cardin, σίγουρα είναι ιεροσυλία να την συγκρίνουμε με ...Prince Oliver. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Δεν ψωνίζω από κει αλλά "εκπτώσεις όλο το χρόνο" μου κάνουν κοροϊδία (με την εξαίρεση outlets, πρατηρίων, κλπ) άσχετα από την εταιρία. Οι εκπτώσεις και οι προσφορές προϋποθέτουν την ύπαρξη μιας Χ τιμής προϊόντος και την μείωση της σε συγκεκριμένες περιόδους (εκπτώσεις) ή σε συγκεκριμένες ομάδες ατόμων (δημόσιους γκρρρ υπαλλήλους). Αν αυτή τη "μείωση" είναι πάντα και για όλους τότε, στα μάτια τα δικά μου τουλάχιστον, είναι εικονική (aka ψεύτικη). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thomasG4 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Προτιμώ ψεύτικες εκπτώσεις όλο το χρόνο 80-90%, παρά ψεύτικες "ελληνικές" εκπτώσεις 30-40% 3 φορές το χρόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2016 Γι' αυτό ακριβώς παύεις να το βλέπεις σαν "εκπτώσεις" και το βλέπεις σαν τιμή. Δηλαδή αξιολογείς αν το Χ προϊόν στην Ψ τιμή αξίζει ή όχι. Μάλιστα αν βγάλει κανείς τη σκέψη της "έκπτωσης" απ' το μυαλό του και δει απλά πόσο έχει αυτό το πχ πουκάμισο, γλυτώνει όλη αυτή τη φρενίτιδα και το "μην το χάσω" και κάνει ενδεχομένως άλλες επιλογές, αφού πλέον σκέφτεται πόσο έχει το αντικείμενο και όχι πόσο..."είχε" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα