Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σέ ολους μας εχει τύχει νά πέσουμε πάνω σέ  (προκλητικά) αγενείς υπαλλήλους ...

πώς αντιδράτε ?

1) τό βουλώνετε ?

2) τήν λέτε στόν ιδιο αγενή υπάλληλο ?

3)  η παράπονα στόν προιστάμενό του?

 

προσωπικά ακολουθώ πρώτα τό 2 κ μετά τό 3 κ βέβαια δυνατά  τά παράπονα γιά νά ακουστούμε σέ οσους ειναι στόν χώρο εκεί ....

μέχρι τώρα εδινα τόπο στήν οργή αλλά μερικοί (κυρίως ανδρες)  τό εχουν ξεφτυλίσει τελευταία ...

 σέ ποιά  καταστήματα  μού εχει συμβεί ?

1)  κρέατα  μελέτης - κατάστημα αργυρούπολης  (τμήμα αλλαντικών ...ο ενικός κ τά ρέ ...συνέχεια )

2) media markt -  κατάστημα αργυρούπολης ( τμήμα κινητών - tablet - lap-top ) αδιαφορία σέ απλές ερωτήσεις ...

Δημοσ.

οταν προκειται για πολυκαταστημα με πολλους υπαλληλους απευθυνομαι απλα σε αλλον υπαλληλο. οταν ειναι μικρο καταστημα και δεν εχω αυτην την επιλογη φευγω χωρις να μπω σε λογομαχιες. μονο αν ηταν προσβλητικοι οι υπαλληλοι θα εμπαινα στη διαδικασια να μιλησω με τον προισταμενο

  • Like 4
Δημοσ.

Πάω στο παρακάτω. Φεύγοντας αν πέσω πάνω σε κανέναν υπεύθυνο του λέω άντε γεια , δεν ξαναπατάω εδώ μέσα και θα φροντίσω να το πω και στους γνωστούς μου. 

  • Like 3
Δημοσ.

Μερικες φορες οι καταστάσεις τους κανουν ετσι.

Αλλα δεν επιτρέπεται σε πελατη να μιλησεις ασχημα οτι κι αν κουβαλάς εσυ απο το κολ@κρατος που εχει δωσει τοσα δικαιώματα στισ εταιριες και δουλεύουν οι περισσότεροι σαν σκλαβοι.

Υπάρχουν ομως και μερικοι πελατες που τα θελει ο κ@λοσ τους.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάλογα.

Αν η συμπεριφορά είναι στη "γκρίζα ζώνη", δηλαδή κάτι που εγώ μπορεί να θεωρώ αγενές ή κακό αλλά μπορεί κάποιος άλλος (άλλης κουλτούρας/ηλικίας/μόρφωσης) να ήταν οκ το αφήνω και πάω παρακάτω.

Αν όμως τα πράγματα είναι ξεκάθαρα τότε πρώτα συζήτηση με το εμπλεκόμενο άτομο.

Αν δεν βγει άκρη ή, ακόμα χειρότερα, δείξει ότι "να και μένα" ή "τί ζόρι τραβάς ρε μεγάλε" τότε πάω παραπάνω.

Όχι για να "του δείξω" (δεν με νοιάζει κάτι τέτοιο) αλλά γιατί εργαζόμενος χρόνια στον ιδιωτικό τομέα ξέρω ότι η συμπεριφορά του επηρεάζει πολλούς περισσότερους από τον ίδιο.

Παλιά απλά θα τραβούσα ένα delete στη συγκεκριμένη επιχείρηση. Λάθος όμως και άδικο και για την επιχείρηση, η οποία μπορεί να μην έχει το απαιτούμενο feedback, αλλά και τους άλλους εργαζόμενους καθώς για κάθε ένα υπάλληλο ο οποίος έχει πρόσβαση στο κοινό (πωλητής, σερβιτόρος, κλπ) υπάρχουν από πίσω πολλοί άλλοι (καθαρίστριες, λογιστές, κλπ) που εξαρτώνται από την εικόνα που δίνει έξω ο στραβοξυπνήσας υπάλληλος.

Και τέλος, το να είμαστε ευγενείς και χαμογελαστοί μπορεί να είναι απλά θεμιτό για όλους μας τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας, είναι όμως τελείως υποχρεωτικό τις ώρες εργασίας (κάτι σαν στολή ένα πράγμα) αφού τότε δεν εκπροσωπούμε τον εαυτό μας μόνο.

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 2
Δημοσ.

Συνήθως δε λέω τίποτα, αν με εκνευρίσει πολύ μπορεί να του την πώ ευγενικά. Να μιλήσω σε προιστάμενο δεν το έχω κάνει ποτέ, θα πρέπει να είναι κάτι πολύ χοντρό.

 

Καμιά φορά και να θες να την πεις σε κάποιον δεν μπορείς. Πρόσφατο παράδειγμα, πήγα στη ΔΕΗ στην Αθήνα να κόψω το ρεύμα. Όταν ήρθε η σειρά μου μετά απο 2 ώρες μου είπε με υφάκι ο τύπος "Γιατί είναι μακριά η ΔΕΗ στην περιοχή σας και ήρθατε εδώ;" Δεν είπα τίποτα για να ξεμπερδεύω αλλά πολύ θα ήθελα να τον μπινελικώσω.

Δημοσ.

Προκλητικά αγενείς υπαλλήλους δεν θυμάμαι να έχω συναντήσει. Άντε να έχω συναντήσει κάποιους που δεν είχαν και πολύ όρεξη ή δεν χαμογελούσαν ας πούμε. Οπότε δεν με έχει απασχολήσει το θέμα.

  • Like 3
Δημοσ.

Είμαι πάντα ευγενικός με τους υπαλλήλους που με εξυπηρετούν οπότε πάντα είναι κι αυτοί ευγενικοί μαζί μου. Το να είναι αδιάφορος ο άλλος και να μη του αρέσει η δουλειά του είναι άλλο θέμα.

  • Like 2
Δημοσ.

Η χειρότερη περίπτωση ήταν μια αγενέστατη κωλοφρίτσενα σε Μοναχέζικο βαρ πήγε να με φάει και τα ρέστα στο τέλος,έτσι την εστόλησα δεόντως και το λήξαμε εκεί.

 

Πέρα τούτου,που ήταν εξαίρεση διότι έπαιζε κανένα δεκάρι ευρά, απλά φεύγω και πάω αλλού.

Αυτοί με έχουν ανάγκη, όχι εγώ. :-)

Δημοσ.

Ειναι πολλες κ διαφορετικες οι περιπτωσεις,οποτε..διαφορα..
Το πιο ωραιο που εχω κανει ειναι σε αγενη περιπτερα..Αφησα εκει πανω οτι ειχα παρει κ εφυγα..
Παει 6-7 χρονια..

Δημοσ.

Πολύ σπάνια πετυχαίνω αγενείς υπαλλήλους λιανικής. Συνήθως οι αγενείς είναι στο δημόσιο όπου χέστηκαν αν κάνεις παράπονα. Ο πιό πρόσφατος ήταν ένας μπάρμπας στην εφορία όπου μου είπε κάποια δικαιολογητικά στο τηλέφωνο, πήγα από εκεί, μου είπε θέλω και κάτι άλλο, με τα πολλά φέρνω και το άλλο και μετά μου ζητάει και κάτι άλλο. 'Ολα αυτά ενώ περίμενα στην ουρά κάθε φορά και όταν ερχόταν η σειρά μου έκανε ότι δεν με έβλεπε για ώρα. Με ταλαιπώρησε αρκετά όπως και το παιδί που είχα μαζί, ήταν ξινός και όταν είχε τα πάντα αποφάσισε να κάνει επιδεικτικά αργά την δουλειά (σαν τα sloth ένα πράγμα). Φαινόταν να γουστάρει που με ταλαιπωρούσε.

 

Εκεί στο τέλος του είπα "την άλλη φορά θα κάνω και κωλοτούμπες" και του ευχήθηκα "κακό ψόφο μαλάκα". Το τελευταίο δεν το άκουσε αλλά το είπα πάρα πολλές φορές στον δρόμο και μέχρι σήμερα δεν το μετανιώνω γιατί είναι σκατόψυχος.

  • Like 4
Δημοσ.

Πολύ σπάνια πετυχαίνω αγενείς υπαλλήλους λιανικής. Συνήθως οι αγενείς είναι στο δημόσιο όπου χέστηκαν αν κάνεις παράπονα. Ο πιό πρόσφατος ήταν ένας μπάρμπας στην εφορία όπου μου είπε κάποια δικαιολογητικά στο τηλέφωνο, πήγα από εκεί, μου είπε θέλω και κάτι άλλο, με τα πολλά φέρνω και το άλλο και μετά μου ζητάει και κάτι άλλο. 'Ολα αυτά ενώ περίμενα στην ουρά κάθε φορά και όταν ερχόταν η σειρά μου έκανε ότι δεν με έβλεπε για ώρα. Με ταλαιπώρησε αρκετά όπως και το παιδί που είχα μαζί, ήταν ξινός και όταν είχε τα πάντα αποφάσισε να κάνει επιδεικτικά αργά την δουλειά (σαν τα sloth ένα πράγμα). Φαινόταν να γουστάρει που με ταλαιπωρούσε.

 

Εκεί στο τέλος του είπα "την άλλη φορά θα κάνω και κωλοτούμπες" και του ευχήθηκα "κακό ψόφο μαλάκα". Το τελευταίο δεν το άκουσε αλλά το είπα πάρα πολλές φορές στον δρόμο και μέχρι σήμερα δεν το μετανιώνω γιατί είναι σκατόψυχος.

Εγώ και στο δημόσιο ούτε θυμάμαι από πότε έχω να πετύχω αγενή (αν έχω πετύχει κιόλας). Όλοι εξυπηρετικότατοι είναι!

Δημοσ.

Εγώ από τότε που μετακόμισα σε προάστειο συναντάω κυρίως ευγενικούς και εξυπηρετικούς. Για αυτό μου έκανε τόσο εντύπωση ο μπάρμπας. 'Οσο έμενα κέντρο δεν φαντάζεσαι τι αγροίκους συναντούσα, ήταν και προ κρίσης οπότε το είχαν ξεφτιλίσει το θέμα. Στο 99% ήταν αγενείς και με ειρωνικό/υποτιμητικό ύφος.

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ από τότε που μετακόμισα σε προάστειο συναντάω κυρίως ευγενικούς και εξυπηρετικούς. Για αυτό μου έκανε τόσο εντύπωση ο μπάρμπας. 'Οσο έμενα κέντρο δεν φαντάζεσαι τι αγροίκους συναντούσα, ήταν και προ κρίσης οπότε το είχαν ξεφτιλίσει το θέμα. Στο 99% ήταν αγενείς και με ειρωνικό/υποτιμητικό ύφος.

Εγώ μιλάω μόνο για επαρχία σε διάφορες πόλεις, μια χαρά! Και Θεσσαλονίκη που έτυχε 1-2 φορές πολύ καλοί!

Δημοσ.

Ρε και ενικος σε πελάτη δεν υπάρχει. Και κακοπληρωμένος να εισαι ο πελάτης δεν σου φταιει σε κάτι δεν σου έχει κανει κάτι αυτος. Αμα έχεις @@ και εισαι μάγκας ξεκινα να χορεύεις την επιχειρηση.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...