Προς το περιεχόμενο

Σβήνει η μνήμη του car audio.


Undertaker25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Έβαλα πρόσφατα ένα car audio Pioneer στο αμάξι της μάνας μου (Peugeot 106) αλλά για κάποιο λόγο δεν αποθηκεύει τις ρυθμίσεις, ούτε τους σταθμούς ούτε τίποτα μόλις  σβήνει το αυτοκίνητο. Η σύνδεση έχει γίνει κανονικά και δεν νομίζω πως είχα ξεχάσει κάποιο έξτρα καλώδιο της μπαταρίας. Είχα διαβάσει σε άλλα φόρουμ ότι υπάρχει καλώδιο ειδικά για τη μνήμη του car audio αλλά δεν θυμάμαι να βρήκα κάτι σχετικό.

 

Γνωρίζει κανείς αν και πως λύνεται το πρόβλημα? Χρειάζεται να τραβήξω κάποιο επιπλέον καλώδιο? Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από Undertaker25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαίνεται περίεργο το να μην έχει έξτρα καλώδιο. Όλα (σχεδόν) έχουν το οποίο απαιτεί μόνιμη τροφοδοσία, ακόμα και με σβηστό κινητήρα.

Εξυπηρετεί μόνο τις μνήμες και τίποτα άλλο.

Ξανακοίτα το. πχ δες εδώ ένα υπόδειγμα συνδεσμολογίας Μην κοιτάς τα υπόλοιπα. Η τάση (+) σε ενδιαφέρει.

 

 

υγ εκτός πια αν έχεις συνδέσει και αυτό (2ο καλώδιο) στην ίδια διακοπτόμενη από το κλειδί παροχή και άρα το "κόβει" και αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Έβαλα πρόσφατα ένα car audio Pioneer στο αμάξι της μάνας μου (Peugeot 106) αλλά για κάποιο λόγο δεν αποθηκεύει τις ρυθμίσεις, ούτε τους σταθμούς ούτε τίποτα μόλις  σβήνει το αυτοκίνητο. Η σύνδεση έχει γίνει κανονικά και δεν νομίζω πως είχα ξεχάσει κάποιο έξτρα καλώδιο της μπαταρίας. Είχα διαβάσει σε άλλα φόρουμ ότι υπάρχει καλώδιο ειδικά για τη μνήμη του car audio αλλά δεν θυμάμαι να βρήκα κάτι σχετικό.

 

Γνωρίζει κανείς αν και πως λύνεται το πρόβλημα? Χρειάζεται να τραβήξω κάποιο επιπλέον καλώδιο? Ευχαριστώ.

...και όμως ξέχασες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πεζο 206. Πρόσφατα άλλαξα το ράδιο έβαλα κι εγώ pioneer και το πήγα σε μάστορα. Μου είπε πως το εργοστασιακό (blaunkput) είχε μια είσοδο και μέσα "έβγαζε και 2η έξοδο" για τις μνήμες. Στο καινούργιο radio/usb/cd μου πρόσθεσε νέα ασφάλεια και τράβηξε νέα παροχή για τις μνήμες, μιας και αλλιώς δεν κράταγε.

Δυστυχώς δεν ξέρω τους τεχνικούς όρους καλά για να βοηθήσω περισσότερο, μα δε νομίζω να έκανες κάποιο λάθος, απλά μπορεί να ισχύει η ιδιαιτερότητα που αναφέρω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Θα προσπαθήσω να βγάλω πάλι το ραδιο-usb για να τσεκάρω αν όντως υπάρχει κι άλλο καλώδιο.

 

Όμως παίζει να συμβαίνει αυτό που είπε ο φίλος vforvendetta. Δεν νομίζω ότι το 106 έχει εγκατάσταση για τροφοδοσία της μνήμης. Αν θυμάμαι καλά, και το εργοστασιακό ραδιόφωνο (ένα Majestic της πλάκας) όταν γύριζα το κλειδί της μίζας έσβηνε και ξανάναβε έχοντας απορυθμιστεί σε ένταση κτλ.

 

Γνωρίζει κανείς αν μπορώ με κάποιο τρόπο να εντοπίσω την επαφή από τις μνήμες?

 

Το ράδιo-usb ειναι αυτο

 

http://www.kotsovolos.gr/site/sound-vision/car-audio/radio-cd-autokinhtou/155547-pioneer-%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%BF-cd/mp3-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%BF%CF%85-mvh-180ub-&-%CE%B4%CF%8E%CF%81%CE%BF-usb-stick-4gb

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png

 

Το οποίο τι σημαίνει, γιατί είμαι άσχετος?  :-D  Eννοώ, σχετικά με το αν έχει ή όχι δεύτερο καλώδιο για τις μνήμες.

Επεξ/σία από Undertaker25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο δικό μου αυτοκίνητο το radio cd (εργοστασιακό) παρουσίαζε το ίδιο πρόβλημα. Το πήγα σε ηλεκτρολόγο το έβγαλε και  άλλαξε την σύνδεση των καλωδίων γιατί όπως μου είπε τα έβαλαν ανάποδα.  Το πρόβλημα διορθώθηκε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οποίο τι σημαίνει, γιατί είμαι άσχετος?  :-D  Eννοώ, σχετικά με το αν έχει ή όχι δεύτερο καλώδιο για τις μνήμες.

μεγάλε αν εισαι οπως λές ασχετος ... πήγαινε σε ενα μαγαζί νά στό τοποθετήσουν σωστά ,

τό πολύ 10-15 euro θά πληρώσεις , στό αυτοκίνητο επειδή υπάρχουν πολλά καλώδια ρεύματος αν δέν γνωρίζεις

μπορεί νά προκαλέσεις ζημιά 

από καμένη ασφάλεια (τό πιό σύνηθες κ απλό ) μέχρι βραχυκύκλωμα μπαταρίας κάψιμο εγκεφάλου κλπ .

πήγαινε σέ ενα μάστορα νά εχεις τό κεφάλι σου ησυχο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά έλεγα μήπως είχα ξεχάσει κανένα καλώδιο ή είχα βάλει κανένα βύσμα ανάποδα. Χέρι σε καλώδια κτλ δε βάζω. Θα το πάω σε ειδικό αν θέλει κάτι τέτοιο.

 

Vforvendetta85, ασχολίαστα αυτοκίνητα τα γαλλικά... Απλά ασχολίαστα... Δυο γαλλικά πέρασαν από την οικογένεια, και τα δυο να μην πω για τι ήτανε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το δικό μου γαλλικό ήταν. Πάντως ο ηλεκτρολόγος θα κάνει ένα λεπτό για να το φτιάξει. Εμένα  επειδή μου είχε αλλάξει και μπαταρία (στο αμάξι εννοείται) δεν μου πήρε τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μάλλον άρχισα να προσανατολίζομαι στο πρόβλημα. Το φισάκι του 106 πρέπει να έχει σε διαφορετική θέση τα καλώδια της γείωσης και του +/- από ότι τα έχει το pioneer. Νομίζω πως στη θέση Α8 του παρακάτω πίνακα, ενώνεται ένα μαύρο καλώδιο αντί για κίτρινο ενώ στη θέση Α4 ένα κίτρινο. Aν συμβαίνει αυτό, τότε πρέπει απλά να αλλάξω θέση τα βύσματα στο φισάκι.

 

Δηλαδή είναι κάπως έτσι. (η σύνδεση των καλωδίων στο αμάξι μου με βάση τις θέσεις του παρακάτω πίνακα)

 

       Φισάκι Peugeot    -  Φισάκι Pioneer.

 

A4           Γκρι               -       Κίτρινο

Α7     Νομίζω κόκκινο -       Κόκκινο

Α8    Κιτρινο/πράσινο -       Μαύρο         

 

Α6    Υπάρχει καλώδιο -      Οχι

Α5            Οχι                -     Υπάρχει καλώδιο      

 

 

image.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...