Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ανεμιστήρα Gigabyte GeForce GTX 1080


gnsdhrw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον ανεμιστήρα στην Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming που πήρα και το έκανε απ'την στιγμή που την έβαλα! Grinding θόρυβο κάνει και νομίζω πως κάνει και coil whine... Την επέστρεψα στο κατάστημα που την πήρα και αυτοί στον προμηθευτή αντίστοιχα για RMA και τώρα μου λένε πως περιμένουν mail από την ίδια την Gigabyte για να εγκριθεί... Τι γίνεται σ'αυτήν την περίπτωση; Θέλω να πω, τα δέχονται οι εταιρίες πίσω για τέτοια μικρά κατασκευαστικά λάθη;

 

Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα με την συγκεκριμένη σειρά της Gigabyte GTX 1080, άλλα και της GTX 1070;

 

Ειλικρινά, δεν ξέρω τι να κάνω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δηλαδή σαν τι θες να κάνεις? :)

 

Σου έτυχε ελλατωματικό προϊόν. Συμβαίνει μια στο τόσο.

Λογικά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, η διαδικασία όπως

την περιγράφεις εξελίσεται όπως πρέπει.

Θα περιμένεις να σου στείλουν καινούρια (αν τη γύρισες άμεσα και μετρήσει το doa)

Διαφορετικά μπορεί να την επισκευάσουν ή να σου δώσουν κάποια refurbished.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή σαν τι θες να κάνεις? :)

 

Σου έτυχε ελλατωματικό προϊόν. Συμβαίνει μια στο τόσο.

Λογικά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, η διαδικασία όπως

την περιγράφεις εξελίσεται όπως πρέπει.

Θα περιμένεις να σου στείλουν καινούρια (αν τη γύρισες άμεσα και μετρήσει το doa)

Διαφορετικά μπορεί να την επισκευάσουν ή να σου δώσουν κάποια refurbished.

Αυτό που θέλω να κάνω είναι να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Ελπίζω να μην έχω καθόλου πρόβλημα γιατί υπάρχει θέμα εδώ! Την κάρτα αυτή τη γύρισα πίσω 1 μέρα μετά την αγορά (ως DOA) επειδή διαπίστωσα το πρόβλημα άμεσα. Επίσης, ξέρω ότι δικαιούμαι και επιστροφή χρημάτων συγκεκριμένα, και αυτό τους είπα ότι θέλω να γίνει, αντί να μου την αντικαταστήσουν κλπ. Αυτό προσπαθώ να δω τώρα... Εγώ έχω κάνει RMA προϊόντα πρόσφατα και πήρα πίσω τα λεφτά μου, συγκεκριμένα για laptop και για πύργο/κουτί υπολογιστή! Μου είπαν ότι έστειλαν mail στην Gigabyte σήμερα και περιμένουν απάντηση για το τι θα γίνει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την κάρτα αυτή τη γύρισα πίσω 1 μέρα μετά την αγορά (ως DOA) επειδή διαπίστωσα το πρόβλημα άμεσα. Εγώ έχω κάνει RMA προϊόντα πρόσφατα και πήρα πίσω τα λεφτά μου, συγκεκριμένα για laptop και για πύργο/κουτί υπολογιστή! 

 

Τζόκερ μην ξεχάσεις να παίξεις!

:P

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το doa σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να σου δώσει άλλο ίδιο ολοκαίνουργιο προϊόν εφόσον είχε πρόβλημα αρχικά.Μην δεχτείς κάτι λιγότερο. Λογικά περιμένουν την gigabyte να επιβεβαιώσει ότι όντως έχει πρόβλημα.

Τα χρήματα πίσω τα παίρνουμε όταν δεν υπάρχει το ίδιο σε διαθεσιμότητα ή το προϊόν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που αναγράφει .

Εσύ γιατί θες ντε και καλά να τα πάρεις πίσω; δεν την ήθελες την κάρτα;;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να βγάλεις άκρη γρήγορα..

Εγώ coil whine μόνο σε in-game menu κατάλαβα..Επίσης έχω περασμένο το last bios(F2) της gigabyte το οποίο έχει αλλάξει και το fan profile..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το doa σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να σου δώσει άλλο ίδιο ολοκαίνουργιο προϊόν εφόσον είχε πρόβλημα αρχικά.Μην δεχτείς κάτι λιγότερο. Λογικά περιμένουν την gigabyte να επιβεβαιώσει ότι όντως έχει πρόβλημα.

Τα χρήματα πίσω τα παίρνουμε όταν δεν υπάρχει το ίδιο σε διαθεσιμότητα ή το προϊόν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που αναγράφει .

Εσύ γιατί θες ντε και καλά να τα πάρεις πίσω; δεν την ήθελες την κάρτα;;

Θέλω τα χρήματά μου πίσω γιατί είναι δικαίωμά μου ως καταναλωτής! Τι είναι αυτό το πράμα ντε και καλά να σου κρατάνε τα λεφτά σου με το έτσι θέλω! Εγώ δεν τους έδωσα λεφτά για να αποκτήσω ελαττωματικό προϊόν! Τα χρήματα τα δικαιούσαι και για πιο μικρές περιπτώσεις (όπως γράφω παραπάνω)...

Ελπίζω να βγάλεις άκρη γρήγορα..

Εγώ coil whine μόνο σε in-game menu κατάλαβα..Επίσης έχω περασμένο το last bios(F2) της gigabyte το οποίο έχει αλλάξει και το fan profile..

Το coil whine τό'χω πάθει κι εγώ σε in-game με την τωρινή μου κάρτα (Gigabyte GeForce GTX 980 G1 Gaming)! Γιατί αυτό, όντως; Τι εννοείς για το fan profile;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω τα χρήματά μου πίσω γιατί είναι δικαίωμά μου ως καταναλωτής! Τι είναι αυτό το πράμα ντε και καλά να σου κρατάνε τα λεφτά σου με το έτσι θέλω! Εγώ δεν τους έδωσα λεφτά για να αποκτήσω ελαττωματικό προϊόν! Τα χρήματα τα δικαιούσαι και για πιο μικρές περιπτώσεις (όπως γράφω παραπάνω)...

 

Φίλε μου μακάρι να τα πάρεις τα λεφτά σου πίσω,απλά μην νομίζεις οτι είναι δικαίωμά σου.Όπως σου είπα πρίν αυτό υποχρεούται να το κάνει ο έμπορος όταν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση με άλλο ίδιο εφόσον είσαι στην περίοδο που ισχύει το doa ,ή αλλιώς ,μέσα στην περίοδο εγγύησης αν δεν μπορεί να επισκευάσει-αντικαταστήσει με άλλο.Αυτό που λες λέγεται υπαναχώρηση το οποίο δεν ισχύει στην περίπτωσή σου γιατί το έχεις ανοίξει και το έχεις λειτουργήσει.Οπότε ο έμπορος αν σου δώσει τώρα άλλο καινούριο ίδιο προιον μη ελλατωματικό είναι καλυμένος.

Για να μην μακραίνουμε άλλο το θέμα (συζητιέται ήδη και σε άλλο thread) αν ψάξεις λίγο καλύτερα τις νομοθεσίες θα το δεις και μόνος σου.Εγώ απλά είχα την απορία και σε ρώτησα γιατί επιμένεις να πάρεις τα χρήματα σου σφόσον ήθελες μια τέτοια κάρτα.

Anyway καλή τύχη και καλά Χριστούγεννα να έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδελφε τα χρηματα σου δικαιουσαι να τα παρεις πισω αν θες.Ολα τα αλλα ειναι παπαριες! Στην Γερμανια και λογικα και σε αλλες χωρες, οταν αγορασεις κατι και δεν σου κανει, μπορεις να το επιστρεψεις και να παρεις τα χρηματα σου πισω χωρις να εχει το παρα μικρο προβλημα το προιον! Αυτο στο λεω απλα για να καταλαβεις οτι εσυ που ειχες και προβληματικο προιον πρεπει για πλακα αν το θες να τα παρεις πισω!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου μακάρι να τα πάρεις τα λεφτά σου πίσω,απλά μην νομίζεις οτι είναι δικαίωμά σου.Όπως σου είπα πρίν αυτό υποχρεούται να το κάνει ο έμπορος όταν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση με άλλο ίδιο εφόσον είσαι στην περίοδο που ισχύει το doa ,ή αλλιώς ,μέσα στην περίοδο εγγύησης αν δεν μπορεί να επισκευάσει-αντικαταστήσει με άλλο.Αυτό που λες λέγεται υπαναχώρηση το οποίο δεν ισχύει στην περίπτωσή σου γιατί το έχεις ανοίξει και το έχεις λειτουργήσει.Οπότε ο έμπορος αν σου δώσει τώρα άλλο καινούριο ίδιο προιον μη ελλατωματικό είναι καλυμένος.

Για να μην μακραίνουμε άλλο το θέμα (συζητιέται ήδη και σε άλλο thread) αν ψάξεις λίγο καλύτερα τις νομοθεσίες θα το δεις και μόνος σου.Εγώ απλά είχα την απορία και σε ρώτησα γιατί επιμένεις να πάρεις τα χρήματα σου σφόσον ήθελες μια τέτοια κάρτα.

Anyway καλή τύχη και καλά Χριστούγεννα να έχεις.

Η συγκεκριμένη βλάβη της κάρτας φαίνεται μόνο άμα την βάλεις εμπρός στο μηχάνημα. Δηλαδή, δε θα "δεις" το πρόβλημα οπτικά πριν καν τη λειτουργήσεις. Σχετικά γι'αυτό που με ρώτησες γιατί επιμένω να πάρω τα λεφτά μου πίσω ενώ ήθελα τέτοια κάρτα, τα ήθελα για να πάω σε άλλη εταιρία (μιάς και η συγκεκριμένη έβγαλε ελλάτωμα απ'το εργοστάσιο σε πολλές κάρτες στη σημερινή γενιά). Νά'σαι καλά φίλε και και καλά Χριστούγεννα και σ'εσένα!

Αδελφε τα χρηματα σου δικαιουσαι να τα παρεις πισω αν θες.Ολα τα αλλα ειναι παπαριες! Στην Γερμανια και λογικα και σε αλλες χωρες, οταν αγορασεις κατι και δεν σου κανει, μπορεις να το επιστρεψεις και να παρεις τα χρηματα σου πισω χωρις να εχει το παρα μικρο προβλημα το προιον! Αυτο στο λεω απλα για να καταλαβεις οτι εσυ που ειχες και προβληματικο προιον πρεπει για πλακα αν το θες να τα παρεις πισω!!!

Πως ακριβώς δικαιούμαι να τα πάρω πίσω; Γιατί και που τα δικαιούμαι, δε μου τα δίνουνε! Εκεί, να στα κρατήσουν τα λεφτά με το έτσι θέλω! Αυτό είναι δικτατορία τελείως! Άλλο η επιστροφή χρημάτων στη Γερμανία και άλλες παρόμοιες χώρες, και άλλο εδώ! Εδώ δυστυχώς δε γίνονται αυτά!

 

Τι ακριβώς πρέπει να κάνω που δεν έκανα ως τώρα; Είμαι πολύ προβληματισμένος! Παρόλο που είναι ελλαττωματικό, οι τεχνικοί του καταστήματος και ο προμηθευτής το βγάζουν ότι λειτουργεί μια χαρά και ότι απλώς είναι ένας "λίγο" ενοχλητικός θόρυβος του ανεμιστήρα! Δε φτάνει που το πλήρωσα ένα σωρό λεφτά, έχει και ελάττωμα και με αναγκάζουν να το κρατήσω! Την Τρίτη που έρχεται μου λένε θα μου το επιστρέψουν να το πάρω πίσω! Δεν ξέρω τι να κάνω, αλήθεια! Έχω σκάσει!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βίντεο μου θύμισε το πρόβλημα που εμφάνισε ξαφνικά η Gigabyte GTX 780 στα 2.5 χρόνια της:

 

http://www.insomnia.gr/topic/630279-πρόβλημα-με-ανεμιστήρες-σε-gtx-780/?p=55360933

 

(εμένα δεν είναι grinding, απλά το πρώτο ανεμιστηράκι από τα τρία δουλεύει στο 100% ενώ η κάρτα είναι idle και τα άλλα δύο δουλεύουν στο 17%)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Θα σταλεί η κάρτα μου στην Gigabyte από τέλος Ιανουαρίου λόγω περιορισμένων δρομολογίων προς τα εκεί και αρχές θα είναι έτοιμη... Ελπίζω μόνο να βρει τη βλάβη η Gigabyte και να πάρω πίσω τα λεφτά μου γιατί ο προμηθευτής εδώ ισχυρίζεται ότι δεν της βρίσκει βλάβη (ενώ έχει)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σταλεί η κάρτα μου στην Gigabyte από τέλος Ιανουαρίου λόγω περιορισμένων δρομολογίων προς τα εκεί και αρχές θα είναι έτοιμη... Ελπίζω μόνο να βρει τη βλάβη η Gigabyte και να πάρω πίσω τα λεφτά μου γιατί ο προμηθευτής εδώ ισχυρίζεται ότι δεν της βρίσκει βλάβη (ενώ έχει)...

 

Φίλος ελπίζω να βρεις άκρη με το πρόβλημα που έχεις.

 

Κάνω λίγο Hijack τα γραφόμενα σου για  να ΚΛΑΨΩ απο τα γέλια

με αυτούς που συνεχίζουν να θεωρούν πρωτέρημα την αγορά από Ελληνικό

κατάστημα  λόγω εγγύησαχαχαχαχαχαχχχχααχχχχ ΚΛΑΙΩ.

 

Ότι είναι ακριβό ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ιδανικά από Αλεμανία).

Ισως χρεωθεί κανείς μεταφορικά (συνήθως ούτε καν) τουλάχιστον

όμως θα εξυπηρετηθεί ανθρώπινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...