Προς το περιεχόμενο

Σπάσιμο συμβολαίου αζημίως


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Η κλήση έχει καταγραφεί ήδη και είσαι ήδη έτοιμος. Θα δηλώσεις ότι άπαξ και θελήσουν να σου στείλουν ρήτρα έπειτα από το δικό τους λάθος ότι θα κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤ και θα τελειώσει εκεί το θέμα. Εσύ θα κάνεις άμεσα φορητότητα σε άλλο πάροχο και περίμενε να σε πάρουν αυτοί μετά.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τον Αύγουστο που πέρασε γίνεται τηλεφωνική επικοινωνία με ΟΤΕ για ανανέωση σύμβασης σταθερής τηλεφωνίας και ADSL. Συμφωνούμε στο τηλέφωνο για συγκεκριμένο ποσό για 24άρι ίντερνετ, αστικά και υπεραστικά δωρεάν και 90 λεπτά προς κινητά δωρεάν. Επαναλαμβάνω το όλο πακέτο και το τελικό ποσό με ΦΠΑ και το τέλος τηλεφωνίας και η απάντηση είναι καταφατική από την πλευρά της υπαλλήλου του ΟΤΕ. Κλείνουμε λοιπόν και στον λογαριασμό του διμήνου μου έρχονται +5 ευρώ το μήνα. Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε θα ελέγξουμε τη συνομιλία και θα σας απαντήσουμε.

 

Τελικά με παίρνουν πίσω μετά από μια εβδομάδα και μου λένε ότι έχω δίκιο ότι είχαμε συμφωνήσει για 5 ευρώ λιγότερο και θα μου επιστραφούν τα χρήματα ΑΛΛΑ "έχει γίνει λάθος" από την πλευρά και τους και πλέον έχω την επιλογή να κρατήσω το ίδιο πρόγραμμα με τα +5 ευρώ, να αφαιρεθούν 60' προς κινητά με το αρχικά συμφωνηθέν ποσό ή να γίνει νέο συμβόλαιο (!) για 24 μήνες αυξημένο κατά +5 ευρώ και 30 λεπτά αλλά για 6 ώρες για κινητά.

 

Θεωρώ ξεκάθαρη περίπτωση παρανομίας! Έχουμε συμφωνήσει, ομολογούν ότι άλλα είχαμε συμφωνήσει και αρνούνται να μου δώσουν αυτό που συμφωνήθηκε. Θα κάνω καταγγελία έγγραφη και μετά το 20ημερο που είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν θα κάνω καταγγελία και σε ΕΕΤΤ. Αλλά επειδή έχω εξοργιστεί θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος γνωρίζει δικηγόρο με εμπειρία σε αυτά. Σκοπεύω να αλλάξω πάροχο χωρίς να πληρώσω τη ρήτρα. Από τη στιγμή που δεν αναγνωρίζουν το προφορικό συμβόλαιο, γιατί να το αναγνωρίσω εγώ; Δηλαδή αν με έπαιρναν και μου έλεγαν "συγγνώμη λάθος πρέπει να πληρώσετε 20.000 ευρώ" εγώ θα έπρεπε να το δεχτώ;

 

Τόσα χρόνια πελάτης, δεν έχω καθυστερήσει πληρωμή και νταβατζιλίκι προσπαθούν να μου φάνε λεφτά;

δεν θα χρειαστει δικηγορος.δεν νομιζω να το τραβηξουν τοσο εφοσον εχουν κανει βλακεια οι ιδιοι.αντε να χρειαστει να στειλεις eett

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά να ρωτήσω κάτι; είχα συμβόλαιο συτα το οποίο είχε ανανεωθεί τηλεφωνικά χωρίς καμία υπογραφή, πριν περάσουν τα δύο χρόνια έφυγα γιατί είχα πρόβλημα με το ίντερνετ και μετά από πολλές συζητήσεις μαζί τους δεν έκαναν τίποτα. Θα μου ζητήσουν να πληρώσω χρήματα για το σπάσιμο του συμβολαίου; τι γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παιδιά να ρωτήσω κάτι; είχα συμβόλαιο συτα το οποίο είχε ανανεωθεί τηλεφωνικά χωρίς καμία υπογραφή, πριν περάσουν τα δύο χρόνια έφυγα γιατί είχα πρόβλημα με το ίντερνετ και μετά από πολλές συζητήσεις μαζί τους δεν έκαναν τίποτα. Θα μου ζητήσουν να πληρώσω χρήματα για το σπάσιμο του συμβολαίου; τι γίνεται;

Εφόσον έφυγες πριν τη λήξη πληρώνεις κανονικά τη ρητρα που ορίζει το συμβόλαιο σου

Ότι έγινε τηλεφωνικά ή ανανέωση δεν παιζει ρόλο μιας και είναι αποδεκτός τρόπος για ανανέωση (όχι νέα σύμβαση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον έφυγες πριν τη λήξη πληρώνεις κανονικά τη ρητρα που ορίζει το συμβόλαιο σου

Ότι έγινε τηλεφωνικά ή ανανέωση δεν παιζει ρόλο μιας και είναι αποδεκτός τρόπος για ανανέωση (όχι νέα σύμβαση)

Την πάτησα. Και το ωραίο πιο είναι, ότι έχω πάει στον οτε για καλύτερα και έχω μπλέξει, μου κατεβάζουν συνέχεια την ταχύτητα στο ίντερνετ για να μην βγάζει λάθη και έχω αποσύνδεσεις. και τώρα δεν ξέρω τι να κάνω έχω τρελαθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πάτησα. Και το ωραίο πιο είναι, ότι έχω πάει στον οτε για καλύτερα και έχω μπλέξει, μου κατεβάζουν συνέχεια την ταχύτητα στο ίντερνετ για να μην βγάζει λάθη και έχω αποσύνδεσεις. και τώρα δεν ξέρω τι να κάνω έχω τρελαθεί.

 

Και το κακό που είναι σε αυτό; Σε βάζουν στο profile που χρειάζεται ώστε να μην έχει προβλήματα η γραμμή. Εάν δεν θέλεις κάτι τέτοιο πες τους να σε βγάλουν από το profile αυτό αλλά μετά αν έχεις προβλήματα καταλαβαίνεις ότι είναι δική σου ευθύνη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 



Έτσι όπως το γράφει όμως μάλλον εννοεί οτι πριν δεν τα είχε...


Ακριβώς φίλε μου. Είχα μια ταχύτητα γύρω στα 12 χωρίς αποσύνδεσεις και τώρα στον οτε έχω χαμηλότερη ταχύτητα και αποσύνδεσεις (έχω ανοίξει άλλο θέμα για αυτό) και έφυγα γιατί συνδέοντας έναν υπολογιστή και ένα iptv το iptv όλο κόλλαγε. Και όλοι μου λέγανε ότι φταίει το ίντερνετ τις συτα. Πως γίνεται να μην είχα πρόβλημα με την συτα και να έχω με τον ΟΤΕ;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

δεν θα χρειαστει δικηγορος.δεν νομιζω να το τραβηξουν τοσο εφοσον εχουν κανει βλακεια οι ιδιοι.αντε να χρειαστει να στειλεις eett

Έκανα αίτηση σε άλλον πάροχο έχοντας ενημερώσει τηλεφωνικά ότι δεν πρόκειται να πληρώσω καμιά ρήτρα και θα κάνω καταγγελία. Ο νέος πάροχος μου είπε να μην κάνω καταγγελία πριν περάσουν 3 μέρες από τη συμφωνία μαζί του για να μην χάσω τον αριθμό μου. Την τρίτη ημέρα και πριν πάω σε κατάστημα Cosmote για γραπτή καταγγελία με πήραν τηλέφωνο και μου πρότειναν συμφωνία με καλύτερους όρους από τους αρχικούς που αρνούνταν πεισματικά να εφαρμόσουν ενώ παραδέχονται ότι έχουμε συμφωνήσει σε αυτούς. Μάλιστα όταν τους είπα ότι δηλαδή αν συμφωνούσα στις πιέσεις τους την προηγούμενη εβδομάδα να αποφασίσω σε μια από τις 3 επιλογές που μου έδιναν , αρνούμενοι να εφαρμόσουν την αρχική μας συμφωνία, τι θα είχε γίνει; Μου ζήτησαν πολλές φορές συγγνώμη και μου έδωσαν ακόμη καλύτερη συμφωνία.

Συνεπώς είναι όπου σε πιάσουν. Προσοχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
On 8/11/2017 at 3:50 PM, tasosx329 said:

Παιδιά να ρωτήσω κάτι; είχα συμβόλαιο συτα το οποίο είχε ανανεωθεί τηλεφωνικά χωρίς καμία υπογραφή, πριν περάσουν τα δύο χρόνια έφυγα γιατί είχα πρόβλημα με το ίντερνετ και μετά από πολλές συζητήσεις μαζί τους δεν έκαναν τίποτα. Θα μου ζητήσουν να πληρώσω χρήματα για το σπάσιμο του συμβολαίου; τι γίνεται;

σε περιπτωσεις που δεν μπορει να δωθει τεχνικη λυση δεν πληρωνεις ρητρα.αλλα αυτο ειναι σχετικο.οτι εσυ θεωρεις οτι δεν δοθηκε λυση δεν σημαινει οτι ισχυει.αν πχ εσυ παιζεις 8 Mbit και λες θελω 20 και ο παροχος σου λεει δεν γινεται τιποτα καλυτερο εσυ μπορει να το θεωρεις προβλημα αλλα στην ουσια με βαση το adsl και ολα αυτα δεν ειναι προβλημα.

On 9/11/2017 at 1:55 AM, Inuyasha said:

Εφόσον έφυγες πριν τη λήξη πληρώνεις κανονικά τη ρητρα που ορίζει το συμβόλαιο σου

Ότι έγινε τηλεφωνικά ή ανανέωση δεν παιζει ρόλο μιας και είναι αποδεκτός τρόπος για ανανέωση (όχι νέα σύμβαση)

εκτος αν ειναι αλυτο τεχνικο θεμα.

On 9/11/2017 at 8:42 AM, tasosx329 said:

Την πάτησα. Και το ωραίο πιο είναι, ότι έχω πάει στον οτε για καλύτερα και έχω μπλέξει, μου κατεβάζουν συνέχεια την ταχύτητα στο ίντερνετ για να μην βγάζει λάθη και έχω αποσύνδεσεις. και τώρα δεν ξέρω τι να κάνω έχω τρελαθεί.

αν  ειχες το ιδιο θεμα και πριν δεν φταιει ο παροχος αλλα ειτε ο εξοπλισμος ειτε συνηθως ο χαλκος.σε καποιες περιπτωσεις μπορει να φταιει και η εσωτερικη καλωδιωση σου αλλα αυτο ειναι κατι που μπορει να τσεκαριστει.τωρα αν οι ηλεκτρικες μετρησεις στο χαλκο βγαινουν σωστες τοτε ο οτε δεν ειναι υποχρεωμενος να δωσει αλλο ζευγαρι.στον παροχο θα μπορουσαν να ειχαν ζητησει υποχρεωτικη αλλαγη απερχομενου κεντρικου αλλα το χρεωνεται ο παροχος και επισης δεν σημαινει οτι θα λυθει σιγουρα το θεμα.

 

On 9/11/2017 at 3:58 PM, l337 said:

Και το κακό που είναι σε αυτό; Σε βάζουν στο profile που χρειάζεται ώστε να μην έχει προβλήματα η γραμμή. Εάν δεν θέλεις κάτι τέτοιο πες τους να σε βγάλουν από το profile αυτό αλλά μετά αν έχεις προβλήματα καταλαβαίνεις ότι είναι δική σου ευθύνη.

 

απλα οσο βαζεις πιο μεγαλο Profile με σκοπο την σταθεροτητα τοσο χανεις σε ταχυτητα.αν επαιζε πχ 10mbit σταθερα με 8 margin και τωρα του βαζουν 15αρι Profile με 5 Mbit ναι σε πιανει το παραπονο ασχετα που για τον οτε δεν θεωρειται υποχρεωτικα βλαβη.

On 9/11/2017 at 5:41 PM, tasosx329 said:

 

Ακριβώς φίλε μου. Είχα μια ταχύτητα γύρω στα 12 χωρίς αποσύνδεσεις και τώρα στον οτε έχω χαμηλότερη ταχύτητα και αποσύνδεσεις (έχω ανοίξει άλλο θέμα για αυτό) και έφυγα γιατί συνδέοντας έναν υπολογιστή και ένα iptv το iptv όλο κόλλαγε. Και όλοι μου λέγανε ότι φταίει το ίντερνετ τις συτα. Πως γίνεται να μην είχα πρόβλημα με την συτα και να έχω με τον ΟΤΕ;

οταν αλλαζεις παροχο παιρνεις το ιδιο ζευγαρι χαλκου εφοσον μιλαμε για ενεργο βροχο.αν τωρα στον ενδιαμεσο εγινε καποια βλαβη ή αν ειναι βλαβη στο Mirroring ή στην καρτα εκει παμε αλλου και θελει ψαξιμο απο τον παροχο.οτι κολλαγε το iptv μπορει να φταινε διαφορα.μπορει η γραμμη μπορει το ρουτερ μπορει ο αποκωδικοποιητης μπορει ομως  το pc να επαιρνε ολο το bandwidth αν καποιος κατεβαζε οποτε λογικα εκανε buffering το Iptv.θα μπορουσε να ηταν και θεμα καρτας data στο αστικο κεντρο.πολλα μπορει.μπορει και η γραμμη να σηκωνε πολλα λαθη οποτε να ειχες προβληματα και τωρα να γινεται το ιδιο οποτε εκει φταιει κατι στον χαλκο και το προβλημα απο τον παλιο παροχο περασε στον νεο αφου ειναι ο ιδιος χαλκος.εκτος αν ειναι κατι μεσα στο σπιτι οποτε και δεκα παροχους να αλλαξεις παλι θεμα θα εχεις.

 

On 18/11/2017 at 11:33 PM, plato said:

Έκανα αίτηση σε άλλον πάροχο έχοντας ενημερώσει τηλεφωνικά ότι δεν πρόκειται να πληρώσω καμιά ρήτρα και θα κάνω καταγγελία. Ο νέος πάροχος μου είπε να μην κάνω καταγγελία πριν περάσουν 3 μέρες από τη συμφωνία μαζί του για να μην χάσω τον αριθμό μου. Την τρίτη ημέρα και πριν πάω σε κατάστημα Cosmote για γραπτή καταγγελία με πήραν τηλέφωνο και μου πρότειναν συμφωνία με καλύτερους όρους από τους αρχικούς που αρνούνταν πεισματικά να εφαρμόσουν ενώ παραδέχονται ότι έχουμε συμφωνήσει σε αυτούς. Μάλιστα όταν τους είπα ότι δηλαδή αν συμφωνούσα στις πιέσεις τους την προηγούμενη εβδομάδα να αποφασίσω σε μια από τις 3 επιλογές που μου έδιναν , αρνούμενοι να εφαρμόσουν την αρχική μας συμφωνία, τι θα είχε γίνει; Μου ζήτησαν πολλές φορές συγγνώμη και μου έδωσαν ακόμη καλύτερη συμφωνία.

Συνεπώς είναι όπου σε πιάσουν. Προσοχή.

οταν ειναι να φυγεις η υπαρχει υπονοια για καταγγελια πολλα πραγματα αλλαζουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε περιπτωσεις που δεν μπορει να δωθει τεχνικη λυση δεν πληρωνεις ρητρα.αλλα αυτο ειναι σχετικο.οτι εσυ θεωρεις οτι δεν δοθηκε λυση δεν σημαινει οτι ισχυει.αν πχ εσυ παιζεις 8 Mbit και λες θελω 20 και ο παροχος σου λεει δεν γινεται τιποτα καλυτερο εσυ μπορει να το θεωρεις προβλημα αλλα στην ουσια με βαση το adsl και ολα αυτα δεν ειναι προβλημα.

 

εκτος αν ειναι αλυτο τεχνικο θεμα.

 

αν ειχες το ιδιο θεμα και πριν δεν φταιει ο παροχος αλλα ειτε ο εξοπλισμος ειτε συνηθως ο χαλκος.σε καποιες περιπτωσεις μπορει να φταιει και η εσωτερικη καλωδιωση σου αλλα αυτο ειναι κατι που μπορει να τσεκαριστει.τωρα αν οι ηλεκτρικες μετρησεις στο χαλκο βγαινουν σωστες τοτε ο οτε δεν ειναι υποχρεωμενος να δωσει αλλο ζευγαρι.στον παροχο θα μπορουσαν να ειχαν ζητησει υποχρεωτικη αλλαγη απερχομενου κεντρικου αλλα το χρεωνεται ο παροχος και επισης δεν σημαινει οτι θα λυθει σιγουρα το θεμα.

 

απλα οσο βαζεις πιο μεγαλο Profile με σκοπο την σταθεροτητα τοσο χανεις σε ταχυτητα.αν επαιζε πχ 10mbit σταθερα με 8 margin και τωρα του βαζουν 15αρι Profile με 5 Mbit ναι σε πιανει το παραπονο ασχετα που για τον οτε δεν θεωρειται υποχρεωτικα βλαβη.

 

οταν αλλαζεις παροχο παιρνεις το ιδιο ζευγαρι χαλκου εφοσον μιλαμε για ενεργο βροχο.αν τωρα στον ενδιαμεσο εγινε καποια βλαβη ή αν ειναι βλαβη στο Mirroring ή στην καρτα εκει παμε αλλου και θελει ψαξιμο απο τον παροχο.οτι κολλαγε το iptv μπορει να φταινε διαφορα.μπορει η γραμμη μπορει το ρουτερ μπορει ο αποκωδικοποιητης μπορει ομως το pc να επαιρνε ολο το bandwidth αν καποιος κατεβαζε οποτε λογικα εκανε buffering το Iptv.θα μπορουσε να ηταν και θεμα καρτας data στο αστικο κεντρο.πολλα μπορει.μπορει και η γραμμη να σηκωνε πολλα λαθη οποτε να ειχες προβληματα και τωρα να γινεται το ιδιο οποτε εκει φταιει κατι στον χαλκο και το προβλημα απο τον παλιο παροχο περασε στον νεο αφου ειναι ο ιδιος χαλκος.εκτος αν ειναι κατι μεσα στο σπιτι οποτε και δεκα παροχους να αλλαξεις παλι θεμα θα εχεις.

 

σε περιπτωσεις που δεν μπορει να δωθει τεχνικη λυση δεν πληρωνεις ρητρα.αλλα αυτο ειναι σχετικο.οτι εσυ θεωρεις οτι δεν δοθηκε λυση δεν σημαινει οτι ισχυει.αν πχ εσυ παιζεις 8 Mbit και λες θελω 20 και ο παροχος σου λεει δεν γινεται τιποτα καλυτερο εσυ μπορει να το θεωρεις προβλημα αλλα στην ουσια με βαση το adsl και ολα αυτα δεν ειναι προβλημα.

 

εκτος αν ειναι αλυτο τεχνικο θεμα.

 

αν ειχες το ιδιο θεμα και πριν δεν φταιει ο παροχος αλλα ειτε ο εξοπλισμος ειτε συνηθως ο χαλκος.σε καποιες περιπτωσεις μπορει να φταιει και η εσωτερικη καλωδιωση σου αλλα αυτο ειναι κατι που μπορει να τσεκαριστει.τωρα αν οι ηλεκτρικες μετρησεις στο χαλκο βγαινουν σωστες τοτε ο οτε δεν ειναι υποχρεωμενος να δωσει αλλο ζευγαρι.στον παροχο θα μπορουσαν να ειχαν ζητησει υποχρεωτικη αλλαγη απερχομενου κεντρικου αλλα το χρεωνεται ο παροχος και επισης δεν σημαινει οτι θα λυθει σιγουρα το θεμα.

 

απλα οσο βαζεις πιο μεγαλο Profile με σκοπο την σταθεροτητα τοσο χανεις σε ταχυτητα.αν επαιζε πχ 10mbit σταθερα με 8 margin και τωρα του βαζουν 15αρι Profile με 5 Mbit ναι σε πιανει το παραπονο ασχετα που για τον οτε δεν θεωρειται υποχρεωτικα βλαβη.

 

οταν αλλαζεις παροχο παιρνεις το ιδιο ζευγαρι χαλκου εφοσον μιλαμε για ενεργο βροχο.αν τωρα στον ενδιαμεσο εγινε καποια βλαβη ή αν ειναι βλαβη στο Mirroring ή στην καρτα εκει παμε αλλου και θελει ψαξιμο απο τον παροχο.οτι κολλαγε το iptv μπορει να φταινε διαφορα.μπορει η γραμμη μπορει το ρουτερ μπορει ο αποκωδικοποιητης μπορει ομως το pc να επαιρνε ολο το bandwidth αν καποιος κατεβαζε οποτε λογικα εκανε buffering το Iptv.θα μπορουσε να ηταν και θεμα καρτας data στο αστικο κεντρο.πολλα μπορει.μπορει και η γραμμη να σηκωνε πολλα λαθη οποτε να ειχες προβληματα και τωρα να γινεται το ιδιο οποτε εκει φταιει κατι στον χαλκο και το προβλημα απο τον παλιο παροχο περασε στον νεο αφου ειναι ο ιδιος χαλκος.εκτος αν ειναι κατι μεσα στο σπιτι οποτε και δεκα παροχους να αλλαξεις παλι θεμα θα εχεις.

Φίλε μου σε ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις, αυτή την στιγμή έχω παρακαμψη την εσωτερική καλωδίωση και μου έχουν αλλάξει και ρουτερ και το παρακολουθώ γιατί εκεί που όλα είναι εντάξει ξαφνικά όλα κολλάνε και κάνοντας σπιντ τεστ βλέπω το πινκ 500 από 20-30 που είναι και την ταχύτητα πολύ χαμηλά και ασταθής. Μόλις κλείνω το ρουτερ στρώνει ελπίζω να έφταιγε το ρουτερ αν και δεν το πιστεύω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως το καταλαβαινω μετα απο καποιο χρονικο διαστημα "μπουκωνει" η συνδεση χωρις να χανεται ο συγχρονισμος.

αν δεν λυθει με το νεο modem και αν εχεις δηλωσει αρκετες βλαβες σχετικα, παρατηρησε αν εχεις αλλαγες ip αλλα χωρις αποσυνδεση. και πες στον τεχνικο που ερχεται να δοκιμασει και καμια αλλαγη ζευγους, και οτι το προβλημα προεκυψε με το που εγινε η μεταβαση σε ΟΤΕ και ολα ηταν καλα πιο πριν
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλημερα σε ολους μολις πηρα χαμπαρι (πολυ καθυστερημενα ειναι η αληθεια) για τιμολογιακες αλλαγες που παλι γινονται απο την wind και την κλοπη του να υπογραφεις μια συμβαση η οποια ουσιαστικα δεσμευει μονο εσενα γιατι οι εταιριες κανουν οτι γουσταρουν και οποτε γουσταρουν (καρτελ)  με κουτοπονυριες του στυλ ανακοινωση τιμολογιακων αλλαγων κατω απο προσφορα και με μικρα γραμματα ωστε να περασει ο ενας μηνας απο την ανακοινωση.Το θεμα ειναι τωρα μπορω να κανω κατι? εγω δεν θελω να αποδεχτω αυτες τις αλλαγες οχι γιατι δεν εχω να τις πληρωσω αλλα γιατι υποτιμουν την νοημοσυνη μου με τετοιες εξυπναδες. Υπαρχει τροπος να αποφυγω την ρητρα αποδεσμευσης και να προχωρησω σε φορητοτητα? αν κανω καταγγελεια στην ΕΕΤ πετυχαινω τιποτα η μονο διακοσμητικη ειναι? Δεν θα συμφωνω με το επιχειρημα  ειχες ενα μηνα που σε ενημερωσε  η εταιρια  και εχει καθε δικαιωμα τωρα και τα λοιπα γιατι θεωρω πως με τον τροπο που χειριζονται την ενημερωση στις τιμολογιακες αλλαγες κατω κατω στους λογαριασμου ειναι ξεκαθαρα κοροιδια και εμπαιγμος.Υπαρχει τροπος οποιασδηποτε αντιδρασης?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς είσαι και εσύ από αυτούς που έπεσαν σε αυτήν την λούμπα. Παίρνεις μια προσφορά Χ ενώ η εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει αυξήσεις και 1-2 μήνες μετά η προσφορά σου πήγε περίπατο. Ευτυχώς (ή δυστυχώς, ανάλογα πως το βλέπεις) αυτό τελειώνει με το νέο έτος. Πλέον ότι υπογράφεις αυτό θα είναι μέχρι να λήξει η σύμβαση. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να φύγεις νωρίτερα και από την άλλη ότι το πακέτο δεν αλλάζει τιμή με τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
On 2/12/2017 at 1:19 PM, tasosx329 said:

Φίλε μου σε ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις, αυτή την στιγμή έχω παρακαμψη την εσωτερική καλωδίωση και μου έχουν αλλάξει και ρουτερ και το παρακολουθώ γιατί εκεί που όλα είναι εντάξει ξαφνικά όλα κολλάνε και κάνοντας σπιντ τεστ βλέπω το πινκ 500 από 20-30 που είναι και την ταχύτητα πολύ χαμηλά και ασταθής. Μόλις κλείνω το ρουτερ στρώνει ελπίζω να έφταιγε το ρουτερ αν και δεν το πιστεύω

ελπιζω να μην εισαι wireless.απευθειας με ethernet να εισαι στο ρουτερ και δοκιμη και με αλλο Pc για να εισαι σιγουρος οτι δεν το προκαλει κατι στο Pc

On 2/12/2017 at 3:12 PM, rofl said:

οπως το καταλαβαινω μετα απο καποιο χρονικο διαστημα "μπουκωνει" η συνδεση χωρις να χανεται ο συγχρονισμος.

αν δεν λυθει με το νεο modem και αν εχεις δηλωσει αρκετες βλαβες σχετικα, παρατηρησε αν εχεις αλλαγες ip αλλα χωρις αποσυνδεση. και πες στον τεχνικο που ερχεται να δοκιμασει και καμια αλλαγη ζευγους, και οτι το προβλημα προεκυψε με το που εγινε η μεταβαση σε ΟΤΕ και ολα ηταν καλα πιο πριν

μπορει να ειναι και προβλημα της καρτας στο dslam.ο οτε δεν κανει ευκολα αλλαγες ζευγαριων βεβαια αλλα ναι δεν χανει κατι να το αναφερει.

On 11/12/2017 at 11:06 AM, DAIDALUS0084 said:

Καλημερα σε ολους μολις πηρα χαμπαρι (πολυ καθυστερημενα ειναι η αληθεια) για τιμολογιακες αλλαγες που παλι γινονται απο την wind και την κλοπη του να υπογραφεις μια συμβαση η οποια ουσιαστικα δεσμευει μονο εσενα γιατι οι εταιριες κανουν οτι γουσταρουν και οποτε γουσταρουν (καρτελ)  με κουτοπονυριες του στυλ ανακοινωση τιμολογιακων αλλαγων κατω απο προσφορα και με μικρα γραμματα ωστε να περασει ο ενας μηνας απο την ανακοινωση.Το θεμα ειναι τωρα μπορω να κανω κατι? εγω δεν θελω να αποδεχτω αυτες τις αλλαγες οχι γιατι δεν εχω να τις πληρωσω αλλα γιατι υποτιμουν την νοημοσυνη μου με τετοιες εξυπναδες. Υπαρχει τροπος να αποφυγω την ρητρα αποδεσμευσης και να προχωρησω σε φορητοτητα? αν κανω καταγγελεια στην ΕΕΤ πετυχαινω τιποτα η μονο διακοσμητικη ειναι? Δεν θα συμφωνω με το επιχειρημα  ειχες ενα μηνα που σε ενημερωσε  η εταιρια  και εχει καθε δικαιωμα τωρα και τα λοιπα γιατι θεωρω πως με τον τροπο που χειριζονται την ενημερωση στις τιμολογιακες αλλαγες κατω κατω στους λογαριασμου ειναι ξεκαθαρα κοροιδια και εμπαιγμος.Υπαρχει τροπος οποιασδηποτε αντιδρασης?

Δυστυχως συμφωνεις η οχι εχεις υπογραψει για αυτο. μπορεις να δεις με εεττ αν μπορει να γινει κατι αν και αν μπορουσε λογικα θα ηταν πιο μαζικο μια που πολλα ατομα την εχουν πατησει και δεν εχω δει να εχει αλλαξει κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...