Προς το περιεχόμενο
voltmod

Η Oculus VR εξαγόρασε την εταιρεία The Eye Tribe για να τη βοηθήσει στο eye tracking

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Google δεν είναι η μοναδική εταιρεία που “ψάχνεται” με το eye-tracking στην εικονική πραγματικότητα για να κάνει ακόμα περισσότερο αληθοφανή την εμπειρία. Το ίδιο συμβαίνει και με την Oculus VR, την εταιρεία που ανήκει στο Facebook και έχει ρίξει στο εμπόριο το RiFT μεταξύ άλλων.

Η Oculus VR ανακοίνωσε ότι μόλις εξαγόρασε το Δανέζικο startup The Eye Tribe, μία μικρή εταιρεία που ειδικεύεται στην δημιουργία software developer kits που φέρνουν τα controls μέσω της οράσεως σε smartphones, tablets και PCs. Τώρα, η τεχνολογία της εταιρείας αυτής ανήκει στην Oculus VR, σε έναν από τους υψηλότερου προφίλ κατασκευαστές head-mounted displays εικονικής πραγματικότητας στον κόσμο.

 

Αν και η Oculus VR δεν άργησε να ανακοινώσει την εξαγορά, δεν αναφέρθηκε στο ποσό που δαπάνησε για την εξαγορά, ούτε στους όρους της εξαγοράς αλλά ούτε και στο μέλλον της The Eye Tribe και του εργατικού δυναμικού της. Επίσης, δεν αναφέρθηκε στους λόγους που την οδήγησαν στην απόφαση να εξαγοράσει το startup αν και αυτό είναι μάλλον ξεκάθαρο: βλέπετε, η The Eye Tribe εργαζόταν πάνω στο foveated rendering για VR, μία τεχνολογία που αυξάνει σημαντικά την απόδοση, με το να γίνεται rendering μόνο στο τμήμα της εξομοίωσης που είναι ορατό απευθείας στον χρήστη.

 

Όπως και να έχει, και όποιος και αν είναι ο λόγος της εξαγοράς, το επόμενο πρόβλημα που πρέπει να λυθεί στην εικονική πραγματικότητα είναι το eye tracking, και από ότι φαίνεται η The Eye Tribe θα βοηθήσει την Oculus VR να μειώσει ή να αποτρέψει τη ναυτία στις εμπειρίες προσομοίωσης.

 

Link.png Site: Engadget

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμία πενταετια το πολύ το vr θα κυριαρχεί στα games σίγουρα και στις ταινίες σιγά σιγά.... Rip 3d.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμία πενταετια το πολύ το vr θα κυριαρχεί στα games σίγουρα και στις ταινίες σιγά σιγά.... Rip 3d.

είναι πολύ νωρίς ακόμα να μιλάμε για κάτι τέτοιο χωρίς να έχουμε απτά στοιχεία (δε ξέρω τι σε κάνει τόσο αισιόδοξο)

 

ας βγουν τίτλοι (και όχι tech demos) με καλό gameplay και το βλέπουμε

 

προς το παρόν θεωρώ ότι ακόμα υπάρχει ο κίνδυνος το vr να πάει θεαματικά άπατο, δεν έχει περάσει το απαιτούμενο όριο (πωλήσεις, hw, sw, ενδιαφέρον του κοινού) ώστε να μιλάμε για κάτι που θα εδραιωθεί 

 

τo vr δε νομίζω ότι θα αποτύχει σαν τεχνολογία και θα συνεχίσει να εξελίσσεται, αλλά η εδραίωσή του στα παιχνίδια είναι αρκετά αμφίβολη

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το vr φαίνεται πολλά υποσχόμενο. Εντονότερη εμπειρία video gaming και όχι μόνο. Είναι λίγο δύσκολο να πάει άπατο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας βγουν τίτλοι και το συζητάμε, προς το παρόν πέρα από την εμπειρία δεν υπάρχει gaming (μόνο σε κάνα serious sam ίσως; ) και games χωρίς gaming δεν αγοράζει ο κόσμος

 

δε θα σταματήσει ο άλλος να παίζει πχ call of duty όπως παίζει σήμερα αν τον βάλεις πάνω σε "ράγες" μόνο και μόνο επειδή είναι εντυπωσιακό  για 10'

 

αν δε βγάλουν παιχνίδια σοβαρά μόνο για βιομηχανία πορνό τους κόβω 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο βάρος τους θα πρέπει να μειώσουν και να αυξήσουν την περιφεριακή όραση. Είναι κουραστικό να φοράς ολόκληρη γκουμούτσα στο κεφάλι. Ένα curved ultrawide μονιτορ κάνει την δουλειά για μένα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμία πενταετια το πολύ το vr θα κυριαρχεί στα games σίγουρα και στις ταινίες σιγά σιγά.... Rip 3d.

Μα το vr χρησιιμοποιεί ότι τεχνολογία αναπτύχθηκε για το 3d.

Βασικά είναι όπως θα έπρεπε να ναι το 3d απο την αρχή.

Σε 3rd person σε rts και openworld δε ξέρω τι θα λεέι, αλλά σε simulator που το δοκίμασα έπαθα πλάκα.

 

Άσε που  κόντεψα  να πέσω καμιά δεκαριά φορές απο την καρέκλα μου σε στροφές... :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μείωση κόστους αγοράς, θεαματική αύξηση VR content: παιχνίδια, βίντεο κτλ., βελτιώση του field of vision, μείωση βάρους, πιο απλό design και βλέπουμε...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το foveated rendering είναι ο μόνος τρόπος να πετύχουμε high quality VR σε μια εποχή που μας έχει αποχαιρετήσει ο Moore's law. Όταν τελειοποιηθεί θα μιλάμε για 100x rendering quality με την ίδια επεξεργαστική ισχύ. Από την άλλη αυτό δείχνει πόσο άχρηστα μάτια μας πρόσφερε η εξέλιξη. :P

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο βάρος τους θα πρέπει να μειώσουν και να αυξήσουν την περιφεριακή όραση. Είναι κουραστικό να φοράς ολόκληρη γκουμούτσα στο κεφάλι. Ένα curved ultrawide μονιτορ κάνει την δουλειά για μένα.

Καταρχήν δεν κουράζει καθόλου τουλάχιστον το Oculus που έχω, όσον αφορά σε σχέση με ultrawide monitor που λές απλά καμία επαφή...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.