Προς το περιεχόμενο
corsair04

πρόβλημα με eshop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα 

 

Θέλω την γνώμη σας για κάτι που προέκυψε πριν δέκα ημέρες έστειλα στο σέρβις του eshop ένα σετ microsoft πληκτρολόγιο και ποντικί το οποίο παραλήφθηκε από το e-shop point  κανονικά μετά από μια εβδομάδα με καλούν από το eshop point  και μου ανακοινώνουν ότι πρέπει ο ίδιος να επικοινωνήσω με την microsoft και ότι αυτοί δεν έχουν καμιά αρμοδιότητα . Η microsoft σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι οφείλει ο προμηθευτής να αναλάβει το σέρβις βάση νόμου. Το e-shop τα δικά του βέβαια η microsoft μου έδωσε εναλλακτική να μου στείλουν οι ίδιοι . Βάση νόμου ποιος πρέπει να το αντικαταστήσει ; Εφόσον δεν είναι στην αρμοδιότητα του e-shop γιατί το παρέλαβε ;

post-291247-0-74079300-1484240374_thumb.png

post-291247-0-70003600-1484240709_thumb.png

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το e-shop πρέπει να παραλάβει και να το στήλει η ίδια εταιρία στην microsoft χωρίς εσύ να τρέχεις πουθενά.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρέλαβε,γιατί ο υπάλληλος στο κατάστημα δεν έχει ιδέα τι γίνεται στο σέρβις.

Βάσει νόμου,ο πωλητής αναλαμβάνει την διαδικασία επισκευής /αντικατάστασης.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρίξε λίγο τα δοντάκια σου και να δεις πως θα στο φτιάξουν χωρίς να κάνεις τίποτα εσύ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δέκα μέρες μετά από την επιστροφή του προϊόντος και τα τηλεφωνά στην microsoft και στο ΙΝΚΑ μου έστειλε email ο τεχνικός και μου ζήτησε να του αποστείλω ξανά το προϊόν για έλεγχο τα συμπεράσματα δικά σας 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργο.

 

Εγώ όσες φορές αγόρασα microsoft πληκτρολόγια, με ένα τηλέφωνο στην MS μου έστελναν απευθείας σε λίγες μέρες καινούργιο χωρίς καν έλεγχο. Χίλιες φορές καλύτερα από το να πας στο eshop και να περιμένεις 15 μέρες.

 

Κάποιες εταιρείες έχουν άμεσο σερβις για δική μας διευκόλυνση.

 

Ισως να άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια...

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργο.

 

Εγώ όσες φορές αγόρασα microsoft πληκτρολόγια, με ένα τηλέφωνο στην MS μου έστελναν απευθείας σε λίγες μέρες καινούργιο χωρίς καν έλεγχο. Χίλιες φορές καλύτερα από το να πας στο eshop και να περιμένεις 15 μέρες.

 

Κάποιες εταιρείες έχουν άμεσο σερβις για δική μας διευκόλυνση.

 

Ισως να άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια...

και αυτοί από το eshop αυτά μου είπαν αλλά μίλησα απευθείας με την microsoft και μου απάντησε ότι υπεύθυνος είναι ο πωλητής εάν δεν αναλάβει τις ευθηνές του θα νου στείλουν μεν αλλά θα αργήσει δεν γιατί είναι από Γερμανία .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον θα άλλαξε κάτι στην πολιτική της ms στην Ελλάδα. Παλιά από Γερμανία τα έστελναν χωρίς πολλά πολλά, χωρίς έλεγχο και σου άφηναν να κρατήσεις και το παλιό μάλιστα.

Γι' αυτό έλεγα ότι ίσως καλύτερα να πας μέσω microsoft...

 

 

Ναι μεν είναι αρμόδιος ο πωλητής, αλλά αν είχες για παράδειγμα εγγύηση 1 μέρας on-site της dell, θα το πήγαινες στο eshop;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον θα άλλαξε κάτι στην πολιτική της ms στην Ελλάδα. Παλιά από Γερμανία τα έστελναν χωρίς πολλά πολλά, χωρίς έλεγχο και σου άφηναν να κρατήσεις και το παλιό μάλιστα.

Γι' αυτό έλεγα ότι ίσως καλύτερα να πας μέσω microsoft...

 

 

Ναι μεν είναι αρμόδιος ο πωλητής, αλλά αν είχες για παράδειγμα εγγύηση 1 μέρας on-site της dell, θα το πήγαινες στο eshop;

 όχι αλλά στην περιγραφή γράφει onsite εγγύηση εγώ εκεί σκαλώνω και ποιο πολύ στο ειρωνικό υφάκι του τεχνικού 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου χαλασε μετα  τα 2 χρονια και πριν τα 3?

 

ναι

Ε γι αυτο ρε αδελφε! Ξενερωσαν και στο eshop και στην microsoft γιατι για λιγο καιρο ακομα να κραταγε, δεν θα ειχε εγγυηση και ετσι θα αγοραζες καινουργιο! Διπλα χαμενοι βγαινουν τωρα!Και τζαμπα καινουργιο(η΄εστω επισκευη του παλιου) και δεν αγοραζεις τιποτα! :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην μπερδεύεις την Microsoft με τους βυσματίες που δουλεύουν στα γραφεία εδώ στην ελλάδα...

Είναι ότι νάναι (πήρα τηλέφωνο στο σχετικό τμήμα - με τηλέφωνο που μου δόθηκε απο MS Αμερικής- για να ανακτήσω εναν λογαριασμό ενός πρόσφατα αποθανόντος συγγενή  και πέρα ότι κάνανε 10 ώρες να το σηκώσουν και η προϊσταμένη έλειπε συνέχεια σε "meeting"... (στο δωμάτιο 504 στον 3ο που λέει και ο τσουκαλάς) κανεις δεν είχε ιδέα ότι είναι αρμοδιότητα του τέτοιες υποθέσεις όχι μόνο αυτό αλλά μου είπαν πως σίγουρα 100% δεν γίνεται αυτό που θέλω να κάνω ενώ 100% γίνεται και έχει η Microsoft ειδικό τμήμα για αυτό σε κάθε χώρα !!! οπότε όχι μόνο δεν ήξεραν την δουλειά τους αλλά ήταν τόσο ευθυνόφοβοι που μου είπαν και ψέματα απλά για να με ξεφορτωθούν!!! Στο τέλος αναγκάστηκα την Microsoft αμερικής να με εξυπηρετήσει γιατι το τμήμα στην ελλάδα που θα έπρεπε να το κάνει αρνούνταν. Με πήρανε τηλέφωνο μετα απο μερικές μέρες να μου ζητήσουν συγνώμη)

Γενικά στην ελλάδα όλες οι επιχειρήσεις ειναι μικρά γυράδικά... θα ακούσεις διάφορα ανάλογα με τα μυαλά που κουβαλάνε οι υπάλληλοι η μια αυθαιρεσία με απο την άλλη (είτε σε συμφέρει είτε όχι 99% η ενέργειες ενός υπαλλήλου ειναι αυθαίρετες :P)

To κατάστημα δίνει εγγύηση σε αυτά που πουλάει για 2 χρόνια βάσει ΕΕ τέλος. Όλα τα άλλα ειναι νάχαμε να λέγαμε... θα ακούσεις πολλά σε τέτοιες περιπτώσεις επειδή δεν υπάρχει μέριμνα και training οπότε ειναι σαν να πετάς σε εναν τυχαίο μια καυτή πατάτα και αυτός με την σειρά του ψάχνει τρόπο για το πως να την ξεφορτωθεί.

Επεξ/σία από louilouiCK
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργο.

 

Εγώ όσες φορές αγόρασα microsoft πληκτρολόγια, με ένα τηλέφωνο στην MS μου έστελναν απευθείας σε λίγες μέρες καινούργιο χωρίς καν έλεγχο. Χίλιες φορές καλύτερα από το να πας στο eshop και να περιμένεις 15 μέρες.

 

Κάποιες εταιρείες έχουν άμεσο σερβις για δική μας διευκόλυνση.

 

Ισως να άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια...

Πηρες τηλ στο αντιστοιχο τμημα τους εδω στην Ελλαδα ή μιλησες απευθειας με τα κεντρικα "εξω"?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι καιροι ειναι δυσκολοι και κοιτανε ποιος θα γλυτωσει το κουριερ,,,

αν επεμενες απτη πρωτη φορα θα το προωθουσε το eshop στην ms.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.