Προς το περιεχόμενο

πρόβλημα με eshop


corsair04

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οι καιροι ειναι δυσκολοι και κοιτανε ποιος θα γλυτωσει το κουριερ,,,

αν επεμενες απτη πρωτη φορα θα το προωθουσε το eshop στην ms.

μόνο επέμενα μέχρι και το email της microsoft τους προώθησα αλλά τίποτα μόλις έστειλα email στον ΙΝΚΑ Θεσσαλίας την επομένη μου έστειλε απάντηση ο τεχνικός στην φόρμα παραπόνων του e-shop που είχα συμπληρώσει  να το στείλω πίσω με δική του ευθύνη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηρες τηλ στο αντιστοιχο τμημα τους εδω στην Ελλαδα ή μιλησες απευθειας με τα κεντρικα "εξω"?

 

 

Με Ελλάδα μίλησα για ένα προβληματικό πληκτρολόγιο.

Μου το άλλαξαν μάλιστα δύο φορές εντός εγγύησης χωρίς να μου δημιουργήσουν πρόβλημα.

 

Πλέον έχω και δύο παλιά πληκτρολόγια και όταν σπάει κάποιο κουμπί από το καινούργιο το αλλάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με Ελλάδα μίλησα για ένα προβληματικό πληκτρολόγιο.

Μου το άλλαξαν μάλιστα δύο φορές εντός εγγύησης χωρίς να μου δημιουργήσουν πρόβλημα.

 

Πλέον έχω και δύο παλιά πληκτρολόγια και όταν σπάει κάποιο κουμπί από το καινούργιο το αλλάζω.

 καλημέρα 

 

και εγώ με Ελλάδα μίλησα απλά μου είπαν ότι η  microsoft μπορεί να κάνει μια -δυο αντικαταστάσεις ενώ ο πωλητής από την μέρα που ισχύει η εγγύηση μέχρι και την τελευταία μέρα θα πρέπει να αλλάξει το προβληματικό προϊόν εγώ από την microsoft δεν έχω κανένα πρόβλημα ίσα -ίσα πήραν οι ίδιο τηλέφωνο στο eshop αλλά το e-shop τα δικά του και σε πελάτη που τους άφησε τόσα χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά σήμερα το πρωί μου ήρθε μήνυμα όχι για αντικατάσταση του προϊόντος αλλά για νέα πιστωτικό μιας και το προιον το είχα αγοράσει μάλλον σε crazy sundays προσφορά 12.30 από 25€ που το έχει σήμερα . Ελλάδα απλά !! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά σήμερα το πρωί μου ήρθε μήνυμα όχι για αντικατάσταση του προϊόντος αλλά για νέα πιστωτικό μιας και το προιον το είχα αγοράσει μάλλον σε crazy sundays προσφορά 12.30 από 25€ που το έχει σήμερα . Ελλάδα απλά !! 

Οχι Ελλαδα απλα,eshop απλα. Μην τσουβαλιαζουμε ολες τις εταιρειες λογω του σαπιου eshop.

 

Επισης δεν καταλαβα την νοοτροπια τους πιστωτικο επειδη ειχε αγοραστει σε crazy sundays. Οφειλουν οπως αναφερθηκε να σου δωσουν αλλο καινουργιο αν υπαρχει,και αν κρινω απο το link που εστειλες υπαρχει.

Αρα πας και ζητας αυτο. Αν το εν λογω πληκτρολογιο δεν υπαρχει τοτε ζητας τα χρηματα σου πισω και φευγεις. Μην δεχτεις με την καμια το πιστωτικο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θυμάμαι το e-shop από τότε που πρωτοάνοιξε (είμαι παλιός κομπιουτεράκιας). Οι τιμές του ήταν χαμηλότερες του ανταγωνισμού αλλά αν κάτι πήγαινε στραβά σου έλεγε ότι την εγγύηση την δίνει η εταιρεία κι όχι αυτοί και σε έστελνε να ψαχτείς μόνος σου. Απ' ότι διαβάζω τίποτα δεν άλλαξε από τότε. Είμαι πελάτης και στο e-shop και δεν μου έχει τύχει ποτέ να χαλάσει κάτι που αγόρασα από κει.

Τις περισσότερες φορές ψωνίζω από 2 άλλα μεγάλα καταστήματα (Π και P) που έχω δοκιμάσει το service τους όταν χρειάστηκε και με εξέπληξαν θετικότατα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.plaisio.gr/desktop-laptop/periferiaka/pliktrologia-keyboards/Microsoft-All-in-one-Media-Pliktrologio-N9Z-00016.htm

 

και στο πλαίσιο τα ίδια λέει:

 

 

3 έτη εγγύηση αντιπροσωπείας
 
 

 

 καλημέρα 

 

και εγώ με Ελλάδα μίλησα απλά μου είπαν ότι η  microsoft μπορεί να κάνει μια -δυο αντικαταστάσεις ενώ ο πωλητής από την μέρα που ισχύει η εγγύηση μέχρι και την τελευταία μέρα θα πρέπει να αλλάξει το προβληματικό προϊόν εγώ από την microsoft δεν έχω κανένα πρόβλημα ίσα -ίσα πήραν οι ίδιο τηλέφωνο στο eshop αλλά το e-shop τα δικά του και σε πελάτη που τους άφησε τόσα χρήματα.

 

Τι εννοείς 1-2 αντικαταστάσεις; Σου έχει ήδη χαλάσει 2 φορές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.plaisio.gr/desktop-laptop/periferiaka/pliktrologia-keyboards/Microsoft-All-in-one-Media-Pliktrologio-N9Z-00016.htm

 

και στο πλαίσιο τα ίδια λέει:

 

 
 

 

 

Τι εννοείς 1-2 αντικαταστάσεις; Σου έχει ήδη χαλάσει 2 φορές;

όχι σε περίπτωση που χαλάσει πάνω από δυο φορές η χρειαστεί να αντικατασταθεί μίλησα με πλαίσιο και μου είπαν ότι το πηγαίνω στο service και το στέλνουν αυτοί στην αντιπροσωπία . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε μια κι αναφέρθηκε το όνομα, ναι το Πλαίσιο εννοούσα (Π) και ασχέτως τι γράφει το σάιτ στέλνεις σε αυτούς το προιόν με Γενική ταχυδρομική δωρεάν και στο στέλνουν πάλι πίσω δωρεάν. Τσεκαρισμένο αυτή την εβδομάδα που μου έτυχε να χρειαστώ το service τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...