stefxam Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 καλησπερα... εχω να υλοποιησω ενα προγραμμα το οποιο για 5 διαφορετικους αγώνες θα διαβάζει τους χρόνους των αθλητών και θα δημιουργει τους αντιστοιχους πινακες.. ωστοσο δεν ειναι γνωστο το πληθος των αθλητων που θα συμμετεχουν οποτε θα χρησιμοποιηθουν δεικτες!! είναι δυνατη η δημιουργια πίνακα χωρίς να ειναι απο την αρχη καταχωρημένο το μεγεθος του? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KiriosD Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 καλησπερα... εχω να υλοποιησω ενα προγραμμα το οποιο για 5 διαφορετικους αγώνες θα διαβάζει τους χρόνους των αθλητών και θα δημιουργει τους αντιστοιχους πινακες.. ωστοσο δεν ειναι γνωστο το πλοιο των αθλητων που θα συμμετεχουν οποτε θα χρησιμοποιηθουν δεικτες!! είναι δυνατη η δημιουργια πίνακα χωρίς να ειναι απο την αρχη καταχωρημένο το μεγεθος του? ποιο πλοιο; το πληθος; από τη μία λες "οπότε θα χρησιμοποιηθούν δείκτες" από την άλλη ρωτάς αν είναι εφικτό; ναι είναι εφικτό, με δείκτες ψαξε για dynamic arrays Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefxam Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 ποιο πλοιο; το πληθος; από τη μία λες "οπότε θα χρησιμοποιηθούν δείκτες" από την άλλη ρωτάς αν είναι εφικτό; ναι είναι εφικτό, με δείκτες ψαξε για dynamic arrays ναι πληθος εννοω.... ειπα οτι θα χρησιμοποιηθουν γιατι το ζηταει απο την ασκηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kaliakman Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Έχεις κανείς δυναμικους πίνακες? Έχεις διδαχθεί τι σημαίνει pointer γενικότερα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KiriosD Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 #include <iostream> int lenMatch, i; int *match; int main() { std::cout << "Number of athletes of 1st match" << std::endl; std::cin >> lenMatch; int *match = new int[lenMatch]; for (i = 0; i < lenMatch; i++) { std::cout << "Score of " << i+1 << " athlete " << std::endl; std::cin >> match[i]; } return 0; } κακώς βέβαια το δείχνω έτοιμο γιατί αν δεν είσαι διατεθειμένος να ψάξεις μόνος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefxam Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Γενικά αυτά που έχουμε διδαχθει ειναι πολυ απλα.... Ενταξει ομως..την καταφερα!!ευχαριστω πολυ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KiriosD Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 δες πως δουλευει και ξαναγραψτο μονος σου για να το μαθεις αν εχεις απορια το βλεπεις και συνεχιζεις στη συνεχεια το ξαναγραφεις ωστε να μη χρειαζεται να "κρυφοκοιτας" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsosbmx Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 και κλείνοντας φυσικά delete https://www.tutorialspoint.com/cplusplus/cpp_dynamic_memory.htm Το παιδί βέβαια ρώτησε για c οπότε εδώ είσαι https://www.programiz.com/c-programming/c-dynamic-memory-allocation Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Kercyn Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 C ζητάει το παιδί, όχι C++. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefxam Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 η ασκηση λεει "Μην ξεχάσετε να απελευθερώσετε τη μνήμη που δεσμεύσατε στο τέλος." βαζω free(ptr) σωστα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kaliakman Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Τι είναι το ptr. Ξαναδιάβασε θεωρία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sundance_kid Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Θα κάνεις free() στο όνομα του χώρου που δέσμευσες. Hint: Σε C99 που υποστηρίζονται VLA's, όλα τα παραπάνω δεν θα χρειάζοταν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα